abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173659072
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vroeger *O* *O*
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173706932
Wordt er iets gedaan aan het 18jarige jubileum van het forum ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 september 2017 @ 10:37:20 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173709221
De goede ouwe tijd O+
Zo begon het inderdaad. Ik ben ook via BB1 op FOK! terecht gekomen, in oktober 1999
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" - Woody Allen
Mijn reisverslagen
pi_173710127
Big Brother 1 heb ik toen ook wel erg intensief gevolgd. In die zin zal ik zeker ook gebruik hebben gemaakt van Fok! maar kan me er weinig van herinneren. Die vier videostreams op een pagina (of in een tooltje?) heb ik veel gebruik van gemaakt. Nieuwsgroepen werkte toen nog prima, dus zal de communicatie meer daarlangs zijn gegaan.

Daarna ben ik Fok! geheel uit het oog verloren tot een kleine vijf jaar terug (met een ander account).
pi_173714005
quote:
17s.gif Op maandag 11 september 2017 10:37 schreef SeLang het volgende:
De goede ouwe tijd O+
Zo begon het inderdaad. Ik ben ook via BB1 op FOK! terecht gekomen, in oktober 1999
Ik op aanwijzing van een vriend tijdens BB2. Begin december 2000. 's Nachts naar de streams kijken. :) En met Dijkshoorn discussiėren.

pi_173714020
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:52 schreef nanuk het volgende:
Big Brother 1 heb ik toen ook wel erg intensief gevolgd. In die zin zal ik zeker ook gebruik hebben gemaakt van Fok! maar kan me er weinig van herinneren. Die vier videostreams op een pagina (of in een tooltje?) heb ik veel gebruik van gemaakt. Nieuwsgroepen werkte toen nog prima, dus zal de communicatie meer daarlangs zijn gegaan.

Daarna ben ik Fok! geheel uit het oog verloren tot een kleine vijf jaar terug (met een ander account).
ik kwam er na drie weken BB pas achter dat FOK! en het forum nog groter was. Dacht eerst dat het niks voor mij zou zijn. :D

maandag 11 september 2017 @ 15:48:22 #32
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173714186
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik op aanwijzing van een vriend tijdens BB2. Begin december 2000. 's Nachts naar de streams kijken. :) En met Dijkshoorn discussiėren.

Ik herinner me nog dat jij een newbie was
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" - Woody Allen
Mijn reisverslagen
pi_173714706
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 15:48 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik herinner me nog dat jij een newbie was
Ik was wel gelijk aanwezig. :) Na een maand werd er een topic geopend door DinosaurSr, om mij aan een user icoontje te helpen. Vork ontwierp deze winnende.

abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')