abonnement Unibet Coolblue
pi_173601782
Ik, 26 en (dacht ik) hetero, zit te twijfelen, en weet niet wat ik nu precies moet.
Ik ben al een tijd goed bevriend met een jongen die homo is. Verder gewoon normale vriendschap, niks speelt een rol.
Nu is het zo dat we elkaar het laatste half jaar toch steeds meer zijn gaan zien, gewoon omdat het gezellig is, en we beide toch alleen wonen en dus in een stil huis zitten als we niks te doen hebben. Tot zover normaal

Echter, nu is het inmiddels zo'n hechte 'vriendschap' geworden dat we eigenlijk meer dagen wel bij elkaar zijn dan niet, vaak samen eten of gewoon tv kijken, en we zijn ook samen op vakantie geweest. Tot zover ook nog hele leuke goede hechte vriendschap
Maar het bankhangen (en/of goede gesprekken hebben) gaat al een tijdje gepaard met lekker knuffelen, we logeren wel eens bij elkaar na het drinken van wat biertjes (in 1 bed) en hebben inmiddels ook sex met elkaar, en eigenlijk lijkt het wel een relatie.

Ik heb nooit van mezelf gedacht jongens leuk te zullen vinden (dus zag mezelf niet als bi of homo), maar met hem heb ik zo'n brede klik die ik eigenlijk zelden heb gehad met iemand. Uit geilheid heb ik wel eens eerder wat met een jongen gedaan, maar dat heet dan nog 'expirimenteren' O-) , maar nu lijk ik langzaam in een relatie te zijn gerold die ik nooit verwacht had.

Als jullie zoiets zou overkomen, wat zouden jullie doen? Schijt aan iedereen en lekker doen wat goed voelt, of zou je zoiets als uit de hand gelopen vriendschap beschouwen en best even pas op de plaats maken? Het is geen kwestie van niet uit een kast durven komen, ik zie mezelf ook niet als in een kast. Daar gaat het niet eens echt om.

Ik twijfel, moet ik mijn toekomst door deze toevallige situatie laten bepalen, of laten voor wat het is, en hopen een even leuke meid te vinden?
pi_173601898
Maar je zou dus iemand anders willen vinden omwille van dat dit een meisje zou zijn of begrijp ik je verkeerd?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173602019
Ja nou... het blijft toch wel een feit dat het doorgaans wel 'makkelijker' is om een hetero relatie te hebben (klinkt fout, maar toch), en de hele kinderkwestie e.d. wordt ook wat lastig. Maar aan de andere kant voelt het wel goed en fijn zoals het is. Ik weet niet wat ik moet, waarom vind ik jongens anders niet leuk genoeg voor een relatie en nu 1x wel? Ben bang dat ik uit een soort zwak moment me ergens aan bind wat ik achteraf misschien toch niet had moeten doen. Of juist wel natuurlijk...
(en zo gaat het dus al een tijdje in mijn hoofd)
pi_173602059
Waarom maken sommige mensen het zo moeilijk... :').

Zo te zien ben je vooral bang om de reactie van je omgeving en wil je je toekomst vormen naar het beeld dat van je verwacht wordt.

Of je dat moet doen moet echt jijzelf bepalen, alleen jij weet of je daar gelukkig van wordt.

Ik zou in ieder geval zeggen:
- Jij bent degene die gelukkig moet zijn, niet die iedereen waar je het over hebt. Kies waar je gelukkig van wordt en voldoening uit haalt. Laat je niet leiden door wat een ander vindt of zegt, je kunt toch niet iedereen tevreden maken/houden; jezelf wel.
- Veel mensen waarderen niet wat ze hebben of voor ze ligt en de gras is groener aan de overkant. Veel mensen beseffen veels te laat de waarde van de ander.
- Waarom zou je iets moois afbreken en gaan zoeken/jagen naar een meid, waar je vervolgens gaat zoeken naar eigenschappen die je al hebt gevonden in deze jongen? Hoe krankzinnig is dat?

Ik lees dus vooral dat je aan je omgeving denkt, en het homosensuele hieraan je niet zo uitmaakt.

TL;DR: Wat doe je moeilijk?!
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:06:31 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173602072
Waarom maak je het zo lastig voor jezelf? :D

Doe wat goed voelt voor vandaag de dag en mocht je later een even leuke of leukere meid tegenkomen kan je altijd nog overstappen. Net zoals het in iedere relatie gaat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173602081
Ben je verliefd op hem?
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:07:08 #7
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_173602083
Gewoon op zoek gaan naar een leuke meid met mooie rondingen.

Succes.
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:07:39 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173602096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:06 schreef Dven het volgende:
Waarom maak je het zo lastig voor jezelf? :D

Doe wat goed voelt voor vandaag de dag en mocht je later een even leuke of leukere meid tegenkomen kan je altijd nog overstappen. Net zoals het in iedere relatie gaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173602128
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:03 schreef StefdeL het volgende:
Ja nou... het blijft toch wel een feit dat het doorgaans wel 'makkelijker' is om een hetero relatie te hebben (klinkt fout, maar toch), en de hele kinderkwestie e.d. wordt ook wat lastig. Maar aan de andere kant voelt het wel goed en fijn zoals het is. Ik weet niet wat ik moet, waarom vind ik jongens anders niet leuk genoeg voor een relatie en nu 1x wel? Ben bang dat ik uit een soort zwak moment me ergens aan bind wat ik achteraf misschien toch niet had moeten doen. Of juist wel natuurlijk...
(en zo gaat het dus al een tijdje in mijn hoofd)
Ja, als je per se je eigen kinderen wil, is dat inderdaad niet mogelijk. Kinderen op zich zijn gewoon wel mogelijk natuurlijk.

Zwak "moment"? Het is geen momentopname wat jij hebt, je bent er al zes maanden mee bezig.

En als je denkt een foute keuze te maken moet je vooral niet aan beginnen. Het leven is leren en vooruitgaan en -kijken, niet bedenken wat je allemaal verkeerd hebt gedaan en hoe het dan zou zijn. Wat je wel moet doen is leren van je ervaringen, zodat je het kan meenemen in je toekomstige besluitvorming.
  Forum Admin dinsdag 5 september 2017 @ 16:12:04 #10
58651 crew  murp
murp
pi_173602173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:51 schreef StefdeL het volgende:

Als jullie zoiets zou overkomen, wat zouden jullie doen? Schijt aan iedereen en lekker doen wat goed voelt,
Dat, Als mensen echt je vrienden zijn vinden ze het ook ok dat je een vriend heb.
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:20:47 #11
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_173602329
Waarom hecht je zoveel waarde aan het labeltje 'homo' of 'hetero'?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_173602453
Wie is nou het vrouwtje in deze relatie?
pi_173602501
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:09 schreef zarGon het volgende:

Ja, als je per se je eigen kinderen wil, is dat inderdaad niet mogelijk.
Kan in principe wel, 1 kind van hem en andere kind van de ander met draagmoeder.. Ok dan is ieder individueel kind niet van hen tweeen, maar het zijn wel deels eigen kinderen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:44:44 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173602805
Het leven is zo kort. Gewoon doen waar je op dat moment behoefte aan hebt. Heb je het naar je zin? Mis je hem als je niet samen bent? Je bent het gelukkigste als je samen bent? Dan gewoon lekker mee doorgaan. Hoe staat je vriend er in? Ziet hij het uberhaupt ook als een soort-van-relatie, of denkt hij er anders over? Ook wel handig om te weten.

Ik ben zelf homo en kan je garanderen dat het overgrote deel van Nederland het echt niets uitmaakt of je homo bent of niet. Je hebt er zelf meer issues mee volgens mij.

Niet zo moeilijk doen dus :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173602927
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:03 schreef StefdeL het volgende:
Ja nou... het blijft toch wel een feit dat het doorgaans wel 'makkelijker' is om een hetero relatie te hebben (klinkt fout, maar toch), en de hele kinderkwestie e.d. wordt ook wat lastig. Maar aan de andere kant voelt het wel goed en fijn zoals het is. Ik weet niet wat ik moet, waarom vind ik jongens anders niet leuk genoeg voor een relatie en nu 1x wel? Ben bang dat ik uit een soort zwak moment me ergens aan bind wat ik achteraf misschien toch niet had moeten doen. Of juist wel natuurlijk...
(en zo gaat het dus al een tijdje in mijn hoofd)
Nou ja ik zou het niet stoppen omdat het niet in het plaatje past, persoonlijk; ik snap wel dat er wat dingen zijn waar je tegen op kan zien, maar het is nog al wat om te stoppen met iets waarvan je geniet toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173603091
Ik vind het wel bijzonder hoe je 'opeens' sex hebt met hem. Val je dan met je mond en je lippen om zijn eikel heen na een avondje stappen ofzo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:54:56 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173603113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik vind het wel bijzonder hoe je 'opeens' sex hebt met hem. Val je dan met je mond en je lippen om zijn eikel heen na een avondje stappen ofzo?
Gedroomd dat hij met een wandelstok liep nadat ze een keertje samen in een bed als vrienden in slaap gevallen zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:58:33 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173603202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, als je per se je eigen kinderen wil, is dat inderdaad niet mogelijk.
Dat gaat overigens niet lang meer duren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:01:26 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173603268
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:03 schreef StefdeL het volgende:
Ja nou... het blijft toch wel een feit dat het doorgaans wel 'makkelijker' is om een hetero relatie te hebben (klinkt fout, maar toch), en de hele kinderkwestie e.d. wordt ook wat lastig. Maar aan de andere kant voelt het wel goed en fijn zoals het is. Ik weet niet wat ik moet, waarom vind ik jongens anders niet leuk genoeg voor een relatie en nu 1x wel? Ben bang dat ik uit een soort zwak moment me ergens aan bind wat ik achteraf misschien toch niet had moeten doen. Of juist wel natuurlijk...
(en zo gaat het dus al een tijdje in mijn hoofd)
Waarom maak je er een waarom vind ik jongens anders niet leuk (wat niet helemaal waar is omdat je al eerder seks met een man hebt gehad) en nu wel van?
Is het geen beter idee deze jongen als individu te zien, je valt op hem, hij en jij passen goed bij elkaar. Daar hebben andere mannen/vrouwen en of je daarop valt niets mee te maken.

De vragen die je je naar mijn mening af moet vragen zijn de volgende.
Klikt het goed tussen jullie, hebben jullie het fijn samen, ben je gelukkig als je samen bent? Is het antwoord op al die vragen ja, waarom dan moeilijk doen, waarom niet gewoon genieten van de tijd samen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:01:30 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173603271
Tja, kan gebeuren blijkbaar. Als je er zelf verder geen problemen mee hebt zou ik die er ook niet bij gaan verzinnen, als het je ook niet boeit wat de rest ervan denkt is het helemaal in orde toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173603526
Je kan toch ook bi zijn, snap niet waarom je tien jaar van tevoren door een idee je leven wil laten bepalen.

En het woord relatie is naar ik begrijp nog geen eens gevallen.. zou er grwoon van genieten. Vrouwen in een relatie zijn lastiger. Nu heb je een win win.
pi_173603834
Denk niet dat veel vrouwen er op zitten te wachten, dat haar vriend ooit een relatie hebt gehad met een man.

Ik zou maar even goed nadenken wat je wilt, wat je voelt etc.

Denk trouwens niet dat je hetero bent.
Hey
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:29:37 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173603940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:11 schreef Koewam het volgende:
Je kan toch ook bi zijn, snap niet waarom je tien jaar van tevoren door een idee je leven wil laten bepalen.

En het woord relatie is naar ik begrijp nog geen eens gevallen.. zou er grwoon van genieten. Vrouwen in een relatie zijn lastiger. Nu heb je een win win.
Biseksueel, panseksueel. Of grotendeels hetero, maar net deze persoon als uitzondering. Het kan vanalles zijn of niets.
Het labeltje is niet zo belangrijk, maak je daar niet zo druk om. Dat is alleen een manier om zaken te beschrijven, een woord en niets meer dan dat.
Wat in deze van belang is is hoe voel je jezelf erbij? Ben je gelukkig?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:36:24 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173604117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:25 schreef Dakterras het volgende:
Denk niet dat veel vrouwen er op zitten te wachten, dat haar vriend ooit een relatie hebt gehad met een man.

Ik zou maar even goed nadenken wat je wilt, wat je voelt etc.

Denk trouwens niet dat je hetero bent.
Zou me echt niets boeien om eerlijk te zijn.
En kasthomo (iemand die het maar met een vrouw probeerd om aan de 'norm' te voldoen, maar waarbij dat eigenlijk niet echt past) zou ik wel problematisch vinden. Maar iemand die op beide geslachten kan vallen en nu op mij valt zie ik niet als probleem.

Wel een voorkeur voor iemand die daarin niet (meer) met zichzelf worstelt.
Maar goed, ben zelf biseksueel/panseksueel, geslacht, gender, hoe iemand zichzelf identificeert maakt me niets uit. Of dat persoon bij me past wel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173604153
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zou me echt niets boeien om eerlijk te zijn.
En kasthomo (iemand die het maar met een vrouw probeerd om aan de 'norm' te voldoen, maar waarbij dat eigenlijk niet echt past) zou ik wel problematisch vinden. Maar iemand die op beide geslachten kan vallen en nu op mij valt zie ik niet als probleem.

Wel een voorkeur voor iemand die daarin niet (meer) met zichzelf worstelt.
Maar goed, ben zelf biseksueel/panseksueel, geslacht, gender, hoe iemand zichzelf identificeert maakt me niets uit. Of dat persoon bij me past wel.
Dan behoor je toch tot de geringe minderheid.

Ik heb een kennis (vrouw), die ooit 2 jaar een relatie had met een vrouw, maar viel verder overwegend op mannen. Geen man die haar wilt hebben, relationeel. Seks wel natuurlijk..
Hey
pi_173604361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:38 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dan behoor je toch tot de geringe minderheid.

Ik heb een kennis (vrouw), die ooit 2 jaar een relatie had met een vrouw, maar viel verder overwegend op mannen. Geen man die haar wilt hebben, relationeel. Seks wel natuurlijk..
Zou nou niet iets zijn waar ik mee zou zitten eigenlijk, nooit eerder gehoord ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:53:33 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173604500
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:38 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dan behoor je toch tot de geringe minderheid.

Ik heb een kennis (vrouw), die ooit 2 jaar een relatie had met een vrouw, maar viel verder overwegend op mannen. Geen man die haar wilt hebben, relationeel. Seks wel natuurlijk..
Geen idee of dat zo is. Ik ken meerdere bi vrouwen die relatie s hebben gehad met zowel mannen als vrouwen. Amper verschil gezien met hetero vrouwen hierin. Is me niet opgevallen dat zij lastiger aan de man/vrouw komen.
Wel of niet monogaam zijn is en grotere factor, de niet monogame hebben een kleinere vijver om in te vissen. Maar degene die 'gewoon' monogaam zijn heb ik geen verschil in gezien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 5 september 2017 @ 18:02:33 #28
357044 Budapestenaar
pi_173604721
Go for it, TS. Het voelt goed dus blijkbaar ben je op z'n minst bi. Leuk toch?
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 5 september 2017 @ 18:06:16 #29
357044 Budapestenaar
pi_173604819
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:38 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dan behoor je toch tot de geringe minderheid.

Ik heb een kennis (vrouw), die ooit 2 jaar een relatie had met een vrouw, maar viel verder overwegend op mannen. Geen man die haar wilt hebben, relationeel. Seks wel natuurlijk..
Dan verkeer je in een kortzichtig kringetje. Wat maakt het nou in godsnaam uit. Je wordt toch verliefd op een persoon, niet op een geslacht?
pi_173605238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan verkeer je in een kortzichtig kringetje. Wat maakt het nou in godsnaam uit. Je wordt toch verliefd op een persoon, niet op een geslacht?
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mannen vrouwelijkheid aantrekkelijk vinden, misschien dat het uit zou maken hoe de vrouw verder is. Of ze voelen zich bedreigd omdat de vrouw de man niet meer kan bevestigen in zijn eigen mannelijkheid. Andersom bij vrouwen en biseksuele mannen kan dit natuurlijk ook voorkomen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173606341
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:38 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dan behoor je toch tot de geringe minderheid.

Ik heb een kennis (vrouw), die ooit 2 jaar een relatie had met een vrouw, maar viel verder overwegend op mannen. Geen man die haar wilt hebben, relationeel. Seks wel natuurlijk..
Eerder andersom.. Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat iemand daar moeilijk over deed.. Heb zelf ook weleens een relatie gehad met een jongen die bi was..
pi_173606447
Ben je wel verliefd dan? Zoenen jullie ook? Klinkt nu meer opportuun dan als een relatie.

Maar wat maakt het uit hoe het heet, als jullie het gezellig hebben. Zou alleen wel oppassen dat je de ander uiteindelijk niet kwetst, mocht hij het wel als een relatie zien en jij meer als een vriendschap+.

#enjoy
  dinsdag 5 september 2017 @ 19:34:22 #33
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173606848
Probeer jezelf niet in een hokje te proppen dat je makkelijker lijkt.
Hoe moeilijker je er zelf over doet, hoe moeilijker je omgeving doet is mijn ervaring.
Volg je gevoel. Zoals dat nu is. Niet nadenken over "over 10 jaar". Weet jij veel hoe het leven dan is.
Als het nu goed en fijn voelt, houden zo.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  dinsdag 5 september 2017 @ 19:36:37 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173606907
TS, waar loop je nou over te malen, geniet er gewoon van, als het met hem okay voelt is het gewoon okay.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 september 2017 @ 19:45:55 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173607181
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zou me echt niets boeien om eerlijk te zijn.
En kasthomo (iemand die het maar met een vrouw probeerd om aan de 'norm' te voldoen, maar waarbij dat eigenlijk niet echt past) zou ik wel problematisch vinden. Maar iemand die op beide geslachten kan vallen en nu op mij valt zie ik niet als probleem.

Wel een voorkeur voor iemand die daarin niet (meer) met zichzelf worstelt.
Maar goed, ben zelf biseksueel/panseksueel, geslacht, gender, hoe iemand zichzelf identificeert maakt me niets uit. Of dat persoon bij me past wel.
Dit! ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 5 september 2017 @ 20:16:24 #36
357044 Budapestenaar
pi_173607954
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mannen vrouwelijkheid aantrekkelijk vinden, misschien dat het uit zou maken hoe de vrouw verder is. Of ze voelen zich bedreigd omdat de vrouw de man niet meer kan bevestigen in zijn eigen mannelijkheid. Andersom bij vrouwen en biseksuele mannen kan dit natuurlijk ook voorkomen.
Als je als man een vrouw nodig hebt om je te bevestigen in je mannelijkheid, ben je wat mij betreft rijp voor een psycholoog. Ik snap je theorie, maar ik kan me daar zelf niks bij voorstellen.
pi_173611199
Waarom ga je pas dingen afvragen nadat je sex hebt gehad?

En wat is qua 'klik' je referentie/ervaring met vrouwen? Veel/weinig relaties, lang of kort? Lijkt me wel nuttig voor jezelf om te weten om dingen een beetje in perspectief te kunnen bekijken?
pi_173612977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:

Als je als man een vrouw nodig hebt om je te bevestigen in je mannelijkheid, ben je wat mij betreft rijp voor een psycholoog. Ik snap je theorie, maar ik kan me daar zelf niks bij voorstellen.
Ik ben wel benieuwd wat nu echt de reden is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 6 september 2017 @ 00:26:08 #39
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173613324
Je hebt het maar makkelijk. Uit de hele relatiemarkt heb jij 100% keuze, waar een overtuigd hetero slechts 50% keuze heeft.

Daarnaast woon je in Nederland, waar men gelukkig nog redelijk tolerant is jegens homo's en waar je openlijk met je vriend hand in hand kan lopen als je dat zou willen.

Zou zeggen, doe lekker wat jouw gelukkig maakt nu het nog kan.
pi_173613430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:26 schreef Kamelenteen het volgende:
Je hebt het maar makkelijk. Uit de hele relatiemarkt heb jij 100% keuze, waar een overtuigd hetero slechts 50% keuze heeft.

Daarnaast woon je in Nederland, waar men gelukkig nog redelijk tolerant is jegens homo's en waar je openlijk met je vriend hand in hand kan lopen als je dat zou willen.

Zou zeggen, doe lekker wat jouw gelukkig maakt nu het nog kan.
Wiskunde was niet je sterkste vak op school of wel? :')
  woensdag 6 september 2017 @ 00:48:56 #41
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173613468
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:40 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wiskunde was niet je sterkste vak op school of wel? :')
Ik geloof dat ik er met een 6'je voor geslaagd ben. Wiskunde B dan. Voor wiskunde A had ik geloof ik een 8. Op het VWO :)

Maar je mag me even uitleggen waar ik het verkeerd zie als topicstarter kennelijk zowel op mannen als vrouwen valt..

Ik als man, val op vrouwen. Ongeveer 1 op de 2 wereldwijd is een man. Dat is volgens mij maar 50% van het geheel, of niet? Hij valt kennelijk op mannen en vrouwen, want anders zou ie zn zaad enkel aan vrouwen verspillen :D Dan heb je volgens mij 100% van de vrijgezellenmarkt waar je seksueel gezien uit kunt kiezen, naar mijn idee.

JIj denkt daar anders over, dus ik ben wel benieuwd waar mijn wiskundige beredenatie ervan verkeerd gaat?

Voor de goede orde: ik zie 'm als bi. Dat ie zowel op mannen als vrouwen valt dus ;)
  woensdag 6 september 2017 @ 10:17:29 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_173616080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:51 schreef StefdeL het volgende:
Ik, 26 en (dacht ik) hetero, zit te twijfelen, en weet niet wat ik nu precies moet.
Ik ben al een tijd goed bevriend met een jongen die homo is. Verder gewoon normale vriendschap, niks speelt een rol.
Nu is het zo dat we elkaar het laatste half jaar toch steeds meer zijn gaan zien, gewoon omdat het gezellig is, en we beide toch alleen wonen en dus in een stil huis zitten als we niks te doen hebben. Tot zover normaal

Echter, nu is het inmiddels zo'n hechte 'vriendschap' geworden dat we eigenlijk meer dagen wel bij elkaar zijn dan niet, vaak samen eten of gewoon tv kijken, en we zijn ook samen op vakantie geweest. Tot zover ook nog hele leuke goede hechte vriendschap
Maar het bankhangen (en/of goede gesprekken hebben) gaat al een tijdje gepaard met lekker knuffelen, we logeren wel eens bij elkaar na het drinken van wat biertjes (in 1 bed) en hebben inmiddels ook sex met elkaar, en eigenlijk lijkt het wel een relatie.

Ik heb nooit van mezelf gedacht jongens leuk te zullen vinden (dus zag mezelf niet als bi of homo), maar met hem heb ik zo'n brede klik die ik eigenlijk zelden heb gehad met iemand. Uit geilheid heb ik wel eens eerder wat met een jongen gedaan, maar dat heet dan nog 'expirimenteren' O-) , maar nu lijk ik langzaam in een relatie te zijn gerold die ik nooit verwacht had.

Als jullie zoiets zou overkomen, wat zouden jullie doen? Schijt aan iedereen en lekker doen wat goed voelt, of zou je zoiets als uit de hand gelopen vriendschap beschouwen en best even pas op de plaats maken? Het is geen kwestie van niet uit een kast durven komen, ik zie mezelf ook niet als in een kast. Daar gaat het niet eens echt om.

Ik twijfel, moet ik mijn toekomst door deze toevallige situatie laten bepalen, of laten voor wat het is, en hopen een even leuke meid te vinden?
Aww, zo cute O+

En:

quote:
Schijt aan iedereen en lekker doen wat goed voelt,
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_173619625
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:05 schreef zarGon het volgende:
Waarom maken sommige mensen het zo moeilijk... :').

Zo te zien ben je vooral bang om de reactie van je omgeving en wil je je toekomst vormen naar het beeld dat van je verwacht wordt.

Of je dat moet doen moet echt jijzelf bepalen, alleen jij weet of je daar gelukkig van wordt.

Ik zou in ieder geval zeggen:
- Jij bent degene die gelukkig moet zijn, niet die iedereen waar je het over hebt. Kies waar je gelukkig van wordt en voldoening uit haalt. Laat je niet leiden door wat een ander vindt of zegt, je kunt toch niet iedereen tevreden maken/houden; jezelf wel.
- Veel mensen waarderen niet wat ze hebben of voor ze ligt en de gras is groener aan de overkant. Veel mensen beseffen veels te laat de waarde van de ander.
- Waarom zou je iets moois afbreken en gaan zoeken/jagen naar een meid, waar je vervolgens gaat zoeken naar eigenschappen die je al hebt gevonden in deze jongen? Hoe krankzinnig is dat?

Ik lees dus vooral dat je aan je omgeving denkt, en het homosensuele hieraan je niet zo uitmaakt.

TL;DR: Wat doe je moeilijk?!
Precies dit.

RE-LAX! Als het goed voelt gewoon mee door gaan.. wat maakt het uit of jij hetero/bi/homo whatever bent en wat een ander daarvan denkt?.. zo lang jij gelukkig bent moet je het gewoon doen.

Niet omdat je denkt dat het minder geaccepteerd zal worden door de maatschappij.
Mensen die van je houden zullen het vroeg of laat echt wel accepteren. En zo niet, jammer dan.

Gewoon doorgaan met wat goed voelt en waar jij je fijn bij voelt, dit dus :*
pi_173619876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:51 schreef StefdeL het volgende:
Als jullie zoiets zou overkomen, wat zouden jullie doen? Schijt aan iedereen en lekker doen wat goed voelt, of (..)

Ik twijfel, moet ik mijn toekomst door deze toevallige situatie laten bepalen, of laten voor wat het is, en hopen een even leuke meid te vinden?
dit klinkt heel sterk alsof je 'gevoel' wel degelijk ook openstaat voor een relatie met een andere man, maar je hooguit wegens 'wat anderen van je verwachten' (of wat je denkt dat anderen van je verwachten) een 'heteroseksuele' identiteit ophoud...

Val je verder wel sexueel op vrouwen?

Tevens zou ik eens gewoon bij andere contacten (vrienden of familie) navragen hoe ze je zien...?misschien
dat die allang doorhebben dat jij vermoedelijk een homoseksuele voorkeur hebt (ik heb het vroeger gehad bij een goede vriend, die lang verborgen hield dat hij ook biseksueel was, maar eigenlijk wist iedereen het allang in zn omgeving, maar wachtte gewoon erop tot hij zover was dat openlijk te uitten; )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173620625
Ik weet niet wat je verder voelt voor die jongen, maar van liefde lijkt niet echt sprake. En om nou een liefdeloze relatie te beginnen omdat het wel makkelijk is lijkt me ook niet echt een goed idee.
pi_173638363
Heb je gevoelens voor hem?
pi_173639554
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Geen idee of dat zo is. Ik ken meerdere bi vrouwen die relatie s hebben gehad met zowel mannen als vrouwen. Amper verschil gezien met hetero vrouwen hierin. Is me niet opgevallen dat zij lastiger aan de man/vrouw komen.
Wel of niet monogaam zijn is en grotere factor, de niet monogame hebben een kleinere vijver om in te vissen. Maar degene die 'gewoon' monogaam zijn heb ik geen verschil in gezien.
Er heerst volgens mij een gedachte dat biseksuele mensen minder loyaal zouden zijn.
pi_173639588
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
TS, waar loop je nou over te malen, geniet er gewoon van, als het met hem okgay voelt is het gewoon okgay.
pi_173644867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:48 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er met een 6'je voor geslaagd ben. Wiskunde B dan. Voor wiskunde A had ik geloof ik een 8. Op het VWO :)

Maar je mag me even uitleggen waar ik het verkeerd zie als topicstarter kennelijk zowel op mannen als vrouwen valt..

Ik als man, val op vrouwen. Ongeveer 1 op de 2 wereldwijd is een man. Dat is volgens mij maar 50% van het geheel, of niet? Hij valt kennelijk op mannen en vrouwen, want anders zou ie zn zaad enkel aan vrouwen verspillen :D Dan heb je volgens mij 100% van de vrijgezellenmarkt waar je seksueel gezien uit kunt kiezen, naar mijn idee.

JIj denkt daar anders over, dus ik ben wel benieuwd waar mijn wiskundige beredenatie ervan verkeerd gaat?

Voor de goede orde: ik zie 'm als bi. Dat ie zowel op mannen als vrouwen valt dus ;)
Een noodzakelijke voorwaarde is wel dat de man in kwestie ook bi/homo is, en dat zijn niet alle mannen. Dus je mag niet uit gaan van 50%. Dat percentage moet je vermenigvuldigen met het percentage mannen dat (ook) op mannen valt.
  donderdag 7 september 2017 @ 23:14:55 #50
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173649670
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:54 schreef netchip het volgende:

[..]

Een noodzakelijke voorwaarde is wel dat de man in kwestie ook bi/homo is, en dat zijn niet alle mannen. Dus je mag niet uit gaan van 50%. Dat percentage moet je vermenigvuldigen met het percentage mannen dat (ook) op mannen valt.
Oh, verrek, daar heb ik idd geen rekening mee gehouden :X

Maar in het geval van topicstarter, kan ie dr wel gewoon verlkkerd naar kijken of ze proberen te versieren natuurlijk. Daar hoeft de man dan geen homo of bi voor te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')