abonnement Unibet Coolblue
pi_173604107
De laatste tijd komen er multicookers op de markt die ook snelkookpan zijn. Dat betekent dat je bijvb spareribs in 90 min kunt maken ipv 8 uur in de slowcooker.
Heeft iemand hier ervaring mee?

vanaf 60 euro
.


.


.


.


.
  dinsdag 5 september 2017 @ 18:27:04 #2
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_173605353
Ik heb de laatste, de Instant Pot. Geweldig ding zou hem niet graag meer missen. Kook er eieren groenten en aardappelen in. Ook hele gerechten en rijst.
pi_173605465
Er komen steeds meer interessante apparaten op de markt. Ik hoor ook steeds vaker dat mensen een multicooker hebben. Mijn kapster was ook wild enthousiast over een ding uit Oostenrijk (?) dat 1300 euro heeft gekost en dat werkelijk alles kan :D
Spoilers!
  dinsdag 5 september 2017 @ 19:04:31 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_173606053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komen steeds meer interessante apparaten op de markt. Ik hoor ook steeds vaker dat mensen een multicooker hebben. Mijn kapster was ook wild enthousiast over een ding uit Oostenrijk (?) dat 1300 euro heeft gekost en dat werkelijk alles kan :D
Snijd die ook voor je ;) wat een geld.

Wij maken er ook yoghurt in trouwens en bakken ook af en toe een cheesecake er in.
pi_173610397
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komen steeds meer interessante apparaten op de markt. Ik hoor ook steeds vaker dat mensen een multicooker hebben. Mijn kapster was ook wild enthousiast over een ding uit Oostenrijk (?) dat 1300 euro heeft gekost en dat werkelijk alles kan :D
Een thermomix? Die heeft zelfs een interne weegschaal en een chip je waar je recepten opzet, dan geeft het display aan wat moet gebeuren...
pi_173612195
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Een thermomix? Die heeft zelfs een interne weegschaal en een chip je waar je recepten opzet, dan geeft het display aan wat moet gebeuren...
Ja dat klinkt wel bekend. Zou gped kunnen.
Spoilers!
pi_173688819
Ik vind het best opvallend dat mensen zo enthousiast zijn over de instantpot. Het is nauwelijks meer dan een elektrische snelkookpan met een ingebouwde timer. Je kan er niets meer mee dat je niet met een gewone snelkookpan op het fornuis kan. Goed een timerfunctie is best handig, maar verder.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja dat klinkt wel bekend. Zou gped kunnen.
Klinkt als een Thermomix inderdaad , mocht je geen zin hebben in multilevelmarketing (dat is het enige kanaal hoe thermomixen te koop zijn) heeft Magimix een goed alternatief die je gewoon in de winkel kan kopen.
  zondag 10 september 2017 @ 13:20:24 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_173692098
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 09:27 schreef Fixers het volgende:
Ik vind het best opvallend dat mensen zo enthousiast zijn over de instantpot. Het is nauwelijks meer dan een elektrische snelkookpan met een ingebouwde timer. Je kan er niets meer mee dat je niet met een gewone snelkookpan op het fornuis kan. Goed een timerfunctie is best handig, maar verder.

[..]

Klinkt als een Thermomix inderdaad , mocht je geen zin hebben in multilevelmarketing (dat is het enige kanaal hoe thermomixen te koop zijn) heeft Magimix een goed alternatief die je gewoon in de winkel kan kopen.
Ook slowcooken, yoghurt maken etc dat doe je niet in een normale snelkookpan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')