abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173654059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Boskamp. De treurige triestheid van een Feyenoordsupporter perfect gecast. Wat een domme man is dat. Komt geen zinnig woord uit. Heeft geen humor, althans.....dat weet ie goed te verbergen. Lacht wel hard om zichzelf en kan hard op schouders slaan. De boerenlul uit de stad die zich in z'n blote kont in een fontein laat filmen of als slechte acteur en komiek zich in een kabouterPlop voor lul zet. Moest één zin uitspreken in het circus. Dat lukte hem bijna. :{ Een analist moet objectief zijn volgens velen. Anders is het weer Studio-Ajax of zijn Co Adriaanse en Jack van Gelder Ajacieden.
Boskamp is de vleesgeworden niet-objectieve, blind van clubliefde Ajax hatende studiogast. Maar hij is zo aandoenlijk. Een klomp vlees kan ook aandoenlijk zijn.

:P
Hij is leuker dan jij.
Black Pete Matters
pi_173655092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij is leuker dan jij.
*Zucht* :{ :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173655711
Tong in een Iwanius topic, dan weet je dat je het slechtste topic ooit te pakken hebt :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173655799
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:55 schreef renwan het volgende:
Tong in een Iwanius topic, dan weet je dat je het slechtste topic ooit te pakken hebt :r
_O_ :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:59:37 #55
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173656633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Iwanius, mocht ik jou ooit tegenkomen met je ajax sjaaltje, ken je lachen, echt.
Wat doe je in onze stad als je alleen maar haat op de mooiste club ter wereld?
Pleur lekker op, verkoop je huis, en kom nooit meer terug hier. Of je houd gewoon je muil maar je gaat niet haten op deze club. Tijdens het kampioenschap was je zeker niet zo stoer, zat je verstopt op je zoldertje :') Ik daag je serieus uit, als je wil, mag je komen. Of ga een keer een cafe binnen met je ajax sjaaltje, kijken of je nog zo grote bek hebt.

Pleur op uit mijn stad of respecteer Feyenoord. Tering hond.
Mooi gesproken ^O^ .
Ik meen mij te herrinneren dat Iw-anus een keer postte dat een "échte Rotterdammer" voor Ajax hoort te zijn :') :') :') :') .
pi_173656708
quote:
Iwanius, mocht ik jou ooit tegenkomen met je ajax sjaaltje, ken je lachen, echt.
Pleur lekker op, verkoop je huis, en kom nooit meer terug hier. Of je houd gewoon je muil maar je gaat niet haten op deze club. Tijdens het kampioenschap was je zeker niet zo stoer, zat je verstopt op je zoldertje :') Ik daag je serieus uit, als je wil, mag je komen. Of ga een keer een cafe binnen met je ajax sjaaltje, kijken of je nog zo grote bek hebt.

Hahahah wat een trieste post, internet warrior. :D LOL.
pi_173656723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Boskamp. De treurige triestheid van een Feyenoordsupporter perfect gecast. Wat een domme man is dat. Komt geen zinnig woord uit. Heeft geen humor, althans.....dat weet ie goed te verbergen. Lacht wel hard om zichzelf en kan hard op schouders slaan. De boerenlul uit de stad die zich in z'n blote kont in een fontein laat filmen of als slechte acteur en komiek zich in een kabouterPlop voor lul zet. Moest één zin uitspreken in het circus. Dat lukte hem bijna. :{ Een analist moet objectief zijn volgens velen. Anders is het weer Studio-Ajax of zijn Co Adriaanse en Jack van Gelder Ajacieden.
Boskamp is de vleesgeworden niet-objectieve, blind van clubliefde Ajax hatende studiogast. Maar hij is zo aandoenlijk. Een klomp vlees kan ook aandoenlijk zijn.

Zeer oneens. Geweldige man vind ik hem.
pi_173657173
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:59 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Mooi gesproken ^O^ .
Ik meen mij te herrinneren dat Iw-anus een keer postte dat een "échte Rotterdammer" voor Ajax hoort te zijn :') :') :') :') .
Ach de nieuwe mod stelde Cruijff verantwoordelijk voor het niet winnen van het WK-74 en daarom terecht dat de KNVB hem nooit wilde als bondscoach. Helaas hebben ze die post van hem verwijderd uit zowel de VBLFeedback als uit m'n eigen topik in TTK. Wel kreeg ik een afkoelban.

pi_173657182
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:05 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

_O_ De zieligheid druipt er idd van af. :D

pi_173657192
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Zeer oneens. Geweldige man vind ik hem.
Goed beargumenteerd ook. Ik vind het een kneus. Ook goed beargumenteerd.

pi_173657539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Goed beargumenteerd ook. Ik vind het een kneus. Ook goed beargumenteerd.

Klopt.
pi_173658120
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:59 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Mooi gesproken ^O^ .
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:34:00 #63
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173660576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ach de nieuwe mod stelde Cruijff verantwoordelijk voor het niet winnen van het WK-74 en daarom terecht dat de KNVB hem nooit wilde als bondscoach. Helaas hebben ze die post van hem verwijderd uit zowel de VBLFeedback als uit m'n eigen topik in TTK. Wel kreeg ik een afkoelban.

Een echte Rotterdammer is een supporter van Feijenoord, Sparta of Excelsior in het betaald voetbal en dus niet voor een of andere jodenvereniging aan de grachtengordel.

En als je al een Rotterdamse neus bent ga je maar lekker naar Het Kasteel om Sparta te supporten.
pi_173660623
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
Feyenoord en Ajax :')
Forza Twente _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
pi_173661529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Forza Twente _O_
Na de jaren 70 heb ik niks meer met die club.

vrijdag 8 september 2017 @ 17:45:46 #66
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_173662133
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:05 schreef HenkieVdV het volgende:

Ik zit ook echt te shaken, al 50+ jaar in mijn eigen stad voor de zoveelste " ik doe je wat als ik je zie. " Die dat vertelden zijn er niet meer,ik wel. :7 Zo en nu verder acclimatiseren. Tis tenslotte vrijdagmiddag.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_173662957
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:45 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik zit ook echt te shaken, al 50+ jaar in mijn eigen stad voor de zoveelste " ik doe je wat als ik je zie. " Die dat vertelden zijn er niet meer,ik wel. :7 Zo en nu verder acclimatiseren. Tis tenslotte vrijdagmiddag.
Drie bier bestellen zodat je je kunt voordoen als iemand met twee sociale contacten van vlees en bloed. :') :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_173663272
quote:

Kijk deze stoere kakkerlak dan vanachter z'n pc'tje. 16-jarig pisventje
pi_173663688
:D viesmad
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 19:12:32 #70
56843 crew  onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_173663814
quote:
4s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:04 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klacht

En dan mag je een keer in 18 jaar? in de Champions League vertoeven, u weet wel dat miljoenenbal waar ons aller Ajax nu even niet door omstandigheden in aanwezig kan zijn, en dan ga je alvast 'janken' als trainer van de incidentele landskampioen van Nederland voordat er ook maar 1 bal is getrapt dat je er tegenop ziet omdat " het niveau vrij hoog ligt."

JOH!... dat heb je he als je geen 33 landstitels achter je naam hebt staan als club zoals ons aller AFC Ajax.

Huilie doen en je alvast indekken voordat ons aller Pep Guardiola met zijn City club komt huishouden tegen die club uit Rotterdam-Zuid.Typisch.
Frontpage, niet geklikt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 19:13:07 #71
56843 crew  onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_173663822
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:42 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Kijk dit 17 jarige neusje tof doen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173668309
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:42 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Moet je effe komen, vent :')
Boos word ik niet gauw en nee ben geen 16 ook. Wel grappig dat je mij een 16 jarige noemt maar vervolgens wel als een puber 'kakkerlak' gebruikt :')

Maar ja, ik zie je van zelf wel verschijnen toch, met je gore bek.
Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:[/b]
junken sc dit
jij ama OF en fylax zijn echt ziek
  vrijdag 8 september 2017 @ 23:49:06 #73
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_173668938
supporter zijn van één club :')!
Wat een ellende...
  zaterdag 9 september 2017 @ 00:07:50 #74
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173669202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:49 schreef Duzzy het volgende:
supporter zijn van één club :')!
Wat dan? Van twee?
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
  zaterdag 9 september 2017 @ 00:13:24 #75
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_173669257
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:07 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Wat dan? Van twee?
Je kijkt toch voor het spelletje, en niet naar één club die het speelt. Dan ben je namelijk geen voetbalfan :') maar gewoon een aanhanger van een club, al doen ze een competitie zaklopen.
Wat een ellende...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')