abonnement Unibet Coolblue
pi_173626033
Beste mensen,

Ik heb een probleem en dat is namelijk dat denk achtervolgd of opgewacht te worden. Dit klinkt raar en iedereen zal zeggen ga naar een dokter of een psychiater maar ik weet vrij zeker dat ik gezond ben. Het speelt eigenlijk al een lange tijd maar de laatste weken merk ik dat ik soms de stress moeilijk kan verdragen. Ik ben er te veel mee bezig terwijl het niks oplevert. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik antwoorden wil. Waarom? Ik hoop eigenlijk dat iemand dit begrijpt en mijn situatie kan uitleggen zodat ik wat meer rust kan vinden.

Pm me aub!±

Mvg,

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 06-09-2017 20:05:16 ]
pi_173626061
Wát?
  woensdag 6 september 2017 @ 19:28:05 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173626083
Maar het is dus niet zo?
pi_173626140
Naja de meeste mensen met paranoia zijn ervan overtuigt dat het gek klinkt maar wel echt zo is. Dus ja..

Kan je het bewijzen of zijn het louter gevoelens?
pi_173626245
Je denkt dat je gezond bent, maar je hebt er wel zoveel stress van dat je er last van hebt.
Bespreek het eens met de huisarts.
  Boks-Chick woensdag 6 september 2017 @ 19:33:48 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173626264
ik zou als ik jou was toch maar eens langs een dokter gaan...

maar goed, dat wil je blijkbaar niet. Heb je al met mensen in je directe omgeving (familie, goede vriend oid) gesproken?
lolwut
pi_173626416
pm gestuurd :@
pi_173626615
Kunnen mensen met wie je dit bespreekt jou altijd volgen?
  woensdag 6 september 2017 @ 19:50:59 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173626753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kunnen mensen met wie je dit bespreekt jou altijd volgen?
Als in 'achtervolgen'? :{
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 september 2017 @ 19:51:16 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173626765
Ook al ben je gezond, de huisarts kan je helpen de antwoorden te vinden die je zoekt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173626824
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als in 'achtervolgen'? :{
Flauwe woordgrap.
Nee ik stel me zo voor dat TS dit weleens besproken heeft met iemand voordat het hier stond.
pi_173626839
Haal eerst even je naam uit de OP zou ik zeggen...
pi_173626895
Mensen in een psychose hebben ook niet in de gaten dat ze vreemd gedrag vertonen. Die denken dat ze volledig normaal zijn.

Nu wil ik niet zeggen dat je een psychose hebt, maar dat JIJ denkt dat je gezond bent wilt nog niet zeggen dat het echt zo is.

Het klinkt in ieder geval niet gezond.
pi_173627095
Ja sorry hoor ik kan het hier niet uitleggen. Ik ga inderdaad maar eens hulp zoeken.
  woensdag 6 september 2017 @ 20:02:20 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173627100
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Flauwe woordgrap.
Nee ik stel me zo voor dat TS dit weleens besproken heeft met iemand voordat het hier stond.
Geen grap, ik vond je bewoordingen niet helemaal fijn gekozen voor iemand die aan achtervolgingswanen lijdt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 september 2017 @ 20:04:51 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173627176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef cjan het volgende:
Ja sorry hoor ik kan het hier niet uitleggen. Ik ga inderdaad maar eens hulp zoeken.
Is helemaal niet erg. Succes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173627298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef cjan het volgende:
Ja sorry hoor ik kan het hier niet uitleggen. Ik ga inderdaad maar eens hulp zoeken.
Wat naar voor je. Ik hoop dat je snel terecht kan bij de huisarts. Sterkte!
  woensdag 6 september 2017 @ 20:14:28 #18
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173627448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef cjan het volgende:
Ja sorry hoor ik kan het hier niet uitleggen. Ik ga inderdaad maar eens hulp zoeken.
Succes
pi_173628181
pi_173630002
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen grap, ik vond je bewoordingen niet helemaal fijn gekozen voor iemand die aan achtervolgingswanen lijdt.
Als het brein onlogische dingen maakt kan dat komen uit alles wat bedacht of opgepikt wordt. Het woord 'volgen' gebruiken, zal niet perse sneller leiden tot een uitgebreider paranoïde construct dan een ander woord.
pi_173631282
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef cjan het volgende:
Beste mensen,

Ik heb een probleem en dat is namelijk dat denk achtervolgd of opgewacht te worden. Dit klinkt raar en iedereen zal zeggen ga naar een dokter of een psychiater maar ik weet vrij zeker dat ik gezond ben. Het speelt eigenlijk al een lange tijd maar de laatste weken merk ik dat ik soms de stress moeilijk kan verdragen. Ik ben er te veel mee bezig terwijl het niks oplevert. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik antwoorden wil. Waarom? Ik hoop eigenlijk dat iemand dit begrijpt en mijn situatie kan uitleggen zodat ik wat meer rust kan vinden.

Pm me aub!±

Mvg,
Je denkt opgewacht te worden ? Maar ze lopen je elke keer net mis of wat ?
Dat klopt natuurlijk niet. Wanneer iemand je opwacht dan tref je die genene op de plaatst waar ze je opwachten!
pi_173633521
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef cjan het volgende:
Beste mensen,

Ik heb een probleem en dat is namelijk dat denk achtervolgd of opgewacht te worden. Dit klinkt raar en iedereen zal zeggen ga naar een dokter of een psychiater maar ik weet vrij zeker dat ik gezond ben. Het speelt eigenlijk al een lange tijd maar de laatste weken merk ik dat ik soms de stress moeilijk kan verdragen. Ik ben er te veel mee bezig terwijl het niks oplevert. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik antwoorden wil. Waarom? Ik hoop eigenlijk dat iemand dit begrijpt en mijn situatie kan uitleggen zodat ik wat meer rust kan vinden.

Pm me aub!±

Mvg,
Ik zie dat het nog niet genoemd is, maar TS, gebruik je misschien toevallig met enige regelmaat wiet?

Wat voor antwoorden zoek je? Welke vraag/vragen heb je?
  donderdag 7 september 2017 @ 08:45:25 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173633534
In BNW zullen ze je helemaal begrijpen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173633550
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:45 schreef Copycat het volgende:
In BNW zullen ze je helemaal begrijpen.
Nee, dat denken ze maar.
  donderdag 7 september 2017 @ 08:50:17 #26
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173633578
quote:
5s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie dat het nog niet genoemd is, maar TS, gebruik je misschien toevallig met enige regelmaat wiet?

Wat voor antwoorden zoek je? Welke vraag/vragen heb je?
Vreemde vraag. Van cocaïne wordt je veel paranoïderderder.

Ik gok dat TS in het verleden iemand al dan niet bedoeld iets geflikt heeft en dat nu onbewust aan hem knaagt.
And so is the past
pi_173633633
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Vreemde vraag. Van cocaïne wordt je veel paranoïderderder.

Ik gok dat TS in het verleden iemand al dan niet bedoeld iets geflikt heeft en dat nu onbewust aan hem knaagt.
Dat laatste kan ik niet uitsluiten, maar is geen contra-argument voor de onvreemdheid van mijn vraag aan TS.
Je 1e zin is dat trouwens ook niet.
Wat vind je eigenlijk zo vreemd aan mijn vraag?
  donderdag 7 september 2017 @ 08:56:44 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173633645
Van veel sterke wiet kunnen mensen ook flink para raken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173633673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef cjan het volgende:
Ja sorry hoor ik kan het hier niet uitleggen. Ik ga inderdaad maar eens hulp zoeken.
Dat lijkt me het beste. Heel veel sterkte en ik hoop dat iemand je kan helpen :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173633680
.

[ Bericht 96% gewijzigd door Demon90 op 07-09-2017 09:01:10 ]
Ja
pi_173634082
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:56 schreef Copycat het volgende:
Van veel sterke wiet kunnen mensen ook flink para raken.
Klopt. Heb daar zelf ook een periode last van gehad (wist toendertijd niet waar 't nou aan lag, maar kon dat zelf uitpuzzelen doordat ik mijn gebruik afwisselde met niet-begruik, warana ik dat patroon begon te herkennen), dus vandaar dat ik deze vraag ook stelde.

Overigens was ik een beetje para door een beetje wiet, het hoeft niet meteen om extreme hoeveelheden te gaan. Bij mij duurde het weken voordat die achtervolgingsgevoelens erin slopen en na gebruik weken voordat het weer helemaal weg was..vandaar ook dat het lastiger is om hier de link met wiet te zien.
pi_173634094
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:00 schreef Demon90 het volgende:
.

[ Bericht 96% gewijzigd door Demon90 op 07-09-2017 09:01 ]
Ah nee...de meest ge-ni-a-le post op fok OOIT...en ik kon 'm niet quoten!!!!111 :'(
God DAM NED !!! :'( :'( |:( :? :'( ;( RIP
pi_173637735
Misschien je twitter account verwijderen?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173638771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

Klopt. Heb daar zelf ook een periode last van gehad (wist toendertijd niet waar 't nou aan lag, maar kon dat zelf uitpuzzelen doordat ik mijn gebruik afwisselde met niet-begruik, warana ik dat patroon begon te herkennen), dus vandaar dat ik deze vraag ook stelde.

Overigens was ik een beetje para door een beetje wiet, het hoeft niet meteen om extreme hoeveelheden te gaan. Bij mij duurde het weken voordat die achtervolgingsgevoelens erin slopen en na gebruik weken voordat het weer helemaal weg was..vandaar ook dat het lastiger is om hier de link met wiet te zien.
Het hoeft zeker niet om extreme hoeveelheden te gaan nee. 1 stukje spacecake of 1 jointje en ik kon mn gedachten niet eens meer beinvloeden, nonstop vreemde beelden , gevoels hallucinaties en het idee beroofd te worden in de stad. als je psychisch gezond wil blijven moet je geen wiet nemen. Mensen die dit vaker gebruiken wennen er aan en dan lijkt het alsof het schadelijke effect is verdwenen maar in werkelijkheid ben je dan langzaam een psychose aan het creeren.
Men zegt ook vaak wiet is niet verslavend maar om me heen heb ik anders gezien. Binnen een week al liegen over het gebruik veel geld eraan uitgeven enz

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 07-09-2017 14:58:25 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173641817
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het hoeft zeker niet om extreme hoeveelheden te gaan nee. 1 stukje spacecake of 1 jointje en ik kon mn gedachten niet eens meer beinvloeden, nonstop vreemde beelden , gevoels hallucinaties en het idee beroofd te worden in de stad. als je psychisch gezond wil blijven moet je geen wiet nemen. Mensen die dit vaker gebruiken wennen er aan en dan lijkt het alsof het schadelijke effect is verdwenen maar in werkelijkheid ben je dan langzaam een psychose aan het creeren.
Men zegt ook vaak wiet is niet verslavend maar om me heen heb ik anders gezien. Binnen een week al liegen over het gebruik veel geld eraan uitgeven enz
Dat laatste zou natuurlijk ook kunnen komen, niet door het gebruik van wiet, maar omdat die mensen liegen.

Een hele joint is nogal veel (afhankelijk van hoeveel je erin doet), maar leren doseren is met elk roesmiddel wel een vereiste.
Ik heb wel het idee dat het voor de ene schadelijker is dan voor de ander, en dat de effecten (de schade) ook per individu kan verschillen.
Overigens, -als- je al schade daardoor oploopt, hoeft 't nog niet te betekenen dat je dat erg vindt of dat je er zelfs ook maar erg in hebt.
pi_173643393
Is ook zo, en dan moet het wel heel erg worden maar ik ken wel mensen die door hun wietverslaving helemaal zijn doorgedraaid en opgenomen moesten worden. Dit waren dan mensen die helemaal geen negatief effect merkten tijdens het gebruik zelf anders waren ze er immers niet zo lang aan verslaafd natuurlijk. Als je dan ziet hoe lang men moet revalideren en zware medicijnen moet nemen voordat ze weer de oude zijn is dat geen pretje. Waarschijnnlijk heb je dan wel een bepaald soort gevoeligheid of zo, maar dat weten onderzoekers ook niet zeker.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173670487
Ik moet eerlijk zeggen dat de mensen die ik ken/kende en langdurig gebruiker zijn (of waren), veruit in de meerderheid zijn t.o.v. de langdurige gebruikers die doordraaiden en moesten worden opgenomen.
Sterker nog, 1 van hun werkte in de zorg en gebruikte al zo lang als ik hem kende (zeker 30 jaar).
Helaas is hij overleden, hij maakte belachelijk sterke spacecake! _O-
Superkomisch ook, ik mis hem nog steeds :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')