abonnement Unibet Coolblue
pi_173639997
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:21 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Ik denk dat Facebook het helemaal niet erg zal vinden als ze een kopie van je identiteitsbewijs krijgen. Moet je toch eens voorstellen wat die data opbrengt...
ik kan niet meer inloggen omdat fb steeds mijn id vraagt :r voor mij is het dan exit. Ze denken dat mijn naam nep is :')
pi_173640022
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe sites als Facebook die controles concreet vorm denken te gaan geven.
Je kan serieus een rapport insturen als een kind nog geen 13 is en dan BAM profiel weg

Wrs komt er een "die is niet 16" verklikoptie en moeten ouders van te jonge kinderen dan net als bij Google ff betalen met creditcard
pi_173712874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:40 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

what's next? Straks ook verboden voor alcoholisten? of anders-denkenden? Zal rustig hier dan worden
Ik las vandaag dat er al mensen "illegaal" op Facebook zaten door hun leeftijd. ;)
Officieel moet je dus toestemming hebben als je nog geen 16 bent (fokaccount is overeenkomst fok en kind) maar als het een gebruikelijke rechtshandeling is mag je aannemen dat die toestemming er is.
En je kan eindeloos discussiėren over of 12-jarigen die fokken dat wel mogen van hun ouders. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')