abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173638462
Ben me al de hele tijd af aan het vragen waarom ik een beurs gevoel heb midden op mijn buik. Herinner me nu ineens weer dat ik vannacht heel die buik vergeten was en hard tegen de deurklink aanstootte :') _O- hij zit er ook pas een week of 30, die buik...
pi_173638630
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:07 schreef LeSage het volgende:
Ben me al de hele tijd af aan het vragen waarom ik een beurs gevoel heb midden op mijn buik. Herinner me nu ineens weer dat ik vannacht heel die buik vergeten was en hard tegen de deurklink aanstootte :') _O- hij zit er ook pas een week of 30, die buik...
_O-

Volgende week eerste afspraak met de gynacoloog. Ben benieuwd of ze dan gelijk een echo gaat maken. Is wel vroeg, met bijna 6 weken.
pi_173638634
quote:
:D
pi_173638688
quote:
Nacht verwardheid zeker. :)
Ik zat laatst op het toilet en pakte iets van de grond op. Kwam op ook met mijn dikke buik tegen de rand van de bril. Koud! :(
pi_173638836
quote:

Ik schat mijn omvang ook vaak verkeerd in waardoor ik steeds met de punt van een keukenkastje in mijn buik zit als ik er een open maak. En dan niet 1x he.. :')

Of dat ik aan het koken ben, in de pan op de achterste inductieplaat wil roeren, voorover buig en ineens allemaal piepjes hoor en dat mijn buik dan op het bedieningsstuk hangt waardoor alle instellingen verkeerd staan :')
pi_173638854
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik schat mijn omvang ook vaak verkeerd in waardoor ik steeds met de punt van een keukenkastje in mijn buik zit als ik er een open maak. En dan niet 1x he.. :')

Of dat ik aan het koken ben, in de pan op de achterste inductieplaat wil roeren, voorover buig en ineens allemaal piepjes hoor en dat mijn buik dan op het bedieningsstuk hangt waardoor alle instellingen verkeerd staan :')
Beter dan dat je buik op een hete elektrische kookplaat hangt...
pi_173639466
Hahaha _O- ze zijn ook gewoon te ongemakkelijk die buiken.
pi_173639603
Ik heb het ook nu dat als ik ergens tussendoor wil waar ik vroeger mijn buik kon inhouden, dat ik nu soms klem kom te zitten :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173639689
Ik was drie jaar geleden dikker dan ik nu ben (destijds van taartjes en koekjes, niet van baby), dus ik ondervind vooralsnog weinig onhandigheid. :+ Komt vast wel tegen de tijd dat ik wat meer hoogzwanger ben in plaats van net over de helft :)
I feel the bite, I feel the beat, I see the dancing feet
pi_173639696
Herkenbaar. Als ik aan het afwassen ben dan houd ik een natte buik over aan water dat op het aanrecht ligt. :')
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_173639894
Zwangerschapsbreinbijleespost/

Ben nu al vergeten wie een nachtmerrie vanacht had. Nou hier ook, en echt een hele enge :'( Ben er gewoon overstuur door geweest.

Spoiler want vieze details.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen op eigen risico!!!!!
pi_173639914
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah! Dat is wel erg creatief en anatomisch fascinerend! :D
I feel the bite, I feel the beat, I see the dancing feet
pi_173640059
Dat plaatje had Skittles of SQ laatst nog tevoorschijn getoverd toch? :P Hij staat me nog levendig op het netvlies.

Ik kom net van de vk. Sticker binnen, maar toch niet helemaal.
SPOILER
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173640073
Hier geen rare dromen en ik kan prima slapen. Enige waar ik soms van opkijk is als ik wakker word en op mijn rug lig, het lampje pas na een aantal seconden gaat branden ohja ik ben zwanger....

Vanmorgen ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was toen ik wakker werd, tot ik mij ging omdraaien ........ dat wil niet meer zo makkelijk :@

Hier trouwens de eerst proefdruk voor een meisjes kaart besteld, morgen ga ik de jongens kaart ontwerpen
pi_173640096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:37 schreef Krisvc het volgende:
Dat plaatje had Skittles of SQ laatst nog tevoorschijn getoverd toch? :P Hij staat me nog levendig op het netvlies.

SPOILER
Tadaaaa!

SPOILER
pi_173640146
-O-
pi_173640157
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

Tadaaaa!

SPOILER
Juist die :'( :r :')
pi_173640183
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

Tadaaaa!

SPOILER
Waarom klikte ik hierop?
pi_173640207
quote:

SPOILER
Ach, dat is ook rot. En dan helemaal als je alleen bent :* vanavond lekker laten verwennen door je man!
pi_173640393
quote:

SPOILER
:*

Was je met je peuter ook zoveel aangekomen? Ik kan het me niet meer herinneren.
pi_173640460
35 kilo met peuter. En toen is er geen woord over gerept. Dus ik snap het ook niet zo goed. Vk kon me ook niet zeggen waarom er vorige keer niks mee gedaan is.
pi_173640532
Wat stom kris :* moet jij je overigens verplicht wegen? Ik heb het de tweede keer geweigerd namelijk. Bij mauw 2 keer de suikertest moeten doen, toen 20 kilo aangekomen. Bij noud 30 aangekomen en juist geen suikertest.
disclaimer
pi_173640633
Nouja, ik moet niks. Ik moet ook de Suiker test niet. Ik ging vandaag juist het gesprek aan dat het hele gewicht me ongelukkig maakt en soms de zwangerschap begint te overheersen. Ze kon me niet zeggen dat het vele aankomen helemaal geen reden was om suiker te verdenken, dus dat het misschien juist slim was om het nu te testen. Dus als er niks uit komt laten we het hele gewicht los. Dan ga ik niet meer op de weegschaal ook. Als het wel suiker is kan er ook naar gehandeld worden in het belang van de baby.

Maar ik vind 't nog steeds onnoemelijk stom. :N
pi_173640678
Ja, ik begrijp het echt helemaal. Dikke knuffel :*
disclaimer
  donderdag 7 september 2017 @ 16:31:05 #200
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173640925
OMG. Dat plaatje. Toch ging ik klikken -O-

Kris :*
Remember: No man is worth your tears and the one who is, won't make you cry!!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')