abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 21:20:31 #1
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173628942


Ja, daar zijn we alweer. De Tour is amper voorbij en de Vuelta staat al voor de deur. Op 19 augustus starten we met een ploegentijdrit in Nimes, op 10 september eindigen we in Madrid.



Na een drietal tweede plaatsen en een vierde plaats heeft Chris Froome zijn jaar ingericht op de dubbel Tour/Vuelta. Het is nog even de vraag wie de grootste concurrenten gaan zijn en hoe goed die in vorm zullen zijn. Je hebt het sterke blok van Orica met Chaves en de gebroeders Yates, Nibali is van de partij, daarnaast heb je nog mannen als Zakarin, Majka en Pozzovivo en ook Bardet en Aru doen mogelijk mee. Je hebt ook nog mensen die hun hoop hebben gevestigd op Miguel Angel Lopez Moreno, maar verwachten dat die drie weken op z'n fiets blijft zitten staat ongeveer gelijk aan verwachten dat Tejay van Garderen geen slechte dag gaat hebben.

Voor het thuispubliek ziet het er vrij bleek uit. Tenzij Alberto Contador zich nog bedenkt zal de Vuelta het voor het eerst sinds 2007 moeten doen zonder de beste 3 Spaanse renners van de laatste 10 jaar: Valverde, Contador en Rodriguez. In dat geval moeten de Spanjaarden hopen op een opleving van Dani Moreno, of de definitieve ontbolstering van talenten als Marc Soler, Ruben Fernandez of natuurlijk Jaime Roson. Op prestaties van iemand als Igor Anton hoef je namelijk niet te rekenen.

Uiteraard is het ook weer uitkijken naar Maxime Monfort, die wederom opgaat voor een mooie 16e plaats. Het is nog wel even afwachten welke Boragoden hem daarvan af denken te kunnen gaan houden.

Voor de sprints zal er natuurlijk weer een indrukwekkend sprintersgilde aan de start staan. Daarnaast zal Thomas de Gendt weer een enkele maal meezitten in een ontsnapping en er kijken vast ook heel wat mensen uit naar de zoveelste grote ronde op rij van Adam Hansen.

Kortom: dit kan niet anders dan een topshow worden!

Wie gaan er namens w/ schroeien? In afwachting van een bevestiging van de deelname van Twan Castelijns moeten we het voorlopig met de volgende goede jongens doen:


De etappes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.

Opdat wij niet vergeten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns

SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60
  woensdag 6 september 2017 @ 21:21:29 #2
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173628962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor mensen die voor de bandwagon langskwam talentjes spotten en hun ontwikkeling hebben meegemaakt. Ik kan gewoon niet fascistoïde doen en juichen voor een Nederlander terwijl het in feite een ontzettende randdebiel is, of niet sport beleeft volgens mijn ideaalbeeld. Dat zit niet in mijn aard.
Bedankt voor dit compliment.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173629072
Maar opzich snap ik het wel ergens. Onze jongens zijn op onze GiroGOD na allemaal saaie eenheidsworsten met weinig tot niks flamboyants.
Gino ♥
pi_173629105
Wilco is vooral blij dat ie een keer op de fiets blijft zitten. Die was vergeten dat ie een megatalent was dat ooit bestemd was om op een podium van een grote ronde te staan. Twee jaar fietsen en vallen met ziel onder de arm, dan begrijp ik zijn laffe rijden wel. Maar zo'n type coureur was het niet, en hopelijk haalt hij uit deze Vuelta de bevstiging die die nodig heeft om weer een echte renner te worden.
pi_173629142
Kelderman viel 10 meter aan van de week!
pi_173629376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:27 schreef aesop het volgende:
Wilco is vooral blij dat ie een keer op de fiets blijft zitten.
Dit is een enorme jinx
  woensdag 6 september 2017 @ 21:57:46 #7
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_173629804
Morgen zou je normaal gesproken Enric Mas verwachten, maar Trentin zal wel weer meespringen ofzo en de etappe voor zich opeisen. :{

Dit muurtje lijkt me wel iets te steil, maar die man kan echt alles deze Vuelta.
pi_173629902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
Morgen zou je normaal gesproken Enric Mas verwachten, maar Trentin zal wel weer meespringen ofzo en de etappe voor zich opeisen. :{

Dit muurtje lijkt me wel iets te steil, maar die man kan echt alles deze Vuelta.
Dit had een post van Columbiafan kunnen zijn
pi_173629908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor mensen die voor de bandwagon langskwam talentjes spotten en hun ontwikkeling hebben meegemaakt. Ik kan gewoon niet fascistoïde doen en juichen voor een Nederlander terwijl het in feite een ontzettende randdebiel is, of niet sport beleeft volgens mijn ideaalbeeld. Dat zit niet in mijn aard.
Ik vind dat je dit nogal zwart-wit brengt. Is het raar om een voorkeur te hebben voor mensen die je relatief vaak in interviews en dergelijke voorbij ziet komen en daardoor voor je gevoel net wat beter kent dan de gemiddelde andere renner, waardoor je je er eerder mee kan sympathiseren?
pi_173630376
Ah, deze discussie hadden we nog niet gehad deze Vuelta..
pi_173630482
Voor een Nederlander zijn is niet cool!

Ik ben gewoon voor Kelderman omdat het een Nederlander is en enig chauvinisme mij niet vreemd is. Daarnaast vind ik dat hij te laf rijdt en Zakarin, Contador en MAL een podiumplek meer verdienen. Ongelooflijk dat ik al die meningen en gevoelens in mij verenig.
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 22:38:03 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173630541
Chauvinisme is iets voor domme mensen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:40:44 #13
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173630581
Landverraders. GroenLinks stemmers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173630590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Landverraders. GroenLinks stemmers.
Ik heb GroenLinks gestemd, maar toch vind ik het leuk dat Kelderman het goed doet >:)
pi_173630677
Ik lees op WF dat SKA morgen toch wel een grote kanshebber is?
pi_173630712
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:45 schreef Max23 het volgende:
Ik lees op WF dat SKA morgen toch wel een grote kanshebber is?
WF noemt gewoon 20 namen en hoopt dat er eentje goed is...
pi_173630756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:45 schreef Max23 het volgende:
Ik lees op WF dat SKA morgen toch wel een grote kanshebber is?
Alsof SKA de vrijheid gaat krijgen nu Sunweb nog maar met 6 over is. Die mag gewoon de hele dag Wilco uit de wind gaan houden en mag zondag nog een keertje voor zichzelf gaan sprinten voor plek 8 ofzo.
pi_173631488
Morgen een vlucht of een gezamelijke aankomst? Zeg het maar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173631554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Alsof SKA de vrijheid gaat krijgen nu Sunweb nog maar met 6 over is. Die mag gewoon de hele dag Wilco uit de wind gaan houden en mag zondag nog een keertje voor zichzelf gaan sprinten voor plek 8 ofzo.
Ze zijn zelfs maar met 5 meer over. :D
  woensdag 6 september 2017 @ 23:48:39 #20
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173631561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen een vlucht of een gezamelijke aankomst? Zeg het maar
Sterkte aan onze hooggeplaatste CM users. U bent volledig overgeleverd aan Trek en aanverwanten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 6 september 2017 @ 23:50:57 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173631577
Gewoon op alle QS'ers inzetten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 6 september 2017 @ 23:52:11 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173631586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Sterkte aan onze hooggeplaatste CM users. U bent volledig overgeleverd aan Trek en aanverwanten.
Als ik morgen overleef komt overmorgen nog ;(

Daarna geloof ik wel dat ik het vast kan houden
pi_173631589
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:50 schreef Szura het volgende:
Gewoon op alle QS'ers inzetten
Minus Terpstra
  donderdag 7 september 2017 @ 00:17:21 #24
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173631805
Ik ga gewoon helemaal niemand opstellen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173632242
quote:
9s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is dat wij niet mogen zeggen dat jij obsessief bent met de mening van andere users, anders had ik dat wel overwogen.
pi_173632245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stel je voor dat Denifl wint, dan hef ik persoonlijk de sport op.
Zijn hier al beelden van?
pi_173632250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wimderon die alleen juicht voor de meest gehate wielrenners. R_R die alleen juicht voor Foster Parents kindjes.
Zijn Evans, Gerrans en Voeckler gehaat? Waarom weet ik daar niets van?
pi_173632263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik vind dat je dit nogal zwart-wit brengt. Is het raar om een voorkeur te hebben voor mensen die je relatief vaak in interviews en dergelijke voorbij ziet komen en daardoor voor je gevoel net wat beter kent dan de gemiddelde andere renner, waardoor je je er eerder mee kan sympathiseren?
Juist omdat je ze vaker hoort, ziet of leest zou dat ook moeten betekenen dat Nederlanders die op welke manier dan ook een slechte indruk achterlaten meer negativiteit oproepen, maar dat is echt nauwelijks het geval. Belgen hoor je als Nederlandse wielervolger eigenlijk net zo vaak, maar de mening is daar over het algemeen een stuk negatiever over. Zou het toeval zijn?
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 03:21:41 #29
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173632358
Etappe 18: Suances - Santo Toribio de Liébana, 169 km

De verwachtingen waren hooggespannen, maar Alto de los Machucos stelde niet teleur. De rest van de rit was dan wel weer redelijk saai te noemen. In de lange en vlakke aanloop op de hoogvlakte reed een weinig inspirerend groepje weg, waarna Sky besloot om het tempo in het peloton heel laag te houden. De kopgroep reed bijna tien minuten voorsprong bij elkaar, voor andere ploegen in het peloton op het idee kwamen om het commando over te nemen van Sky. De voorsprong van de kopgroep, met daarin onder meer Alaphilippe en Dani Moreno, verdween als sneeuw voor de zon, maar toch hielden de mannen vooraan na de beklimmingen van de Portillo de Lunada en de Puerto de Alisas nog een aardige voorsprong over. Na de Alisas, waar een nieuwe wanhoopspoging van Orica weer niets opleverde, kwam de gruwelijke slotklim al snel in zicht. Na een bijzonder lastige bocht aan het eind van de afdaling en een aantal vlakke kilometers begonnen de mannen vooraan aan de muur. Ook in het peloton begonnen ze niet lang daarna aan de klim en het duurde niet lang voor de aanvallen kwamen. Kruijswijk, Contador, Lopez, allemaal deden ze een poging om weg te rijden. Kruijswijk kreeg dat nooit voor elkaar, maar Lopez en Contador reden samen wel een aardig eind weg van de rest. In het achtervolgende groepje kwamen we onder meer Kelderman en Nibali tegen, maar Froome was nergens te bekennen. Omringd door zijn ploeggenoten reed hij een eind daaracher. In eerste instantie is de gedachte bij Froome dan altijd dat hij eerst even op gang moet komen en dat hij snel op zijn eigen tempo naar voren moet rijden, maar dat leek nu niet te lukken. Bij Contador lukte het dan weer wel, hij reed weg van Lopez en niemand was meer in staat om hem bij te halen. Een straffe stoot van Alberto, in zijn laatste dagen als profwielrenner. Hij pakt meer dan een minuut terug op Froome, die aan het eind van de klim toch weer wat meer in zijn ritme kwam en nog wat renners wist op te rapen. Toch verloor Froome tijd op bijna iedereen, al kan hij dat makkelijk hebben. Zijn voorsprong in het klassement is nog steeds royaal, Nibali is meer dan 40 seconden ingelopen maar staat alsnog meer dan een minuut achter. Geen probleem voor Froome, als dit simpelweg een slechte dag was of een toneelstukje dan ziet het er nog steeds goed uit voor hem. Als hij daadwerkelijk minder in vorm is gaan we nog mooie dagen krijgen. Contador is nog steeds strijdlustig en wil aanvallen daar waar het kan. In deze vorm kunnen het mooie dagen worden, zeker omdat we nog een aantal zware ritten krijgen. Etappe 18 is ook niet echt eenvoudig. Op papier lijkt het misschien niet zo zwaar, maar we gaan fietsen over de wegen waar Contador in 2012 de Vuelta op z'n kop zette.




De rit start aan de Cantabrische kust, in het stadje Suances. Hier komen twee rivieren bij elkaar, de Besaya en Saja. Deze rivieren monden eerst in elkaar uit en niet veel later in de Cantabrische Zee. Suances is een stadje met 8000 inwoners dat door de ligging aan het water vooral een populaire toeristische bestemming is. Van oudsher draaide het hier vooral om de visserij, maar tegenwoordig is het naar verluidt zelfs de belangrijkste toeristische bestemming van deze regio, onder meer vanwege het feit dat men in Suances over vijf stranden beschikt. Daarnaast staan er hier ook behoorlijk veel hotels, waarvan de meeste vrij ideaal gesitueerd zijn. Het grootste deel van Suances ligt op een heuveltje en vanaf deze heuvel is er een aardig uitzicht over de zee. Ook is er nog een klein stukje klifkust dat als een soort van schiereilandje wat verderop ligt. Ook dit kleine stukje land is volledig volgebouwd met hotels en aan het eind staat er ook nog een schattige vuurtoren. Suances is een stad waar de Vuelta nog niet vaak is geweest, al rijden we er de afgelopen jaren wel met enige regelmaat dicht langs. Vorig jaar reden we zelfs nog door de stad, toen was er tijdens de rit naar Peña Cabarga een tussensprint in dit plaatsje. Het is desondanks de eerste keer dat hier een rit start, al kwam er in de Vuelta van 2008 wel een rit aan in de stad. In die Ronde van Spanje zou de 12e rit vertrekken vanuit Burgos en eindigen in Suances, op de heuvel. Een lastige aankomst dus, met een laatste kilometer in redelijk stevig stijgende lijn. Alberto Contador was er toen ook bij en hij ging als eerste aan, met de verrassende leider Egoi Martinez in zijn wiel. Ze hielden alleen geen stand, want ze werden al snel overvleugeld door een heel contingent aan vliegende Italianen. Van die Italianen was toenmalige wereldkampioen Paolo Bettini de sterkste, hij won met een redelijk groot verschil van Rebellin, Cunego en Ballan. Mooi rijtje pakhazen, al zeg ik het zelf. Oude uitslagen zijn vaak wel een feestje. De renners starten tijdens deze rit op de parkeerplaats van een van de vele hotels, bij een jachtclub in de buurt, aan een van de vijf stranden. Playa de la Riberuca, om precies te zijn. In de neutralisatie rijden de renners langs de vele hotels en ook de surfclubs die Suances rijk is, waarna een lange tocht langs de kust op het programma staat.



Na een redelijk lange neutralisatie begint in de buurt van Ornayo de rit. In de heuvels die dit dorp omringen heeft men een grot gevonden waar ook nog wat oude muurschilderingen uit de oude steentijd, dat is wel kicken. Na de start gaat het direct een aantal kilometer omhoog richting Ubiarco, over een bochtige maar brede weg langs de rotsachtige Cantabrische kust. Dit klimmetje is 2,5 kilometer lang en het gaat in dit stuk aan een procent of vijf omhoog. Dit is wel meteen het lastigste klimmetje in het begin van de rit, verder stelt het niet veel voor. De renners rijden over behoorlijk rechte en brede wegen, dwars door allerlei dorpjes. Bekende wegen, want de renners hebben al vaker langs de Cantabrische kust mogen rijden. Zo reden ze vorig jaar nog over dezelfde weg, alleen dan wel in tegengestelde richting. Derhalve weten ze dat het hier geen reet voorstelt, die paar kleine stukjes omhoog van een halve of een hele kilometer aan een paar procent kan iedereen overleven. Een van de dorpjes die de renners passeren is Comillas, een klein plaatsje dat de laatste jaren enorm populair is. Vorig jaar passeerden we dit dorp en een jaar eerder startte heir zelfs een rit, de 15e etappe met aankomst boven op Alto de Sotres. Daar won Joaquim Rodriguez, nadat hij dus van start was gegaan in Comillas, daar waar onder meer een woning ontworpen door Gaudi staat. Na de passage in Comillas blijven de renners langs de kust fietsen. Het blijft ook behoorlijk makkelijk, hoewel er in de buurt van het fraaie San Vicente de la Barquera nog wel twee korte klimmetjes zijn. Twee kilometer aan 4% en het tweede klimmetje in de stad zelf is twee kilometer aan 5%. Aan het eind van deze klim wordt het weer wat vlakker, terwijl we richting een plaatselijk rondje gaan fietsen. Na 43 kilometer komen we uit in Pesués, waar we meteen linksaf zouden kunnen slaan. Doen we niet, het gaat naar rechts voor nog een rondje langs de kust. Wel een bijzonder fraai deel van de kust, de rotskust bij de baai van Tina Menor is meer dan imponerend. Langs deze baai loopt de weg nog maar eens omhoog, anderhalve kilometer aan een procentje of vijf. Nadat de renners een tijd langs de rotsen zijn gefietst over een weg die in het dagelijkse leven ook zeer populair is onder fietsers, bereiken ze het dorpje Pechón. Hierna is het een kilometer of vijf zo goed als vlak, terwijl we de kust definitief gaan verlaten als er koers wordt gezet terug naar Pesués. De weg terug brengt ons langs een andere baai, waar het even zo mooi is. Weggetje is wel bochtig en gaat een klein beetje op en af, maar het is hier vrij comfortabel fietsen.




In Pesués rijden de renners na 52 kilometer koers over een brug en niet lang daarna begint het volgende klimmetje van de dag. Het gaat een kilometer of vijf omhoog aan ongeveer 4%, over een brede weg door een bos. Na deze klim is het een kilometertje vlak, waarna er een korte afdaling volgt van iets meer dan een kilometer. Daarna is het een kilometer of drie zo goed als vlak, waarna het volgende korte klimmetje alweer volgt. Twee kilometer aan 3% nu, helaas wat minder spannend. We rijden inmiddels over smalle wegen door het Cantabrische binnenland, van die wegen waar normaal alleen een boer zijn koeien overheen durft te jagen. Na het klimmetje is er een korte afdaling van twee kilometer, over dezelfde smalle weg met enorm slecht asfalt, daarna gaat het drie kilometer aan 5% omhoog richting het dorpje Labarces, waar we na 70 kilometer aankomen. Gemiste kans, want als je via een andere weg naar dit dorp rijdt kom je een stuk van twee kilometer aan 10% tegen, kwam ik per ongeluk achter. Valt me tegen van Guillén en co dat zij niet voor dat geitenpad zijn gegaan. Enfin, na Labarces is het een kilometer of drie vlak, terwijl er nog steeds over slechte wegen gereden moet worden. Er volgt een korte afdaling met zelfs nog een paar haarspeldbochtjes, maar daarna is het weer vijf kilometer vlak, tot er in de buurt van Cabezón de la Sal opnieuw geklommen moet worden. Twee kilometer aan 5%, voorlopig het laatste klimmetje. Hierna gaat het heel licht naar beneden, voordat we in Cabezón de la Sal uitkomen. In de buurt van dit stadje, dat we na 86 kilometer bereiken, worden de wegen weer breder en ook een stuk rechter. In Cabezón zouden we meteen rechtsaf kunnen slaan richting het zuiden, maar we rijden een stukje om. Het gaat vier kilometer in oostelijke richting over een kaarsrechte weg, waarna de renners bij Villanueva de la Peña rechtsaf slaan om dan wel naar het zuiden te rijden. De coureurs rijden nu 14 kilometer door de vallei van de Rio Saja, over brede en rechte wegen. Het loopt licht vals plat omhoog, aan minder dan 2% gemiddeld. Na 102 kilometer passeert de koers het dorpje Sopeña en even verderop begint de eerste gecategoriseerde klim van de dag. In het gehucht Valle is er een scherpe bocht naar rechts, waarna de Collada de Carmona begint.




De Collada de Carmona is een korte, maar pittige klim. 4,8 kilometer aan 7,2%, dat mag er zijn. Het begint redelijk simpel met een kilometer aan 6,6%, maar daarna is het drie kilometer lang behoorlijk lastig. Schommelt in die kilometers steeds zo rond de 8%, met een steilste strook aan 10%. Pas richting de top, die de renners na 109 kilometer bereiken, zwakt het wat af. De afdaling die volgt is niet bijzonder moeilijk. Het is redelijk bochtig, maar er zit bijna geen enkele lastige bocht tussen. Aan het eind is er nog wel een scherp haarspeldbochtje, maar dat is het dan. Na vijf kilometer wordt de afdaling nog makkelijker aangezien het minder steil naar beneden gaat. De coureurs rijden door Carmona en van dat dorp gaat het verder richting Puentenansa over een bijna kaarsrechte weg. In Puentenansa ligt na 120 kilometer de voet van de volgende klim, de Collada de Ozalba. Dit is net als de vorige collada een klim van de derde categorie, iets minder lastig qua stijgingspercentages maar wel wat langer. Zes kilometer aan 6,6% gemiddeld, een vrij degelijke klim. Het begint vrij makkelijk, met een aantal meter vals plat. Vrij snel daarna gaat het een kilometer aan 6,6% omhoog, waarna het nog twee kilometer omhoog gaat aan 6,6% gemiddeld. Dat gemiddelde percentage lijkt dus wel aardig te kloppen, al krijgen we richting de top wel te maken met twee kilometer aan 7,5%. In deze kilometers gaat het ook een paar keer aan 10% omhoog, waardoor het toch nog een redelijk serieuze klim is. Pas in de laatste kilometer voor de top wordt het weer wat makkelijker, het gaat dan aan 5% omhoog. Na 126 kilometer, op 43 kilometer van de streep, komt het peloton boven op deze klim. Het uitzicht wordt naarmate de beklimming vordert steeds mooier. In de verte liggen een aantal opvallende bergtoppen, die steeds meer in beeld komen.




Na de top van de Collada de Ozalba gaat het vijf kilometer naar beneden richting Quintanilla. Deze kant van de Ozalba is een stuk makkelijker, het gaat aan 5% naar beneden. Toch is de afdaling ook weer niet supermakkelijk, want de weg is niet al te breed en het asfalt is ook niet al te best. Daarnaast zijn er in het begin van de afdaling meteen twee vervelende haarspeldbochten neergelegd, een goede reden om toch even op te letten. Na die eerste bochten gaat het wel een kilometer rechtdoor, waarna er weer wat haarspeldbochten in beeld komen. Het blijft bochtig tot in Quintanilla, met in dit dorpje zelf een buitengewoon scherpe bocht naar rechts. Na de passage in dit rustieke dorpje gaat het een kilometer vals plat naar beneden richting Sobrelapeña, door de schilderachtige vallei van de Rio Nansa. In Sobrelapeña is na 132,7 kilometer de tussensprint van de dag en hier begint ook meteen de volgende klim. Sobrelapeña is een klein gehucht waar weinig te beleven valt, maar voor de Cantabrische wielertoeristen is het een bekende bestemming. Hier begint de Collada de la Hoz, het sluitstuk van een drieluik collada's. Deze en de vorige twee klimmen liggen min of meer op een rechte lijn, zonder veel vlakke stroken tussendoor. Ideaal voor een trainingsritje, een gran fondo of een rit in de Vuelta. Daarom werd de Collada de la Hoz, net als de Collada de Ozalba, opgenomen in het parcours van de Vuelta van 2012. In die rit zat de Collada de la Hoz op een kilometer of 50 van de streep en niemand verwachtte dat er veel zou gebeuren. Het bleek in de praktijk anders uit te pakken. In de Vuelta van 2012 moest Contador steeds onderdoen voor Joaquim Rodriguez, die op weg leek naar de eindoverwinning. Dat was buiten Contador gerekend. Eerder in de rit stuurde hij een aantal mannetjes in de aanval en op La Hoz demarreerde hij naar de kopgroep. Rodriguez en Valverde waren niet direct in staat om te reageren en lieten Contador gaan. Bertje kwam vooraan bij zijn ploeggenoten en de behulpzame Tiralongo terecht en werd in een razend tempo naar de voet van Fuente Dé gebracht, waar hij het klusje zelf klaarde. Hij won op een grandioze manier, Rodriguez kwam enkele minuten later pas binnen. Die rit, de 17e, was allesbepalend voor de Vuelta van 2012. Een van de grootste kunststukjes van Contador, nu bezig aan zijn laatste ronde, vond hier plaats. We bevinden ons dus op heilige grond.




Op papier lijkt de Collado de Hoz niet zo moeilijk. Zeven kilometer aan 6%, kan dat nu echt zo ingewikkeld zijn? Dat dacht men in 2012 dus ook, maar na een verkenning voor de Vuelta wisten ze bij het toenmalige Saxo Bank dat hier iets te halen viel. Ook nu zal dat het geval zijn. We zijn bijna aan het eind van een zware Vuelta en ook deze rit is niet makkelijk geweest. Voor deze klim zijn er al twee redelijk zware klimmetjes geweest en voor die tijd ging het ook al continu op en af. Deze collado begint met een lange, rechte weg, die in eerste instantie vals plat omhoog loopt. Van 2% gaat het naar 4% en dan begint na drie kilometer de klim pas echt. Het begint richting de 10% omhoog te gaan, met een stuk van 1400 meter aan 9,5% gemiddeld en enkele uitschieters naar 13%. Daarna wordt de klim weer wat makkelijker, met een kilometer aan 5%, voor het weer wat steiler omhoog gaat met een kilometer aan 7% en steile stroken aan 10%. We zijn dan al bijna op de top en in de laatste kilometer richting die top gaat het vals plat verder aan een procentje of vier. Na 139,7 kilometer, op 29 kilometer van de finish, komen de renners boven op deze berg van de tweede categorie. Een lastige, smalle en technische afdaling volgt. In principe lijkt de afdaling net als de klim niet zo lastig, maar in 2012 kwamen we erachter dat de praktijk soms anders is. Alle renners en ook de ploegleiders hadden het toentertijd over een lastige afdaling en wie ben ik om ze tegen te spreken. Het gaat ongeveer vier kilometer steil naar beneden over een smalle weg, met de nodige bochten. In de buurt van het dorpje Linares is het twee kilometer zo goed als vlak, waarna het laatste stuk van de afdaling richting La Hermida begint. Dit laatste stuk van de afdaling is weer steil, met heel wat haarspeldbochten. Behoorlijk technisch, een afdaling waar je wel wat verschil kan maken. Na 150 kilometer, en dus ongeveer 10 kilometer in dalende lijn, rijden de renners over de Rio Deva en betreden ze La Hermida. In dit dorpje volgt er een bocht naar rechts en daarna rijden de coureurs een aantal kilometer verder over een brede weg, door de formidabele vallei van de Deva. Die rivier heeft in de loop der tijd een fenomenale kloof uitgesleten, het is niets minder dan pure natuurporno.




Vijftien kilometer mogen de renners door de prachtige vallei rijden. Naarmate ze dichter in de buurt komen van de finish komen ook de rotswanden steeds dichterbij. Het wordt mooier en mooier, qua schoonheid komt het bij de Fedaia in de buurt. De weg door deze vallei is redelijk breed en ook redelijk vlak, in die vijftien kilometer door de vallei komen de renners amper 200 meter hoger uit, het is dus hooguit vals plat. Wel is het essentieel om hier nog enkele ploeggenoten te hebben, in je eentje kan dit stuk ernstig tegenvallen. Na tien kilometer fietsen door de vallei hebben we het mooiste gedeelte wel gehad. In die tien kilometer gaat het overigens grotendeels rechtdoor, er hoeft bijna alleen maar gestuurd te worden als er een bruggetje in beeld komt. We steken de Deva een aantal keer over, om beide kanten van de kloof uitgebreid te kunnen bestuderen. De laatste vijf kilometer in de vallei wordt de weg een stuk breder en nog wat rechter, terwijl de weg licht zuigend omhoog loopt. We passeren wat dorpjes, zoals Tarna, waar de weg een halve kilometer aan 5% omhoog loopt. Dit is op zes kilometer van de finish, het eind is bijna in zicht. Na Tarna is het een kilometer zo goed als vlak tot de renners Ojedo passeren. Hier begint de weg weer wat verder vals plat omhoog te lopen, richting het dorpje Potes. Na een rotonde en wat bochten rijden we dit dorp binnen, waar op 3,2 kilometer van de streep de slotklim gaat beginnen. Volgens Unipublic dan, in de praktijk begint de klim pas goed en wel op twee kilometer van het eind. De kilometer in Potes zelf is vals plat, waarna het buiten het dorp ook niet direct wil stijgen. We bevinden ons nu op de weg richting Fuente Dé, de weg van Alberto Contador. Toch zullen we Bert teleur moeten stellen, want niet ver buiten Potes is er ook een weg naar links en die weg loopt meteen fel omhoog. Hier begint de klim naar Santo Toribio de Liébana echt. Als we de vals platte kilometer meetellen komen we uit op 3,2 kilometer aan 6,4%, zonder die kilometer is het 2,2 kilometer aan 9%. Dat klinkt al beter. De eerste zware kilometer is er een aan 7,3%, dat valt al bij al nog mee. Daarna komen we al snel in de buurt van de slotkilometer en die is een stuk zwaarder. 11,3% gemiddeld, met uitschieters richting 15%, dat is Spanje zoals we het kennen. Het blijft zo steil tot op een aantal meter van de meet. Aan het eind zwakt het af richting 5%, maar het blijft wel stijgen tot aan de finish. Na 169 kilometer bereiken de renners dan voor de poorten van het klooster de top van deze klim van derde categorie.




Het klooster Santo Toribio de Liébana is een rooms-katholiek klooster. Santo Toribio de Liébana wordt gezien als een van de vijf heilige plaatsen van het rooms-katholieke geloof. Met Caravaca de la Cruz hebben we tijdens deze Vuelta al een van die vijf gehad, Santo Toribio is nummer twee. Om de een of andere reden slaan we Santiago de Compostela dit jaar over, had nummer drie kunnen zijn. Santo Toribio is een belangrijk bedevaartsoord, omdat hier volgens de legende het grootste deel van het kruis van Christus bewaard zou worden. Dankzij dit relikwie is Santo Toribio de Liébana een heilige plaats. Een deel van het Heilige Kruis, daar worden bepaalde mensen blijkbaar heel vrolijk van. Zo vrolijk dat men eens in de zoveel jaar een pelgrimage organiseert richting dit klooster. Dat is het geval in de jaren dat 16 april op een zondag valt, wat dit jaar toevallig het geval was. 16 april was de naamdag van Toribio de Astorga, die na zijn overlijden een heilige werd. Hij was namelijk wezen shoppen in Jeruzalem en daar kwam hij dus een stuk van het kruis tegen waar men Jezus aan vastgespijkerd had. De heilige Helena zou dit stukje hout in eerste instantie ontvreemd hebben, waarna het in de handen van ome Toribio kwam. Die nam het mee naar Spanje en verstopte het tijdens de invasie van de Moren. Na zijn dood werd het met hem begraven in de vallei van Liébana, waarna het later in het klooster terechtkwam. Sindsdien staan hier dus heel veel mensen op de stop, om naar het ondertussen behoorlijk versierde kruis te kijken. De Vuelta komt hier voor het eerst om de hoek kijken, ondanks het feit dat men hier al vaker in de buurt was kwam er nog nooit een rit aan bij het heiligdom. Een andere koers is hier dan wel weer veelvuldig aangekomen. Een koers die helaas zoals zoveel Spaanse koersen ter ziele is gegaan, de Circuito Montañes. Het was tot 2010 een Cantabrische rittenkoers voor amateurs en beloften. Voor de beloften was het vaak een belangrijke wedstrijd, omdat de koers vaak enkele zware aankomsten bergop had. Daarom besloot de opleidingsploeg van Rabobank om hier hun renners te testen. In 2006 ging die test behoorlijk goed. De zesde en laatste rit kwam aan op Santo Toribio en een piepjonge Robert Gesink reed hier iedereen de vernieling in. Hij pakte de rit en het klassement, niet veel later werd hij prof. Zijn plek als kopman werd ingenomen door Bauke Mollema. Hij kwam met Rabobank CT een jaar later terug naar Santo Toribio en nu won hij afgetekend. Tot op 500 meter van de streep dacht een zekere Thijs Zonneveld dat hij zou winnen, maar Bauke Mollema ging zo hard dat Zonneveld er tot op de dag van vandaag nog steeds verkouden van is. Nadat Mollema overgeheveld werd naar de profs moest het in 2008 komen van Tejay van Garderen, maar ook in die tijd was dat al een enorme choker. Hij legde het op de klim naar Santo Toribio af tegen Alexei Shchebelin, ja die. Eén jaar later kwam Van Garderen weer terug naar Santo Torbio, maar weer werd hij tweede, ditmaal achter Sergio Pardilla. Da's al minder een schande, maar toch. Hij won het eindklassement, dat scheelt dan weer. In het laatste jaar dat de koers bestond ging de overwinning op Santo Toribio naar een veldrijder. Niels Albert liet in 2010 iedereen zijn hielen zien. Sindsdien hebben de brave borsten hier geen koers meer gezien.



Aan de Cantabrische kust wordt het niet heel warm. 19 graden in startplaats Suances, met ook nog een klein beetje kans op regen. Daarnaast staat er een aardig briesje, geen al te prettig weer. Boven bij het klooster is het weer behoorlijk vergelijkbaar. Daar wordt het waarschijnlijk 18 graden in de middag, met ook wat kans op regen en een klein beetje wind. Deze relatief korte rit begint redelijk laat, om 13:14. De uitzending van Sporza begint pas om 15:00, tegen die tijd zijn de renners in de buurt van Labarces en hebben ze al 70 kilometer afgewerkt. De finish bij het klooster wordt verwacht tussen 17:27 en 17:55.



Normaal gesproken is dit typisch zo'n rit voor de vluchters. Zware dag achter de rug en nu een rit die niet heel makkelijk te controleren is. Bovendien een rit die wel wat klimmetjes heeft, maar waarvan het de vraag is of ze zwaar genoeg zijn om enig verschil tussen de klassementsmannen te veroorzaken. Het peloton van de laatste jaren neemt dan voor de zekerheid maar een snipperdag. Ook deze Vuelta hebben ze al heel wat snipperdagen genomen, waardoor het aannemelijk is dat ook deze rit weer naar de vluchters zal gaan. Het zal afhangen van Trek-Segafredo. Alberto Contador gaat hier het koersverloop bepalen. Froome heeft iets van zwakte laten zien en het zijn de allerlaatste dagen van Alberto, terwijl hij ook nog eens rond mag fietsen over de wegen waar hij in 2012 victorie kraaide. Het kan dus goed zo zijn dat Contador iets gaat ondernemen tijdens deze rit. Misschien willen Bahrain en nog wat andere ploegen nog wel meewerken ook, in de hoop dat de mindere dag van Froome meer was dan een toneelstuk. Het kan dus heel leuk en verrassend worden, want in 2012 verwachtte men ook maar weinig van de rit naar Fuente Dé en vorig jaar keek ook niemand uit naar de rit met aankomst op Formigal. Wielrennen kan een nogal onvoorspelbare sport zijn, maar in dit geval ga ik uiteindelijk toch voor de vluchters. Zelfs als Contador wat gaat ondernemen hebben de mannen die aan het begin ontsnappen al een voorsprong van een kwartier bij elkaar gefietst voor de eerste klimmetjes beginnen, aangezien Sky toch niet strak gaat controleren.
1. Mas. Heeft zich bijna de hele Vuelta gespaard, met het oog op deze rit. Is een van de weinige renners van Quick Step die nog een rit moet winnen en dat gaat nu gebeuren, echt waar.
2. Carapaz. Doet iedere dag dapper mee in de groep der favorieten, om zichzelf zo nu en dan toch tegen te komen. Zo ging hij ook op Los Machucos in de aanval, hij deed zelfs een poging om bij Contador en Lopez aan te sluiten. Helaas sloeg zijn brommer af en verloor hij redelijk wat tijd. Dat meerijden met de favorieten werkt dus niet helemaal, tijd om in de aanval te gaan. Iemand moet de Vuelta van Movistar redden, zeker nu Moreno ook weer een modderfiguur heeft geslagen.
3. Bilbao. Meer hoop dan wat anders, want waarschijnlijk mag hij niet in de aanval. Toch zou het een goed idee zijn als Astana hem wel in de aanval stuurt, want hij is in de vorm van zijn leven. Zo goed als hij de afgelopen dagen klimt heb ik hem nog nooit zien klimmen. Met deze formidabele benen moet hij meer kunnen doen dan alleen knechten, een ritje pakken behoort tot de mogelijkheden.
4. Costa. Heeft eigenlijk veel te slechte benen om nog een rol van betekenis te spelen, zo werd hij toen hij in de aanval ging tijdens de rit naar La Pandera ook hard gelost door Majka en daarna opgepeuzeld door het peloton. Dat was wel een wat langere en lastigere klim, deze kortere inspanning zou hem misschien wat beter moeten liggen. Ik weet het ook allemaal niet meer verder.
5. De Gendt. Als hij de superstrijdlust wil winnen zal hij toch nog wat vaker in de aanval moeten gaan. Hij heeft er de benen voor, want hij klimt hier best aardig. Daar werd hij in de rit naar de Sierra Nevada een tikkeltje overmoedig van, daarom kan hij maar beter direct vanuit het vertrek aanvallen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173633063
M. Soler gaat vandaag zijn grote doorbraak beleven.
pi_173633151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chauvinisme is iets voor domme mensen.
Jij bent een Baskische chauvinist, Hans.
pi_173633408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chauvinisme is iets voor domme mensen.
Driekwart van de wereldbevolking is chauvinistisch bij sportevenementen. Maar alleen in Nederland zijn we weer zo moralistisch om dat anderen te verwijten :')

Is toch niet zo gek dat je wat meer affiniteit hebt met mensen uit je eigen land, die dezelfde taal spreken en die vaak in de landelijke media voorbijkomen? Ik vind het nog veel gekker om als Nederlander of Belg geforceerd Duitsers, Colombianen, Basken of Afrikanen te gaan aanmoedigen.
pi_173633433
Beetje gemixt. Ben benieuwd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 08:51:13 #34
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173633589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Sterkte aan onze hooggeplaatste CM users. U bent volledig overgeleverd aan Trek en aanverwanten.
Bedankt, ik bezwijk bijna onder de stress :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173633648
volle bak vluchters

Hup Jetse!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173633711
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:51 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Bedankt, ik bezwijk bijna onder de stress :'(
wat heb jij gedaan Luun?

Ik twijfel nog tussen MAL en LL Cool S. :'(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 09:08:21 #37
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173633743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

wat heb jij gedaan Luun?

Ik twijfel nog tussen MAL en LL Cool S. :'(
Ik heb nog niks _O- ik kom er niet uit.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173633749
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb nog niks _O- ik kom er niet uit.
Ik denk vluchters, maar ben niet geheel overtuigd, dus ik heb ook een paar dure mannen er tussen staan nu :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 09:31:54 #39
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173633990
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk vluchters, maar ben niet geheel overtuigd, dus ik heb ook een paar dure mannen er tussen staan nu :')
Ik heb nu ook een beetje een vreemde combinatie aan namen waar ik eigenlijk niet zeker van ben. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173634167
Monfort vandaag niet meer van start. Zijn nieuwe plan van aanpak heeft fan-tas-tisch uitgepakt.
pi_173634971
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:57 schreef franklop het volgende:
volle bak vluchters

  donderdag 7 september 2017 @ 10:55:46 #42
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_173635232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:34 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Driekwart van de wereldbevolking is chauvinistisch bij sportevenementen. Maar alleen in Nederland zijn we weer zo moralistisch om dat anderen te verwijten :')
Dit dus. Niets mis met een beetje chauvinisme, zolang het niet ontaardt in racisme. w/
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 10:57:11 #43
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173635252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dit dus. Niets mis met een beetje chauvinisme, zolang het niet ontaardt in racisme. w/
En net zo goed ook weer niks mis met niet chauvinistisch zijn, gewoon ieder zijn eigen beleving :Y
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173635293
quote:
Mja, ik ook maar :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2017 @ 11:01:36 #45
862 Arcee
Look closer
pi_173635317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit dus. Niets mis met een beetje chauvinisme, zolang het niet ontaardt in racisme. w/
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:57 schreef Tagliano het volgende:

En net zo goed ook weer niks mis met niet chauvinistisch zijn, gewoon ieder zijn eigen beleving :Y
Gevonden! SPT / Nationalistisch gedrag bij het kijken naar sport. w/
  donderdag 7 september 2017 @ 11:06:28 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173635380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:57 schreef Tagliano het volgende:

[..]

En net zo goed ook weer niks mis met niet chauvinistisch zijn, gewoon ieder zijn eigen beleving :Y
Eens, maar ik heb het gevoel dat mensen die chauvinistisch zijn niet neerkijken op mensen die dat niet zijn, maar andersom zie ik dat wel.
pi_173635629
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 07:47:38 Astana "forgot" to put the 36 chainring for Aru yesterday. "If they want me to abandon, they should say it." 🔥🔥 (via @Gazzetta_it ) reageer retweet
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 08:02:08 He noticed just before the start. Apparently he exchanged strong words with Sedu… https://t.co/KbnjJ2vj3Q reageer retweet
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 08:14:45 And yes, the rumours are that he already signed with UAE. They just didn't make it official yet. https://t.co/u2tjdeged0 reageer retweet
pi_173636078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 02:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Juist omdat je ze vaker hoort, ziet of leest zou dat ook moeten betekenen dat Nederlanders die op welke manier dan ook een slechte indruk achterlaten meer negativiteit oproepen, maar dat is echt nauwelijks het geval. Belgen hoor je als Nederlandse wielervolger eigenlijk net zo vaak, maar de mening is daar over het algemeen een stuk negatiever over. Zou het toeval zijn?
Wel akkoord, ik ben zelf absoluut geen fan van 90 procent van de Belgische renners, net omdat ik veel meer met hun uitspraken/persoonlijkheid/houding geconfronteeerd word. Ik ben ook fan van Tom Dumoulin en Sam Oomen omdat ik ze vaak in interviews leuke dingen hoor/lees zeggen, en ze blijkbaar een bepaalde cultuur met me delen. Zoals iedereen hier weet heb ik ook een voorliefde voor Duitsers, maar het is absoluut niet zo dat ik blind juich voor elk Duits vlaggetje. Hier geldt zo'n beetje hetzelfde als bij Belgische renners, met Duitsers kom ik vaker in aanraking (interviews, stukjes in de Duitse media, sociale media, gefocust op hun koersgedrag...). Dat maakt dat ik ze sneller leuk ga vinden maar even goed dat ik ze net helemaal niet mag. Ik durf wel te stellen dat ik voor minder dan 50 procent van de WT renners uit Duitsland iets voel, en voor een nog veel kleiner deel echt juich.

Ik heb sowieso (los van nationaliteit) een voorkeur voor 1) tijdrijder-klimmers 2) stilisten 3) jonge talenten met een grote motor (die je dan kan opvolgen en zien groeien) 4) meer intellectuele renners

Als ik kijk naar mijn 10 favoriete renners (op dit moment) kijk zijn minstens 2 of 3 van die eigenschappen altijd aanwezig.

1) Lennard Kämna
2) Sam Oomen
3) Tom Dumoulin
4) Mathieu van der Poel
5) Fernando Gaviria
6) Tiesj Benoot
7) Egan Bernal
8) Merhawi Kudus
9) Tim Wellens
10) Max Schachmann
  donderdag 7 september 2017 @ 11:49:04 #49
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_173636089
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eens, maar ik heb het gevoel dat mensen die chauvinistisch zijn niet neerkijken op mensen die dat niet zijn, maar andersom zie ik dat wel.
Ik zag Leon De Winter anders deze week nog heel boos worden op twitter omdat Rutte te gelaten reageerde op de nederlaag tegen Frankrijk. Ok, Leon de Winter, maartochmaartochmaartoch.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 11:49:15 #50
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173636091
Ik heb nu 1,2 miljoen maar ik voel me er nog niet helemaal oké bij.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173636101
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nu 1,2 miljoen maar ik voel me er nog niet helemaal oké bij.
Leuk he, zo'n wielerspelletje tijdens de Vuelta waar je dagelijks alleen maar 9 renners aan hoeft te klikken? ;)
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 11:50:53 #52
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173636122
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Leuk he, zo'n wielerspelletje tijdens de Vuelta waar je dagelijks alleen maar 9 renners aan hoeft te klikken? ;)
Als ik nou 345e stond kon het me geen reet meer boeien maar nu is het een ander verhaal :X
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 11:51:24 #53
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173636132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:20 schreef Marcoss het volgende:
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 07:47:38 Astana "forgot" to put the 36 chainring for Aru yesterday. "If they want me to abandon, they should say it." 🔥🔥 (via @Gazzetta_it ) reageer retweet
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 08:02:08 He noticed just before the start. Apparently he exchanged strong words with Sedu… https://t.co/KbnjJ2vj3Q reageer retweet
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 08:14:45 And yes, the rumours are that he already signed with UAE. They just didn't make it official yet. https://t.co/u2tjdeged0 reageer retweet
Dat is wel triest, van die chainrings :').
  donderdag 7 september 2017 @ 11:53:52 #54
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173636165
quote:
2s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik zag Leon De Winter anders deze week nog heel boos worden op twitter omdat Rutte te gelaten reageerde op de nederlaag tegen Frankrijk. Ok, Leon de Winter, maartochmaartochmaartoch.
Ik bedoel in ons kliekje hier in SPT

Op twitter/facebook is een heel ander verhaal
  donderdag 7 september 2017 @ 11:54:23 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173636177
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nu 1,2 miljoen maar ik voel me er nog niet helemaal oké bij.
Oh ik zit veeel lager :{
pi_173636595
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:20 schreef Marcoss het volgende:
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 07:47:38 Astana "forgot" to put the 36 chainring for Aru yesterday. "If they want me to abandon, they should say it." 🔥🔥 (via @Gazzetta_it ) reageer retweet
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 08:02:08 He noticed just before the start. Apparently he exchanged strong words with Sedu… https://t.co/KbnjJ2vj3Q reageer retweet
faustocoppi60 twitterde op donderdag 07-09-2017 om 08:14:45 And yes, the rumours are that he already signed with UAE. They just didn't make it official yet. https://t.co/u2tjdeged0 reageer retweet
Edit: nm
  donderdag 7 september 2017 @ 12:21:29 #57
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173636618
Mijn tactiek is de winnende.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:44:22 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173637044
Lutsenko is vandaag jarig..
  donderdag 7 september 2017 @ 12:48:18 #59
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_173637105
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:44 schreef hhh38 het volgende:
Lutsenko is vandaag jarig..
Misschien krijgt hij dan de 36T van Aru mee vandaag.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:50:24 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173637138
Mijn gevoel zegt me de trek vandaag de hamer naar beneden gooit maar ik ga toch voor de ontsnapping.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:57:42 #61
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_173637240
Bert full-retard vandaag _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_173637332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Mijn gevoel zegt me de trek vandaag de hamer naar beneden gooit maar ik ga toch voor de ontsnapping.
Ik ben er ook een beetje bang voor, maar die ken beter gewoon op de Angliru gaan.

Derhalve gaan wij voor een ontsnapping :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173637361
Matteo Trentin Quick - Step Floors 3.553.903
Rafal Majka Bora - Hansgrohe 3.484.057
Romain Bardet AG2R La Mondiale 2.582.563
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 2.002.771
Luis León Sanchez Astana Pro Team 1.686.015
Tobias Ludvigsson FDJ 1.102.442
Luis Guillermo Mas Bonet Caja Rural - Seguros RGA 660.189
Brendan Canty Cannondale-Drapac Pro Cycling 658.951
Loïc Vliegen BMC Racing Team 393.120
  donderdag 7 september 2017 @ 13:06:25 #64
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173637368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ben er ook een beetje bang voor, maar die ken beter gewoon op de Angliru gaan.

Derhalve gaan wij voor een ontsnapping :)
Hij gaat het 100% zeker proberen, maar als de kopgroep te ver weg is of hij wordt snel weer ingelopen verlies je heel veel met zo'n duur team. Durf dat risico niet te nemen.
pi_173637375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij gaat het 100% zeker proberen, maar als de kopgroep te ver weg is of hij wordt snel weer ingelopen verlies je heel veel met zo'n duur team. Durf dat risico niet te nemen.
Ik heb alleen Woods meegenomen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 13:07:20 #66
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173637380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:06 schreef wimderon het volgende:
Matteo Trentin Quick - Step Floors 3.553.903
Rafal Majka Bora - Hansgrohe 3.484.057
Romain Bardet AG2R La Mondiale 2.582.563
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 2.002.771
Luis León Sanchez Astana Pro Team 1.686.015
Tobias Ludvigsson FDJ 1.102.442
Luis Guillermo Mas Bonet Caja Rural - Seguros RGA 660.189
Brendan Canty Cannondale-Drapac Pro Cycling 658.951
Loïc Vliegen BMC Racing Team 393.120
Als ik dit zie heb ik niet zo'n gek team denk ik
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_173637408
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:07 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als ik dit zie heb ik niet zo'n gek team denk ik
ontsnapping is wel een klein beetje een loterij. Heb wel 2 dubbelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 september 2017 @ 13:09:22 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173637410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb alleen Woods meegenomen.
Ik ook.

Michael Woods Cannondale-Drapac Pro Cycling 2.676.306
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 2.002.771
Julian Alaphilippe Quick - Step Floors 1.919.694
Nicolas Roche BMC Racing Team 1.902.198
Marc Soler Movistar Team 1.555.299
Rui Alberto Faria Da Costa UAE Team Emirates 1.540.442
Jaime Roson Garcia Caja Rural - Seguros RGA 1.369.090
Enric Mas Nicolau Quick - Step Floors 1.058.350
Alexey Lutsenko Astana Pro Team 980.486
pi_173637419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ook.

Michael Woods Cannondale-Drapac Pro Cycling 2.676.306
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 2.002.771
Julian Alaphilippe Quick - Step Floors 1.919.694
Nicolas Roche BMC Racing Team 1.902.198
Marc Soler Movistar Team 1.555.299
Rui Alberto Faria Da Costa UAE Team Emirates 1.540.442
Jaime Roson Garcia Caja Rural - Seguros RGA 1.369.090
Enric Mas Nicolau Quick - Step Floors 1.058.350
Alexey Lutsenko Astana Pro Team 980.486
Hier heb ik er 4 van. Prima team :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 13:17:44 #70
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173637553
Nou dan laat ik het maar zo. Als het een goed team was bedank ik jullie eeuwig jongens
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 7 september 2017 @ 13:18:56 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173637578
Geen enkele renner door meer dan 50% gekozen, dit wordt interessant :)
pi_173637606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:18 schreef hhh38 het volgende:
Geen enkele renner door meer dan 50% gekozen, dit wordt interessant :)
AguirreGOD gaat winnen vandaag, dat nieuws gaat inslaan als een bom.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173637622
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

AguirreGOD gaat winnen vandaag, dat nieuws gaat inslaan als een bom.
Heeft die wel een beetje een sprint?
pi_173637633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:21 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Heeft die wel een beetje een sprint?
Gaat soleren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173637663
quote:
6s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gaat soleren.
Van mij mag ie :D
  donderdag 7 september 2017 @ 13:27:39 #76
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173637748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:21 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Heeft die wel een beetje een sprint?
Absoluut niet.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:28:45 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173637773
Is er al een kopgroep?
  donderdag 7 september 2017 @ 13:28:59 #78
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173637778
Mijn team van vandaag:

Naam renner Ploeg Waarde
Alberto Contador Velasco Trek - Segafredo 4.352.164
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:29:03 #79
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173637781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:06 schreef wimderon het volgende:
Matteo Trentin Quick - Step Floors 3.553.903
Rafal Majka Bora - Hansgrohe 3.484.057
Romain Bardet AG2R La Mondiale 2.582.563
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 2.002.771
Luis León Sanchez Astana Pro Team 1.686.015
Tobias Ludvigsson FDJ 1.102.442
Luis Guillermo Mas Bonet Caja Rural - Seguros RGA 660.189
Brendan Canty Cannondale-Drapac Pro Cycling 658.951
Loïc Vliegen BMC Racing Team 393.120
So crazy it just might work.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173637803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn team van vandaag:

Naam renner Ploeg Waarde
Alberto Contador Velasco Trek - Segafredo 4.352.164
De winnaar is bekend
  donderdag 7 september 2017 @ 13:30:18 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173637809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:28 schreef hhh38 het volgende:
Is er al een kopgroep?
Schwarzmann, Vanbilsen, Koning, Hoelgaard en Mertz hebben al 3 minuten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173637836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Schwarzmann, Vanbilsen, Koning, Hoelgaard en Mertz hebben al 3 minuten.
Vier daarvan heb ik dus komt goed.
pi_173637837
Richie gaat er alleen voor zwemmen
  donderdag 7 september 2017 @ 13:32:28 #84
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173637842
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

De winnaar is bekend
Ik ga zwaar teleurgesteld zijn als hij vandaag niets onderneemt.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:33:36 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173637867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Schwarzmann, Vanbilsen, Koning, Hoelgaard en Mertz hebben al 3 minuten.
:')
pi_173637881
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik ga zwaar teleurgesteld zijn als hij vandaag niets onderneemt.
Tja, ik neem aan dat zelfs Looney Theuns vandaag niet mee mag van Portal & co.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:35:05 #87
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173637899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

Tja, ik neem aan dat zelfs Looney Theuns vandaag niet mee mag van Portal & co.
Waar een wil is, is een weg.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:35:23 #88
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173637905
Bovendien bevinden we ons vandaag op wegen van Fuente Dé. Het gaat gebeuren, mark my words.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:36:10 #89
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173637916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

Tja, ik neem aan dat zelfs Looney Theuns vandaag niet mee mag van Portal & co.
Het zou wel slim zijn als ze iemand hebben waar hij samen die 30 km na de laatste Collada mee kan overbruggen.

Of bedoel je dat ie niet weg zal komen?
pi_173637936
Romain Bardet, Tomasz Marczynski, Julian Alaphilippe, Adam Yates, Rui Alberto Faria Da Costa, Jaime Roson Garcia , Pello Bilbao Lopez De Armentia, Jack Haig and Louis Meintjes enjoyed a 30 second lead over the peloton, but have been reeled in by Bora-Hansgrohe.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 13:38:00 #91
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173637949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:37 schreef wimderon het volgende:
Romain Bardet, Tomasz Marczynski, Julian Alaphilippe, Adam Yates, Rui Alberto Faria Da Costa, Jaime Roson Garcia , Pello Bilbao Lopez De Armentia, Jack Haig and Louis Meintjes enjoyed a 30 second lead over the peloton, but have been reeled in by Bora-Hansgrohe.
Meintjes is in de aanval gegaan? :o
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:38:14 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173637954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:37 schreef wimderon het volgende:
Romain Bardet, Tomasz Marczynski, Julian Alaphilippe, Adam Yates, Rui Alberto Faria Da Costa, Jaime Roson Garcia , Pello Bilbao Lopez De Armentia, Jack Haig and Louis Meintjes enjoyed a 30 second lead over the peloton, but have been reeled in by Bora-Hansgrohe.
Zoveel moeite terwijl ik na 2 namen als wist dat je met mijn kloten aan het spelen was.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173637957
Hopelijk heeft Trek straks twee man mee
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 13:38:55 #94
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173637968
Oh, het was een grapje.

Van wim verwacht ik dat toch wat minder snel dan van Mani.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173637998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:37 schreef wimderon het volgende:
Romain Bardet, Tomasz Marczynski, Julian Alaphilippe, Adam Yates, Rui Alberto Faria Da Costa, Jaime Roson Garcia , Pello Bilbao Lopez De Armentia, Jack Haig and Louis Meintjes enjoyed a 30 second lead over the peloton, but have been reeled in by Bora-Hansgrohe.
Laffe hond die Majka, als die hier bij mee was gegaan had ik 5 man gehad :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173638005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, het was een grapje.

Van wim verwacht ik dat toch wat minder snel dan van Mani.
Oke dus dit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 september 2017 @ 13:41:09 #97
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638018
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, het was een grapje.

Van wim verwacht ik dat toch wat minder snel dan van Mani.
Hij had ook Anton kunnen neerzetten maar dan had iedereen (zelfs jij) na 2 seconden door dat het een grap was.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:42:06 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173638035
De enige die ik heb gelezen is Carapaz, maar volgens mij zijn er al meerdere pogingen geweest
pi_173638038
Ik heb er nog even over nagedacht, en Froome gaat deze Vuelta niet winnen volgens mij.
pi_173638043
Met Meintjes erbij was toch wel duidelijk dat dit niet echt kon zijn?
pi_173638047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het zou wel slim zijn als ze iemand hebben waar hij samen die 30 km na de laatste Collada mee kan overbruggen.

Of bedoel je dat ie niet weg zal komen?
Dat laatste.
pi_173638048
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, het was een grapje.

Van wim verwacht ik dat toch wat minder snel dan van Mani.
Aan die namen had je het toch gelijk moeten zien. Alsof er op het vlakke een kopgroep met alleen maar dat soort namen gaat wegrijden _O-
pi_173638054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:42 schreef hhh38 het volgende:
De enige die ik heb gelezen is Carapaz, maar volgens mij zijn er al meerdere pogingen geweest
De ticker is waardeloos ja.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:43:44 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638070
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:42 schreef TheArt het volgende:

[..]

Aan die namen had je het toch gelijk moeten zien. Alsof er op het vlakke een kopgroep met alleen maar dat soort namen gaat wegrijden _O-
Dat is mijn CM team, dus iets minder spot mag ook wel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:44:08 #105
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_173638077
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:06 schreef wimderon het volgende:
Matteo Trentin Quick - Step Floors 3.553.903
Rafal Majka Bora - Hansgrohe 3.484.057
Romain Bardet AG2R La Mondiale 2.582.563
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 2.002.771
Luis León Sanchez Astana Pro Team 1.686.015
Tobias Ludvigsson FDJ 1.102.442
Luis Guillermo Mas Bonet Caja Rural - Seguros RGA 660.189
Brendan Canty Cannondale-Drapac Pro Cycling 658.951
Loïc Vliegen BMC Racing Team 393.120
Trantèn is wel een erg dure gok, of niet (zeg ik als niet-speler).
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 7 september 2017 @ 13:45:47 #106
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638105
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:44 schreef Bugno het volgende:

[..]

Trantèn is wel een erg dure gok, of niet (zeg ik als niet-speler).
Wim weet wat hij doet.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 13:45:52 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:42 schreef TheArt het volgende:

[..]

Aan die namen had je het toch gelijk moeten zien. Alsof er op het vlakke een kopgroep met alleen maar dat soort namen gaat wegrijden _O-
Toch de hoop dat er een keer een sterke kopgroep wegrijdt. :'(
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:46:58 #108
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_173638120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:45 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wim weet wat hij doet.

[ afbeelding ]
Daar ben ik mij terdege van bewust uiteraard (en niemand behaalt een dagzege/eindzege door op safe te spelen natuurlijk)
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_173638204
Roche probeert schijnbaar als een malle met alle mee te springen.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 13:52:42 #110
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173638230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is mijn CM team, dus iets minder spot mag ook wel.

Jij hebt Meintjes??
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 13:53:24 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173638248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:51 schreef TheArt het volgende:
Roche probeert schijnbaar als een malle met alle mee te springen.
Ja, dan mist die lul natuurlijk net de kopgroep die weggaat en heb ik m voor jan lul.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173638258
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, dan mist die lul natuurlijk net de kopgroep die weggaat en heb ik m voor jan lul.
Die kans lijkt me erg groot ja.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:54:00 #113
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638261
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:52 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jij hebt Meintjes??
Ik ga nog liever kamperen op een spoorweg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 13:54:34 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173638268
Iedereen die Meintjes heeft gekozen doen komende Giro niet mee in de subliek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 13:54:35 #115
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ga nog liever kamperen op een spoorweg.
Wij juichen dit toe.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173638298
Nog 76 vlakke kilometers, zo'n anderhalf uur dus :)
  donderdag 7 september 2017 @ 13:56:20 #117
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wij juichen dit toe.
Ik hoop dat je 3 uur vertraging hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173638386
Niemand die de TT in de ToB volgt? :D
  donderdag 7 september 2017 @ 14:04:52 #119
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:02 schreef Columbiafan het volgende:
Niemand die de TT in de ToB volgt? :D
Ik hoef alleen maar jouw posts te lezen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:07:25 #120
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173638464
Is Eurosport al live?
pi_173638529
TourDeJose twitterde op donderdag 07-09-2017 om 10:02:37 Today I am wearing the jeans you have stashed at the back of the closet just in case you would ever manage to lose weight again. #win reageer retweet
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 14:12:01 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173638534
Jozee :r Lief dagboek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:13:29 #123
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638566
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:11 schreef Evertjan het volgende:
TourDeJose twitterde op donderdag 07-09-2017 om 10:02:37 Today I am wearing the jeans you have stashed at the back of the closet just in case you would ever manage to lose weight again. #win reageer retweet
Toch best tragisch als je bijna 50 bent, maar dan nog steeds het brein hebt van een onzeker pubermeisje dat op zoek is naar bevestiging.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173638579
BREKEND: Jungels rijdt 5 seconden voor het peloton.
pi_173638583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Toch best tragisch als je bijna 50 bent, maar dan nog steeds het brein hebt van een onzeker pubermeisje dat op zoek is naar bevestiging.
Bijna 50? :D
pi_173638584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Toch best tragisch als je bijna 50 bent, maar dan nog steeds het brein hebt van een onzeker pubermeisje dat op zoek is naar bevestiging.
Bijna 50 _O-
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:15:41 #127
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

Bijna 50? :D
Ze heeft Sarah al gezien wil je zeggen?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:15:43 #128
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638610
46 is wel ongeveer bijna 50 hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173638622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:15 schreef Mani89 het volgende:
46 is wel ongeveer bijna 50 hoor.
38, maar vooruit.
pi_173638633
En Jungels is weer gegrepen.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 14:17:28 #131
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173638636
Jozee klinkt wel als een vrouw van 50.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:17:38 #132
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638640
Wat een oud hoofd heeft ze dan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173638646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:16 schreef TheArt het volgende:

[..]

38, maar vooruit.
je bent dan al wel over de helft heen wou je zeggen
  donderdag 7 september 2017 @ 14:18:02 #134
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een oud hoofd heeft ze dan.
En je kopt hem zelf nog even in ook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:19:56 #135
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En je kopt hem zelf nog even in ook.
Ik ben geniaal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173638687
Er zal nu toch wel snel een groepje wegrijden. In blok aan het gebergte gedeelte beginnen lijkt me echter ook wel wat.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:20:52 #137
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik ben geniaal.
Niet alleen een oud hoofd trouwens.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Vind ik niet gek, met zo'n vies macaber hoofd.
Wat ben je toch ook een vrouwvriendelijke jongen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173638691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik ben geniaal.
Haar vent gaat wel richting 50 denk ik.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:21:02 #139
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_173638693
quote:
2s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:17 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je bent dan al wel over de helft heen wou je zeggen
Ben jij ooit voor de helft over haar heen geweest?
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:22:05 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638714
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Niet alleen een oud hoofd trouwens.

[..]

Wat ben je toch ook een vrouwvriendelijke jongen.
Ik ben een Jozee- en Heleen-onvriendelijke jongen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173638720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Haar vent gaat wel richting 50 denk ik.
Overhemd met korte mouwen _O_
  donderdag 7 september 2017 @ 14:22:36 #142
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Haar vent gaat wel richting 50 denk ik.
Dan moet ze wel rap met jong geschopt worden want met zijn oude zaad en haar opdrogende baarmoeder begint de tijd te dringen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:22:45 #143
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Haar vent gaat wel richting 50 denk ik.
Met zo'n blouse kunnen we in ieder geval wel spreken van een midlifecrisis.

Hoewel dat niet gek is als je iedere dag naar Jozee moet koekeloeren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173638729
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Overhemd met korte mouwen _O_
een polo?
  donderdag 7 september 2017 @ 14:23:02 #145
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_173638735
https://www.instagram.com/p/BXfu_aiDL5L/?taken-by=tourdejose

Ik zou het ook geloven als je zou zeggen dat het Guus Meeuwis was.
pi_173638743
Er lossen schijnbaar zelfs renners uit het peloton _O-
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 14:24:01 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173638754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik ben een Jozee- en Heleen-onvriendelijke jongen.
Wie is Heleen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173638757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.instagram.com/p/BXfu_aiDL5L/?taken-by=tourdejose

Ik zou het ook geloven als je zou zeggen dat het Guus Meeuwis was.
wat een lelijke hont
  donderdag 7 september 2017 @ 14:24:16 #149
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173638761
Zul je zien dat er net een groep is weggereden als de uitzending begint. Ik had deze strijd graag willen zien
  donderdag 7 september 2017 @ 14:24:37 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638765
Jongens nu wel weer genoeg over Jose, stel je voor dat ze meeleest.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173638778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Zul je zien dat er net een groep is weggereden als de uitzending begint. Ik had deze strijd graag willen zien
Er gaat geen groep rijden. Sky is helemaal para vandaag.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:25:41 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wie is Heleen?
Dat ene manwijf van Fox met het wasmachinehoofd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 14:25:56 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173638789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Jongens nu wel weer genoeg over Jose, stel je voor dat ze meeleest.
Dat zou fantastisch zijn. Dan weet dat domme wichtje meteen hoe iedereen over haar denkt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 14:26:09 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173638794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat ene manwijf van Fox met het wasmachinehoofd.
Ah, Helene Hendriks.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 september 2017 @ 14:26:15 #155
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:23 schreef TheArt het volgende:
Er lossen schijnbaar zelfs renners uit het peloton _O-
Of er is een groep weggereden van 150 man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 14:27:18 #156
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173638809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ah, Helene Hendriks.
Waarbij Hendrik Heleensen een adequatere naamgeving was geweest.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:27:28 #157
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat zou fantastisch zijn. Dan weet dat domme wichtje meteen hoe iedereen over haar denkt.
Dag Jozee!

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:28:10 #158
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638829
Wat is in hemelsnaam een wasmachinehoofd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:29:43 #159
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173638859
Tip voor volgend jaar: tyf elke etappe een berg ergens in de eerste 30 kilometer van het parkoers zodat we eens een fatsoenlijke kopgroep gelijk zien wegrijden.

Ik ben hier wel een beetje klaar mee, ofzo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:30:34 #160
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_173638871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Met zo'n blouse kunnen we in ieder geval wel spreken van een midlifecrisis.

Hoewel dat niet gek is als je iedere dag naar Jozee moet koekeloeren.
Blouse :'(
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_173638907
Flipje nu in zijn eentje.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:33:29 #162
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_173638910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat ene manwijf van Fox met het wasmachinehoofd.
Je kan ook overdrijven

http://thumbnails107.imagebam.com/40204/1a0f93402036572.jpg net een mannenlichaam :r
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_173638950
Ik vind jullie wel heel erg onaardig tegen José.
Citius, Altius, Fortius.
pi_173638980
Kopgroep van 20 nu opeens.
pi_173639002
Geen Trek :(
  donderdag 7 september 2017 @ 14:39:20 #166
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173639011
Eindelijk, we zijn vertrokken. Nu kijken welke van mijn loten in de prijzen zijn gevallen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173639017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk, we zijn vertrokken. Nu kijken welke van mijn loten in de prijzen zijn gevallen.
Alleen Flip
pi_173639041
Trentin, Alaphilippe, De Marchi, Cort, Oliveira, Soler, Konrad, Chevrier, Gougeard, Skujins, Tolhoek, Mohoric, Lutsenko, Armee, Visconti, Maison, Roux, Rossetto, Pardilla en Reyes.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:41:52 #169
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173639049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:41 schreef TheArt het volgende:
Trentin, Alaphilippe, De Marchi, Cort, Oliveira, Soler, Konrad, Chevrier, Gougeard, Skujins, Tolhoek, Mohoric, Lutsenko, Armee, Visconti, Maison, Roux, Rossetto, Pardilla en Reyes.
Flip, Soler en Lutsenko.

Hmmm
pi_173639066
Ze hebben al meer dan 2 minuten. De beslissende vlucht is vertrokken dus.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 14:43:24 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173639072
Daar gaat mijn glansrijke positie. Wat een waardeloze kopgroep. :{

Wel 4 namen die ik heb overwogen. Daar heb ik wat aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 september 2017 @ 14:43:24 #172
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173639073
1 van de 9 dit keer. *O*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:44:23 #173
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173639090
Overigens selecteer ik Rui Costa nooit meer, wat een verschrikkelijke zak hooi.

Met Mohoric had ik er gewoon 4 gehad :(
pi_173639136
Juichen voor Soler.
pi_173639142
Rui Costa, tyfuslul. En ik heb Trentin niet eens geselecteerd bij Scorito. MAD
pi_173639146
Peloton maximaal aan het chillen.
pi_173639196
Wel een explosief groepje met die man van manzana-postoBOM erbij. Haha!
pi_173639215
Niemand van Trek, maar Nibali heeft wel een goeie erbij zitten met Visconti.
pi_173639220
Luts op z'n verjaardag, Mohoric voor z'n tweede, maar doe mij maar Patrick Konrad. ^O^
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 14:54:25 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173639268
Hef deze ronde maar op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173639272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Luts op z'n verjaardag, Mohoric voor z'n tweede, maar doe mij maar Patrick Konrad. ^O^
Ik doe mee. Mister Coeliakie of Kindsoldaat.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:55:12 #182
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173639278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Luts op z'n verjaardag, Mohoric voor z'n tweede, maar doe mij maar Patrick Konrad. ^O^
Ik was vergeten dat Konrad überhaupt meedeed, waarom zou die een overwinning verdienen?

Liever iemand die al meerdere keren heeft geprobeerd zoals De Marchi, Gougeard of Rosetto
pi_173639284
Campenaerts op weg naar ritwinst in GB :D
pi_173639315
Geen trek, zonde
pi_173639317
Mohoric heeft een bizar grote motor.
  donderdag 7 september 2017 @ 15:00:23 #186
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173639351
De foto waar Thijs nog regelmatig van wakker schrikt.

BaukeMollema twitterde op donderdag 07-09-2017 om 14:38:13 Today's finish climb in the Vuelta. Good memories! Circuito Montañés 2007. 📸 @David5Turbo https://t.co/qxJi1FOq1l reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173639356
Statler en Waldorf zijn live
pi_173639430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
Campenaerts op weg naar ritwinst in GB :D
Of lars
pi_173639482
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Of lars
Inderdaad :D
pi_173639486
Hopelijk rijdt alaphillipe voor trentin en niet andersom. Een eentwee zit er natuurlijk ook makkelijk in.
pi_173639501
Ik schrijf Mas alvast op voor morgen, die is weer opzichtig aan het sparen.
pi_173639510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik schrijf Mas alvast op voor morgen, die is weer opzichtig aan het sparen.
Kan zich beter voor zaterdag sparen.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 15:09:29 #193
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173639511
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk rijdt alaphillipe voor trentin en niet andersom. Een eentwee zit er natuurlijk ook makkelijk in.
Dit is toch vooral een aankomst voor Flip.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173639513
Boom wint dus :D
pi_173639532
Pardilla, Alaphilippe en Cort N niet opgesteld. Weer het lachertje van de vriendengroep.
pi_173639557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dit is toch vooral een aankomst voor Flip.
Ja, maar trentin wil de puntentrui en Flip is moe van gister.

Ach, ze hoeven ook niet voor elkaar te werken aangezien het peloton vrijgeleide geeft.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 15:12:45 #197
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173639573
Tien minuten voorsprong. _O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173639576
Wie we daar hebben, Ibarguren Taus mag naast Fitte zitten vandaag.
pi_173639581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:09 schreef Columbiafan het volgende:
Boom wint dus :D
Fuck you all!!!! Hij kan het geld goed gebruiken voor Nike en haar nieuwe auto

pi_173639595
Rojas mee, weer paar mensen van CM blij neem ik aan.
  Forum Admin / PR donderdag 7 september 2017 @ 15:13:50 #201
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_173639596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tien minuten voorsprong. _O-
Die gaan het wel halen
  donderdag 7 september 2017 @ 15:20:00 #202
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173639740
De nummer 2 heeft 4 man mee en ook nog eens een goedkoper team :{

Hopelijk rijden Mohoric en Reyes lek
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 15:20:57 #203
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173639760
Zou José weten dat je het profiel van zo'n beetje iedere klim via het internet kan vinden?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173639770
Daar gaat mijn top tien plaats.

Ik heb maar twee man mee.
pi_173639919
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou José weten dat je het profiel van zo'n beetje iedere klim via het internet kan vinden?
Dit valt mij wel elke keer tegen van ze.
pi_173639935
Pardilla bedreigt plek 14 van Meintjes, dus ik verwacht dat UAE zo gaat achtervolgen
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 15:33:29 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173639987
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou José weten dat je het profiel van zo'n beetje iedere klim via het internet kan vinden?
Raar dat jij hiermee impliceert dat Jozee iets zou weten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 15:33:51 #208
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173639992
Eus zit in de auto. Dat worden weer slechte tactieken van Movistar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173640001
Eus geeft Sporza altijd een rondje :)
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 15:39:05 #210
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173640085
Ik had verwacht dat Trek of Bahrein hier oorlog zouden maken.

12 minuten :')
  Forum Admin / PR donderdag 7 september 2017 @ 15:41:25 #211
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_173640131
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik had verwacht dat Trek of Bahrein hier oorlog zouden maken.

12 minuten :')
Waarom zouden ze oorlog maken?
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 15:43:48 #212
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173640172
4 mee in de groep, zal dat genoeg zijn voor handhaving top 10? :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 15:45:15 #213
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173640195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:43 schreef DeLuna het volgende:
4 mee in de groep, zal dat genoeg zijn voor handhaving top 10? :{
Als je 4e staat zonder twijfel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 september 2017 @ 15:45:47 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173640206
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:43 schreef DeLuna het volgende:
4 mee in de groep, zal dat genoeg zijn voor handhaving top 10? :{
Jij mag vanaf nu de voorbeschouwingen typen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173640287
Tranten weer mee :') het wordt ongeloofwaardig als hij hier top-5 rijdt
pi_173640302
Ha DWDD opmerking
pi_173640315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eus zit in de auto. Dat worden weer slechte tactieken van Movistar.
De twee man die ze mee hebben zijn zelf ook al geen tactische wonderen.
  donderdag 7 september 2017 @ 15:53:27 #218
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640339
Aldemar gaat hier winnen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173640356
Cancellara in de lift anekdote #25
pi_173640367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Aldemar gaat hier winnen.
Dat zou wel een beetje vernederend zijn voor een aantal jongens in deze kopgroep.
pi_173640368
Ik vestig mijn hoop op Flip en Soler
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 15:57:03 #222
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173640398
Lutsenko zal dit wel winnen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 september 2017 @ 15:57:52 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173640403
quote:
18s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:57 schreef DeLuna het volgende:
Lutsenko zal dit wel winnen
Niks mis met Lutsenko.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173640424
Quickstep gaat gewoon 8 etappezeges pakken deze Vuelta
pi_173640462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Quickstep gaat gewoon 8 etappezeges pakken deze Vuelta
Jij rekent echt nog op Mas voor zaterdag? :D
pi_173640464
Bruggenhoofden mogen beginnen
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:01:24 #227
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173640475
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:00 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jij rekent echt nog op Mas voor zaterdag? :D
Ja, die is zich nu aan het sparen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 16:01:27 #228
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173640476
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niks mis met Lutsenko.
Ik heb hem niet, dat is er mis
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 16:01:28 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173640477
Ik reken erop dat Flipje mij in de top 25 houdt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173640492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:00 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jij rekent echt nog op Mas voor zaterdag? :D
Vandaag Alaflip, morgen en zondag Trentin.. Dat is niet eens onmogelijk toch? ;)
pi_173640493
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, die is zich nu aan het sparen.
Goed om te horen.
pi_173640503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Vandaag Alaflip, morgen en zondag Trentin.. Dat is niet eens onmogelijk toch? ;)
Lobato vrijdag en Theuns zondag.
pi_173640548
Heeft iemand nog een beetje opbeurend nieuws op deze nogal sombere donderdag?
pi_173640578
Preidler niet geselecteerd voor de Oostenrijkers op het WK.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:09:24 #235
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
Preidler niet geselecteerd voor de Oostenrijkers op het WK.
Zou het wat uitmaken?
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:10:54 #236
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173640601
Haha.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:10:55 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173640620
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Flipje gaat niet winnen.
Oh jawel, met 10 fietslengtes.
pi_173640632
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken?
Voor die jongen zelf wel hoor. Kon wel iets gedaan hebben in de tijdrit.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:13:29 #240
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173640640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:12 schreef showtimer het volgende:

[..]

Oh jawel, met 10 fietslengtes.
Als Flip wint neem ik 24 uur een Flip-UI.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:15:17 #241
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640665
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:13 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Voor die jongen zelf wel hoor. Kon wel iets gedaan hebben in de tijdrit.
De 9e plek ligt voor het oprapen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173640684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

De 9e plek ligt voor het oprapen.
Jij bent soms wel een ontzettend pedant mannetje, dat weet je toch?
pi_173640690
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:13 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als Flip wint neem ik 24 uur een Flip-UI.
Gewaagd.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:18:45 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173640700
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:17 schreef showtimer het volgende:

[..]

Gewaagd.
Nee maar ik denk dat Lutsenko gaat winnen.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:19:17 #245
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640707
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:17 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jij bent soms wel een ontzettend pedant mannetje, dat weet je toch?
Heb ik ongelijk dan?
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:20:03 #246
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173640724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Heb ik ongelijk dan?
Zou het wat uitmaken?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173640731
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee maar ik denk dat Lutsenko gaat winnen.
Dan neem ik een Loets-UI voor een week.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:22:15 #248
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640760
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dan neem ik een Loets-UI voor een week.
Ik stel voor dat je dan een Miguel UI neemt.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:22:30 #249
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173640765
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dan neem ik een Loets-UI voor een week.
Oké dan maak ik er ook een week van.
pi_173640789
Sandertje ^O^
pi_173640797
Trentin is een erg vervelende renner met z'n constante aanwezigheid.
pi_173640799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je dan een Miguel UI neemt.
Geen zin in bandwagon opmerkingen
  donderdag 7 september 2017 @ 16:25:02 #253
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640814
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

Geen zin in bandwagon opmerkingen
Van jou sta ik het toe.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:25:29 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173640825
Het is voor het eerst dat ik iets van Konrad verneem deze Vuelta.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:27:28 #255
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173640850
De Zakbrigade.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173640852
De rode brigade.
pi_173640856
Konyshev _O_
  Forum Admin / PR donderdag 7 september 2017 @ 16:28:02 #258
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_173640862
Er gebeurt wat _O_
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:28:06 #259
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173640865
Hier genieten we van.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:28:17 #261
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173640866
Het rode gevaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:28:32 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 7 september 2017 @ 16:28:39 #263
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640872
Ploegentijdrit.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:28:40 #264
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173640873
Met vijf man weg. :D

Dit is PCM in het echt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173640878
_O-
pi_173640879
Michel herkent de Tartaar niet. :D
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 16:29:01 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173640880
_O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173640884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met vijf man weg. :D

Dit is PCM in het echt.
Alles op 90, blijven overnemen
pi_173640887
Het nieuwe wielrennen!@!!@!!
pi_173640890
Tamaree laatst zich ook eens zien :D
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:29:54 #271
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173640897
Lollende tartaar _O_
pi_173640904
Haller :D
pi_173640906
Mamykin mag zo brommeren
pi_173640907
Helaas ze redden het niet :'(
hardcoholic
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:30:13 #275
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173640909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:29 schreef Columbiafan het volgende:
Tamaree laatst zich ook eens zien :D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:30:39 #276
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173640916
Torre de Obeso, zit Mani daar?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 september 2017 @ 16:30:50 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173640920
Wat een dikke toren
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173640924
Nu Team Sunweb eroverheen met een Coup aub
  donderdag 7 september 2017 @ 16:31:43 #279
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173640936
Ik ga maar eens aan het avondeten beginnen denk ik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173640937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:31 schreef Wuwwa het volgende:
Nu Team Sunweb eroverheen met een Coup aub
Met Chris Hamilton en Tsjet Heega dan? _O-
pi_173640938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:31 schreef Wuwwa het volgende:
Nu Team Sunweb eroverheen met een Coup aub
Alsof die weg mogen rijden :'(
hardcoholic
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 september 2017 @ 16:32:00 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173640940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga maar eens aan het avondeten beginnen denk ik.
Mooi op tijd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173640945
Ze blijven peren.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:32:19 #284
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173640948
Mamykingod
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:32:28 #285
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga maar eens aan het avondeten beginnen denk ik.
Hier trapt niemand in.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:32:44 #286
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173640958
Heel Orieka in de mongolenwaaier.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Forum Admin / PR donderdag 7 september 2017 @ 16:32:49 #287
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_173640963
Chavito :')
pi_173640966
Kleine colombiaantjes :')
hardcoholic
pi_173640969
Ik vind dit geweldig.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:33:01 #290
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173640970
Steven is goed hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 16:33:05 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_173640971
Yates is een lul
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 7 september 2017 @ 16:33:09 #292
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173640973
Jezus, wat is hij slecht.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:34:15 #293
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173641003
Breaking: Meintjes niet in laatste wiel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173641005
Zakarin is een attractieve renner, goed om erbij te hebben.
pi_173641007
quote:
"Neither he will work for me nor I will work for him," said Kristoff. "We'll both ride our chance but we will not rely on each other."
:D
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:34:59 #296
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173641013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:34 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

:D
Waar gáát dit over?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173641015
SKA is beangstigend goed. _O_
pi_173641022
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Waar gáát dit over?
Hagen-Kristoff voor het WK.
pi_173641032
Andersen verbaast me hier wel enorm.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:35:54 #300
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173641037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Hagen-Kristoff voor het WK.
Ik vind Boasson Hagen wel wat sympathieker dan Kristoff. Dat lijkt me echt iemand die vroeger gepest is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 16:36:01 #301
362868 crew  Slobeend
of all places
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')