abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173714968
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:55 schreef Bunsburger het volgende:
De betalingen van LaH van Mongolië en Kenia zijn nog steeds niet binnen.
Het zal toch niet........
Kenia (FA) inmiddels binnen.
pi_173715215
Het geld stroomt hier ook aardig binnen. :P Al die projecten van een halfjaar van LAH waar ik in had geīnvesteerd betalen nu uit, zoals Julimatt Enterprises Limited (Umati) en Mumbwa Medical Centre (AMZ).

Inderdaad ook Pwani Feeds van FinancialAccess. Als ik me goed herinner was dat het eerste 'factoring'-project van LAH en vroeg men zich toen af hoe dat zou lopen. Blijkbaar succesvol, hoewel ik wel zag dat Pwani Feeds recent opnieuw op LAH terechtkwam met een nieuwe lening. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken; laat ik er maar van uitgaan dat het eerste project zo'n daverend succes was dat ze daarom door zijn gegaan met een tweede. ;)
  maandag 11 september 2017 @ 22:09:29 #253
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_173722210
GVE heeft Regiofund overgenomen, meldt Bevelsborg in een mail
pi_173725297
Aanpassing fee structuur GvE:
quote:
Daarnaast is Geldvoorelkaar.nl voornemens de huidige fee-structuur aan te passen. Vooralsnog is het zo dat we werken met een up-front fee. Logisch omdat de kosten met betrekking tot het tot stand laten komen, inclusief screening ook in het begin vallen. Tegelijkertijd zijn wij er ons van bewust dat beloning gekoppeld moet worden aan de activiteit gedurende de looptijd van de lening. Wij zullen nog dit jaar een eerste stap maken naar een meer gelijkmatig over de looptijd van de lening gespreide fee-structuur.
Een + voor: Jobmaniac, Lab services, Tilli kassa, ABV Consultancy, Havinga kozijnen, MDF Training, Fredbuurman, WPC-meubelshop, BNAB, Luehof outdoor, Doner Town, Coffee Company, E&G Partyverzorging, Wiebke Weihnachten, Lacy Lion
pi_173726081
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:55 schreef Bunsburger het volgende:
De betalingen van LaH van Mongolië en Kenia zijn nog steeds niet binnen.
Het zal toch niet........
Weer iets binnen, maar nog steeds niet compleet
pi_173726649
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:38 schreef Bunsburger het volgende:
Weer iets binnen, maar nog steeds niet compleet
Even geduld. Ze hebben nog tot en met donderdag de tijd. Maw ze zijn nog niet te laat met betalen.
Een + voor: Jobmaniac, Lab services, Tilli kassa, ABV Consultancy, Havinga kozijnen, MDF Training, Fredbuurman, WPC-meubelshop, BNAB, Luehof outdoor, Doner Town, Coffee Company, E&G Partyverzorging, Wiebke Weihnachten, Lacy Lion
pi_173726982
nieuw: FNC Schoonmaakbedrijf dat 10K wil lenen.
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/24424
Jong bedrijf toenemende omzet afnemende winst. Kleine schuld.
Als ik de facebookpagina recencies bekijk zijn die vermoedelijk ingevuld door meest Oosteuropeanen. Zouden dit de werknemers zijn?
pi_173727446
quote:
3s.gif Op maandag 11 september 2017 13:45 schreef Finanzen het volgende:

[..]

Walletconstructie werkt inderdaad goed!
Ik heb al een soort van wallet bij de bank. Die werkt ook prima.
De platformen met wallet hebben elk een eigen wallet die nergens anders voor te gebruiken is. Men zou een wallet kunnen maken die bruikbaar is bij meerdere klanten van een walletwinkel, of beter nog platformen zouden er voor kunnen kiezen gezamenlijk dezelfde wallet te gebruiken, maar nee, ik mag het overhevelen naar mijn bankrekening en dan weer doorsturen naar een ander platform wat toevallig een interessant project heeft.
pi_173728261
Voor de statistieken Collin
https://www.collincrowdfund.nl/valueblue/
400K na 10 minuten al voor 7/8 vol. Zal dus wel binnen 15 minuten 400K ophalen. Niet van mij. Lijkt me meer iets voor een aandelen emissie.
pi_173729822
Wat vinden jullie van LAH; SimGas Kenya Ltd. 6. Ik vind het wel een goede rente hebben; maar of deze in verhouding is met het risico..? https://www.lendahand.com(...)-simgas-kenya-ltd-6/ Vind het best lastig om dit te beoordelen.
pi_173730134
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:02 schreef Ron1986 het volgende:
Wat vinden jullie van LAH; SimGas Kenya Ltd. 6. Ik vind het wel een goede rente hebben; maar of deze in verhouding is met het risico..? https://www.lendahand.com(...)-simgas-kenya-ltd-6/ Vind het best lastig om dit te beoordelen.
Ik heb er gisteren een klein bedrag ingestopt. Verhouding rente en risico is bij LaH over het algemeen minder goed dan bij veel andere platformen, maar daar staat tegenover dat het ook maatschappelijk rendeert. Vergisten van koemest levert niet alleen biogas op voor de eigenaar (relatief schone energie), maar vermindert ook de emissie van broeikasgassen (met name methaan).
Bij mij speelt persoonlijk nog dat ik professioneel met biogas bezig ben geweest. Dat heeft me over de streep getrokken om mee te doen.
pi_173730959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:22 schreef Benger2 het volgende:

[..]

Ik heb er gisteren een klein bedrag ingestopt. Verhouding rente en risico is bij LaH over het algemeen minder goed dan bij veel andere platformen, maar daar staat tegenover dat het ook maatschappelijk rendeert. Vergisten van koemest levert niet alleen biogas op voor de eigenaar (relatief schone energie), maar vermindert ook de emissie van broeikasgassen (met name methaan).
Bij mij speelt persoonlijk nog dat ik professioneel met biogas bezig ben geweest. Dat heeft me over de streep getrokken om mee te doen.
Zojuist ook een klein bedrag ingestopt ;)
pi_173732513
Nieuwe op SiG in Den Bosch alleen schijf 1:
https://investeren.sameni(...)arnas-1-te-den-bosch
pi_173732552
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:40 schreef djh77 het volgende:
In verhuurde staat 10k meer waard?

Is de aanbieding van sig er overigens nog steeds?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173732622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

In de nieuwsbrief die net verstuurd is wordt de aanbieding (25eu bij 250eu) nog steeds dus zal wel nog mogelijk zijn
pi_173732673
quote:

[..]

Bent u al bekend met de zomeractie van SamenInGeld?

Het werkt als volgt: U nodigt een vriend of familielid uit ook te investeren in een project op ons platform. Zo groeit het aantal actieve investeerders, kunnen er meer projecten worden aangeboden en krijgt u meer keuze.

Verdien ¤ 25,- door een vriend voor het eerst bij SamenInGeld te laten investeren!

Wanneer u beiden minimaal ¤ 250,- heeft geīnvesteerd in één van de lopende of nieuwe projecten (beide in het zelfde project) laat u dit ons per mail weten. Nieuwe investeerders die zonder een al actieve investeerder starten ontvangen ook de ¤ 25,- bij een succesvol project. Wij zullen dit bedrag de eerste maand dat dit project loopt in de eWallet storten. Deze actie loopt zolang de voorraad strekt.

Er geldt een maximum van 10 nieuwe investeerders per bestaande investeerder.
pi_173732743
En na aanleiding van (het succes van) de bijeenkomst van 31 augustus organiseren ze op 11 oktober weer een informatie avond. Dus wie zin heeft maar vorige keer verhinderd was (zoals ik) een nieuwe kans.
pi_173732857
Nieuwe op GVE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16654

Niet erg hoge rente voor een net nieuw bedrijf, maar wel goede zekerheden en aardig verhaal. Ik twijfel... Wat jullie?
pi_173733081
quote:

[..]

Dat begrijp ik ook niet. Tenzij de huurder een zeer forse huur betaalt met een contract voor 10 jaar waar hij niet af kan. :)
Maar ik dacht dat dit soort contracten in de woningverhuur niet mogelijk zijn.
Afijn ik rijg weer een sig kraaltje aan mijn CF ketting. Goede zekerheid ook bij een dalende huizenprijs.
pi_173733091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:01 schreef domipost het volgende:

Niet erg hoge rente voor een net nieuw bedrijf, maar wel goede zekerheden en aardig verhaal. Ik twijfel... Wat jullie?
61% van de vrij beschikbare cashflow besteed aan rente- en aflossingsverplichtingen van de lening van Geldvoorelkaar.nl. Persoonlijk vind ik dat best veel. Maar ben het wel met je eens dat d'r een goed verhaal bij zit en wel best wat eigen vermogen. Project zal over een half uurtje wel vol zitten.
pi_173733109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:01 schreef domipost het volgende:

ik doe niet mee. ik vind het voor een nieuw bedrijf behoorlijke hockeystick prognoses, 2e hypotheek is niet heel veel waard, want bij executieverkoop blijft er na de eerste hypotheek niet veel meer over.
i have the awesome ability to read ROT26 encryption without any decryption tool
pi_173733279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:15 schreef najra1990 het volgende:

[..]

ik doe niet mee. ik vind het voor een nieuw bedrijf behoorlijke hockeystick prognoses, 2e hypotheek is niet heel veel waard, want bij executieverkoop blijft er na de eerste hypotheek niet veel meer over.
Ik doe ook niet mee. "Zekerheden" bij GvE zeggen mij helemaal niets meer sinds een (zwijgende) meerderheid akkoord kan gaan met een alternatieve afwikkeling. Je moet maar afwachten of het bij problemen überhaupt tot uitwinning van de hypotheek en/of HA komt.
pi_173733433
Nieuwe op CCF
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173733471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:23 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

Ik doe ook niet mee. "Zekerheden" bij GvE zeggen mij helemaal niets meer sinds een (zwijgende) meerderheid akkoord kan gaan met een alternatieve afwikkeling. Je moet maar afwachten of het bij problemen überhaupt tot uitwinning van de hypotheek en/of HA komt.
Dat laatste is zeker een goed punt ja! Die had ik nog even over het hoofd gezien... Thanks :)
pi_173733477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:40 schreef djh77 het volgende:
Ik heb ook weer ingeschreven (twijfelde nog om te verdubbelen, uiteindelijk niet gedaan).
Het moet wel heel gek gaan op de huizenmarkt wil bij een executie die 105 k niet terugkomen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')