abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173621064
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je gewend bent. Als elke dag mcdonalds en andere fastfood bent gewend dan is het moeilijk om over te stappen naar steak en aardappelen. Als je niet beter weet dan is steak en aardappelen meer dan genoeg voor je.
Ik heb een prachtige vrouw. Maar je kan relatieseks niet echt vergelijken met losse seksuele contacten. Is gewoon anders. Ik geniet van beide varianten.

Mijn vrouw is daarvan ook op de hoogte, het is niet alsof ik daar heel oneerlijk over ben.
pi_173621342
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb een prachtige vrouw. Maar je kan relatieseks niet echt vergelijken met losse seksuele contacten. Is gewoon anders. Ik geniet van beide varianten.

Mijn vrouw is daarvan ook op de hoogte, het is niet alsof ik daar heel oneerlijk over ben.
Klein beetje maar. :D
pi_173621469
quote:

[..]

De mijne had me dood geslagen.
niet langer incognito
pi_173621501
Leuk die open relaties. Maar dat is wat anders dan vreemdgaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173621756
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:23 schreef 8777 het volgende:

[..]

De mijne had me dood geslagen.
Omdat je eerlijk bent? Raar.
  woensdag 6 september 2017 @ 16:56:02 #56
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_173623069
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:45 schreef Biertjes8811 het volgende:
Hallo allemaal,

Een hele tijd geleden is ze ooit al eens vreemdgegaan, dit heb ik haar vergeven en daarna is dit ook nooit meer voorgekomen,
Denk je. ;)
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 17:49:33 #57
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_173624195
quote:
en vertrouw ik haar.
Ja, niet dus. Anders had dit hele topic niet bestaan.
Boeiend dat ze leuk met met andere mensen van alle geslachten om kan gaan. Als ze van jou houdt doet ze daar niks mee. En als ze vreemd gaat weet je ook gelijk dat je daar geen relatie mee wilt.

Als je relatie stevig genoeg is is 3 maanden helemaal niks joh, zo voorbij.
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_173625605
quote:

[..]

Ik ben het eens met je omdat ik ook zo ben maar dat is zo omdat we dat gewend zijn. Genoeg mensen die 1 vrouw genoeg vinden.

Wat vind jij trouwens beter? One night stand of relatieseks?

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 06-09-2017 19:45:20 ]
pi_173625680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:19 schreef AgLarrr het volgende:
Dat er geneukt wordt op buitenland stages en uitwisselingen is evident. En dan gaat ze ook nog naar curaçao. Daar ga je niet voor je curriculum heen, zullen we maar zeggen..
Hangt er vanaf wat je met curriculum bedoelt. :')
pi_173625780
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je omdat ik ook zo maar dat is zo omdat we dat gewend zijn. Genoeg mensen die 1 vrouw genoeg vinden.

Nou denk ik zelf dat meer dan 90% van de mannen voor de bijl gaat als een echt mooie vrouw er werk van maakt, maar goed, dat denk ik alleen maar.

De beste seks die ik gehad heb was een one night stand plus (het was voor herhaling vatbaar zeg maar), maar het hangt wel erg van de one night stand af.
pi_173625991
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je omdat ik ook zo maar dat is zo omdat we dat gewend zijn. Genoeg mensen die 1 vrouw genoeg vinden.

Ja als je jong en ongebonden bent.
niet langer incognito
  donderdag 7 september 2017 @ 12:25:20 #62
110057 AgLarrr
Rara Temporum Felicitas
pi_173636682
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je met curriculum bedoelt. :')
Je professionele curriculum.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_173638847
Hoe knap is je vriendin?
pi_173638999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:29 schreef Craptacular het volgende:
Hoe knap is je vriendin?
Wat zou dat uitmaken?

Knap, lelijk, mager, overgewicht: als je seks wil dan kan dat gewoon.
pi_173639019
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef Atak het volgende:
Vraag me af of de hengst waar je vriendin mee vreemd ging een neger was. Zo ja dan is het gewoon 1 + 1 = 2.

Men gaat niet naar Curacao om te studeren. De goeie scholen zitten in de VK, VS, Japan en Duitsland. Studenten die kiezen voor andere locaties doen het omdat de lessen minder zwaar zijn en dat ze dan tijd voor pret hebben.

Een ding is zeker. Ze gaat het niet druk hebben op school dus tijd genoeg voor andere dingen dan de hele dag pennen. Enige pen dat ze vast gaat houden is een bruine pen van vlees.
Ik weet ook dat een 'neger' vaak een fijner/mannelijker fysiek heeft dan een tatta, dus neem het haar eens kwalijk! Tattas zijn vaak best mager, lang etc
pi_173639038
quote:
Hallo allemaal,

Over een maand gaat mijn vriendin voor 3 maanden op stage naar Curacao. Ik gun haar die kans zeker, dat heb ik haar ook verteld. Ik krijg het er alleen zelf steeds moeilijker mee naarmate het dichterbij komt.
Ik hoor steeds meer verhalen over dat relaties vaak stuk gaan in zo'n situatie.
Nu loop ik zelf ook nu telkens te malen in mijn hoofd en zie allerlei scenario's voor me dat ze daar bv. een ander ontmoet of vreemdgaat.
Een hele tijd geleden is ze ooit al eens vreemdgegaan, dit heb ik haar vergeven en daarna is dit ook nooit meer voorgekomen, is ze overal open en eerlijk over en vertrouw ik haar.
Maar toch is ze straks 3 maanden weg en zal het in theorie gemakkelijk kunnen. Ook omdat ik weet dat ze makkelijk contact heeft met jongens.

Ik gun haar zeker de kans om te gaan, alleen ik heb toch nare onderbuik gevoelens hierover..

Heeft iemand van jullie ervaring met deze situatie of eventuele tips hoe ik mezelf hier wat rustiger in krijg?
Heb haar facebook gezien. Valt me wel mee, die gaat niet vreemd. Heeft een christelijk koppie
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_173639039
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:38 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Wat zou dat uitmaken?

Knap, lelijk, mager, overgewicht: als je seks wil dan kan dat gewoon.
Als je lelijk of corpulent bent verlaag je je kansen wel. En ja dat maakt uit.
pi_173639154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als je lelijk of corpulent bent verlaag je je kansen wel. En ja dat maakt uit.
Geloof d'r niks van. Ken de lelijkste meiden die rondneuken met van alles en nog wat.
pi_173639165
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:40 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

Heb haar facebook gezien. Valt me wel mee, die gaat niet vreemd. Heeft een christelijk koppie
Waarom zou jij haar Facebook zien?
pi_173639269
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:49 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Waarom zou jij haar Facebook zien?
Omdat ik hem ge-opened heb?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_173639843
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:40 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Ik weet ook dat een 'neger' vaak een fijner/mannelijker fysiek heeft dan een tatta, dus neem het haar eens kwalijk! Tattas zijn vaak best mager, lang etc
Hoezo is mager zijn en lang zijn erg? Ik ben mager maar nog steeds gespierd. :')
pi_173639848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:54 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

Omdat ik hem ge-opened heb?
Link please.
pi_173639921
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:24 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoezo is mager zijn en lang zijn erg? Ik ben mager maar nog steeds gespierd. :')
Is niet echt mannelijk dat magere.
pi_173640078
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:29 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Is niet echt mannelijk dat magere.
Als je zelf dik bent dan wil je natuurlijk dat je man ook dik is.
pi_173640103
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:38 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je zelf dik bent dan wil je natuurlijk dat je man ook dik is.
Ligt aan de persoon. Maar een mager postuur wordt over het algemeen niet aantrekkelijk gevonden aan een man. Iig niet als je een echte mannelijke vent wil.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')