abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173630643
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee ook niet :'(
Waarom niet?
En zielig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 6 september 2017 @ 23:14:50 #62
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173631207
Metallica is stom. Daar mis je niks aan.
pi_173631212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:14 schreef RobinOok het volgende:
Metallica is stom. Daar mis je niks aan.
hoe weet je dat?
pi_173631260
quote:
9s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:38 schreef Myraela het volgende:
Je weet dat het het einde van je dienst is als je snauwende berichten gaat versturen. #webcare :') Ben nu al benieuwd naar de reactie morgenochtend.
Ik heb eens naar jouw werkgever gefacebooked en vraag me nog steeds af of jij me toen hebt geholpen.
Spoilers!
pi_173631264
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:14 schreef RobinOok het volgende:
Metallica is stom. Daar mis je niks aan.
Welles }:|
Spoilers!
pi_173632804
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:14 schreef RobinOok het volgende:
Metallica is stom. Daar mis je niks aan.
Dat ik of jij er niks aan mis(t) is niet relevant in deze. Wij hadden ook niet enthousiast kaartjes gekocht en ons verheugd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173632811
quote:
9s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:38 schreef Myraela het volgende:
Je weet dat het het einde van je dienst is als je snauwende berichten gaat versturen. #webcare :') Ben nu al benieuwd naar de reactie morgenochtend.
Nou wil ik weten wat je gedaan hebt :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173632842
LS en Krea,zonde -O-
Kunnen verkopen?

Hoe is het nu met je LS?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173632849
Ik volg het nieuws op de voet gezien ik zondag op vakantie ga (hoop ik). Naar Curaçao (met een tussenstop op Sint Maarten).
Er komt vrijdag/zaterdag weer een orkaan aan en ik ben best zenuwachtig waar ie heen gaat.

Het zal toch niet weer dat mn vakantie niet doorgaat :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173632869
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 06:57 schreef FutureFairytale het volgende:
LS en Krea,zonde -O-
Kunnen verkopen?

Hoe is het nu met je LS?
Ja, inderdaad heel zonde.

Oh jee, FFT, dat is wel het (komende) rampgebied :{ Het is vervelend als je vakantie niet door gaat. Het is nog vervelender als je plots geen huis meer hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173633162
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 06:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik volg het nieuws op de voet gezien ik zondag op vakantie ga (hoop ik). Naar Curaçao (met een tussenstop op Sint Maarten).
Er komt vrijdag/zaterdag weer een orkaan aan en ik ben best zenuwachtig waar ie heen gaat.

Het zal toch niet weer dat mn vakantie niet doorgaat :{
Dat is toch juist spannend, heb ik ook een keer meegemaakt in Azië.
pi_173633240
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eens naar jouw werkgever gefacebooked en vraag me nog steeds af of jij me toen hebt geholpen.
Nu ben ik ook nieuwsgierig, maar ik ken je naam niet, dus ik zou je niet herkennen. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou wil ik weten wat je gedaan hebt :D
Ik ga het maar niet helemaal uittypen. :D Maar het was in ieder geval bij verschillende opdrachtgevers heel druk, maar bij de grootste natuurlijk het drukst want het was zo'n avond dat alles fout ging. En toen besloot een medewerker uit één van de winkel ook even te klagen. Eerst netjes maar standaard reactie geplaats, maar dat vond die een kut antwoord waar die niets mee kon. Dus toen heb ik even duidelijk gemaakt waar ik niets mee kon op zo'n avond.

Ik heb sowieso een hekel aan medewerkers die dingen op social plaatsen. Het is een klantenservice. Dit stond gelukkig nog niet openbaar, maar ook openbaar klagen sommige. Als ik een bedrijf zou hebben, zou ik zo iemand per direct ontslaan. :')
pi_173633245
Ik kon vannacht weer niet slapen. :') Dus toen ben ik de koelkast schoon gaan maken tot half 3 vannacht. En nu alweer aan het werk. Ik ben even brak.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 september 2017 @ 08:21:41 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173633297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ach je wat sneu. Daar moest ik van de week nog aan denken toen ik er iets over las. Wat ontzettend jammer. Is Krea wel gegaan?
Nope. Ben ook druk genoeg deze week, dus heel slecht kwam het niet uit (dat het niet doorging (dat LS ziek is, komt nooit goed uit (ik denk ik leg het even uit))).
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 september 2017 @ 08:23:00 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173633307
Ik ben ondertussen alweer 2 of 3 weken verkouden. En zere ogen. En dingen. Volgens mij ergens allergisch voor, maar ik weet niet wat. Werken, denk ik.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_173633315
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:23 schreef Kreator het volgende:
Ik ben ondertussen alweer 2 of 3 weken verkouden. En zere ogen. En dingen. Volgens mij ergens allergisch voor, maar ik weet niet wat. Werken, denk ik.
voor bier >:)
pi_173633321
Myr toch: koelkast schoonmaken? in het holst van de nacht oO< ...

En FFT : landen op st. Maarten zit er niet in, vermoed ik, binnen een paar dagen.
Men komt vast wel met een oplossing.

Lucky: beterschap. Ging Krea niet, omdat jij niet ging?
Kon je de kaartjes nog kwijt op het laatste moment.

Vandaag thuisblijven voor een monteur, die komt na 3 weken tussen 12 en 17 uur. -O-

Hebben jullie betere dingen te doen?
pi_173633341
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:25 schreef AnneX het volgende:
Myr toch: koelkast schoonmaken? in het holst van de nacht oO< ...
Ja, ik lag al 2 uur wakker. Dus toen besloot ik dat ik beter iets nuttigs kon gaan doen in plaats van nog een uur liggen draaien.
pi_173633366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik lag al 2 uur wakker. Dus toen besloot ik dat ik beter iets nuttigs kon gaan doen in plaats van nog een uur liggen draaien.
groot gelijk.
Sterkte later vandaag als je dreigt in te storten.

Crosspost uit orkaan topic en van fb https://tonybrewer.smugmug.com/IRMA-AFTERMATH/
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 september 2017 @ 08:33:37 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173633387
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:25 schreef AnneX het volgende:
Lucky: beterschap. Ging Krea niet, omdat jij niet ging?
Kon je de kaartjes nog kwijt op het laatste moment.

Kaartjes waren op naam. Dus dat kon niet. :').

En ik was wel gegaan als ik verder niks te doen had. Maar ja, 2 uur in de spits heen, 2 uur midden in de nacht terug. Ik vond het wel best.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 09:03:58 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173633708
Mogge :W

Deze week Gewoon beetje ritme van rond 23.15 m'n nest in en dan 6.45 eruit is best wel prettig. :7
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173633932
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:31 schreef AnneX het volgende:

[..]

groot gelijk.
Sterkte later vandaag als je dreigt in te storten.

Crosspost uit orkaan topic en van fb https://tonybrewer.smugmug.com/IRMA-AFTERMATH/
Ongeloofelijk he, en als je dan bedenkt dat er nog eentje aankomt.
pi_173633945
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:31 schreef AnneX het volgende:

[..]

groot gelijk.
Sterkte later vandaag als je dreigt in te storten.

Crosspost uit orkaan topic en van fb https://tonybrewer.smugmug.com/IRMA-AFTERMATH/
Mijn hemel, die foto's, wat een ellende daar. Had wel een filmpje gezien vanuit de lucht en dat was al erg (boten en containers die verschikkelijk door elkaar lagen) maar dit is zo dichtbij
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 7 september 2017 @ 09:37:46 #84
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173634062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 06:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik volg het nieuws op de voet gezien ik zondag op vakantie ga (hoop ik). Naar Curaçao (met een tussenstop op Sint Maarten).
Er komt vrijdag/zaterdag weer een orkaan aan en ik ben best zenuwachtig waar ie heen gaat.

Het zal toch niet weer dat mn vakantie niet doorgaat :{
Curaçao en Sint Maarten zijn stom. Daar mis je niks aan.

Grapje! Nee, dat ziet er niet best uit, FFT! :{ Misschien mag je blij zijn dat je er niet al bent? Brrr, ik zou niet tussen die ellende willen zijn. Misschien dat de reisorganisatie nu nog iets om kan boeken? Maar vervelend is het wel, gedoe en niet weten enzo. Ben even vergeten waarom je vorige vakantie niet doorging. Maar het is niet eerlijk!
  donderdag 7 september 2017 @ 09:45:13 #85
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173634172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
maar dit is zo dichtbij
Ik zei eergisteren nav een straatinterview op het journaal nog "ongelofelijk dat mensen dat anno 2017 nog serieus kunnen zeggen" en jij doet het. 8)7
pi_173634248
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:45 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik zei eergisteren nav een straatinterview op het journaal nog "ongelofelijk dat mensen dat anno 2017 nog serieus kunnen zeggen" en jij doet het. 8)7
Andere context, Robin! :7 Er is een verschil tussen zeggen 'ik had al wel luchtfoto's gezien maar deze beelden zijn wel heel dichtbij' en 'ik ben zelf in 2011 daar op vakantie geweest en jeeeeeeetje wat is het dan ineens dichtbij' :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173634259
Wel balen FFT!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173634271
Nog steeds in bed. :O Hartje @ late dienst O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173634323
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Andere context, Robin! :7 Er is een verschil tussen zeggen 'ik had al wel luchtfoto's gezien maar deze beelden zijn wel heel dichtbij' en 'ik ben zelf in 2011 daar op vakantie geweest en jeeeeeeetje wat is het dan ineens dichtbij' :+
Yep. Op luchtfoto's was de schade al erg, maar als de foto's op een paar meter afstand gemaakt zijn komt het veel meer "binnen" omdat ze van zo dichtbij gemaakt zijn. En nee, ik ben er nog nooit geweest.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173634342
Zonder ook maar iets af te willen doen aan de ernst en de ellende; het filmpje van het onderzoeksvliegtuig was wel badass....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')