abonnement Unibet Coolblue
pi_173623522
quote:


André, die samen is met de 16 jaar oudere Rotterdamse Monique Westenberg en met haar zoontje André kreeg, zegt ook tegen presentatrice Linda de Mol dat hij graag een ander verhaal had verteld. ,,Zo van 'hij was een fantastische vader, hij was er altijd'. Maar dat was niet zo, hij was er nooit. Op de momenten dat hij niet werkte, zat hij altijd in de kroeg.''

AD 2017.
Klacht

Wat een misselijk makende opmerking die hij maakt (vanavond te zien op RTL 4 bij Linda de Mol's " The Story of My Life ") over zijn overleden vader aan wie hij zijn hele carriere heeft te danken, wat zeg ik: Waar hij du moment hij het kon doen, mee dweepte om geld te verdienen als " de zoon van...". En dan nu zo afgeven op je vader wiens werk zanger was en " ja " ook drank waar hij van hield, maar wel zorgde dat hij als kind en later als volwassenen financieel niks te kort kwam! }:| :r

Je moest je schamen druiloor! :{w
pi_173623592
Onterechte klacht. Hazes was een alcoholist. Was geen goede vader. Leefde enkel voor zijn muziek en drank. Sommige van zijn nummers zijn fantastisch moet ik je nageven, maar was alles behalve een goede vader en echtgenoot.
pi_173623619
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Hazes :?
Verwijderd
pi_173623666
Alsof financieel niks te kort komen opweegt tegen een nuchtere, leuke vader, die je vaak ziet.
pi_173623667
Was jij er maar nooit.
pi_173623677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:23 schreef Vorkheftruck het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Hazes :?
Zijn vertederende uitstraling en zijn stem. Iedereen was toen opeens fan van de smartlappen.
Hij was een grappig kereltje, maar toch ook ontzettend sneu.
Andre kon de roem niet aan.
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 17:31:05 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173623801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:25 schreef LurkJeRot het volgende:
Was jij er maar nooit.
Ik weet niet of iwanius kinderen heeft, maar als dat het geval is dan kan ik me voorstellen dat hij er niet veel is omdat hij altijd aan het acclimatiseren is
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173624059
Alsof Iwanius nooit loopt te kankeren op het UWV als de maandelijkse wajong weer eens opgezopen is.
.
  woensdag 6 september 2017 @ 17:44:10 #9
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_173624090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:23 schreef Vorkheftruck het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Hazes :?
Hij had die snik in zijn stem.
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 6 september 2017 @ 17:44:20 #10
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_173624095
Iwanius die zich kan identificeren met een alcoholist als Hazes... :')
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_173624096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:22 schreef Arwintju het volgende:
Onterechte klacht. Hazes was een alcoholist. Was geen goede vader. Leefde enkel voor zijn muziek en drank. Sommige van zijn nummers zijn fantastisch moet ik je nageven, maar was alles behalve een goede vader en echtgenoot.
Ja en? Het is maar net waar je zelf belang aan hecht. Andre zocht zijn teksten in sinterklaasgedichtjes, en er dan zo'n succes mee hebben, nou petje af.
Wat te denken van al die o zo belangrijke bankdirecteuren, politici, regeringsmannetjes, geheime dienst gangstertjes, zouden dat ook allemaal perfecte vaders zijn voor hun kinderen?
En dan wil ik het niet eens hebben over Bernard die na zijn dood liet bekendmaken dat hij her en der buitenechtelijke kinderen had rondlopen.
Hoor je Maxima klagen over haar pappie?
pi_173624136
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:23 schreef Vorkheftruck het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Hazes :?
Was voor zijn oorproblemen, qua timing, een van de beste zangers van Nederland.
pi_173624193
Als André niet had kunnen zingen (of nou ja als zijn zang niet goed genoeg was om de aan de lage standaard van het Nederlandse publiek te voldoen), was het gewoon een alcoholistische volksbuurter geweest. Eén waar we met zijn allen lekker op konden afgeven dat hij kinderen mag opvoeden, terwijl je voor een auto een rijbewijs moet hebben. Omdat hij een paar populaire schlagers gemaakt heeft mag zijn eigen zoon er niks over zeggen? Bitch please.
  woensdag 6 september 2017 @ 17:50:45 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173624219
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja en? Het is maar net waar je zelf belang aan hecht. Andre zocht zijn teksten in sinterklaasgedichtjes, en er dan zo'n succes mee hebben, nou petje af.
Wat te denken van al die o zo belangrijke bankdirecteuren, politici, regeringsmannetjes, geheime dienst gangstertjes, zouden dat ook allemaal perfecte vaders zijn voor hun kinderen?
En dan wil ik het niet eens hebben over Bernard die na zijn dood liet bekendmaken dat hij her en der buitenechtelijke kinderen had rondlopen.
Hoor je Maxima klagen over haar pappie?
Tokkie zijn ontslaat je niet plotseling van je verplichtingen tegenover je kinderen, wat de 'hogu heruh' doen heeft daar werkelijk helemaal niets mee te maken. :')
pi_173624291
quote:
13s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:50 schreef Nobu het volgende:

[..]

Tokkie zijn ontslaat je niet plotseling van je verplichtingen tegenover je kinderen, wat de 'hogu heruh' doen heeft daar werkelijk helemaal niets mee te maken. :')
Je bent een papa of je bent het niet.
Willempie is toch ook goed terechtgekomen of niet dan?
Getrouwd met een Argentijnse volbloed, drie prachtige dochters en o ja ook nog koning van Nederland.
Dus nee, ik vind niet dat zoontjelief mag klagen. Hij volgt het pad van pappie zonder een enkele originele inbreng van zichzelf.
pi_173624388
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je bent een papa of je bent het niet.
Willempie is toch ook goed terechtgekomen of niet dan?
Getrouwd met een Argentijnse volbloed, drie prachtige dochters en o ja ook nog koning van Nederland.
Dus nee, ik vind niet dat zoontjelief mag klagen. Hij volgt het pad van pappie zonder een enkele originele inbreng van zichzelf.
Willem is dan ook een zoon van Claus.
pi_173624406
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Willem is dan ook een zoon van Claus.
Oh, en mams is niet belangrijk?
pi_173624453
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je bent een papa of je bent het niet.
Willempie is toch ook goed terechtgekomen of niet dan?
Getrouwd met een Argentijnse volbloed, drie prachtige dochters en o ja ook nog koning van Nederland.
Dus nee, ik vind niet dat zoontjelief mag klagen. Hij volgt het pad van pappie zonder een enkele originele inbreng van zichzelf.
Doet niks af aan het feit dat André een slechte vader was. Hij maakt nu volkomen terecht gebruik van zijn familienaam en bekendheid van zn pa. Maar dat je pa goed is in wat ie doet wil nog niet zeggen dat het een goede vader is. Er zijn zat vaders met een hoge maatschappelijk functie die prima vaders zijn. En dan ga je vergelijken met de vader van Willem-A. Als er iets een druk beroep is, dan is het wel koning zijn. Dat kun je er simpelweg niet zijn. Dat doet hij niet omdat ie in een kroeg zat zoals André dat wel deed. Die heeft zichzelf letterlijk dood gezopen
pi_173624484
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:04 schreef Arwintju het volgende:

[..]

Doet niks af aan het feit dat André een slechte vader was. Hij maakt nu volkomen terecht gebruik van zijn familienaam en bekendheid van zn pa. Maar dat je pa goed is in wat ie doet wil nog niet zeggen dat het een goede vader is. Er zijn zat vaders met een hoge maatschappelijk functie die prima vaders zijn. En dan ga je vergelijken met de vader van Willem-A. Als er iets een druk beroep is, dan is het wel koning zijn. Dat kun je er simpelweg niet zijn. Dat doet hij niet omdat ie in een kroeg zat zoals André dat wel deed. Die heeft zichzelf letterlijk dood gezopen
Ik heb ook altijd de indruk gehad dat ze dol waren op Claus.
pi_173624556
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:04 schreef Arwintju het volgende:

[..]

Doet niks af aan het feit dat André een slechte vader was. Hij maakt nu volkomen terecht gebruik van zijn familienaam en bekendheid van zn pa. Maar dat je pa goed is in wat ie doet wil nog niet zeggen dat het een goede vader is. Er zijn zat vaders met een hoge maatschappelijk functie die prima vaders zijn. En dan ga je vergelijken met de vader van Willem-A. Als er iets een druk beroep is, dan is het wel koning zijn. Dat kun je er simpelweg niet zijn. Dat doet hij niet omdat ie in een kroeg zat zoals André dat wel deed. Die heeft zichzelf letterlijk dood gezopen
Niet zo zeuren. Ik stam uit de tijd dat vaders niet of nauwelijks aanwezig waren in het gezinsleven.
En toch zijn mijn broer en ik goed terechtgekomen.
Vaders die vandaag de dag mee moeten naar zwangerschapsgym, dat bestond helemaal niet.
Over het algemeen was de rol van de vader die van een boeman. Dat is niet goed, maar toch had het wel effect.
We hadden respect voor onze pa. Soms terecht, soms niet. Ik denk eerder dat die Rachel hier achter zit. Rachel, die er geen probleem in ziet om over het lijk van Andre haar centjes probeert binnen te halen.
pi_173624607
Familie van tong?
pi_173624896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je bent een papa of je bent het niet.
Willempie is toch ook goed terechtgekomen of niet dan?
Getrouwd met een Argentijnse volbloed, drie prachtige dochters en o ja ook nog koning van Nederland.
Dus nee, ik vind niet dat zoontjelief mag klagen. Hij volgt het pad van pappie zonder een enkele originele inbreng van zichzelf.
Drie prachtige dochters _O- _O-
  woensdag 6 september 2017 @ 18:34:16 #23
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_173624911
Ik zou zijn moeder doen.
En Monique.
En Roxeanne, gewoon omdat het kan.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  woensdag 6 september 2017 @ 19:15:36 #24
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_173625749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:23 schreef Vorkheftruck het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Hazes :?
Niks.
Hij kwam uit Amsterdam, dus is het geweldig,
ieder ander artiest die dezelfde muziek zou maken was een kamper en een pauper.
pi_173625993
Bij andré hazes denk ik klootjesvolk. Dat ie zoop dat boeit mij geen ene flikker maar blijf met je hengste van jonge meisjes af.
pi_173626079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:24 schreef Pendule het volgende:
Bij andré hazes denk ik klootjesvolk. Dat ie zoop dat boeit mij geen ene flikker maar blijf met je hengste van jonge meisjes af.
Jonge meisjes :9~ :9
  woensdag 6 september 2017 @ 19:34:08 #27
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173626275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:24 schreef Pendule het volgende:
Bij andré hazes denk ik klootjesvolk. Dat ie zoop dat boeit mij geen ene flikker maar blijf met je hengste van jonge meisjes af.
Als je volkszanger (of profeet) bent mag je 'm in kleine meisjes steken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173626331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:15 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Niks.
Hij kwam uit Amsterdam, dus is het geweldig,
ieder ander artiest die dezelfde muziek zou maken was een kamper en een pauper.
:'). Je eierdopje zit weer eens te strak. Met je zielige Amsterdamhaat :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173626947
quote:
4s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:19 schreef Iwanius het volgende:
over zijn overleden vader aan wie hij zijn hele carriere heeft te danken, wat zeg ik: Waar hij du moment hij het kon doen, mee dweepte om geld te verdienen als " de zoon van...".
Prima toch, kan vader het toch een beetje goedmaken zo na z'n dood
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_173627179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:36 schreef HeatWave het volgende:
Je eierdopje zit weer eens te strak.
_O-

Hier moest ik even over nadenken.
pi_173627258
Gewoon tokkievolk
  woensdag 6 september 2017 @ 20:09:49 #32
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_173627325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:23 schreef Vorkheftruck het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Hazes :?
Heeft zichzelf met de hulp van zijn moeder/manager van jongs af aan toegewerkt naar BN-er. Dat hij een beroemde vader heeft, maakt het makkelijker. Verder kan hij niet bijzonder zingen of presenteren. Dit is een voorbeeld van zijn PR campagne, om zichzelf een menselijk gezicht te geven, natuurlijk gebruik makenden van zijn vader.
:')
  woensdag 6 september 2017 @ 20:21:17 #33
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173627618
Maar, André was toch helemaal zijn vader niet? Heb ik wel eens ergens gelezen, dacht ik.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 6 september 2017 @ 20:32:03 #34
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_173627868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Zijn vertederende uitstraling en zijn stem. Iedereen was toen opeens fan van de smartlappen.
Hij was een grappig kereltje, maar toch ook ontzettend sneu.
Andre kon de roem niet aan.
Tegenovergestelde van Junior eigenlijk, maakt tactisch gebruik van zijn bekendheid ondanks dat hij geen bijzonder talent heeft
:')
pi_173627922
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Willem is dan ook een zoon van Claus.
_O-
pi_173627974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je bent een papa of je bent het niet.
Willempie is toch ook goed terechtgekomen of niet dan?
Getrouwd met een Argentijnse volbloed, drie prachtige dochters en o ja ook nog koning van Nederland.
Dus nee, ik vind niet dat zoontjelief mag klagen. Hij volgt het pad van pappie zonder een enkele originele inbreng van zichzelf.
Willempie is gewoon uit de juiste vagijn gekomen. Als hij dat niet was, vraag ik me af hoe ver hij het werkelijk had geschopt.

Daarnaast benijd ik hem niks. Het klinkt mooi koning zijn, maar het is niets anders dan een veredeld boegbeeld zijn. Geen privacy of niks. En kind zijn in die kringen lijkt me verschrikkelijk. Al lijkt me dat bij het Engelse koningshuis erger.

Maar in een rijk gezin opgroeien is niet altijd iets hoor. Ja je komt niks te kort. Maar je ouder(s), zijn vaak niet aanwezig. Mijn vriendin komt uit een rijk gezin. Hoor regelmatig dat ze liever had dat haar vader er meer was geweest voor haar en de andere kinderen.

Neemt niet weg dat, omdat 'hullie' het doen, dat je als laag geleide zangert er niet voor je kinderen er hoeft te zijn.

Hij was alcoholist, wat nooit een plus is en of aan het optreden of weg. Geld maakt dat echt niet goed.

Zelf erg fan van Nirvana, maar geef ruim toe dat Cobain een intens slechte vader was.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_173628959
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:34 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Als je volkszanger (of profeet) bent mag je 'm in kleine meisjes steken.
Het feit dat het een Amsterdammer is weegt zwaarder. Dat wil je namelijk niet zijn.
  woensdag 6 september 2017 @ 21:48:17 #38
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_173629621
Hij was er nooit klopt niet. Terechte klacht.

https://www.trouw.nl/home(...)jn-gezicht~ab42faf7/
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_173630046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:48 schreef Bayswater het volgende:
Hij was er nooit klopt niet. Terechte klacht.

https://www.trouw.nl/home(...)jn-gezicht~ab42faf7/
Nou nou nou, wat een goede vader heb je dan :')
pi_173638173
Feit is dat afgeven op je overleden vader terwijl je verder alles wat je nu hebt (aan hem = zijn geld) hebt te danken! Vanaf dag 1 dankbaar gebruik hebt gemaakt om over zijn rug en naam optredens en snabbels te krijgen. M.a.w. over de rug van je dode vader geld verdienen en vervolgens je dan zo uiten over hem.

}:| :r

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2017 13:50:50 ]
pi_173640229
quote:
15s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:49 schreef Iwanius het volgende:
Feit is dat afgeven op je overleden vader terwijl je verder alles wat je nu hebt (aan hem = zijn geld) hebt te danken! Vanaf dag 1 dankbaar gebruik hebt gemaakt om over zijn rug en naam optredens en snabbels te krijgen. M.a.w. over de rug van je dode vader geld verdienen en vervolgens je dan zo uiten over hem.

}:| :r
Wat een gebrek aan empathie heb jij, zeg! :|W :')

Die jongen heeft helemaal niet zo'n gelukkige jeugd gehad. Enerzijds een zeer verslavingsgevoelige zwakke vader die liever genoot van zijn biertje dan verantwoordelijk te zijn voor zijn 4 kinderen, waarvan de oudste twee helemaal geen contact meer met hem mochten hebben dankzij de bemoeienissen van Rachel. En over Rachel gesproken, denk je dat dat zo'n goede moeder was met haar gemanipuleer?

André Jr heeft misschien wel geld en naamsbekendheid te danken aan zijn vader, maar voor de rest heeft hij zelf keihard moeten werken. Ik heb zeer veel respect voor die gozer. Terwijl zijn zus nog een ongezonde verstrengelde relatie heeft met haar moeder en nog blijft teren op het succes van haar vader, lukt het André Jr om los te komen ondanks het gemanipuleer van zijn familie en de bemoeienissen van andere afgunstige mensen zoals Patty Brard. Hij lijkt mij een sympathieke gast. Hoewel het mijn muzieksmaak niet is, kan hij wel goed zingen. En presenteren gaat hem ook goed af.

Als jij dat allemaal niet ziet en niet verder kan denken dan zijn bankrekening, dan ben jij wel echt behoorlijk sneu.
pi_173640311
quote:
15s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:49 schreef Iwanius het volgende:
Feit is dat afgeven op je overleden vader terwijl je verder alles wat je nu hebt (aan hem = zijn geld) hebt te danken!

}:| :r
Maak je zinnen eens af, IwAnus.
pi_173640384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:23 schreef Vorkheftruck het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Hazes :?
Niks, maar tis een amsterdamse volkszanger en er zijn nogal veel amsterdamse tokkies, dus tja.
pi_173642241
Terechte klacht.

Dat trucje met 'mijn vader was een slechte vader' en 'ik ben mijn moeder en zus dankbaar, maar hoef ze niet meer te zien' hebben wij nu wel genoeg gezien de afgelopen tien jaar.
pi_173642365
André Hazes junior mag gerust klagen over zijn vader, ook al heeft hij zijn eigen naamsbekendheid en status als artiest vrijwel volledig aan hem te danken. Wat ik veel idioter vind, is dat junior tegenwoordig steeds vaker als "André Hazes" wordt aangekondigd; alsof senior er nooit was.

Overigens heeft Rachel er alles aan gedaan om zichzelf en haar kinderen in de spotlights te plaatsen na de dood van Hazes. Van Hazes' kinderen uit eerdere relaties hoor je niet of nauwelijks wat.
  donderdag 7 september 2017 @ 17:54:48 #46
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173642595
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je bent een papa of je bent het niet.

papa kan iedereen worden , maar niet iedereen word een goede vader
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173643043
De ene alcoholist en pauper die opkomt voor de andere, wat een verrassing.
  donderdag 7 september 2017 @ 18:27:26 #48
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_173643070
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:25 schreef HPLC het volgende:
De ene alcoholist en pauper die opkomt voor de andere, wat een verrassing.
Sow
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 7 september 2017 @ 18:30:53 #49
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_173643137
Lama
Feyenoord!!! * Barça
pi_173643268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:22 schreef Arwintju het volgende:
Onterechte klacht. Hazes was een alcoholist. Was geen goede vader. Leefde enkel voor zijn muziek en drank. Sommige van zijn nummers zijn fantastisch moet ik je nageven, maar was alles behalve een goede vader en echtgenoot.
Klopt. Maar daar gaat het niet om. Dit heeft een vies smaakje omdat deze feiten die jij hier post er in het begin niet toe deden, simpelweg omdat Andre Hazes jr opportunistisch genoeg was om te begrijpen dat hij er wel eens een carrière move uit zou kunnen slaan. De zoon van enz.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')