abonnement Unibet Coolblue
pi_173615137
Misschien vanavond dan maar koekjes bakken, er zit niets anders op.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173615138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 07:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach! O+ O+

Enneh, hoe vond je Syriër dat zo: bij de bevalling zijn? :7
Geen idee, heb hem nog niet in het echie gesproken. Maar zij zijn redelijk westers ingesteld, hij heeft ook in het buitenland gestudeerd dus zal het hen niet vreemd voorkomen.

Een ander stel (over een week uitgerekend) zat me echt wel wazig aan te kijken toen ik vroeg of hij erbij wilde zijn. Misschien heb ik daar in huis een discussie opgestart ;-)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Joe. We zaten dus gisteren in de wachtkamer bij de verloskundige de bak met geboortekaartjes van de afgelopen maanden in ons dorp door te bladeren en zijn tot de conclusie gekomen dat we álle geboortekaartjes echt heel suf/mutsig/lelijk vinden. :')

Eiiiiiiiigenlijk wil ik wel een toffe, abstracte illustratie met een verwijzing naar evolutie, om de gristenschoonfamilie de stuipen mee op het lijf te jagen, maar ik heb ook niet heel veel zin om een bak geld uit te geven aan een gepersonaliseerd ontwerp voor iets dat eigenlijk anno 2017 ook gewoon via Twitter kan. Hm, hm..
Ik vond de trouwkaart van Sarabi wel heel erg leuk. Goed getekend door iemand die hen kende.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173615159
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:22 schreef mjan het volgende:
Misschien vanavond dan maar koekjes bakken, er zit niets anders op.
Nee nee, gewoon een paar bakken B&J cookie dough kopen, bolletjes er uit vissen (ijs terug in diepvries) en dat samen kneden *) (die cookie dough vind ik zelfs lekkerder)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173615273
Het is misschien niet meer helemaal van deze tijd, maar ik vind er best wat voor te zeggen, dat mijn J. op de gang een sigaretje gaat roken tot de spruit eruit gebaard is. 8-) Niet dat J. rookt, maar toch.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173615326
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee nee, gewoon een paar bakken B&J cookie dough kopen, bolletjes er uit vissen (ijs terug in diepvries) en dat samen kneden *) (die cookie dough vind ik zelfs lekkerder)
Ik vind koekjesdeeg in B&J behoorlijk vies :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173615330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:31 schreef minilot het volgende:
Het is misschien niet meer helemaal van deze tijd, maar ik vind er best wat voor te zeggen, dat mijn J. op de gang een sigaretje gaat roken tot de spruit eruit gebaard is. 8-) Niet dat J. rookt, maar toch.
Op het moment zelf maakte het me ook geen snars uit of de duutser erbij was of niet. Of ja, eigenlijk wel, want ik begreep spontaan geen Duits meer.....Maar, toen T net geboren was had ik de duutser niet willen missen...
pi_173615367
Ik zou er zelf liever niet bij willen zijn.
pi_173615378
quote:
9s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er zelf liever niet bij willen zijn.
Dat dus _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_173615443
quote:
9s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er zelf liever niet bij willen zijn.
Ja, helemaal mee eens :D ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173615450
Heerlijk geslapen, heerlijk gedroomd O+ Flink wazig weer allemaal. Flard hier, flard daar. Er was iets met een koeienmanege. En iets anders met TNT.

Ik ga binnenkort naar Rotterdam en de deegwinkel staat zeker op het programma. Maar ook zelfgemaakte taart dus het kan best dat ik het deeg mee naar huis neem ofzo. Ik dacht trouwens dat die deegwinkel in de Markthal was.

Ik had ook een basic geboortekaartje. Geen tekst over dankbaarheid, vingers tellen, etc. Gewoon, keiharde feiten.
Spoilers!
pi_173615462
Voor mijn jongste zusje heb ik het geboortekaartje getekend.
  woensdag 6 september 2017 @ 09:47:19 #112
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173615533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:34 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik vind koekjesdeeg in B&J behoorlijk vies :D
*boks*

En ik word heel snel misselijk van rauw deeg 8-).
pi_173615562
Waaah. De illustratie die mijn voorkeurskaartjesontwerper gisteren maakte op basis van de nieuwe Eftelingattractie is honderd keer toffer dan de attractie zelf! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173615808
Het is niet mijn stijl. :@ Ik denk dat ik met waterverf en handlettering zelf iets zou proberen te maken en dat dan zou digitaliseren. Het lijkt me voor zoiets wel tof als het zelfgemaakt is.
pi_173615864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:04 schreef Myraela het volgende:
Het is niet mijn stijl. :@
Geeft toch niet? Onze bedachte voornaam zal ook niet ieders kopje thee zijn. 8-)

Zelf maken is inderdaad wel tof, maar ik heb nul vertrouwen in mijn grafische kwaliteiten en die van J. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173615889
Heinz, toch, als voornaam? :7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 6 september 2017 @ 10:09:29 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173615912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Geeft toch niet? Onze bedachte voornaam zal ook niet ieders kopje thee zijn. 8-)

Zelf maken is inderdaad wel tof, maar ik heb nul vertrouwen in mijn grafische kwaliteiten en die van J. :7
Heb je de roep-op-straat-proef ook al even gedaan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173615932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je de roep-op-straat-proef ook al even gedaan?
Ja. Dat ging prima. *)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 6 september 2017 @ 10:13:27 #119
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173615988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:49 schreef minilot het volgende:
Waaah. De illustratie die mijn voorkeurskaartjesontwerper gisteren maakte op basis van de nieuwe Eftelingattractie is honderd keer toffer dan de attractie zelf! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een toffe, abstracte illustratie met een verwijzing naar evolutie zeg.
pi_173616006
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Wat een toffe, abstracte illustratie met een verwijzing naar evolutie zeg.
Huh? Dit is gewoon zijn eigen werk, dat gisteren toevallig op Twitter voorbij kwam. Niks van doen met mijn geboortekaartjesidee.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173616007
Robin :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173616051
Tijd voor een verse vakantie-update, Robin! :9
En kunnen we al ergens foto's zien van je huisje en je eten daar in Frankrijk? :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 6 september 2017 @ 10:23:19 #123
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173616190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Huh? Dit is gewoon zijn eigen werk, dat gisteren toevallig op Twitter voorbij kwam. Niks van doen met mijn geboortekaartjesidee.
Oh, dat dacht ik. Gelukkig.
Maar euh, over abstract gesproken, hier, deze op een kaartje, kleur kiezen, naam erbij, klaar. :P


pi_173616209
Hehe, da's wel heel basic! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173616222
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Heinz, toch, als voornaam? :7
Hermannnnn, twee lettergrepen moest het zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')