abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173609364
registreer om deze reclame te verbergen
Hij legde het vanavond uit bij DWDD. Ik ben het helemaal met hem eens.
De opleidingen geven hiervoor geen ruimte momenteel, iedereen lijkt op elkaar, iedereen doet wat de ander doet en anders lig je eruit. Er zou een instituut moeten komen voor dwarse denkers. Ik meld me hierbij aan.
pi_173609820
Ben het er ook mee eens. Maar ik weet niet hoe we dat moeten financieren. Dus ik weet niet of ik het er echt mee eens ben.
pi_173610029
Wat lijkt me dat heerlijk, een instituut met alleen maar dwarse denkers, al die voorspelbaarheid eruit. Een en al originele ideeŽn, niemand die je meteen uitlacht maar alles mag gedacht worden als het tot een betere wereld kan leiden.
Ik denk dat zoiets in Engeland al wel bestaat.
pi_173611567
Verschillende gesloten inrichtingen voldoen al perfect aan deze critera.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_173615943
Het feit alleen al dat je tegenwoordig je mening niet meer vrijelijk kan uiten op universiteiten. Wat heeft een originele geest daar nog te zoeken? Het gaat alleen nog om geld, ellebogenwerk om de beste baantjes te krijgen.
pi_173616317
Gelijk heeft ie alleen is het moeilijk uit te voeren, omdat je ook weer te maken krijgt met uitzuigers die het als een easy way out zien
<hr>
pi_173616848
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Gelijk heeft ie alleen is het moeilijk uit te voeren, omdat je ook weer te maken krijgt met uitzuigers die het als een easy way out zien
Hoezo? Deelnemers moeten al wel aangetoond hebben dat ze iets in hun mars hebben.
pi_173617725
In Nederland kan dat sowieso al niet meer, gezien elke universiteit doordrenkt is van linkse indoctrinatie.
pi_173624643
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:11 schreef Loekie1 het volgende:
Het feit alleen al dat je tegenwoordig je mening niet meer vrijelijk kan uiten op universiteiten. Wat heeft een originele geest daar nog te zoeken? Het gaat alleen nog om geld, ellebogenwerk om de beste baantjes te krijgen.
Niet "alleen maar".
pi_173690641
Hij is zelf baas van een universiteit, dus wat let hem?
pi_173690670
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 12:09 schreef Schonedal het volgende:
Hij is zelf baas van een universiteit, dus wat let hem?
Daar gebeurt het al :P
pi_173768427
Misschien moet er een regel komen die toestaat dat je 20% van je tijd mag besteden aan dwarse ideeŽn :)
pi_173768498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef Loekie1 het volgende:
Er zou een instituut moeten komen voor dwarse denkers.
Inderdaad, en subsidie, en bv een door de overheid gecontroleerde standaard van de Denkbeelden die Dwarse Denkers dienen te hebben...

Ook zouden alle jonge leerlingen iedere dag moeten beginnen met het gezamelijk opzeggen van een Eed aan de Dwarse Denkers en daarna gezamelijk 'Die Gedanken sind Frei' zingen ...

...
misschien moeten dwarse denkers juist gewoon dwars zijn en er juist blij mee zijn dat ze niet door het brede publiek geacepteerd worden en vermoedelijk ook hieraan vooral niet willen voldoen of gaan janken om 'ondersteuning' en 'acceptatie'.

voor je het weet gaan ze behoren tot de LesbianGayHomoBieTransgenderDwarseDenkers (LGHBTDD)-groep
Der der den Wind der Veršnderung spŁrt, sollte keinen Windschutz sondern eine WindmŁhle bauen.
pi_173768606
quote:
12s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Inderdaad, en subsidie, en bv een door de overheid gecontroleerde standaard van de Denkbeelden die Dwarse Denkers dienen te hebben...

Ook zouden alle jonge leerlingen iedere dag moeten beginnen met het gezamelijk opzeggen van een Eed aan de Dwarse Denkers en daarna gezamelijk 'Die Gedanken sind Frei' zingen ...

...
misschien moeten dwarse denkers juist gewoon dwars zijn en er juist blij mee zijn dat ze niet door het brede publiek geacepteerd worden en vermoedelijk ook hieraan vooral niet willen voldoen of gaan janken om 'ondersteuning' en 'acceptatie'.

voor je het weet gaan ze behoren tot de LesbianGayHomoBieTransgenderDwarseDenkers (LGHBTDD)-groep
Het is inderdaad wel een paradox dat zodra je er een instituut voor gaat oprichten, het misschien gedaan is met het dwarse denken.
Ik heb ook niet de fiducie dat er veel spectaculairs wordt bedacht in Princetown.
Dwarse denkers moeten wellicht een beetje dwarsgezeten worden om tot de beste resultaten te komen.
Ikzelf bijvoorbeeld ben heel veel dwarsgezeten in mijn leven - begon al op de lagere school door leraren - en daardoor misschien zo'n dwarse denker geworden.
pi_173791906
quote:

[..]

...

Precies! Ze willen niet bij de mainstream horen dus blijven gewoon dwars.
pi_173879908
quote:

[..]
Je vergeet S de sekslozen.
pi_173883164
Vinden jullie mij een dwarse denker?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')