abonnement Unibet Coolblue
pi_173600939
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geļntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:06:06 #2
163650 Greys
pi_173600992
Bereid je maar weer voor op dalende NEO. Alweer. Denk ik. Want Red Pulse ICO is uitgesteld.

https://twitter.com/ProfesorCrypto/status/905026984752926726
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601041
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:06 schreef Greys het volgende:
Bereid je maar weer voor op dalende NEO. Alweer. Denk ik. Want Red Pulse ICO is uitgesteld.

https://twitter.com/ProfesorCrypto/status/905026984752926726
Je winst op NEO nog steeds niet gepakt in BTC?
  dinsdag 5 september 2017 @ 15:09:46 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173601053
Verge gaat weer lekker, 160sat inmiddels. Zal ook op de Hitbtc exchange verhandeld gaan worden!

Zitten er hier ook mensen in Bancor? Heb deze op een mooie dip van 1.77$ gekocht, hij zakt nu echter een beetje gezien het nieuws uit China
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:14:23 #5
163650 Greys
pi_173601122
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je winst op NEO nog steeds niet gepakt in BTC?
Nope. Dat had ik dan een stuk eerder moeten doen, niet nu. Toch? (door dit soort opmerkingen gaat mijn noobhart twijfelen :P ) Denk dat ik nu beter kan wachten of het over een maand of twee is bijgetrokken als alle stof is gaan liggen. Heb nog steeds het idee dat op de langere termijn hij weer meer bijtrekt maar mss gok ik wel enórm fout nu hoor..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601124
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:06 schreef Greys het volgende:
Bereid je maar weer voor op dalende NEO. Alweer. Denk ik. Want Red Pulse ICO is uitgesteld.

https://twitter.com/ProfesorCrypto/status/905026984752926726
Best logisch toch wanneer China ICO's (voorlopig) heeft gebanned?
pi_173601142
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Nope. Dat had ik dan een stuk eerder moeten doen, niet nu. Toch? (door dit soort opmerkingen gaat mijn noobhart twijfelen :P ) Denk dat ik nu beter kan wachten of het over een maand of twee is bijgetrokken als alle stof is gaan liggen. Heb nog steeds het idee dat op de langere termijn hij weer meer bijtrekt maar mss gok ik wel enórm fout nu hoor..
Dat zou kunnen.

Wat voor winst pak je nu nog?

Ik heb ondertussen wel geleerd dat ik beter wat sneller terug naar BTC kan stappen in plaats van te hopen op alts. :+
pi_173601155
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:06 schreef Greys het volgende:
Bereid je maar weer voor op dalende NEO. Alweer. Denk ik. Want Red Pulse ICO is uitgesteld.

https://twitter.com/ProfesorCrypto/status/905026984752926726
Hell no, nu al 20% winst te pakken op NEO :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:19:10 #9
163650 Greys
pi_173601188
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.

Wat voor winst pak je nu nog?

Ik heb ondertussen wel geleerd dat ik beter wat sneller terug naar BTC kan stappen in plaats van te hopen op alts. :+
Ach laat ze ondertussen maar een beetje GAS opbrengen. Ik wacht wel. Komt ook omdat m'n NEO op een andere computer in een wallet staan en ik daar dus niet bv vanaf m'n werk ineens snel bij kan om te verkopen. Dus ben eigenlijk een beetje 'gedwongen' met de NEO's niet snel te verkopen bij dalen of stijgen. Gewoon maar ff afwachten. Maar misschien ben ik op het NEO vlak wel te laks :P
Met de kleine day trades let ik heel goed op maar met NEO ben ik lui. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601197
Opvallend wel dat bitcoin laag blijft staan terwijl menig altcoins plus 10 procent gaat. Hoe kan dit nou? Mensen kopen van hun btc weer alts en vloeit nog meer geld uit bitcoin?
pi_173601207
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Opvallend wel dat bitcoin laag blijft staan terwijl menig altcoins plus 10 procent gaat. Hoe kan dit nou? Mensen kopen van hun btc weer alts en vloeit nog meer geld uit bitcoin?
De alts zijn ook meestal dieper gedaald he.
pi_173601226
OCL staat nu wel redelijk normaal in Blockfolio trouwens.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:21:57 #13
163650 Greys
pi_173601234
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hell no, nu al 20% winst te pakken op NEO :9~
Ik zie hem gaan ja nu. Hoe dan? Echt elke poep en scheet lijkt altijd negatieve invloed op NEO te hebben bij panic sellers maar dit niet. Integendeel. Nou mooi. Valt weer mee. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:21 schreef ChickenMan het volgende:
OCL staat nu wel redelijk normaal in Blockfolio trouwens.
Klopt, van plan Ocl te kopen?
pi_173601269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:22 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Klopt, van plan Ocl te kopen?
Nee, verkopen ooit :P
pi_173601273
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie hem gaan ja nu. Hoe dan? Echt elke poep en scheet lijkt altijd negatieve invloed op NEO te hebben bij panic sellers maar dit niet. Integendeel. Nou mooi. Valt weer mee. *O*
Je moet er ook niet teveel van willen begrijpen verder. :+

Het enige wat ik met deze bloedbaden probeer is wat alts op te kopen als ze zich nét gaan herstellen. Die zijn inmiddels allemaal weer de deur uit en dus een kleine 20% winst op mijn beschikbare BTC.
pi_173601277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:23 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee, verkopen ooit :P
Haha oké dan 😉
pi_173601288
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach laat ze ondertussen maar een beetje GAS opbrengen. Ik wacht wel. Komt ook omdat m'n NEO op een andere computer in een wallet staan en ik daar dus niet bv vanaf m'n werk ineens snel bij kan om te verkopen. Dus ben eigenlijk een beetje 'gedwongen' met de NEO's niet snel te verkopen bij dalen of stijgen. Gewoon maar ff afwachten. Maar misschien ben ik op het NEO vlak wel te laks :P
Met de kleine day trades let ik heel goed op maar met NEO ben ik lui. :@
Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij haha. Ben rond half 6 thuis, kijken wat ik dan met Neo doe. Gek genoeg heb ik er nog wel vertrouwen in maar dan in lange termijn. Eth heeft ook voor grote problemen gestaan en is hersteld. Daarnaast heeft Neo banden met On chain die weer goede banden zou hebben met de Chinese overheid.

Misschien dat ik Neo in tussentijd nog omzet naar wWves en Stratis. Steeds lees ik meer geruchten dat deze beiden op Binance komen en Stratis op nog een grote Chinese exchange.
pi_173601328
Ik heb "helaas" maar 1 keer de OCL distributie gehad..dus toch wel ergens goed gegaan.
pi_173601342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:26 schreef Kmbkjb het volgende:
Ik heb "helaas" maar 1 keer de OCL distributie gehad..dus toch wel ergens goed gegaan.
bij mij klopt het ook. Nu nog erachter zien te komen wat die dingen nou waard zijn. Ik heb ze blijkbaar gekocht voor 0.0189 dollarcent per stuk als ik het terug reken
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:28:00 #21
163650 Greys
pi_173601357
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je moet er ook niet teveel van willen begrijpen verder. :+

Het enige wat ik met deze bloedbaden probeer is wat alts op te kopen als ze zich nét gaan herstellen. Die zijn inmiddels allemaal weer de deur uit en dus een kleine 20% winst op mijn beschikbare BTC.
Top _O_ Goed gedaan.

Ik deed dat met m'n beetje speelgeld drie dagen achter elkaar met TRIG en dat werkte prima, maar die blijft momenteel even te stabiel voor dat soort dingetjes. En ik weet niet of ik 'helaas' erachter moet zeggen haha, denk het niet want degenen die ik heb gehodl vanaf tijdje terug hielden tijdens het afgelopen bloedbad m'n speelgeld meer dan keurig op peil.
Dan maar elders proberen met de day trades.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601376
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:27 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

bij mij klopt het ook. Nu nog erachter zien te komen wat die dingen nou waard zijn. Ik heb ze blijkbaar gekocht voor 0.0189 dollarcent per stuk als ik het terug reken
Dat was dan ook de waarde na de ico, of nouja, 0.019 volgens gravit.ws
pi_173601384
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:27 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

bij mij klopt het ook. Nu nog erachter zien te komen wat die dingen nou waard zijn. Ik heb ze blijkbaar gekocht voor 0.0189 dollarcent per stuk als ik het terug reken
dat is wel heel weinig :+
pi_173601386
Hier overigens nog niets (nouja, wel iets, 27 OCL voor alle rotzooi assets) ontvangen. Ik wacht nog op mijn Waves inleg.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 15:30:55 ]
pi_173601396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat was dan ook de waarde na de ico, of nouja, 0.019 volgens gravit.ws
in dollars toch, niet in centen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 15:30:15 ]
pi_173601402
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

in dollars toch, niet in centen?
Hehe ja, daar had ik overheen gekeken.
pi_173601435
Zojuist officieel het punt van 1 hele BTC bereikt *O* *O*
pi_173601491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:32 schreef daankes het volgende:
Zojuist officieel het punt van 1 hele BTC bereikt *O* *O*
In BTC of alts?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:36:09 #29
163650 Greys
pi_173601494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:32 schreef daankes het volgende:
Zojuist officieel het punt van 1 hele BTC bereikt *O* *O*
Whoehoeeeee *O* w/ w/ w/

Gefeliciteerd.
Ik hoop het je ooit na te kunnen zeggen!

Zit nu op de helft. Maar dan wel verspreid over btc en alts. Dus voor m'n gevoel heb ik het dan nog niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach laat ze ondertussen maar een beetje GAS opbrengen. Ik wacht wel. Komt ook omdat m'n NEO op een andere computer in een wallet staan en ik daar dus niet bv vanaf m'n werk ineens snel bij kan om te verkopen. Dus ben eigenlijk een beetje 'gedwongen' met de NEO's niet snel te verkopen bij dalen of stijgen. Gewoon maar ff afwachten. Maar misschien ben ik op het NEO vlak wel te laks :P
Met de kleine day trades let ik heel goed op maar met NEO ben ik lui. :@
DIt doe ik ook ja, laat ze maar lekker GAS farmen tot ik een ons weeg. Ik weiger ze te verkopen, dan maar tenonder :Y)
Lambo of Rekt
pi_173601539
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

In BTC of alts?
Zojuist omgezet naar BTC, dus heb nu 1,003xxxx BTC op Bittrex.
Best bizar als je dan even omrekent dat ik 30% van mij totale vermogen op een vage exchange heb staan 8)7

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Whoehoeeeee *O* w/ w/ w/

Gefeliciteerd.
Ik hoop het je ooit na te kunnen zeggen!

Zit nu op de helft. Maar dan wel verspreid over btc en alts. Dus voor m'n gevoel heb ik het dan nog niet.
Thank you! Veel geduld hebben in ieder geval!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:41:53 #32
163650 Greys
pi_173601589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:39 schreef daankes het volgende:

[..]

Zojuist omgezet naar BTC, dus heb nu 1,003xxxx BTC op Bittrex.
Best bizar als je dan even omrekent dat ik 30% van mij totale vermogen op een vage exchange heb staan 8)7

[..]

Thank you! Veel geduld hebben in ieder geval!
Ga je wel iig een deel van bittrex afhalen om veilig te stellen? :o Ja toch hoop ik?

En ik zal veel geduld hebben, ik rekende zelf op zéker een jaar toen ik een maand geleden begon met Project Hele Bitcoin. Kan sowieso geen grote stappen maken met heel weinig inleg maar ik ben heel blij met elke honderdste btc die er bij komt :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601633
Coins veilig stellen :') mietjes.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173601719
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ga je wel iig een deel van bittrex afhalen om veilig te stellen? :o Ja toch hoop ik?

En ik zal veel geduld hebben, ik rekende zelf op zéker een jaar toen ik een maand geleden begon met Project Hele Bitcoin. Kan sowieso geen grote stappen maken met heel weinig inleg maar ik ben heel blij met elke honderdste btc die er bij komt :D
Nog niet van plan in ieder geval. Heb er 'maar' ¤500,- ingestopt en met als doel er ook daadwerkelijk wat mee te verdienen. Al is het ondertussen meer een verslaving geworden om elke dag dat getalletje wat groter te zien worden.

Wellicht een gevalletje van 'hoogmoed komt voor de val', maar dat merken we vanzelf wel.
Zowel nu uitcashen als alles morgen verliezen zou beide geen invloed hebben op mij dagelijkse leven. Al zou ik vast wel een nachtje slecht slapen van dat laatste.
pi_173601741
Begint beetje weer te groeien \o/
pi_173601761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Coins veilig stellen :') mietjes.
Echte mannen testen in productie 8-)
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 15:52:49 #37
163650 Greys
pi_173601812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:48 schreef daankes het volgende:

[..]

Nog niet van plan in ieder geval. Heb er 'maar' ¤500,- ingestopt en met als doel er ook daadwerkelijk wat mee te verdienen. Al is het ondertussen meer een verslaving geworden om elke dag dat getalletje wat groter te zien worden.

Wellicht een gevalletje van 'hoogmoed komt voor de val', maar dat merken we vanzelf wel.
Zowel nu uitcashen als alles morgen verliezen zou beide geen invloed hebben op mij dagelijkse leven. Al zou ik vast wel een nachtje slecht slapen van dat laatste.
Zolang je idd niet wakker van zou liggen als je het zou verliezen kan het. Ik zou zelf (maar dat is dus heel persoonlijk) nu bv een halve btc in een wallet stoppen (niet uitcashen maar apart zetten om hopelijk lekker meer waard te laten worden) en met de rest doorgaan op de exchange zodat je zeker weet dat je die iig hebt ook als er iets met de exchange gebeurt - ik luister wat betreft zekerheid altijd graag naar MaGNeT :P - maar ik kan me in jouw geval ook heus wel voorstellen dat je met dit totaal grotere stappen kunt maken :Y

Succes iig. Op naar de volgende ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173601840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Coins veilig stellen :') mietjes.
Ja ach, mijn btc is op een gegeven moment gehalveerd omdat het in alts is blijven hangen toen.

Dus dat gaat mij niet nog een keer gebeuren. :+
pi_173601959
Alle OCL tokens moeten afgeleverd zijn. Zo niet; even een DM sturen op Twitter naar @Oceanlab_eu met je Waves adres, dan fixen ze het.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 16:01:00 ]
pi_173601998
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Echte mannen testen in productie 8-)
JIJ SNAPT HET.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173602309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Alle OCL tokens moeten afgeleverd zijn. Zo niet; even een DM sturen op Twitter naar @Oceanlab_eu met je Waves adres, dan fixen ze het.

Het is wel jammer dat ze niet wetendat je alleen followers kan DM-en.
pi_173602402
Ben benieuwd hoeveel potentie dat OCL echt heeft... want er is niet heel erg veel ingestoken, "slechts" 8 ton.... dat vind ik weinig voor een ICO als ik ze vergelijk met anderen.
Lambo of Rekt
pi_173602412
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan ik alles online kopen en dan bezorgen ze het vanuit China op mijn stoep. Nu gebruik ik een pinpas om te pinnen wat volledig digitaal gaat. Op het moment dat een speler in Aziė een pinpas aanbied die hier gebruikt kan worden en ik kan opladen met BTC die ik in Aziė aankoop, waar wil je dan precies je verbod op toeleggen?
Die bestaat al en heet TenX :) Zal binnenkort mijn ervaringen delen, hij is onderweg.

Oh, nice, ik heb ook een iets te ruime hoeveelheid OceanLab tokens gekregen :)
pi_173602421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Die bestaat al en heet TenX :) Zal binnenkort mijn ervaringen delen, hij is onderweg.

Oh, nice, ik heb ook een iets te ruime hoeveelheid OceanLab tokens gekregen :)
MONACO en TKN doen dat toch ook allebei al??
Lambo of Rekt
pi_173602434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

MONACO en TKN doen dat toch ook allebei al??
Laat mij maar eens een werkend product zien van een van die twee. Monaco is volgens mij een dikke scam en TKN mag wel eens wat gaan developen/releasen.

TenX heeft een daadwerkelijk, werkend product en is zeer actief met ontwikkelingen/updates.
pi_173602475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:27 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Laat mij maar eens een werkend product zien van een van die twee. Monaco is volgens mij een dikke scam en TKN mag wel eens wat gaan developen/releasen.

TenX heeft een daadwerkelijk, werkend product en is zeer actief met ontwikkelingen/updates.
Ik heb ze nog geen van allen werkend gezien. TenX slechts op een filmpje. Ben benieuwd naar je bevindingen, jij krijgt er binnenkort 1 binnen? Wist niet dat ze al verkrijgbaar waren

Voglens mij heeft iedereen hier dubbele OCL, ik lees op bitcointalk berichten over halve, of geen tokens :o
Lambo of Rekt
pi_173602504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is wel jammer dat ze niet wetendat je alleen followers kan DM-en.
Dat is toch niet meer zo?
pi_173602518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is toch niet meer zo?
Je kan ze ook op btctalk.org dmmen.
Lambo of Rekt
pi_173602533
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]
Voglens mij heeft iedereen hier dubbele OCL, ik lees op bitcointalk berichten over halve, of geen tokens :o
nope hier maar slechts 1x gekregen....
heb met Waves betaald...
mssn hebben de mensen die met andere coins hebben betaald 2x gekregen?!?!?
pi_173602548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:32 schreef SMS303 het volgende:

[..]

nope hier maar slechts 1x gekregen....
heb met Waves betaald...
mssn hebben de mensen die met andere coins hebben betaald 2x gekregen?!?!?
Ik heb in de laatste fase met waves betaald, ik heb ook dubbel.
Lambo of Rekt
pi_173602562
Gisteren en vandaag een beetje geshopt. Wat Walton, heel klein beetje NEO, wat BNB, en nu net wat TNT (Tierion). Ben benieuwd.
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:34:16 #53
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173602564
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ze nog geen van allen werkend gezien. TenX slechts op een filmpje. Ben benieuwd naar je bevindingen, jij krijgt er binnenkort 1 binnen? Wist niet dat ze al verkrijgbaar waren

Voglens mij heeft iedereen hier dubbele OCL, ik lees op bitcointalk berichten over halve, of geen tokens :o
Helaas niet, hier alleen de normale hoeveelheid.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173602723
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:34 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Helaas niet, hier alleen de normale hoeveelheid.
Nu ben ik wel benieuwd waar en wanneer OCL zal worden toegevoegd aan exchanges en coinmarketcap
pi_173602736
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:41 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd waar en wanneer OCL zal worden toegevoegd aan exchanges en coinmarketcap
Ik ben wel nieuwsgierig waar ze de teveel-uitgegeven-coins vandaan halen...
Lambo of Rekt
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:43:44 #56
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173602779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig waar ze de teveel-uitgegeven-coins vandaan halen...
Gok ook uit de eigen hoeveelheid ocl, net als bij die hogere wisselkoersberekening. Wel een duur foutje als het waar is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173602783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig waar ze de teveel-uitgegeven-coins vandaan halen...
hmm ja.. of er zijn nu mensen zonder coins :)
pi_173603185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:41 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd waar en wanneer OCL zal worden toegevoegd aan exchanges en coinmarketcap
OCL is al te koop op een exchange, de Waves DEx
pi_173603219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig waar ze de teveel-uitgegeven-coins vandaan halen...
Dit ja. Als ze extra coins gaan uitgeven ben je de boel nogal aan het verwateren.
pi_173603434
Hier ook een batch dubbel ontvangen ocl
pi_173603449
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:59 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dit ja. Als ze extra coins gaan uitgeven ben je de boel nogal aan het verwateren.
Misschien moet je maar eens de WP lezen voordat je ergens geld instort. 80% van de coins zijn verkocht aan investeerders. De overige 20% is voor het team, bounties en airdrops aan WCT houders.

Het tekort aan tokens word uit het potje van het team betaald dus het totaal aantal tokens blijft gelijk.
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:11:28 #62
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173603523
Ik mis hier ook duizenden coins. Lekker bezig daar.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173603608
Is er al meer informatie wat betreft de LISK rebranding dat iemand weet ?
Lambo of Rekt
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:20:05 #64
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173603696
Heb "gewoon" 1x de OCL gehad die ik hoorde te krijgen. Gelukkig ook alleen geairdropte Riptobux geinvesteerd. Zou toch wel enorm balen als ik er serieus was ingestapt en zoveel mensen dubbel ontvangen hebben.
pi_173603815
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:08 schreef fukforce het volgende:

[..]

Misschien moet je maar eens de WP lezen voordat je ergens geld instort. 80% van de coins zijn verkocht aan investeerders. De overige 20% is voor het team, bounties en airdrops aan WCT houders.

Het tekort aan tokens word uit het potje van het team betaald dus het totaal aantal tokens blijft gelijk.
Ah er stond in de WP wat ze deden als ze tokens dubbel betaalden...?

Pannenkoek
pi_173603889
oceanlab_eu twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 15:57:00 All tokens are released. If you have not received all your $OCL, please send a private message to @oceanlab_eu with your $waves address reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 september 2017 @ 17:45:12 #67
163650 Greys
pi_173604313
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
oceanlab_eu twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 15:57:00 All tokens are released. If you have not received all your $OCL, please send a private message to @oceanlab_eu with your $waves address reageer retweet
Volgens mij kan je alleen PMen als het account jou volgt op Twitter. Handig. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:50:34 #68
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173604425
https://www.coindesk.com/(...)yptocurrencies-icos/

De Russen gaan nu toch ook niet opeens moeilijk doen? Zou in principe goed nieuws moeten zijn voor Waves/tokenomica maar het is nog maar afwachten of dat van de grond komt. September is tot nu toe ook niet geworden wat ik ervan had verwacht.
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
oceanlab_eu twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 15:57:00 All tokens are released. If you have not received all your $OCL, please send a private message to @oceanlab_eu with your $waves address reageer retweet
Yes, ik wacht nu op antwoord.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173604482
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:50 schreef VeX- het volgende:
https://www.coindesk.com/(...)yptocurrencies-icos/

De Russen gaan nu toch ook niet opeens moeilijk doen? Zou in principe goed nieuws moeten zijn voor Waves/tokenomica maar het is nog maar afwachten of dat van de grond komt. September is tot nu toe ook niet geworden wat ik ervan had verwacht.

[..]

Yes, ik wacht nu op antwoord.
Ik ook, iets van 10k te weinig gekregen :D
pi_173604677
Damn, huge sell-walls bij een aantal grote alts.

Alles moet even naar beneden zo lijkt het. Stappen maar even in FIAT.
pi_173604800
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ah er stond in de WP wat ze deden als ze tokens dubbel betaalden...?

Pannenkoek
Dan had je gelezen dat het aantal tokens fixed is dus extra tokens creėren niet kan
pi_173605775
wat voor een aankoop bedrag hebben jullie ingevuld bij Blockfolio? Ik heb 0.00000460 Btc aangehouden, volgens mij is dat rond de 0,019 Dollar. Betekent wel een daling van 57% op dit moment.
pi_173605827
Bijna weer terug op het bedrag van vrijdag. Gaat wel prima.
pi_173606009
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef daankes het volgende:
Damn, huge sell-walls bij een aantal grote alts.

Alles moet even naar beneden zo lijkt het. Stappen maar even in FIAT.
Welke alts?
pi_173606584
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:51 schreef Kmbkjb het volgende:
wat voor een aankoop bedrag hebben jullie ingevuld bij Blockfolio? Ik heb 0.00000460 Btc aangehouden, volgens mij is dat rond de 0,019 Dollar. Betekent wel een daling van 57% op dit moment.
Morgen zetten ze een buywall dus als je het niet vertrouwt dan kan je altijd nog morgen verkopen als je op tijd bent :P
pi_173606815
maar 460 sat is toch de prijs die we betaald hebben?
pi_173607232
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Welke alts?
Lisk heeft een enorme staan :') vanaf 145k sat op bittrex tenminste
pi_173607240
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Welke alts?
Stonden grote walls bij o.a. OMG, QTUM en LISK. Bij OMG en LISK nog steeds, al is meer dan de helft al weg.
pi_173607250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:32 schreef Kmbkjb het volgende:
maar 460 sat is toch de prijs die we betaald hebben?
Qua waves zit ik toch ruim 10% onder de inleg :)
pi_173607670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Dicing het volgende:

[..]

Qua waves zit ik toch ruim 10% onder de inleg :)
Zeker, maar dat is normaal met een ICO, SONM bijv ook.. maar die ontwikkelen eerst, daarna komt de werking + daarmee de value.
Lambo of Rekt
pi_173607750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zeker, maar dat is normaal met een ICO, SONM bijv ook.. maar die ontwikkelen eerst, daarna komt de werking + daarmee de value.
Daarom! Ik zie OCL ook meer als indirecte investering in waves overigens. Kunnen een grote impuls brengen aan QoL van het platform. Ben oprecht benieuwd wat die gasten van wavenodes.net en OCL gaan doen om het platform goed verder te helpen.
pi_173608308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:47 schreef daankes het volgende:

[..]

Stonden grote walls bij o.a. OMG, QTUM en LISK. Bij OMG en LISK nog steeds, al is meer dan de helft al weg.
Lisk heeft inderdaad een aardige sell wall. Iemand aan het accumuleren om straks de prijs op te drijven?
pi_173608993
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Lisk heeft inderdaad een aardige sell wall. Iemand aan het accumuleren om straks de prijs op te drijven?
OMG was in ieder geval even snel geld verdienen _O-
Denk dat LISK zometeen ook even door die wall heen blaast en dan best 5~10% kan stijgen in een keer.

Edit: nvm, volgende sell-wall bij Lisk ook op 0.00145...
pi_173610440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef daankes het volgende:

[..]

OMG was in ieder geval even snel geld verdienen _O-
Denk dat LISK zometeen ook even door die wall heen blaast en dan best 5~10% kan stijgen in een keer.

Edit: nvm, volgende sell-wall bij Lisk ook op 0.00145...
Dat zei ik! Gaat nog wel even duren. Leuke dag wel zo, groen maakt toch alles beter
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:38:34 #85
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173610516
Uiteindelijk toch al mn OCL gekregen. Ik beb benieuwd of het wat wordt. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173611461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef daankes het volgende:

[..]

OMG was in ieder geval even snel geld verdienen _O-
Denk dat LISK zometeen ook even door die wall heen blaast en dan best 5~10% kan stijgen in een keer.

Edit: nvm, volgende sell-wall bij Lisk ook op 0.00145...
Hoe bedoel je geld verdienen? kan je mij uitleggen hoe je dat ziet? / in zijn werking gaat?
pi_173611758
Wel zwaar irritant dat m'n Verge wallet met geen mogelijkheid 1 connection maakt.
Heb ze toch liever in een wallet dan op een exchange momenteel, maar die laadt voor geen meter :(
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 september 2017 @ 22:30:10 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173611802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:28 schreef roislecxe het volgende:
Wel zwaar irritant dat m'n Verge wallet met geen mogelijkheid 1 connection maakt.
Heb ze toch liever in een wallet dan op een exchange momenteel, maar die laadt voor geen meter :(
Je bent er weer :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173611857
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent er weer :o
:W
Forcefield City Bewoner
pi_173612173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:15 schreef Kmbkjb het volgende:

[..]

Hoe bedoel je geld verdienen? kan je mij uitleggen hoe je dat ziet? / in zijn werking gaat?
Laat ik beginnen met zeggen dat dit geen gouden regels zijn om snel geld te verdienen, maar dat het alleen de manier is waarop ik 'handel'. Ik day-trade vooral en ga meestal 100% voor één coin en spreid verder weinig/niets.

Ik trade op Bittrex en heb meestal 5~6 tabs open staan van coins met hoog volume + die 'betrouwbaar' zijn. Dus geen Pump en Dump coins die net 70% zijn gestegen. Hier blijf ik bij voorbaat vanaf. Nu heb ik bijvoorbeeld QTUM, PAYX, OMG, NEO en LISK openstaan en daarnaast Bitcoinwisdom. Coins die al enige tijd op de eerste pagina staan en waar dus genoeg volume in zit.

Vooral nu de markt nog volatieler is dan normaal, kijk ik alleen naar de orderbooks en niet naar toekomstverwachtingen. Dan kijk ik naar orderbooks waarbij de orders geleidelijk oplopen en niet zozeer in trappen. Vooral bij de groene (buy) kant is dit belangrijk omdat dit laat zien dat er veel push-power is om de prijs op te drijven. Daarnaast wil je dat de groene kant het liefst wat groter is dan de rode uiteraard, omdat de prijs zo sneller stijgt.

Zodra ik een interessante coin zie wacht ik eigenlijk tot er wat buy-power komt van whales in de vorm van grote buy-orders (5~10BTC of meer). Hier reageren mensen op door te gaan buyen wat een kettingreactie in gang zet. Zaak is hierbij natuurlijk wel om een van de eerste te zijn om te kopen. Indien er inderdaad veel volume in de coin zit heb je kans dat er zo 3~5% van de prijs bij komt in 5~10 minuten.

Truc is dan om op tijd te verkopen want zodra er een aantal mensen beginnen te verkopen draait het hele circus zich om en verkoopt iedereen massaal. Vaak merk je dat net voor de grote verkoop dat alles al wat vertraagt, maar dat is ook een stuk ervaring gok ik. Het komt ook regelmatig voor dat ik te vroeg verkoop en de coin vervolgens nog 5% door stijgt. Maar liever minder winst dan verlies.

Mijn eigen regels zijn dat ik alleen inkoop als ik een van de eerste ben om in te kopen. Hoe later je bent, hoe lager de winst/groter de kans op verlies. Daarnaast ben ik ook niet bang om met enkele procenten verlies te verkopen zodra ik merk dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt.

In het geval dat de markt wat minder volatiel is kijk ik ook naar coins op pagina 2~3 die wat minder volume hebben maar waar ik wel wat vanaf weet. Bijvoorbeeld PIVX, Waves, Golem etc. Dan is het vooral het nieuws goed in de gaten houden en vlak voor announcement days inslaan. Dan moet je alleen wel het geduld hebben je coins enkele dagen te laten staan en ook accepteren en verlies nemen als de coin niet blijkt te stijgen na de announcement.

Nogmaals, ik heb geen 100% winst formule en grote kans dat ik gewoon veel geluk heb, maar deze manier van traden heeft voor mij de afgelopen maanden goed gewerkt.

Vooral veel geleerd door flink op mijn bek te gaan en mijn portfolio te zien halveren met 50% in een week. En erachter gekomen dat ik vooral verlies maak als ik met emotie ga traden na verlies en dan ineens overal winst denk te zien (vooral pump en dump coins vermijd ik daarom volledig).

Gewoon rustig wachten op een goede kans en niet persé constant winst willen maken. Ik zit regelmatig gewoon volledig in BTC of FIAT.
pi_173612176
Verge hodlen totdat ze een dollar per stuk zijn :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173612227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge hodlen totdat ze een dollar per stuk zijn :9~
XVG mag gerust naar een dollar per stuk O-)
Forcefield City Bewoner
pi_173612266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef daankes het volgende:

[..]

Laat ik beginnen met zeggen dat dit geen gouden regels zijn om snel geld te verdienen, maar dat het alleen de manier is waarop ik 'handel'. Ik day-trade vooral en ga meestal 100% voor één coin en spreid verder weinig/niets.

Ik trade op Bittrex en heb meestal 5~6 tabs open staan van coins met hoog volume + die 'betrouwbaar' zijn. Dus geen Pump en Dump coins die net 70% zijn gestegen. Hier blijf ik bij voorbaat vanaf. Nu heb ik bijvoorbeeld QTUM, PAYX, OMG, NEO en LISK openstaan en daarnaast Bitcoinwisdom. Coins die al enige tijd op de eerste pagina staan en waar dus genoeg volume in zit.

Vooral nu de markt nog volatieler is dan normaal, kijk ik alleen naar de orderbooks en niet naar toekomstverwachtingen. Dan kijk ik naar orderbooks waarbij de orders geleidelijk oplopen en niet zozeer in trappen. Vooral bij de groene (buy) kant is dit belangrijk omdat dit laat zien dat er veel push-power is om de prijs op te drijven. Daarnaast wil je dat de groene kant het liefst wat groter is dan de rode uiteraard, omdat de prijs zo sneller stijgt.

Zodra ik een interessante coin zie wacht ik eigenlijk tot er wat buy-power komt van whales in de vorm van grote buy-orders (5~10BTC of meer). Hier reageren mensen op door te gaan buyen wat een kettingreactie in gang zet. Zaak is hierbij natuurlijk wel om een van de eerste te zijn om te kopen. Indien er inderdaad veel volume in de coin zit heb je kans dat er zo 3~5% van de prijs bij komt in 5~10 minuten.

Truc is dan om op tijd te verkopen want zodra er een aantal mensen beginnen te verkopen draait het hele circus zich om en verkoopt iedereen massaal. Vaak merk je dat net voor de grote verkoop dat alles al wat vertraagt, maar dat is ook een stuk ervaring gok ik. Het komt ook regelmatig voor dat ik te vroeg verkoop en de coin vervolgens nog 5% door stijgt. Maar liever minder winst dan verlies.

Mijn eigen regels zijn dat ik alleen inkoop als ik een van de eerste ben om in te kopen. Hoe later je bent, hoe lager de winst/groter de kans op verlies. Daarnaast ben ik ook niet bang om met enkele procenten verlies te verkopen zodra ik merk dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt.

In het geval dat de markt wat minder volatiel is kijk ik ook naar coins op pagina 2~3 die wat minder volume hebben maar waar ik wel wat vanaf weet. Bijvoorbeeld PIVX, Waves, Golem etc. Dan is het vooral het nieuws goed in de gaten houden en vlak voor announcement days inslaan. Dan moet je alleen wel het geduld hebben je coins enkele dagen te laten staan en ook accepteren en verlies nemen als de coin niet blijkt te stijgen na de announcement.

Nogmaals, ik heb geen 100% winst formule en grote kans dat ik gewoon veel geluk heb, maar deze manier van traden heeft voor mij de afgelopen maanden goed gewerkt.

Vooral veel geleerd door flink op mijn bek te gaan en mijn portfolio te zien halveren met 50% in een week. En erachter gekomen dat ik vooral verlies maak als ik met emotie ga traden na verlies en dan ineens overal winst denk te zien (vooral pump en dump coins vermijd ik daarom volledig).

Gewoon rustig wachten op een goede kans en niet persé constant winst willen maken. Ik zit regelmatig gewoon volledig in BTC of FIAT.
Goede post :).
pi_173612352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge hodlen totdat ze een dollar per stuk zijn :9~
:') Lees je nog eens in over marketcap enzo.
pi_173612621
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') Lees je nog eens in over marketcap enzo.
Denken dat de marketcap ook maar iets van doen heeft met de waardebepaling :D u funny guy yes
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173612732
mooie verschillende denkwijze.
Maar Als je denk dat een coin qua marketcap niet boven BTC kan uitkomen, denk je niet out of the box. De martketcap zit lang niet op zijn top (hopelijk). Dus een marketcap van BTC nu kan heel goed een marketcap van een andere munt zijn over 2 jaar
pi_173612751
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:27 schreef Kmbkjb het volgende:
mooie verschillende denkwijze.
Maar Als je denk dat een coin qua marketcap niet boven BTC kan uitkomen, denk je niet out of the box. De martketcap zit lang niet op zijn top (hopelijk). Dus een marketcap van BTC nu kan heel goed een marketcap van een andere munt zijn over 2 jaar
Mensen die lineair denken over marketcaps komen uit de oude wereld van financiėn en denken dat dat eventjes 1 op 1 over te nemen is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173612778
Kun je op een exchange ook een order plaatsen dat je coins verkocht worden bijvoorbeeld als de huidige koers nog 10 procent stijgt of juist nog 10 procent daalt daalt?

Bijvoorbeeld: ik heb Neo met een huidige koers koers van 20 usd. Ik ga pitten en wil dus een sell order op 22 usd en op 18 usd.

Mogelijk?
pi_173612789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kun je op een exchange ook een order plaatsen dat je coins verkocht worden bijvoorbeeld als de huidige koers nog 10 procent stijgt of juist nog 10 procent daalt daalt?

Bijvoorbeeld: ik heb Neo met een huidige koers koers van 20 usd. Ik ga pitten en wil dus een sell order op 22 usd en op 18 usd.

Mogelijk?
Op Bittrex kun je 1 van de 2 instellen. Niet allebei tegelijk.
pi_173612847
Ocl heeft mij toch zo'n 350 extra waves opgeleverd. Maar goed als Bch 2996 usd als waarde krijgt ben je gek om dat niet te gebruiken. 😉
  dinsdag 5 september 2017 @ 23:53:46 #101
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173613035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge hodlen totdat ze een dollar per stuk zijn :9~
Zou mooi zijn gezien ik er bijna een half miljoen heb :D

Release op Hitbtc zal ook wel weer voor een stijging gaan zorgen :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173613130
Mooie sell bij Verge zeg.
147 BTC, wat een grapjas. M'n portfolio ziet er niet meer uit zo.
Forcefield City Bewoner
pi_173613216
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Denken dat de marketcap ook maar iets van doen heeft met de waardebepaling :D u funny guy yes
Gaan we weer. Wat is het totaal aantal coins? Wat is de marketcap? Hoeveel geld moet er in Verge stromen om 1 dollar per stuk te bereiken? Hoeveel keer de marketcap van Bitcoin is dat? Hoe realistisch is dat?

Nu jij weer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 00:17:42 #104
163650 Greys
pi_173613272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef daankes het volgende:

[..]

Laat ik beginnen met zeggen dat dit geen gouden regels zijn om snel geld te verdienen, maar dat het alleen de manier is waarop ik 'handel'. Ik day-trade vooral en ga meestal 100% voor één coin en spreid verder weinig/niets.

Ik trade op Bittrex en heb meestal 5~6 tabs open staan van coins met hoog volume + die 'betrouwbaar' zijn. Dus geen Pump en Dump coins die net 70% zijn gestegen. Hier blijf ik bij voorbaat vanaf. Nu heb ik bijvoorbeeld QTUM, PAYX, OMG, NEO en LISK openstaan en daarnaast Bitcoinwisdom. Coins die al enige tijd op de eerste pagina staan en waar dus genoeg volume in zit.

Vooral nu de markt nog volatieler is dan normaal, kijk ik alleen naar de orderbooks en niet naar toekomstverwachtingen. Dan kijk ik naar orderbooks waarbij de orders geleidelijk oplopen en niet zozeer in trappen. Vooral bij de groene (buy) kant is dit belangrijk omdat dit laat zien dat er veel push-power is om de prijs op te drijven. Daarnaast wil je dat de groene kant het liefst wat groter is dan de rode uiteraard, omdat de prijs zo sneller stijgt.

Zodra ik een interessante coin zie wacht ik eigenlijk tot er wat buy-power komt van whales in de vorm van grote buy-orders (5~10BTC of meer). Hier reageren mensen op door te gaan buyen wat een kettingreactie in gang zet. Zaak is hierbij natuurlijk wel om een van de eerste te zijn om te kopen. Indien er inderdaad veel volume in de coin zit heb je kans dat er zo 3~5% van de prijs bij komt in 5~10 minuten.

Truc is dan om op tijd te verkopen want zodra er een aantal mensen beginnen te verkopen draait het hele circus zich om en verkoopt iedereen massaal. Vaak merk je dat net voor de grote verkoop dat alles al wat vertraagt, maar dat is ook een stuk ervaring gok ik. Het komt ook regelmatig voor dat ik te vroeg verkoop en de coin vervolgens nog 5% door stijgt. Maar liever minder winst dan verlies.

Mijn eigen regels zijn dat ik alleen inkoop als ik een van de eerste ben om in te kopen. Hoe later je bent, hoe lager de winst/groter de kans op verlies. Daarnaast ben ik ook niet bang om met enkele procenten verlies te verkopen zodra ik merk dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt.

In het geval dat de markt wat minder volatiel is kijk ik ook naar coins op pagina 2~3 die wat minder volume hebben maar waar ik wel wat vanaf weet. Bijvoorbeeld PIVX, Waves, Golem etc. Dan is het vooral het nieuws goed in de gaten houden en vlak voor announcement days inslaan. Dan moet je alleen wel het geduld hebben je coins enkele dagen te laten staan en ook accepteren en verlies nemen als de coin niet blijkt te stijgen na de announcement.

Nogmaals, ik heb geen 100% winst formule en grote kans dat ik gewoon veel geluk heb, maar deze manier van traden heeft voor mij de afgelopen maanden goed gewerkt.

Vooral veel geleerd door flink op mijn bek te gaan en mijn portfolio te zien halveren met 50% in een week. En erachter gekomen dat ik vooral verlies maak als ik met emotie ga traden na verlies en dan ineens overal winst denk te zien (vooral pump en dump coins vermijd ik daarom volledig).

Gewoon rustig wachten op een goede kans en niet persé constant winst willen maken. Ik zit regelmatig gewoon volledig in BTC of FIAT.
Top post. Dankjewel :)

Noobvraag: hoe krijg ik in godsnaam het orderboek van Bittrex zo te zien als groen links en rood rechts in zo'n tekening/grafiek zeg maar :@ Ik zie steeds alleen het orderboek in die gewone getallenlijstjes. Ik zag dat weleens langskomen op Twitter en kan het niet vinden waar dat zit. Waar moet ik dan op klikken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173613290
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Top post. Dankjewel :)

Noobvraag: hoe krijg ik in godsnaam het orderboek van Bittrex zo te zien als groen links en rood rechts in zo'n tekening/grafiek zeg maar :@ Ik zie steeds alleen het orderboek in die gewone getallenlijstjes. Ik zag dat weleens langskomen op Twitter en kan het niet vinden waar dat zit. Waar moet ik dan op klikken?
Boven de grafiek met de koers zitten 3 tabbladen. Een daarvan is het orderboek.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 00:26:31 #106
163650 Greys
pi_173613327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:21 schreef Thieske het volgende:

[..]

Boven de grafiek met de koers zitten 3 tabbladen. Een daarvan is het orderboek.
OMG zo simpel. Dankjewel, ik zocht bij het orderboek meer naar onder. Heb wel eerder zitten klikken bij de grafiek maar kennelijk nooit op de goede. Stom.

Vrouwen.. :') :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173613682
Hoe check je voor hoeveel je je OCL hebt gekocht en alles wel juist is gegaan?
pi_173613788
Alles in de plus :P
  woensdag 6 september 2017 @ 05:12:55 #109
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173613803
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 02:55 schreef cb2013 het volgende:
Hoe check je voor hoeveel je je OCL hebt gekocht en alles wel juist is gegaan?
Door je adres in te vullen op https://gravit.ws/projectico.aspx en te vergelijken met de OCL in je waves wallet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173614060
https://www.ethnews.com/c(...)-under-investigation

Toch raar dat binance er tussen staat terwijl binance de laatste dagen meerdere keren naar buiten gebracht dat het in Hong kong gevestigd is of blijkt het toch Shanghai te zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door chantalxx op 06-09-2017 09:12:23 ]
pi_173614622
Hoe moet je dit nou lezen/bekijken? Kan iemand mij dit kort even uitleggen

pi_173614755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:33 schreef firecow het volgende:
Hoe moet je dit nou lezen/bekijken? Kan iemand mij dit kort even uitleggen

[ afbeelding ]
Volgens mij geeft het aan wat het cumulatieve bid/ask volume is in het orderboek gemeten vanaf de best bid/ask.

Dus als je wil kopen of verkopen voor een bepaalde prijs op de x-as, dan staat er voor een totale waarde y aan coins voor je klaar.
pi_173614905
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 06:43 schreef chantalxx het volgende:
https://www.ethnews.com/c(...)-under-investigation

Toch raar dat binance er tussen staat terwijl binance de laatste dagen meerdere keren naar buiten heeft gebracht dat het in Hong kong gevestigd is of blijkt het toch Shanghai te zijn
Ik kan de lijst niet vinden in die link?
pi_173614993
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:05 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dan had je gelezen dat het aantal tokens fixed is dus extra tokens creėren niet kan
Het zou niet de eerste keer zijn dat tijdens de wedstrijd de doelpalen worden verplaatst.
pi_173615003
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik kan de lijst niet vinden in die link?
Staat als plaatje binnen de tekst. Zie neo/ant er niet tussen staan. Enige interessante die ik zie is binance. Bnb zal wel keer klappen krijgen denk ik
pi_173615081
Voor wie zich afvraagt waarom alles massaal wordt gedumpt:

https://twitter.com/cnLedger/status/905316148136132609
pi_173615136
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:49 schreef thenxero het volgende:

[..]

Volgens mij geeft het aan wat het cumulatieve bid/ask volume is in het orderboek gemeten vanaf de best bid/ask.

Dus als je wil kopen of verkopen voor een bepaalde prijs op de x-as, dan staat er voor een totale waarde y aan coins voor je klaar.
Jep, exact dit. Geeft ook erg mooi aan waarom het "walls" genoemd worden ;) Dat zijn de verticaal stijgende lijnen.
pi_173615183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:19 schreef daankes het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom alles massaal wordt gedumpt:

https://twitter.com/cnLedger/status/905316148136132609
Gisteren op 25% NEO eruit gegooid, ben ik ff blij :) geen China coins meer voor mij :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173615246
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gisteren op 25% NEO eruit gegooid, ben ik ff blij :) geen China coins meer voor mij :D
Die markt is me ook een beetje te link nu inderdaad
pi_173615375
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:19 schreef daankes het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom alles massaal wordt gedumpt:

https://twitter.com/cnLedger/status/905316148136132609
Dat Yunbi is eigenlijk niet zo heel groot, dus dit waait wel weer over.

Er zijn al zo vaak van die doemverhalen geweest uit China, en vervolgens bleef alles gewoon door gaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173615416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat Yunbi is eigenlijk niet zo heel groot, dus dit waait wel weer over.

Er zijn al zo vaak van die doemverhalen geweest uit China, en vervolgens bleef alles gewoon door gaan.
Dan zou ik dalijk massaal chinacoins inslaan als ik jou was ;) Ik ga mijn handen er niet aan branden, voor hetzelfde geld doet de overheid daar er nog een paar schepjes bovenop deze week.
pi_173615487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat Yunbi is eigenlijk niet zo heel groot, dus dit waait wel weer over.

Er zijn al zo vaak van die doemverhalen geweest uit China, en vervolgens bleef alles gewoon door gaan.
Inderdaad. Dit zijn mooie momenten om winst te pakken als daytrader. Alleen echt vasthouden van deze coins is inderdaad tricky op dit moment omdat je geen idee hebt of andere grote Chinese exchanges gaan volgen (onder druk van overheid).
pi_173615535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:33 schreef firecow het volgende:
Hoe moet je dit nou lezen/bekijken? Kan iemand mij dit kort even uitleggen

[ afbeelding ]
Een oudje, maar bij deze: https://tradeblock.com/bl(...)preting-order-books/
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173615980
Gaat OCL nou serieus voor omgerekend een halve dollar op Waves DEx _O-

Als ik omreken naar de 1,1 WAVES die ik ervoor betaald heb (goed, en wat rommel die ik via airdrops en leasing kreeg) dan kostte het me toen 6.30$ voor 936 OCL, dat zou nu een plus van 13,685.61% in dollars zijn.
pi_173616027
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:13 schreef Cyanide- het volgende:
Gaat OCL nou serieus voor omgerekend een halve dollar op Waves DEx _O-

Als ik omreken naar de 1,1 WAVES die ik ervoor betaald heb (goed, en wat rommel die ik via airdrops en leasing kreeg) dan kostte het me toen 6.30$ voor 936 OCL, dat zou nu een plus van 13,685.61% in dollars zijn.
Volgens blockfolio gewoon voor 0,018?
pi_173616153
Ik lees een bericht in het Crypto Calls Telegram channel: "We expect with currrent regulations issue waves soon will be under lot of pressure. Buy it if it falls to 78000/88000 levels."

Ik kan het niet meer bijhouden allemaal. Heeft Waves nu ook al gezeik met regulatie door de overheid?
pi_173616268
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Volgens blockfolio gewoon voor 0,018?
Klopt ook, ik vermoed dat CryptoCompare de prijs baseert op een trade in BTC waar 1OCL voor 0.0001271BTC ging, dat is omgerekend een halve dollar.
pi_173616287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik lees een bericht in het Crypto Calls Telegram channel: "We expect with currrent regulations issue waves soon will be under lot of pressure. Buy it if it falls to 78000/88000 levels."

Ik kan het niet meer bijhouden allemaal. Heeft Waves nu ook al gezeik met regulatie door de overheid?
Russische centrale bank heeft ook aangegeven het een en ander te willen gaan reguleren bij ICO's. Daar zal het bericht op zijn gebasseerd, aangezien Waves toestaat om nieuwe coins te maken op hun platform.
pi_173616339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:29 schreef daankes het volgende:

[..]

Russische centrale bank heeft ook aangegeven het een en ander te willen gaan reguleren bij ICO's. Daar zal het bericht op zijn gebasseerd, aangezien Waves toestaat om nieuwe coins te maken op hun platform.
Ben nu al benieuwd naar Sasha's posts. :')
pi_173616369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:29 schreef daankes het volgende:

[..]

Russische centrale bank heeft ook aangegeven het een en ander te willen gaan reguleren bij ICO's. Daar zal het bericht op zijn gebasseerd, aangezien Waves toestaat om nieuwe coins te maken op hun platform.
Ah oke. Dat bericht is toch ook alweer van gisteren of eergisteren?

De markt reageert er volgens mij ook nog niet echt op, net als de Yunbi delist ook weinig effect heeft als ik zo mijn Blockfolio bekijk.

Mooi stukje had je gisteravond trouwens geschreven hoe je trade, heb ik zeker wat aan gehad. Ik heb besloten mezelf te gaan verdiepen in 5 tot 10 fundamenteel sterke coins, me hier op te focussen en via die coins meer BTC te vergaren. Enige verschil is dat ik niet steeds 100% in een coin ga zitten, maar dit eerst ga testen met ~10% per trade. :)
  woensdag 6 september 2017 @ 10:36:25 #131
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173616384
Het is stil rondom Waves. Iets zegt me dat Waves 1.0 en Tokenomica weer op zich zal laten wachten.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 10:37:25 #132
163650 Greys
pi_173616403
Heerlijk hoor, die bemoeienissen en regeltjes. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173616499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ah oke. Dat bericht is toch ook alweer van gisteren of eergisteren?

De markt reageert er volgens mij ook nog niet echt op, net als de Yunbi delist ook weinig effect heeft als ik zo mijn Blockfolio bekijk.

Mooi stukje had je gisteravond trouwens geschreven hoe je trade, heb ik zeker wat aan gehad. Ik heb besloten mezelf te gaan verdiepen in 5 tot 10 fundamenteel sterke coins, me hier op te focussen en via die coins meer BTC te vergaren. Enige verschil is dat ik niet steeds 100% in een coin ga zitten, maar dit eerst ga testen met ~10% per trade. :)
Dat bericht is inderdaad al van gisteren ja. Als je even inzoomt op NEO/QTUM/PAY/OMG zie je dat de announcement van Yunbi wel degelijk een kort effect heeft gehad (dikke rode candle). Dat zijn ook de coins die worden gedelist op Yunbi en dus worden 'geraakt'.

De schrijver van dat bericht verwacht blijkbaar nog een announcement van de Russische bank die specifieker is gericht op Waves ofzo. We zullen zien.

Verder raad ik je ook zeker aan niet te beginnen met 100% in coins te stoppen, vooral omdat je veel fouten gaat maken en gaat panic-sellen/buyen op het begin (ervaring). Achteraf had ik ook beter eerst met een klein deel van mijn geld hiermee kunnen aanklooien. Had me een hoop ellende bespaard. En nogmaals: blijf van Pump en Dump coins af! Bespaar je de ellende.

Verder wil ik een dezer dagen nog wel wat orderbooks posten met wat uitleg (zoals ik er naar kijk) mocht er interesse in zijn.
pi_173616520
Kan iemand die link nog eens posten waar je kan controleren of je genoeg waves hebt ontvangen? Kan hem niet meer terugvinden
pi_173616555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef daankes het volgende:

[..]

Dat bericht is inderdaad al van gisteren ja. Als je even inzoomt op NEO/QTUM/PAY/OMG zie je dat de announcement van Yunbi wel degelijk een kort effect heeft gehad (dikke rode candle). Dat zijn ook de coins die worden gedelist op Yunbi en dus worden 'geraakt'.

De schrijver van dat bericht verwacht blijkbaar nog een announcement van de Russische bank die specifieker is gericht op Waves ofzo. We zullen zien.

Verder raad ik je ook zeker aan niet te beginnen met 100% in coins te stoppen, vooral omdat je veel fouten gaat maken en gaat panic-sellen/buyen op het begin (ervaring). Achteraf had ik ook beter eerst met een klein deel van mijn geld hiermee kunnen aanklooien. Had me een hoop ellende bespaard. En nogmaals: blijf van Pump en Dump coins af! Bespaar je de ellende.

Verder wil ik een dezer dagen nog wel wat orderbooks posten met wat uitleg (zoals ik er naar kijk) mocht er interesse in zijn.
Nee klopt, dat gaf je ook al aan in je post van gisteren en had ik gelukkig zelf ook bedacht niet in P&D te gaan zitten. Ik zit nu bijna 5 maanden in dit wereldje en wat ik tot die tijd verkeerd heb gedaan is teveel willen weten over teveel coins, wat gewoon onmogelijk is in deze snelle business. Daarom wil ik 'alles' te weten komen over circa 10 coins waarvan ik denk dat deze een toekomst hebben zoals Ethereum, Stratis, Waves, Lisk, Bitquence, OmiseGo, Golem, NEO, TenX, Civic.

En ja, ik heb zeker interesse in uitleg van jou wat betreft orderbooks. Hier kan ik nog genoeg over leren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 10:52:45 #136
163650 Greys
pi_173616619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef daankes het volgende:

Verder wil ik een dezer dagen nog wel wat orderbooks posten met wat uitleg (zoals ik er naar kijk) mocht er interesse in zijn.
Heel graag! :)

De buy wall en sell wall vind ik nog wat ingewikkeld. Ik snap het in basis denk ik wel (dat als een whale een zeer groot aantal verkoopt op een bepaalde prijs dat het wrs daarna gaat zakken en omgekeerd bij kopen) maar wat extra uitleg over orderbooks is heel erg welkom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 10:54:40 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173616645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:36 schreef VeX- het volgende:
Het is stil rondom Waves. Iets zegt me dat Waves 1.0 en Tokenomica weer op zich zal laten wachten.
September was de Waves maand heb ik meerdere malen voorbij zien komen in dit topic (lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173616661
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:37 schreef Greys het volgende:
Heerlijk hoor, die bemoeienissen en regeltjes. :{
Is in the long run alleen maar beter.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 11:03:48 #139
163650 Greys
pi_173616813
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Is in the long run alleen maar beter.
Ja ik probeer dat ook te vinden. Want ik snap waarom het beter is, dat er minder scams mogelijk zijn etc dus meer vertrouwen. Maar aan de andere kant vonden volgens mij velen dat ongereguleerde ook juist een grote pro hiervan. Tis een beetje dubbel voor m'n gevoel. De risico's hadden ook een aantrekkingskracht natuurlijk, hoe raar dat ook klinkt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173616936
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik probeer dat ook te vinden. Want ik snap waarom het beter is, dat er minder scams mogelijk zijn etc dus meer vertrouwen. Maar aan de andere kant vonden volgens mij velen dat ongereguleerde ook juist een grote pro hiervan. Tis een beetje dubbel voor m'n gevoel. De risico's hadden ook een aantrekkingskracht natuurlijk, hoe raar dat ook klinkt.
Daarom, fundamentals blijven belangrijk. Zoek coins waar je vertrouwen in hebt.

Ik vond dit artikel een flinke eye opener trouwens. Redelijk hard om te lezen, ben het zeker niet met alles eens, maar weer wat meer realiteitszin is wel goed. Wil als we weer een bullrun doen zsm. mijn inleg eruit gaan halen.

https://prestonbyrne.com/2017/09/01/the-bear-case-for-crypto/
  woensdag 6 september 2017 @ 11:15:34 #141
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173617013
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

September was de Waves maand heb ik meerdere malen voorbij zien komen in dit topic (lol)
Ja klopt, ik ook. Vooralsnog is het alleen nog maar meer van hetzelfde.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173617055
Hebben mensen hier al ingeschreven op triaconta.com?

Ik wel. Eerste tracker, plus dividend uitkeringen. Kwam erg interessant op mij over.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:41:51 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Homey het volgende:
Hebben mensen hier al ingeschreven op triaconta.com?

Ik wel. Eerste tracker, plus dividend uitkeringen. Kwam erg interessant op mij over.
Nee:

quote:
1. Have a higher probability of increasing in value
If you invest in one or two (or ten) currencies available in the market, you are hoping that those currencies suddenly surge in price. But nobody knows beforehand which currencies will do well and which will not. The CombiCoin will always benefit from the growth of any of the top 30 currencies."
wat? :')
  woensdag 6 september 2017 @ 11:43:16 #144
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173617532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Homey het volgende:
Hebben mensen hier al ingeschreven op triaconta.com?

Ik wel. Eerste tracker, plus dividend uitkeringen. Kwam erg interessant op mij over.
he, Nederlandse ico

quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee:

[..]

wat? :')
soort van index dus
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173617540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee:

[..]

wat? :')
Het functioneert als een tracker. Gelijkgewogen. Dat mindert het risico, alias het voordeel van diversificatie.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:45:12 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Sosa het volgende:

[..]

he, Nederlandse ico

[..]

soort van index dus
Blijkbaar. En daarmee heb je dus een grotere kans om winst te maken dan met losse cryptovaluta. Volgens die ICO.

Nee, ik blijf er ver vandaan.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:46:16 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617597
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Homey het volgende:

[..]

Het functioneert als een tracker. Gelijkgewogen. Dat mindert het risico, alias het voordeel van diversificatie.
En wie betaalt de beheerskosten van die tracker? En waarom zou die tracker eerder stijgen dan een losse coin?
  woensdag 6 september 2017 @ 11:46:27 #148
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173617600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Homey het volgende:

[..]

Het functioneert als een tracker. Gelijkgewogen. Dat mindert het risico, alias het voordeel van diversificatie.
Mindert ook direct je potentiėle rendement.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173617626
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Mindert ook direct je potentiėle rendement.
maar ook je verlies
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173617630
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Mindert ook direct je potentiėle rendement.
Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
pi_173617645
Veilig proberen te spelen in de meest risicovolle markt die er bestaat? Volgens mij stop je je geld dan op de verkeerde plek.
pi_173617661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En wie betaalt de beheerskosten van die tracker? En waarom zou die tracker eerder stijgen dan een losse coin?
De tria tokens keren 50% van de winsten uit, dat is wel bijzonder. Bij andere tokens zie je dat niet. De rest van de winst gaat op aan onderhoud en enkele vaste lasten van triaconta.

De tracker is een directe afgeleide van 30 coins, in een mandje. That's it.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:48:39 #153
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173617662
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Homey het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
Dat is bij deze ook nog maar de vraag.

Onbekend wat de AFM ervan gaat vinden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173617669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef daankes het volgende:
Veilig proberen te spelen in de meest risicovolle markt die er bestaat? Volgens mij stop je je geld dan op de verkeerde plek.
Wie zegt dat het veilig is?
pi_173617677
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dat is bij deze ook nog maar de vraag.

Onbekend wat de AFM ervan gaat vinden.
De ICO moet eerst lukken natuurlijk.

De AFM horen we wel nog een keer over cryptocurrencies, die lopen hopeloos achter op Fintech gebied. Geef ze een belletje als je vragen hebt.
pi_173617692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef Homey het volgende:

[..]

Wie zegt dat het veilig is?
Nou ja, je diversifiėert volgens mij om je risico zo klein mogelijk te houden? Als je zo min mogelijk risico wil lopen, zou ik mijn geld uberhaupt nog niet in cryptocurrency stoppen.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:50:44 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Homey het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
Nee, het is geen veel betere optie. Nog niet bijna. Maar goed, succes met je investering :)
pi_173617713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:50 schreef daankes het volgende:

[..]

Nou ja, je diversifiėert volgens mij om je risico zo klein mogelijk te houden? Als je zo min mogelijk risico wil lopen, zou ik mijn geld uberhaupt nog niet in cryptocurrency stoppen.
Ja klopt. Wil niet zeggen dat het veilig is. Wel veiliger dan in een losse coin belegd zijn. Je snapt toch wel hoe diversificatie werkt?

Hoe risico avers je bent, ga je zelf over.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:51:33 #159
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173617721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef Homey het volgende:

[..]

De ICO moet eerst lukken natuurlijk.

De AFM horen we wel nog een keer over cryptocurrencies, die lopen hopeloos achter op Fintech gebied. Geef ze een belletje als je vragen hebt.
Over vermogensbeheer en beleggingsfondsen staat al genoeg op hun site.


Voldoende voor mij om er mijlenver van weg te blijven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173617743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, het is geen veel betere optie. Nog niet bijna. Maar goed, succes met je investering :)
Dank u. Heb maar een beperkt bedrag er in zitten, blijft speculatief natuurlijk.
pi_173617749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:51 schreef Homey het volgende:

[..]

Ja klopt. Wil niet zeggen dat het veilig is. Wel veiliger dan in een losse coin belegd zijn. Je snapt toch wel hoe diversificatie werkt?

Hoe risico avers je bent, ga je zelf over.
Uiteraard snap ik dat. Maar als ik risico avers zou zijn, zou ik mijn geld bij een beleggingsfonds neerleggen en niet bij een of andere onbekende ICO die investeert in Cryptocurrency. Maar dat is mijn mening.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:52:35 #162
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef daankes het volgende:
Veilig proberen te spelen in de meest risicovolle markt die er bestaat? Volgens mij stop je je geld dan op de verkeerde plek.
Precies. We weten allemaal dat als de markt zakt dat nagenoeg alle coins rood staan. Zie wat er afgelopen dagen gebeurde. Het voordeel van een tracker is er dan ook amper. En daarnaast kost een tracker geld.
pi_173617792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Precies. We weten allemaal dat als de zakt dat nagenoeg alle coins rood staan. Het voordeel van een tracker is er dan ook amper. En daarnaast kost een tracker geld.
Als dit, als dat. Als je zo risico avers bent, moet je hier inderdaad niet in belegd zijn. Dat is obvious tot en met. Sparen kost ook geld. Een bankrekening aanhouden ook. Alles kost geld.
pi_173617807
Doet er nog iemand wat met de Aventus ICO?
  woensdag 6 september 2017 @ 11:56:33 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Homey het volgende:

[..]

Als dit, als dat. Als je zo risico avers bent, moet je hier inderdaad niet in belegd zijn. Dat is obvious tot en met. Sparen kost ook geld. Een bankrekening aanhouden ook. Alles kost geld.
Je moet realistisch zijn. Waarom zou zo'n tracker minder risicovol zijn dan een eigen (gratis) mandje met een paar (alt)coins erin?

pi_173617879
Heb wat geld gestopt in STEEM, heeft wel potentie om te groeien volgens mij.
pi_173617906
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus :7

Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen :W

Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p. ^O^
  woensdag 6 september 2017 @ 12:00:04 #168
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173617927
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Blijkbaar. En daarmee heb je dus een grotere kans om winst te maken dan met losse cryptovaluta. Volgens die ICO.

Nee, ik blijf er ver vandaan.
nouja, gemiddeld genomen zul je safer spelen. En niet meer winst maken, staat dat er?

Natuurlijk is de kans dįt je winst maken misschien groter, omdat je minder risico neemt.

Maar ik zit liever ook zelf aan de knoppen.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173617947
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173617994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee:

[..]

wat? :')
Echt he. Zij weten blijkbaar welke coins gaan stijgen en dat zijn de top coins!!

:')
pi_173618013
quote:
7s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:57 schreef no1uknow het volgende:
Heb wat geld gestopt in STEEM, heeft wel potentie om te groeien volgens mij.
Zeer interessant platform ook. Ben heel benieuwd hoe het gaat ontwikkelen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173618029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Homey het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
:')_! In een markt als deze over permanent spreken.

Als je wil investeren in een "fonds" dan zou ik eens naar ICONOMI kijken. De eerste die hier mee kwam en die gaan een daadwerkelijk fonds op de "echte" beurzen starten.
  woensdag 6 september 2017 @ 12:05:47 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173618044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:00 schreef Sosa het volgende:

[..]

nouja, gemiddeld genomen zul je safer spelen. En niet meer winst maken, staat dat er?

Natuurlijk is de kans dįt je winst maken misschien groter, omdat je minder risico neemt.

Maar ik zit liever ook zelf aan de knoppen.
Dat klopt helemaal niet. Je hebt 30 dobbelstenen, allemaal met 3x winst en 3x verlies erop. Welke kans is groter:

Je gooit 1 dobbelsteen en hij valt op winst
Je gooit alle 30 dobbelstenen en er vallen er minimaal 15 op winst.
pi_173618065
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef Homey het volgende:

[..]

De ICO moet eerst lukken natuurlijk.

De AFM horen we wel nog een keer over cryptocurrencies, die lopen hopeloos achter op Fintech gebied. Geef ze een belletje als je vragen hebt.
Ah natuurlijk. Eerst een paar miljoenen binnenharken, en dan pas gaan ontwikkelen. ICOs zijn een teken van alles wat er nu mis is met deze industrie.
pi_173618082
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef fukforce het volgende:
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus :7

Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen :W

Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p. ^O^
:')_!

Ik bied twee keer de helft.
pi_173618273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je moet realistisch zijn. Waarom zou zo'n tracker minder risicovol zijn dan een eigen (gratis) mandje met een paar (alt)coins erin?

Omdat die tracker 30 coins behelst, die in de top 30 zitten. Dat vereist continu herbalanceren. In je uppie lukt dat niet. Plus je moet meerdere wallets en in meerdere exchanges handelen.

Dat kost veel tijd, geld en moeite. En risico als je alles handmatig moet doen.
  woensdag 6 september 2017 @ 12:21:25 #177
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173618304
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef fukforce het volgende:
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus :7

Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen :W

Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p. ^O^
Wavesdex heeft maar 20 orders OCL verwerkt en heeft een 24h volume van nog geen 5k euro. Maar jij maar daar op de een of andere manier 1k winst op? Klinkt niet heel geloofwaardig.

Of bedoel je dat je je OCL hebt verkocht?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173618305
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef fukforce het volgende:
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus :7

Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen :W

Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p. ^O^
Leuk voor je :)
pi_173618340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal niet. Je hebt 30 dobbelstenen, allemaal met 3x winst en 3x verlies erop. Welke kans is groter:

Je gooit 1 dobbelsteen en hij valt op winst
Je gooit alle 30 dobbelstenen en er vallen er minimaal 15 op winst.
Sorry, maar je hebt echt geen flauw benul van index beleggen. Het gaat om de survival rate. Op termijn verdwijnen coins zoals ook bedrijven verdwijnen. Daar gaat je inleg. Bij een index zit je per definitie in de meest succesvolle coins of bedrijven. Ongeacht welke dat zijn.

Kijk eens naar de samenstelling van de aex in 1970, 1980, 1990, 2000 en nu. Verschilt onwijs, alleen een paar bedrijven bestaan nog (Shell, Philips). Als je los in die bedrijven zat was je waarschijnlijk je meeste inleg kwijt, als je gewoon in de index zit was je behoorlijk wat rijker.
pi_173618499
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dat is bij deze ook nog maar de vraag.

Onbekend wat de AFM ervan gaat vinden.
Hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Ik verbaas me er over dat er nu pas 'indexcoins' op de markt komen na zoveel jaren dat crypto al bestaat. Dit is volgens mij de tweede die ik zie na Iconomi, helaas is ICN token op het moment waardeloos.

An sich vind ik zulke indexen helemaal niet onaardig, ook al ga ik er zelf niet in zitten. De vraag bij Triaconta was toch ook of ze hun index wel aanpassen aan de marktomstandigheden. Ik meen gelezen te hebben dat ze in elke 30 coins gewoon voor 3,33% gaan zitten. Tsja, dan kun je net zo goed in eigen beheer in die 30 coins gaan zitten, betaal je tenminste ook geen fee aan Triaconta.
pi_173618621
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:21 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wavesdex heeft maar 20 orders OCL verwerkt en heeft een 24h volume van nog geen 5k euro. Maar jij maar daar op de een of andere manier 1k winst op? Klinkt niet heel geloofwaardig.

Of bedoel je dat je je OCL hebt verkocht?
Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.

5K euro 24hrs volume?? Volgens mij word het tijd voor een bril!!

Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zou neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst :7

Je kan nog steeds aanmelden via DM 1 BTC ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door fukforce op 06-09-2017 12:52:44 ]
pi_173618737
quote:
3s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:40 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.

5K euro 24hrs volume?? Volgens mij word het tijd voor een bril!!

Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zo neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst :7

Je kan nog steeds aanmelden via DM 1 BTC ^O^
fukforce

fukforce :')
  woensdag 6 september 2017 @ 12:52:13 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173618771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:23 schreef Homey het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt echt geen flauw benul van index beleggen.
Ik doe het pas zo'n 10 jaar :')

quote:
Het gaat om de survival rate. Op termijn verdwijnen coins zoals ook bedrijven verdwijnen. Daar gaat je inleg. Bij een index zit je per definitie in de meest succesvolle coins of bedrijven. Ongeacht welke dat zijn.
Coins en bedrijven zijn niet bepaald vergelijkbaar qua risicoprofiel / volatiliteit.

quote:
Kijk eens naar de samenstelling van de aex in 1970, 1980, 1990, 2000 en nu. Verschilt onwijs, alleen een paar bedrijven bestaan nog (Shell, Philips). Als je los in die bedrijven zat was je waarschijnlijk je meeste inleg kwijt, als je gewoon in de index zit was je behoorlijk wat rijker.
Wie houdt zijn portfolio dan ook 50 jaar ongewijzigd? En de meeste beleggers zitten niet in 1 bedrijf. Daarnaast zijn de kosten van een wereldwijde ETF zeer laag. Wat is de TER van deze ICO?

Het is dus geld uitgeven aan een tracker die een pakketje samenstelt van iets wat per definitie zeer risicovol is.
Het verhaal klinkt voor de beginner in ieder geval aannemelijk en interessant, denk dat ze best nog wel wat binnen kunnen halen bij instappers. Mensen die gehoord hebben dat je gouden bergen kunt verdienen met crypto, en dat dan in combinatie met een laag risico. Top ICO :P
pi_173618817
Jij maakt er weer gouden bergen met laag risico van. Niemand beweert dat, dat zijn jouw woorden. Jammer.
pi_173618820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik doe het pas zo'n 10 jaar :')

[..]

Coins en bedrijven zijn niet bepaald vergelijkbaar qua risicoprofiel / volatiliteit.

[..]

Wie houdt zijn portfolio dan ook 50 jaar ongewijzigd? En de meeste beleggers zitten niet in 1 bedrijf. Daarnaast zijn de kosten van een wereldwijde ETF zeer laag. Wat is de TER van deze ICO?

Het is dus geld uitgeven aan een tracker die een pakketje samenstelt van iets wat per definitie zeer risicovol is.
Het verhaal klinkt voor de beginner in ieder geval aannemelijk en interessant, denk dat ze best nog wel wat binnen kunnen halen bij instappers. Mensen die gehoord hebben dat je gouden bergen kunt verdienen met crypto, en dat dan in combinatie met een laag risico. Top ICO :P
Het kan voor de beginner ook gewoon handig zijn. Ik durf te wedden dat er velen zijn geweest die begonnen met crypto alles in 1 coin hebben geknald op het begin. Met 1 coin loop je meer risico om je geld te verliezen maar wellicht ook de kans om juist een gigantisch rendement te pakken. In een index van 30 coins zal je fluctuatie in ieder geval kleiner zijn dan wanneer je in maar 1 coin zit.
pi_173618848
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Het kan voor de beginner ook gewoon handig zijn. Ik durf te wedden dat er velen zijn geweest die begonnen met crypto alles in 1 coin hebben geknald op het begin. Met 1 coin loop je meer risico om je geld te verliezen maar wellicht ook de kans om juist een gigantisch rendement te pakken. In een index van 30 coins zal je fluctuatie in ieder geval kleiner zijn dan wanneer je in maar 1 coin zit.
Ze mikken ook op mensen die nog nooit in cryptos hebben gezeten, exact vanwege het hoge risico van in 1 coin zitten. Zoals zoveel beginnende beleggers in 1 aandeel zitten. Spreiden mindert het risico, dat is een feit. Maakt het dan gelijk een laag risico? Nee, maar wel minder. En als je hierin stapt, doe het voor een bedrag wat je kan missen.
  woensdag 6 september 2017 @ 12:59:54 #187
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173618865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Ik verbaas me er over dat er nu pas 'indexcoins' op de markt komen na zoveel jaren dat crypto al bestaat. Dit is volgens mij de tweede die ik zie na Iconomi, helaas is ICN token op het moment waardeloos.

Ik zei dit dus vorig jaar ook al hier. Idd vreemd dat dit nu pas van de grond komt.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173618879
Volume van STEEM stijgt gestaag
  woensdag 6 september 2017 @ 13:23:51 #189
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173619281
quote:
3s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:40 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.

5K euro 24hrs volume?? Volgens mij word het tijd voor een bril!!

Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zou neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst :7

Je kan nog steeds aanmelden via DM 1 BTC ^O^
Ok man, als jij dat zegt. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173619531
Zo mijn nav en Flo gaat lekker . :P
pi_173619657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:59 schreef Homey het volgende:

[..]

Ze mikken ook op mensen die nog nooit in cryptos hebben gezeten, exact vanwege het hoge risico van in 1 coin zitten. Zoals zoveel beginnende beleggers in 1 aandeel zitten. Spreiden mindert het risico, dat is een feit. Maakt het dan gelijk een laag risico? Nee, maar wel minder. En als je hierin stapt, doe het voor een bedrag wat je kan missen.
Risicoreductie terwijl je rendement gelijk kan blijven, jup. Anders even een lesje standaarddeviatie en beta geven aan onze medefokkers? :P
pi_173620054
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Risicoreductie terwijl je rendement gelijk kan blijven, jup. Anders even een lesje standaarddeviatie en beta geven aan onze medefokkers? :P
Ze kunnen dit artikel lezen over de CombiCoin: https://medium.com/@Combi(...)mbicoin-d68bf963b096

Net gepubliceerd. Legt goed uit hoe het werkt.
pi_173620066
Aventus gaat hard _O- die gaan het laatste restje in het publieke deel van de ICO zo kwijt zijn :')
pi_173620133
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:04 schreef Cyanide- het volgende:
Aventus gaat hard _O- die gaan het laatste restje in het publieke deel van de ICO zo kwijt zijn :')
Wat doet t?
Lambo of Rekt
pi_173620174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat doet t?
Ticketing (concerten) op de blockchain om scalping tegen te gaan.

Er was nog twv 15k ETH AVT te koop in de ICO die 9 minuten geleden startte. All gone now. Totaal 60k ETH opgehaald.
pi_173620269
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:09 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ticketing (concerten) op de blockchain om scalping tegen te gaan.

Er was nog twv 15k ETH AVT te koop in de ICO die 9 minuten geleden startte. All gone now. Totaal 60k ETH opgehaald.
Oh, ja.. daar kon je op wachten, die is gelijk uitverkocht :+
Lambo of Rekt
pi_173620286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oh, ja.. daar kon je op wachten, die is gelijk uitverkocht :+
Kut MEW, was weer waardeloos, heel de Slack van Aventus loopt te zeiken over MEW. ik zat nog wel op een ander network, want op de standaard had hij al moeite je balance te laden, meer GAS ingegeven dan aangeraden werd en tóch staat m'n transactie ruim een kwartier later nog pending :r
  woensdag 6 september 2017 @ 14:20:07 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173620329
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:55 schreef roislecxe het volgende:

[..]

XVG mag gerust naar een dollar per stuk O-)
Dat zou wel mooi zijn. Mooi zakcentje erbij :D

Liever nog Reddcoin :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173620358
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:17 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Kut MEW, was weer waardeloos, heel de Slack van Aventus loopt te zeiken over MEW. ik zat nog wel op een ander network, want op de standaard had hij al moeite je balance te laden, meer GAS ingegeven dan aangeraden werd en tóch staat m'n transactie ruim een kwartier later nog pending :r
Ja je moet gas en GWEI hoger zetten, echt op zn max met eth, dat is killing tegenwoordig.

Ik hitte een bug in MEW waardoor ik 2 ETH teveel wegstuurde, best tricky dat, want ik kreeg een refused omdat ik een nieuwe transactie moest generaten. Dus ik generate een nieuwe transactie, stuurt hij 2x2ETH weg naar een ICO ipv 1keer. :') Dus totaal 10 eth ingezet op een ICO waar ik 8 wilde inzetten :+
Lambo of Rekt
pi_173620433
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja je moet gas en GWEI hoger zetten, echt op zn max met eth, dat is killing tegenwoordig.

Ik hitte een bug in MEW waardoor ik 2 ETH teveel wegstuurde, best tricky dat, want ik kreeg een refused omdat ik een nieuwe transactie moest generaten. Dus ik generate een nieuwe transactie, stuurt hij 2x2ETH weg naar een ICO ipv 1keer. :') Dus totaal 10 eth ingezet op een ICO waar ik 8 wilde inzetten :+
Krijg je die teveel gebruikte GWEI en GAS bij transacties wel in de vorm van ETH terug en dus betaal je gewoon een 'normale' fee onder de streep?

Was dit presale-ICO van Aventus trouwens?
pi_173620502
Well well well: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731

Ik gok op Waves, Stratis, Bitquence, Verge die op Binance komen en dan nog een 5e.
pi_173620520
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731

Dus er gaan vijf nieuwe coins toegevoegd worden vanuit het vote gedeelte, tevens met meer internationaal publiek en coins zou het wel eens slim kunnen zijn om bnb in te slaan
pi_173620525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Well well well: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731

Ik gok op Waves, Stratis, Bitquence, Verge die op Binance komen en dan nog een 5e.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:33 schreef chantalxx het volgende:
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731

Dus er gaan vijf nieuwe coins toegevoegd worden vanuit het vote gedeelte, tevens met meer internationaal publiek en coins zou het wel eens slim kunnen zijn om bnb in te slaan
Goed nieuws.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173620526
Oh haha, is er net iemand die het post hier
pi_173620618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:27 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Krijg je die teveel gebruikte GWEI en GAS bij transacties wel in de vorm van ETH terug en dus betaal je gewoon een 'normale' fee onder de streep?

Was dit presale-ICO van Aventus trouwens?
Nee, de presale was al af, dit was het public gedeelte.
pi_173620953
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:39 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee, de presale was al af, dit was het public gedeelte.
Scaled lekker he, zo'n blockchain.
pi_173621148
TheWolf3221 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 13:02:06 Coinbase to add 3 new coins/tokens. According to Peter Todd Viacoin $VIA is a lock. Others being strongly considered are $OMG and $DCR. reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173621204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:07 schreef dimmak het volgende:
TheWolf3221 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 13:02:06 Coinbase to add 3 new coins/tokens. According to Peter Todd Viacoin $VIA is a lock. Others being strongly considered are $OMG and $DCR. reageer retweet
Fuck. Paar dagen terug VIA weg gedaan na maanden lang hodlen. :')
pi_173621216
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Fuck. Paar dagen terug VIA weg gedaan na maanden lang hodlen. :')
Ze zijn nog cheap.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173621434
Daarom nooit coins wegdoen, al doen ze maanden niks. Als je het kan missen lekker laten staan. Decred to the moon!
  woensdag 6 september 2017 @ 15:23:37 #212
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173621465
quote:
Coinmarketcap als bron _O-
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 6 september 2017 @ 15:25:38 #213
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173621495
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:23 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Coinmarketcap als bron _O-
De DNBcoin is er dus ook :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 6 september 2017 @ 15:25:41 #214
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173621497
Krijg nou wat, is die Aventus ICO nu al dicht? Die was straks nog open toch?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173621522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef Sosa het volgende:
Krijg nou wat, is die Aventus ICO nu al dicht? Die was straks nog open toch?
Uitverkocht bigboy :9
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 15:27:58 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173621536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef Sosa het volgende:
Krijg nou wat, is die Aventus ICO nu al dicht? Die was straks nog open toch?
FOMO
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173621573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef Sosa het volgende:
Krijg nou wat, is die Aventus ICO nu al dicht? Die was straks nog open toch?
FF lezen pik. Begon om 14u en was in 7 minuten uitverkocht

We would like to thank everyone for participating in our token sale and supporting us through the whole process. Our token sale ended at 12:07pm UTC today after hitting our hard cap of ~60,000 ETH.
  woensdag 6 september 2017 @ 15:40:28 #218
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173621753
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

FF lezen pik. Begon om 14u en was in 7 minuten uitverkocht

We would like to thank everyone for participating in our token sale and supporting us through the whole process. Our token sale ended at 12:07pm UTC today after hitting our hard cap of ~60,000 ETH.
jezus
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173621776
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:23 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Coinmarketcap als bron _O-
Ik moest ook even gniffelen maar hey, weet jij een betere bron met overzicht van welke coins er zijn? :P
pi_173622266
Onvoorstelbaar hoeveel en hoe snel mensen ergens cryto in een ICO schuiven. Lekker verdienen zo voor die partijen
  woensdag 6 september 2017 @ 16:21:21 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173622466
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

FF lezen pik. Begon om 14u en was in 7 minuten uitverkocht

We would like to thank everyone for participating in our token sale and supporting us through the whole process. Our token sale ended at 12:07pm UTC today after hitting our hard cap of ~60,000 ETH.
Sow :D
pi_173622532
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Sow :D
19 miljoen dollar in 7 minuten, misschien moet ik ook eens een ICO starten gewoon omdat het kan
pi_173622544
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Sow :D
Ja, ze overdrijven lichtelijk hoor, zo'n 45k ETH was al weg in een presale en investors. Maar toch, 15K ETH in 7 minuten... En dat terwijl het halve Ethereum network gelijk weer op z'n gat lag..
pi_173622767
quote:
Wat een onzin vragen allemaal, de meeste kun je zelf ook wel beantwoorden met wat onderzoek op google.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173624147
Lambo of Rekt
pi_173624216
Ik raad nogmaals alle NEO FOMO's aan er uit te stappen. De coin gaat voorlopig echt niet meer terug naar de ¤40
pi_173624255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:50 schreef Roellie80 het volgende:
Ik raad nogmaals alle NEO FOMO's aan er uit te stappen. De coin gaat voorlopig echt niet meer terug naar de ¤40
GAS farmen.. dat is alles, ik ga ze niet met verlies verkopen, simple as that :P
Lambo of Rekt
pi_173624656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Well well well: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731

Ik gok op Waves, Stratis, Bitquence, Verge die op Binance komen en dan nog een 5e.
Het daadwerkelijk restricten van chinese accounts maakt het nieuws weer stuk minder feestelijk om eerlijk te zijn... Maarja dat zat in de pijplijn!
pi_173625250
Iemand hier gehoord van bitJob? Volgende week is er een ICO.

https://bitjob.io/

De Nederlandse overheid heeft ook een vinger in de pap in dit project.
  woensdag 6 september 2017 @ 19:13:58 #231
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173625713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef Mandéra het volgende:
Iemand hier gehoord van bitJob? Volgende week is er een ICO.

https://bitjob.io/

De Nederlandse overheid heeft ook een vinger in de pap in dit project.
Is 1 van de 30 pilots die de Nederlandse overheid volgt.

quote:
Om te vast te stellen welke kansen er zijn voor de Nederlandse overheid organiseren we pilots. Tijdens deze pilots brengen we in kaart op welke wijze blockchain overheidsprocessen kan vernieuwen en verbeteren. Via het uitwerken van use cases wordt duidelijk met welke technologische, maatschappelijke, juridische en bestuurlijke vraagstukken overheidsorganisaties te maken krijgen in de komende jaren.
https://www.blockchainpilots.nl/

Toch wel wat anders dan dat de Nederlandse overheid een vinger in de pap heeft.

Maar niets van gehoord.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173625927
Ben wel benieuwd of TrustCoin nog met een product gaat komen binnenkort.

Ze zijn wat aan de late kant (niet vreemd bij dit soort projecten) en de huidige marketcap is een fooitje vergeleken met wat het zou kunnen zijn...
pi_173626109
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:22 schreef MaGNeT het volgende:
Ben wel benieuwd of TrustCoin nog met een product gaat komen binnenkort.

Ze zijn wat aan de late kant (niet vreemd bij dit soort projecten) en de huidige marketcap is een fooitje vergeleken met wat het zou kunnen zijn...
Deze week nieuwe website als het goed is, misschien dat er dan ook wat meer informatie komt.
pi_173626238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Deze week nieuwe website als het goed is, misschien dat er dan ook wat meer informatie komt.
Oh mooi, dat heb ik gemist. Heb al een tijdje het gevoel dat er wat gaat gebeuren, mag ook onderhand wel ;) Heb er nog steeds 32000 dus dat kan nog wel wat worden dan.
pi_173626318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh mooi, dat heb ik gemist. Heb al een tijdje het gevoel dat er wat gaat gebeuren, mag ook onderhand wel ;) Heb er nog steeds 32000 dus dat kan nog wel wat worden dan.
Ik las het vanmiddag op de Slack, dat dat ging gebeuren, al zei die gozer wel dat hij nog even op officiėle bevestiging wachtte. Ben wel benieuwd :). En ja, er mag wel wat gebeuren. Ten tijde dat ik er 100 euro in stopte (voor mijn vader) waren ze 0,30, dat was geloof ik mei ofzo, en nu ook. Hoogste wat ik gezien heb was 0,47 dollar tot nu toe. Verwacht echt niet dat ze snel ver omhoog schieten, maar wat meer leven mag wel :).

Ik heb er wat minder, 340 :P.
pi_173626335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik las het vanmiddag op de Slack, dat dat ging gebeuren, al zei die gozer wel dat hij nog even op officiėle bevestiging wachtte. Ben wel benieuwd :). En ja, er mag wel wat gebeuren. Ten tijde dat ik er 100 euro in stopte (voor mijn vader) waren ze 0,30, dat was geloof ik mei ofzo, en nu ook. Hoogste wat ik gezien heb was 0,47 dollar tot nu toe. Verwacht echt niet dat ze snel ver omhoog schieten, maar wat meer leven mag wel :).

Ik heb er wat minder, 340 :P.
Ah, mss ook daar maar eens op Slack aanmelden dan :)
pi_173627112
ik heb een paar dagen geleden een bitcoin verzonden maar hij heeft nog steeds geen confirmation. op blockchain.info kan de transactie ook niet gevonden worden. weet iemand wat t probleem kan zijn?
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2017 @ 20:04:44 #238
230491 Zith
pls tip
pi_173627175
test
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173627395
Wat is het voordeel van PIVX tegover andere coins? Heeft deze coin iets bijzonders dat anderen niet hebben? Iemand die ze bezit?
pi_173627421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef niggeplease het volgende:
ik heb een paar dagen geleden een bitcoin verzonden maar hij heeft nog steeds geen confirmation. op blockchain.info kan de transactie ook niet gevonden worden. weet iemand wat t probleem kan zijn?
Waar vandaan is ie verstuurd? Heb je in je bitcoinclient wel een ID?
pi_173627466
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Waar vandaan is ie verstuurd?
btc wallet. ik vond een wallet.dat bestandje op een oude hdd. zou t kunnen dat ik heb verzonden zonder dat ie gesynct was? dus dat de hoeveelheid op mn wallet niet klopte op moment van verzenden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 20:17:39 #242
163650 Greys
pi_173627525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:15 schreef niggeplease het volgende:

[..]

btc wallet. ik vond een wallet.dat bestandje op een oude hdd. zou t kunnen dat ik heb verzonden zonder dat ie gesynct was? dus dat de hoeveelheid op mn wallet niet klopte op moment van verzenden.
Wel met fee verstuurd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173627538
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel met fee verstuurd?
ja maar was nog al weinig zag ik later, 95 cent..
pi_173627670
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:15 schreef niggeplease het volgende:

[..]

btc wallet. ik vond een wallet.dat bestandje op een oude hdd. zou t kunnen dat ik heb verzonden zonder dat ie gesynct was? dus dat de hoeveelheid op mn wallet niet klopte op moment van verzenden.
Volgens mij moet de wallet volledig gesynct zijn voordat hij iets verzend
pi_173627711
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:23 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij moet de wallet volledig gesynct zijn voordat hij iets verzend
ik las iets over de fee te verhogen van een oude transactie door te doen alsof je dubbel spend. weet iemand of dit kan?
pi_173628046
quote:
Thx zal het eens door lezen :)
pi_173628160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:25 schreef niggeplease het volgende:

[..]

ik las iets over de fee te verhogen van een oude transactie door te doen alsof je dubbel spend. weet iemand of dit kan?
Ik heb dit gedaan door mijn wallet.dat te openen op een andere pc. Bitcoin software erop gezet, laten syncen, daarna de wallet.dat geopend. De transactie die nog niet was verstuurd (met de andere pc) is dan niet aanwezig in deze wallet. Vervolgens een nieuwe transactie gedaan met juiste fee. Je doet dan volgens mij een double spend. De nieuwe transactie krijgt dan voorrang denk ik. Dit kan volgens mij alleen als je eerste vastzittende transactie nog niet op de blockchain staat. Je kan nog kijken via blockexplorer.com of je transactie daar wel zichtbaar is. Blockchain.info is soms trager
pi_173628357
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:44 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb dit gedaan door mijn wallet.dat te openen op een andere pc. Bitcoin software erop gezet, laten syncen, daarna de wallet.dat geopend. De transactie die nog niet was verstuurd (met de andere pc) is dan niet aanwezig in deze wallet. Vervolgens een nieuwe transactie gedaan met juiste fee. Je doet dan volgens mij een double spend. De nieuwe transactie krijgt dan voorrang denk ik. Dit kan volgens mij alleen als je eerste vastzittende transactie nog niet op de blockchain staat. Je kan nog kijken via blockexplorer.com of je transactie daar wel zichtbaar is. Blockchain.info is soms trager
ik heb het op een andere pc geopend en transactie is idd niet verstuurd. ik gebruik multibit classic en de maximale fee is 0,0005, hopelijk is dit voldoende. even afwachten.
pi_173628832
gebeurt nix helaas
pi_173629237
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:15 schreef niggeplease het volgende:
gebeurt nix helaas
Was hij wel volledig gesynct voordat je de transactie deed? Nu ook geen ID?
pi_173629308
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:32 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Was hij wel volledig gesynct voordat je de transactie deed? Nu ook geen ID?
ja volledig gesynct. bij de status staat dat ie nog niet bevestigd is, net als op mn andere computer. zou t aan mn wallet kunnen liggen? gebruik multibit classic.
pi_173629360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:35 schreef niggeplease het volgende:

[..]

ja volledig gesynct. bij de status staat dat ie nog niet bevestigd is, net als op mn andere computer. zou t aan mn wallet kunnen liggen? gebruik multibit classic.
Multibit is er een tijdje geleden mee gestopt. Geen idee of de wallet daardoor ook niet meer werkt (zou kunnen dat alle nodes ook uit de lucht zijn inmiddels), maar het is sowieso wel verstandig over te stappen naar een andere wallet. Zie: https://multibit.org en https://multibit.org/blog/2017/07/26/multibit-shutdown.html
pi_173629407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Multibit is er een tijdje geleden mee gestopt. Geen idee of de wallet daardoor ook niet meer werkt (zou kunnen dat alle nodes ook uit de lucht zijn inmiddels), maar het is sowieso wel verstandig over te stappen naar een andere wallet. Zie: https://multibit.org en https://multibit.org/blog/2017/07/26/multibit-shutdown.html
dat zou t kunnen zijn idd. even kijken of ik t kan overzetten naar electrum. thnx!
pi_173629492
Aan de fee kan het op dit moment niet liggen. Zelfs transacties met hele lage fee worden geaccepteerd op dit moment.
pi_173629537
Ik heb een vanavond voor 100 euro aan Litecoin (1.37569985 LTC) gekocht, maar deze verschijnt (nog) niet in m'n wallet. Ik heb op blockcypher.com gezocht, maar hier word ik niet wijzer van. Duurt dit gewoon wat langer voordat het in mijn wallet verschijnt?

Tx ID ce702089c1b7c0bd90c0ef16f0307da040223e05aee0961f75173be87bcd20d7
pi_173629877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:44 schreef juiced01 het volgende:
Ik heb een vanavond voor 100 euro aan Litecoin (1.37569985 LTC) gekocht, maar deze verschijnt (nog) niet in m'n wallet. Ik heb op blockcypher.com gezocht, maar hier word ik niet wijzer van. Duurt dit gewoon wat langer voordat het in mijn wallet verschijnt?

Tx ID ce702089c1b7c0bd90c0ef16f0307da040223e05aee0961f75173be87bcd20d7
Heeft 6 confirmations, dus in theorie zou hij toch al wel te zien moeten zijn. Welke wallet heb je?
pi_173629896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:01 schreef Thieske het volgende:

[..]

Heeft 6 confirmations, dus in theorie zou hij toch al wel te zien moeten zijn. Welke wallet heb je?

Ik heb www.litecoin-storage.com gebruikt.
pi_173630014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:01 schreef Thieske het volgende:

[..]

Heeft 6 confirmations, dus in theorie zou hij toch al wel te zien moeten zijn. Welke wallet heb je?

Zelfs al veel meer dan 6 nu ik goed kijk. Al 41 dus dat je ze nog niet in je wallet ziet is raar. Heb zelf verder geen ervaring met die site.
pi_173630053
Ik heb een support ticket aangemaakt, zal het laten weten als ze reageren.

Welke wallet gebruiken jullie voor Litecoin?
pi_173630221


Prijs lijkt er al op te reageren.
pi_173630372
Ik ben mijn vertrouwen in Agrello heel snel aan het verliezen. Het team lijkt zijn zaakjes niet op orde te hebben en de communicatie is bedroevend. In de Agrello Slack werd eerst aangekondigd dat het contract deployed zou worden. Dat was niet zo. Gisteravond werd een announcement gepost dat vandaag aan het eind van de dag de withdrawals zouden worden gedaan. Vandaag werd verteld dat er 3000 withdrawals waren en dat die deels waren "geprocessed". Op de blockchain was te zien dat er geen enkele transactie was gedaan. Mensen die vroegen hoe dat dan zat kregen van het team te horen dat ze beter moeten lezen, omdat "processing withdrawals" niet hoeft te betekenen dat er ook transacties worden gedaan (?). Het lijkt een grote puinhoop daar.

/edit: en de eerste transacties lijken plaats te vinden. Grote bedragen:

https://etherscan.io/toke(...)5970c1f81b4cbbfb606f

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2017 22:31:51 ]
pi_173630659
Meer mensen die niet op Bittrex kunnen inloggen? Als ik de link in de mail klik van 'new ip adress detected' kom ik op Bittrex met de melding 'houston we have a problem'.
pi_173630696
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:55 schreef niggeplease het volgende:

[..]

ik heb het op een andere pc geopend en transactie is idd niet verstuurd. ik gebruik multibit classic en de maximale fee is 0,0005, hopelijk is dit voldoende. even afwachten.
Misschien private key in een andere light wallet laden? Misschien is je BTC nooit verstuurd.
pi_173630705
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:44 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Meer mensen die niet op Bittrex kunnen inloggen? Als ik de link in de mail klik van 'new ip adress detected' kom ik op Bittrex met de melding 'houston we have a problem'.
Ik kan gewoon inloggen hier.
pi_173630719
Waves is wel lekker stabiel gebleven.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173630805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:46 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik kan gewoon inloggen hier.
De mails van het inloggen lijken niet aan te komen. Als 3x geprobeerd in te loggen nu...
pi_173631051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

De mails van het inloggen lijken niet aan te komen. Als 3x geprobeerd in te loggen nu...
Ik heb hetzelfde probleem

Wat een gelul ook elke keer door IPv6
pi_173631148
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:04 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem

Wat een gelul ook elke keer door IPv6
Ben ik gelukkig niet de enige. Ik dacht al dat ik gehackt zou zijn, maar dat zou ik heel knap vinden. Ik heb namelijk Google Authenticator aan op een mobiel zonder internet- en wifiverbinding aan.

Nog meer mensen die geen mail krijgen van Bittrex om in te loggen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 23:15:58 #269
163650 Greys
pi_173631220
TRIG doet het gewoon wéér. *;

Die alerts van Blockfolio heb je echt geen ruk aan hč? Doen het negen van de tien keer gewoon niet. Tis maar goed dat ik zelf zo vaak F5. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173631648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:03 schreef juiced01 het volgende:

[..]

Ik heb www.litecoin-storage.com gebruikt.
Hoe ben je daar bij gekomen? die site bestaat net 2 dagen.. https://www.whois.com/whois/litecoin-storage.com, grote kans dat je coins weg zijn. De frontpage was voor mij al genoeg geweest om daar nooit iets heen te sturen.
  donderdag 7 september 2017 @ 00:08:12 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173631737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Hoe ben je daar bij gekomen? die site bestaat net 2 dagen.. https://www.whois.com/whois/litecoin-storage.com, grote kans dat je coins weg zijn. De frontpage was voor mij al genoeg geweest om daar nooit iets heen te sturen.
Weet ik wel zeker. Het contact emailadres is: goldenglass665@gmail.com

:')
pi_173631854
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Weet ik wel zeker. Het contact emailadres is: goldenglass665@gmail.com

:')
Template van de website, inclusief dezelfde (stock)foto's van de CEO etc. :')

https://www.templatemonster.com/demo/61345.html



Sorry juiced01, maar dat geld ben je kwijt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tourniquet op 07-09-2017 00:48:32 ]
pi_173631890
Les voor de volgende keer:

Als je controle over je tokens wil ga dan niet voor een online wallet maar een wallet die je zelf op je PC hebt staan.

Ook dan kunnen er dingen mis gaan maar dan heb je wel een stuk meer zekerheid.

Tevens verdienen zulke oplichters een nekschot. Helaas lopen er een hoop van dat soort figuren rond op deze wereldbol dus is het opletten geblazen.
pi_173631978
Ai. Das niet leuk. Hopelijk waren het niet teveel Litecoins. Inderdaad, ga via de officiele site van de coin zelf op zoek de officiele wallet (Lite client, of de Full client als je een node wilt draaien). Of doe (GOED!!!!) onderzoek naar een andere (multi) wallet. Alhoewel daar in het verleden ook problemen mee zijn geweest.
pi_173632033
Ja dat is inderdaad klote. Hoewel ik mij best kan voorstellen dat er veel mensen intrappen...
pi_173632112
Hoe kan iemand überhaupt op die site verzeild raken? Zelfs als je 'litecoin storage' googled, dan is die site nog niet in de top10 te vinden.
pi_173632119
Misschien is het een trol :P

WTC gaat wel aardig los op Binance nu.
pi_173633298
Ik was in mei begonnen, 350¤ aan coins op bit.ac wallet. Zomervakantie te druk, dus wel op blockfolio gekeken iedere week, euro of 600. Na het volgen van dit topic besloten serieus te starten, coins overzetten naar een paperwallet; blijkt heel dat bit.ac een scam te zijn geweest, waar iemand ¤90mln aan coins mee heeft gestolen.

Nu dus iets serieuzer beginnen..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_173633450
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:21 schreef qua111 het volgende:
Ik was in mei begonnen, 350¤ aan coins op bit.ac wallet. Zomervakantie te druk, dus wel op blockfolio gekeken iedere week, euro of 600. Na het volgen van dit topic besloten serieus te starten, coins overzetten naar een paperwallet; blijkt heel dat bit.ac een scam te zijn geweest, waar iemand ¤90mln aan coins mee heeft gestolen.

Nu dus iets serieuzer beginnen..
Dat is mooi kut
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173633467
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Hoe ben je daar bij gekomen? die site bestaat net 2 dagen.. https://www.whois.com/whois/litecoin-storage.com, grote kans dat je coins weg zijn. De frontpage was voor mij al genoeg geweest om daar nooit iets heen te sturen.
Daarom laat ik wat dat betreft het liever op een grote exchange staan dan het naar obscure websites/wallets sturen.
pi_173633479
Hoop dat Binance wat vaart maakt met andere coins toevoegen. Heb nu crypto's van mijzelf en nog gezamelijk met 2 personen, maar met het vele spreiden wordt het een beetje onoverzichtelijk. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 08:46:47 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173633547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:40 schreef dimmak het volgende:
Hoop dat Binance wat vaart maakt met andere coins toevoegen. Heb nu crypto's van mijzelf en nog gezamelijk met 2 personen, maar met het vele spreiden wordt het een beetje onoverzichtelijk. :P
De link in je signature doet het nog steeds niet. :{

quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173633551
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De link in je signature doet het nog steeds niet. :{

[..]

Omdat BET waarschijnlijk nooit meer open gaat. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173633637
Nou via keldert weer lekker naar beneden de laatste dagen, ben wel klaar met dat
pi_173633659
http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-digitale-munt.html

Ik vraag me toch af hoe hij double spending wil tegengaan. Je mist immers de confirmations voor offline transactions. Die worden pas gemined als je ze online zet.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2017 09:00:32 ]
pi_173633741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:56 schreef chantalxx het volgende:
Nou via keldert weer lekker naar beneden de laatste dagen, ben wel klaar met dat
Met daytraden kun je winst pakken op de voorspelbare schommelingen, en als je het voor een langere periode had zou ik het niet opgeven.

En komen hele leuke dingen aan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173633792
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-digitale-munt.html

Ik vraag me toch af hoe hij double spending wil tegengaan. Je mist immers de confirmations voor offline transactions. Die worden pas gemined als je ze online zet.
Geen ICO :(
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173634048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:11 schreef juiced01 het volgende:
Ik heb een support ticket aangemaakt, zal het laten weten als ze reageren.

Welke wallet gebruiken jullie voor Litecoin?
Je bent je geld kwijt, hoop voor je dat het niet veel was.
Lambo of Rekt
pi_173634065
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-digitale-munt.html

Ik vraag me toch af hoe hij double spending wil tegengaan. Je mist immers de confirmations voor offline transactions. Die worden pas gemined als je ze online zet.
Ik las iets over een koppeling met een smartphone app, dus hoe "offline" het is weet ik niet ;)
pi_173634211
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-digitale-munt.html

Ik vraag me toch af hoe hij double spending wil tegengaan. Je mist immers de confirmations voor offline transactions. Die worden pas gemined als je ze online zet.
Het zal wel kunnen, double spending maar ik denk dat je daar software tegenover moet zetten, want waarschijnlijk reserveert dat apparaatje op een nieuw adres dat "spent money" en haalt het van het oude adres? En dan dik encrypted lijkt me t moeilijk te kraken, zoiets? Je hebt wel gelijk, als je het geheugen flasht en steeds terug zet kan je blijven spenden.
Lambo of Rekt
pi_173634468
Mensen met MyEtherWallet, krijg net bericht op Slack;

Omdat er een fork aan zit te komen eind van de maand is 2FA een verplichting vanaf dan. Accounts zonder 2FA krijgen geen support voor de fork, en er is dus risico op verlies van ETH.

Heb zelf geen ETH, maar wees gewaarschuwd.
pi_173634626
Is er eigenlijk een goede, actuele en overzichtelijke site met crypto nieuws?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173634715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Mensen met MyEtherWallet, krijg net bericht op Slack;

Omdat er een fork aan zit te komen eind van de maand is 2FA een verplichting vanaf dan. Accounts zonder 2FA krijgen geen support voor de fork, en er is dus risico op verlies van ETH.

Heb zelf geen ETH, maar wees gewaarschuwd.
Eeh? wat gaat forken? MEW?
Lambo of Rekt
  donderdag 7 september 2017 @ 10:23:54 #294
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173634771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eeh? wat gaat forken? MEW?
ETH
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173634803
quote:
8s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:23 schreef genakt het volgende:

[..]

ETH
Omdat er 2FA op moet komen? Link?
Lambo of Rekt
pi_173634807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:46 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Misschien private key in een andere light wallet laden? Misschien is je BTC nooit verstuurd.
dit gedaan. wallet was leeg ;(
pi_173634823
zo maar eens wat Omisego kopen. lijkt me een goed platform.
  donderdag 7 september 2017 @ 10:26:50 #298
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173634824
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Omdat er 2FA op moet komen? Link?
Nee door de fork moet er 2fa op komen

https://cointelegraph.com(...)oming-late-september
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173634835
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eeh? wat gaat forken? MEW?
Wat genakt zegt.
pi_173634858
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Mensen met MyEtherWallet, krijg net bericht op Slack;

Omdat er een fork aan zit te komen eind van de maand is 2FA een verplichting vanaf dan. Accounts zonder 2FA krijgen geen support voor de fork, en er is dus risico op verlies van ETH.

Heb zelf geen ETH, maar wees gewaarschuwd.
alle ERC20 tokens een risico?
pi_173634877
quote:
8s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:26 schreef genakt het volgende:

[..]

Nee door de fork moet er 2fa op komen

https://cointelegraph.com(...)oming-late-september
8.gif
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')