Dat lijkt me sowieso een ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:05 schreef nils7 het volgende:
Dus als Max naar Mercedes kan in 2019 dan moet ie beter gaan?
Dat denk ik dus. Als Honda/Renault hun shit niet voor elkaar krijgen in 2018 gaan ze echt niet opnieuw iets bakken voor slechts 2019-2020.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit dus en hoe dichter bij 2021 hoe minder zin het heeft om er giga veel tegenaan te gooien
Horner doet gewoon weer zijn ouderwetse Calimero-act.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat denk ik dus. Als Honda/Renault hun shit niet voor elkaar krijgen in 2018 gaan ze echt niet opnieuw iets bakken voor slechts 2019-2020.
Zelfs als het ze wel lukt zuilen ze ook pas in 2019 echt competitief zijn.
Overigens is Horner ook nooit vies van spelletjes. Die hoopt gewoon dat de FIA ze nog een "compensatie" geeft in de vorm van een extra motor of meer fuel flow oid en als Renault dan wel een goede motor bouwt, dan lachen zij zich helemaal rot.
Net als in 2013 met banden.
dat leverde ook wel wat opquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Renault had in 2005 in de laatste V10 race ooit, nog een 15pk upgrade meegebracht, dus het kan wel
Zeker, want toen werd de dominantie van Ferrari doorbrokenquote:
Echter dan krijg je vanwege alle penalties gewoon de grid opstelling conform kwalificatie alleen Mercedes blijft steevast 1 en 2quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar mogen op 21 races nog maar 3 motoren gebruikt worden. Dat is voor alle fabrikanten een probleem, behalve voor Mercedes
Dat was al bij de eerste race dat jaar, toen Ferrari op 2005 Bridgestone banden vertrok.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, want toen werd de dominantie van Ferrari doorbroken
Lees het hier nu ook ja https://www.f1today.net/n(...)-mclaren-van-twitterquote:
Erg triest... Rip..quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Coureur overleden die crashte op Circuit Zandvoort
Was te verwachten gezien de enorme schade, maar toch triest..
[ afbeelding ]
Vreselijk ja. Roep ook al jaren dat ze die duin daar weg moeten halen en er een grindbak neer moeten leggen maar zal wel weer met geluidsoverlast te maken hebben ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Coureur overleden die crashte op Circuit Zandvoort
Was te verwachten gezien de enorme schade, maar toch triest..
[ afbeelding ]
Peter Dumbreckquote:Op vrijdag 8 september 2017 18:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb er daar ook een keer een DTM wagen de vangrail in zien gaan daar bleef ook op de kooi na echt niks van over. Met zo'n oude openwheeler ben je dan redelijk kansloos helaas
Dat was hem inderdaad. Zat toen boven op de duin bij uitkomen Arie Luyendijkbocht. Zijn niet echt goede beelden van de crash zelf volgens mij maar hij ging daar echt kneiterhard de vangrail in en vloog wel een stuk of 10 keer over de kop. Was best verbaasd dat hij nog gewoon uitstapte.quote:
Commentator kwam klaar leek het wel.quote:
Rolcage saves lives.quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat was hem inderdaad. Zat toen boven op de duin bij uitkomen Arie Luyendijkbocht. Zijn niet echt goede beelden van de crash zelf volgens mij maar hij ging daar echt kneiterhard de vangrail in en vloog wel een stuk of 10 keer over de kop. Was best verbaasd dat hij nog gewoon uitstapte.
Hij heeft hier wel gewoon een punt. 4 jaar lang zijn ze bijvoorbaad al kansloos voor de titel vanwege de motor.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Horner doet gewoon weer zijn ouderwetse Calimero-act.
Als hij verliest wil niemand hem helpen en boehoeoehoehoehoeh, ze zijn zo zielig. En als hij wint zijn ze de dappere Galliërs die stand houden tegen een overmacht van Romeinen.
En hij deelde al zijn geheimen in de periode dat RBR het topteam was? Of klaagt hij over het gat dat zij als nummer 3 hebben met de rest achter hun?quote:Op zaterdag 9 september 2017 03:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gewoon een punt. 4 jaar lang zijn ze bijvoorbaad al kansloos voor de titel vanwege de motor.
Dat kan Hamilton ook zo goed, als hij weer eens dik aan de leiding ligt en dan vermogen denkt te verliezen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 9 september 2017 04:52 schreef flipsen het volgende:
Ik begin die praatjes van de teambazen, maar ook van de coureurs behoorlijk irritant te vinden eigenlijk. Wat ze ook zeggen, ze spreken toch niet de waarheid. Zelfde met de boordradio´s: "Vibrations!" of "Front wheels are gone" en een rondje later zetten ze de snelste ronde neer
Over de boordradio van Alonso weinig te klagen, die klopt meestal wel
Dit is ook om extra druk te zetten op zijn verzoek de limiet van drie motoren voor komend seizoen los te laten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 03:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gewoon een punt. 4 jaar lang zijn ze bijvoorbaad al kansloos voor de titel vanwege de motor.
jammer dat hij het billenmaatje van Olaf is anders was hij allang exit geweestquote:Op zaterdag 9 september 2017 10:22 schreef Wuwwa het volgende:
Jack Plooij bij Formule 1 café. Ik ben in staat een koekenpan door de tv te gooien.
Hij denkt niet dat andere coureurs denken dat Max altijd een streepje voor heeft bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |