abonnement Unibet Coolblue
pi_173624236
Ik weet niet zo goed wat ik met het volgende aanmoet. Ik heb nu een half jaar een vriend, maar ik heb de laatste tijd het gevoel dat hij niet zo into me is als ik in hem.
Wanneer we bij elkaar zijn is hij altijd degene die na een paar uur of een nachtje samen weer weg moet.
Ik heb weleens aangegeven dat ik hem graag wat langer zou willen zien maar meer dan 1 dag of avond in de week zit er niet in.
Vriend heeft altijd wel een reden waarom hij weer naar huis moet, meestal werk of kinderen. Soms gaat hij ´s avonds laat naar huis en wil hij niet blijven slapen.
Andere keren blijft hij wel slapen maar gaat hij rond een uur of 6 ´s ochtends al naar huis. We zijn nooit een heel weekend samen.
Doordeweeks zien we elkaar sowieso niet, terwijl we niet eens zo ver uit elkaar wonen.
Ik zou hem graag wat meer tijd met hem samen willen hebben. Het voelt nu zo vrijblijvend en ik heb niet het gevoel dat onze band zich verdiept op deze manier. Het voelt nu meer als daten en niet als een relatie.
Ik heb een paar keer aangegeven dat ik hem graag vaker zou willen zien. Hoeft echt niet iedere dag, maar 1 dag in de week is voor mij te weinig. Hij zegt dan alleen: ja, dat weet ik en het spijt me, maar er gebeurt verder niets.
Het vervelend is dat ik me hierdoor ook veel afhankelijker opstel dan ik zou willen.
Ik heb hem sinds ik hem ken misschien 3 of 4 keer verteld dat ik hem vaker zou willen zien.
Op een gegeven moment wordt dat ook vervelend voor hem en zeg ik het niet meer, maar het verlangen bij mij blijft.
Ik vind het zo lastig want ik voel gewoon dat er iets mist bij hem maar hij zegt dat ik me zorgen maak om niks. Moet ik bij mijn gevoel blijven en de relatie verbreken of gewoon geloven wat hij zegt?

[ Bericht 50% gewijzigd door Samzz op 06-09-2017 19:43:40 (OP teruggezet) ]
pi_173624251
Hij gebruikt je voor de sex.
  woensdag 6 september 2017 @ 17:53:58 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_173624281
Kinderen? Zijn eigen kinderen? Dat is dan toch wel een aardig excuus om naar huis te gaan?

Hij is niet getrouwd, hoop ik?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_173624310
Dit begint echt eentonig te worden.
pi_173624335
Heb je dit al met hem besproken? Zo ja, wat zegt hij erover, hoe ziet hij het?
pi_173624352
Iets 3 of 4x vertellen in 6 maanden tijd zou in principe nog niet voor irritatie moeten zorgen.
pi_173624432
Hij zegt dat hij mij ook graag vaker zou willen zien.
Ik zie ook geen reden waarom dat op dit moment niet kan en dus is mijn conclusie dat hij blijkbaar niet écht verliefd is.
Terwijl hij zich wel verliefd gedraagd als we samen zijn.
Wil de hele tijd knuffelen en mijn hand vasthouden, gewoon in het openbaar dus.

[ Bericht 35% gewijzigd door Godshand op 06-09-2017 20:40:52 ]
pi_173624465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:03 schreef klaartjevandervelden het volgende:
Hij zegt dat hij mij ook graag vaker zou willen zien.
Ik zie ook geen reden waarom dat op dit moment niet kan en dus is mijn conclusie dat hij blijkbaar niet écht verliefd is.
Terwijl hij zich wel verliefd gedraagd als we samen zijn.
Wil de hele tijd knuffelen en mijn hand vasthouden, gewoon in het openbaar dus.
Huh waarom zijn die kinderen geen reden?
pi_173624631
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:03 schreef klaartjevandervelden het volgende:
Hij zegt dat hij mij ook graag vaker zou willen zien.
Ik zie ook geen reden waarom dat op dit moment niet kan en dus is mijn conclusie dat hij blijkbaar niet écht verliefd is.
Terwijl hij zich wel verliefd gedraagd als we samen zijn.
Wil de hele tijd knuffelen en mijn hand vasthouden, gewoon in het openbaar dus.
Maar eh, die discussies blijven oppervlakkig?

Jij vraagt iets, hij geeft antwoord en that's it?

Vertel jij je gevoel er wel bij? Wat het met jou doet en wat jij van zijn gedrag vindt?

Zo te lezen zijn zijn redenen niet overtuigend voor jou. Waarom niet? En weet hij dat je zijn werk en kinderen niet goed genoeg vindt als een reden?

Zit er dus wat meer diepgang in?

Als hij je vaker wil zien, maar dat dit niet doet... Heb je dat bespreekbaar gemaakt? Dat je wat meer daad bij woord wil zien?

En zo, en zo.
pi_173624652
Welke kinderen?
pi_173624671
Hoe oud zijn jullie? Hoe oud zijn de kinderen?
pi_173625087
TS?
pi_173626172
quote:
Daar staat dat het uit is
pi_173626481
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Daar staat dat het uit is
Klopt maar iets doet mij vermoeden dat het best wel heel goed mogelijk is dat ze hem teruggenomen heeft..

Verder is het verhaal precies hetzelfde.. kinderen, werk, vroeg weggaan als hij blijft slapen, dichtbij elkaar wonen, elkaar doordeweeks niet zien, de tijdlijn klopt ook, toen was het 3 maanden nu 6, etc. iets te toevallig als je het mij vraagt..
pi_173626633
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:51 schreef klaartjevandervelden het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met het volgende aanmoet. Ik heb nu een half jaar een vriend, maar ik heb de laatste tijd het gevoel dat hij niet zo into me is als ik in hem.
Wanneer we bij elkaar zijn is hij altijd degene die na een paar uur of een nachtje samen weer weg moet.
Ik heb weleens aangegeven dat ik hem graag wat langer zou willen zien maar meer dan 1 dag of avond in de week zit er niet in.
Vriend heeft altijd wel een reden waarom hij weer naar huis moet, meestal werk of kinderen. Soms gaat hij ´s avonds laat naar huis en wil hij niet blijven slapen.
Andere keren blijft hij wel slapen maar gaat hij rond een uur of 6 ´s ochtends al naar huis. We zijn nooit een heel weekend samen.
Doordeweeks zien we elkaar sowieso niet, terwijl we niet eens zo ver uit elkaar wonen.
Ik zou hem graag wat meer tijd met hem samen willen hebben. Het voelt nu zo vrijblijvend en ik heb niet het gevoel dat onze band zich verdiept op deze manier. Het voelt nu meer als daten en niet als een relatie.
Ik heb een paar keer aangegeven dat ik hem graag vaker zou willen zien. Hoeft echt niet iedere dag, maar 1 dag in de week is voor mij te weinig. Hij zegt dan alleen: ja, dat weet ik en het spijt me, maar er gebeurt verder niets.
Het vervelend is dat ik me hierdoor ook veel afhankelijker opstel dan ik zou willen.
Ik heb hem sinds ik hem ken misschien 3 of 4 keer verteld dat ik hem vaker zou willen zien.
Op een gegeven moment wordt dat ook vervelend voor hem en zeg ik het niet meer, maar het verlangen bij mij blijft.
Ik vind het zo lastig want ik voel gewoon dat er iets mist bij hem maar hij zegt dat ik me zorgen maak om niks. Moet ik bij mijn gevoel blijven en de relatie verbreken of gewoon geloven wat hij zegt?
Nou vind ik tijd met je kinderen willen besteden persoonlijk wel een aardige reden, maar de reden zelf moet niet uitmaken. Het is zo. De vraag die jij je dus moet stellen is of je dat gaat accepteren of dat je de relatie liever verbreekt. Want duidelijk is dat hij op dit moment het niet wil veranderen.
pi_173626893
quote:
Samenvatting?
pi_173626941
Ga eens bij jezelf onderzoeken:
Waarom wil je zo graag deze relatie, is hij wel echt de partner die bij jou past? Praat je wel eens over de toekomst (vaste relatie, samenwonen, gezin, etc) en komen jullie ideeën daarover overeen?

Er zijn volgens mij een paar opties: het nogmaals serieus bespreken en concrete afspraken maken wat er gaat veranderen óf je afhankelijkheid van hem loslaten. Dat betekent hem niet langer centraal zetten in je leven of het uitmaken als je niet gelukkig bent met wat hij je kan en wil bieden.
pi_173628637
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:55 schreef 8777 het volgende:

[..]

Samenvatting?
Meneer woont nog met zijn ex en hun kinderen in 1 huis. De scheiding is (of was destijds iig) nog niet ingang gezet. Meneer doet erg geheimzinnig over zijn leven thuis. Hij heeft haar ouders en vrienden wel ontmoet, maar zij die van hem niet..
pi_173629351
Klinkt alsof hij je leuk vind voor erbij.. Maar verder.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 september 2017 @ 23:03:20 #21
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173631028
quote:
Ah die.
Mocht het dezelfde zijn dan herhaal ik me nog maar eens: vriend en ex zijn naar mijn idee nog niet uit elkaar. En had nou even volgehouden tot november. :(
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173631076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ah die.
Mocht het dezelfde zijn dan herhaal ik me nog maar eens: vriend en ex zijn naar mijn idee nog niet uit elkaar. En had nou even volgehouden tot november. :(
Als je de twee verhalen naast elkaar legt en daarbij ook de woordkeuze en zinsopbouw vergelijkt kan je eigenlijk niet anders dan concluderen dat het dezelfde ts is..
pi_173631226
Tis behoorlijk duidelijk lijkt mij.
- Jij wil hem vaker zien.
- Hij ook maar kan niet.

Dit moet je accepteren en kijken of je hier mee kunt leven, als je er niet gelukkig van wordt moet je iets anders doen. Uitmaken en iemand anders zoeken of single zijn, wat je wilt.
pi_173632465
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Meneer woont nog met zijn ex en hun kinderen in 1 huis. De scheiding is (of was destijds iig) nog niet ingang gezet. Meneer doet erg geheimzinnig over zijn leven thuis. Hij heeft haar ouders en vrienden wel ontmoet, maar zij die van hem niet..
Klinkt alsof zij de andere vrouw is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')