abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173614483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Joe. We zaten dus gisteren in de wachtkamer bij de verloskundige de bak met geboortekaartjes van de afgelopen maanden in ons dorp door te bladeren en zijn tot de conclusie gekomen dat we álle geboortekaartjes echt heel suf/mutsig/lelijk vinden. :')

Eiiiiiiiigenlijk wil een toffe illustratie met een verwijzing naar evolutie, om de gristenschoonfamilie de stuipen mee op het lijf te jagen, maar ik heb ook niet heel veel zin om een bak geld uit te geven aan een gepersonaliseerd ontwerp voor iets dat eigenlijk anno 2017 ook gewoon via Twitter kan. Hm, hm..
:D

Ik doe nog steeds :') als ik denk aan de tekst op mijn geboortekaartje. :')
Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef minilot het volgende:
Lonaa is mijn Heldin der Dronken Misstappen. _O_
pi_173614489
"Wat ooievaar?
Niks ooievaar!
Gewoon jeweetwel
En toen werd ik geboren"

:') _!
pi_173614493
'Jeweetwel', heh! Fijn. :7
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_173614514
Voor mijn relatief saaie, burgerlijke ouders vond ik het best vooruitstrevend. :D
  woensdag 6 september 2017 @ 08:28:09 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173614572
Saaier dan die van mij kan niet. 1978-groen met alleen functionele tekst.

Geen woord teveel. Was iets van:

Doetinchem.

Geboren: Krea

Status: Gezond.

Voornaam/Voornaam ouders
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_173614587
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:28 schreef Kreator het volgende:
Saaier dan die van mij kan niet. 1978-groen met alleen functionele tekst.
Ik vind die anders echt wel heel mooi :Y
pi_173614612
Ik heb een vriend-van-vroeger maar eens een berichtje gestuurd voor een prijsopgave..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..maar aangezien die het tegenwoordig razend druk heeft met illustreren voor allerlei serieuze media denk ik zomaar dat ik dat een tikkie aan de dure kant ga vinden :)
pi_173614665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had er ijs bij ja :Y Ze zei overigens dat als je het niet op kreeg je het deeg kon uitrollen en opbakken voor koekjes :D (we hadden een medium portie)
Wij hebben er ook echt koekjes van gebakken toen. :D Ik kreeg zelfs m'n kleine portie niet op. Voor mij echt teveel van het goede. M'n vriend had wel een medium portie, maar medium klinkt dan ook als de "normale" portie, maar ik geloof niet dat veel mensen dat zonder moeite opeten.
Mijn foodblog: Season with love
pi_173614672
Ik had een geboortekaartje van een illustratiebureautje met dezelfde naam als mijn moeder (en mij moeder heet geen Joke zeg maar :+ ) met daarop een jongetje in de sneeuw. We hadden een bizar milde winter toen ik moest bevallen dus het sloeg nergens op. Goddank kwam het kind een week te laat en ontdekte ik een uur voor de eerste wee dat het 's nachts gesneeuwd had 8-)
  woensdag 6 september 2017 @ 08:42:14 #85
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173614682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:41 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had een geboortekaartje van een illustratiebureautje met dezelfde naam als mijn moeder (en mij moeder heet geen Joke zeg maar :+ ) met daarop een jongetje in de sneeuw. We hadden een bizar milde winter toen ik moest bevallen dus het sloeg nergens op. Goddank kwam het kind een week te laat en ontdekte ik een uur voor de eerste wee dat het 's nachts gesneeuwd had 8-)
Ben jij transgender, waarom stond er op jouw geboortekaartje een jongetje?
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
pi_173614733
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben jij transgender, waarom stond er op jouw geboortekaartje een jongetje?
Badum, tssss. :')
  woensdag 6 september 2017 @ 08:50:07 #87
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173614763
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Badum, tssss. :')
ik had het gedeelte over het bevallen even over het hoofd gezien :')
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
pi_173614860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:50 schreef MCH het volgende:

[..]

ik had het gedeelte over het bevallen even over het hoofd gezien :')
Stijlvol, eerst bitchen, dan denken :Y
pi_173614880
Ik heb ook geen cookiedoughervaring ;( het klinkt wel tof en ik ben ook dol op de brokken in B&J, maar om er speciaal voor naar Rotterdam te gaan is ook weer zo overdreven...
pi_173614882
Uniek, waar in Haren ga je eten?
pi_173614895
Gewoon koekjes maken en ze niet bakken een optie?
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 6 september 2017 @ 09:02:09 #92
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173614902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:00 schreef minilot het volgende:
Ah, een koekjesdeegwinkel op de Pannekoekstraat. Hoe passend! Sowieso goeie associaties: er woonde ooit een schitterend exvriendinnetje en er is een lekkere Koreaanse afhaal. :9
Erheen!
Ik ben erheen geweest.
Voor mij niet voort herhaling vatbaar want werd er flink misselijk van. :'(

Maar goed, dat is mijn ervaring
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173614920
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:59 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook geen cookiedoughervaring ;( het klinkt wel tof en ik ben ook dol op de brokken in B&J, maar om er speciaal voor naar Rotterdam te gaan is ook weer zo overdreven...
Ik zou het vooral overslaan hoor. Vond het echt geen aanrader. :D Het is leuk als nieuwe ervaring, maar ik zou er echt nooit meer heen gaan.
pi_173614948
Ervaringen uit het verleden leren dat ik zonder enige moeite een halve kilo koekjesdeeg soldaat kan maken. Ik durf het wel aan. :+
  woensdag 6 september 2017 @ 09:08:00 #95
84152 fietsie
I'm on a horse.
pi_173614951
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:07 schreef minilot het volgende:
Ervaringen uit het verleden leren dat ik zonder enige moeite een halve kilo koekjesdeeg soldaat kan maken. Ik durf het wel aan. :+
Klassiek appeltaartdeeg is daar ook heel geschikt voor
It Fryske stamboekdykskiep is bysûnder It Fryske stamboekdykskiep is unyk
Se dogge wier foar oare skiep net ûnder Mar se ha de lofter en de rjochter poatsjes net gelyk
pi_173615042
Ik eet sowieso nooit rauw deeg, dus misschien ben ik ook geen geweldig testpersoon. :') Voor mij zou er echt meer ijs bij moeten.
pi_173615045
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Joe. We zaten dus gisteren in de wachtkamer bij de verloskundige de bak met geboortekaartjes van de afgelopen maanden in ons dorp door te bladeren en zijn tot de conclusie gekomen dat we álle geboortekaartjes echt heel suf/mutsig/lelijk vinden. :')
Je hebt nog ruim de tijd; ik kreeg vorige week een geboortekaartje van een kind dat in mei is geboren.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173615085
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:16 schreef mjan het volgende:

[..]

Je hebt nog ruim de tijd; ik kreeg vorige week een geboortekaartje van een kind dat in mei is geboren.
Hehe, phew!
  woensdag 6 september 2017 @ 09:20:17 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173615101
Toch is Twente geen specifieke 'ijsstreek', zegt voorzitter Jacques Vos van het Ambachtelijk IJscentrum. "Ten opzichte van bijvoorbeeld het zuiden van Nederland is Twente wat betreft ijsmakers relatief dunbevolkt. Maar het Twentse ijs is wel van hoge kwaliteit."

https://www.tubantia.nl/r(...)-te-worden~a9550c8c/

Nou, niet bij vd Poel iig. :').
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_173615104
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:40 schreef Myraela het volgende:

Wij hebben er ook echt koekjes van gebakken toen. :D Ik kreeg zelfs m'n kleine portie niet op. Voor mij echt teveel van het goede. M'n vriend had wel een medium portie, maar medium klinkt dan ook als de "normale" portie, maar ik geloof niet dat veel mensen dat zonder moeite opeten.
Cookie dough rond 3 uur gegeten. Daarna niets meer. Zonder avondeten gaan slapen. Ik moest niet aan eten denken toen ik thuis kwam :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')