Remmen voor de chicanes en tractie (in de parabolica) is ook een belangrijk onderdeel van Monza. Redbull is in beide sterk. Daarmee compenseren ze weer eventuele verliezen door het ultra-low downforce rijden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vond het verschil op een circuit waar het toch wel aardig om vermogen gaat niet heel groot meer. Zelfde met Spa.
Max en Ricciardo hadden allebei velen DRS + tow situaties.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Remmen voor de chicanes en tractie (in de parabolica) is ook een belangrijk onderdeel van Monza. Redbull is in beide sterk. Daarmee compenseren ze weer eventuele verliezen door het ultra-low downforce rijden.
Ik meen in de race dat ze zelfs bovenaan de speedtrap stonden.
Wat vinden jullie van Stroll's verdediging? Best netjes toch? Klein tikje tegen Massa in de chicane.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
http://f1.com/ITA-Onboards
Ook de onboard van Verstappen en Massa op het rechte stuk.
Ze lieten elkaar leven.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Stroll's verdediging? Best netjes toch? Klein tikje tegen Massa in de chicane.
F1 Logo dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat Sky logo heeft er niks mee te maken
link?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:29 schreef Geralt het volgende:
[offtopic excuus en alles ]
Iemand verstand van smart tv's en mediaboxen en receivers aansluiten toevallig en die tijd en zin heeft om eens in mijn topic in DIG te kijken?
Denk dat ik hier maar even een reactie geefquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
DIG / Vraag over nieuwe smart tv en ziggo kastje
Doen ze expres helaas, zodat je gebonden blijft aan hun.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:23 schreef Geralt het volgende:
Thanks. Het blijft behelpen. Ik hoopte dat al die dingen die die horizonbox kan dat nieuwe tv's dat ook zo makkelijk konden, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Wij werken allebei onregelmatig en dan is dat replay gebeuren wel verrekte handig. Zeker in een F1 weekend dat je thuis komt van je werk en niet hoeft te wachten tot de race op usenet staat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Doen ze expres helaas, zodat je gebonden blijft aan hun.
Ik kan persoonlijk prima leven zonder ReplayTV en leef al jaren met alleen de CI+ module de TV zelf heeft gewoon de EPG, Youtube, etc...
Jaaa, dat kunnen we nu ook (mits op C4, en we er even een fatsoenlijke USBstick voor geheugen in pleur'n)quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wij werken allebei onregelmatig en dan is dat replay gebeuren wel verrekte handig. Zeker in een F1 weekend dat je thuis komt van je werk en niet hoeft te wachten tot de race op usenet staat.
Wij gaan van 42 naar 65quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, nieuwe TV net geinstalleerd. Van 28" naar 40" Full HD 4K, dat gaat mooi worden met F1
Toch niet gekozen voor de OLED?quote:
Kijk een oude race terugquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
40" is hier wel echt groot genoeg en een aardige verbetering. Waarom is het nu nog anderhalve week wachten
quote:Op woensdag 6 september 2017 08:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hebben we het nu over tv's of rubber genotknotsen?
Kun je het ergens in 4K kijken?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, nieuwe TV net geinstalleerd. Van 28" naar 40" Full HD 4K, dat gaat mooi worden met F1
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
ReplayTV/ZiggoGo kun je overigens gewoon openen via de browser van de TV
www.ziggogo.tvquote:Op woensdag 6 september 2017 15:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Hoe gaat dat precies? Via de Ziggo website?
RIP Haas auto.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
Antonio Giovinazzi gaat in Singapore de FP1 voor Haas rijden. Aanvankelijk zou Giovinazzi in Monza rijden, maar vanwege de verwachtte regen zag Haas van die sessie af om Magnussen meer tijd te geven.
Ahh, preutse jongetjes. Ze bestaan nog.quote:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:36:47 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 @ForceIndiaF1 We'd go CRAZY for a #SilverArrows emoji! reageer retweet
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:37:52 @MercedesAMGF1 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 🏹? Best regards, 💪🇮🇳 reageer retweet
Gaat soms ook echt nergens overtwitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:42:02 @ForceIndiaF1 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 Thanks Flexed Bicep Flag of India, Yours sincerely, Bow and arrow... reageer retweet
Nee, de reden is dat RB een onafhankelijke motorleverancier wilt en dat Renault ook al 3 jaar loopt te kloten.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:51 schreef Gruj0 het volgende:
Ik las ergens dat McLaren en Torro Rosso wellicht ruilen van motorleverancier.
Torro Rosso heeft volgens mij dit seizoen weinig uitval door hun Renault motor gehad. Wat bezielt hen dan om over te willen stappen naar een problematische motor? Carlos en Daniil doen het steeds beter, maar een Honda motor gaat waarschijnlijk niet bijdragen aan hun postieve ontwikkeling. Torro Rosso heeft zeker belangstelling uit financiele overwegingen?
Als max zegt over de renault motor, die gaan het niet zomaar in een jaar inhalen, want merc en Fer staan ook niet stil, dan geldt dat ook voor hondaquote:Op woensdag 6 september 2017 21:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, de reden is dat RB een onafhankelijke motorleverancier wilt en dat Renault ook al 3 jaar loopt te kloten.
RB volgt Honda nu ook al een tijdje en ook al hebben ze veel uitval, ik denk dat het concept wat Honda nu heeft serieus gaat werken (en er komt een serieus grote update aan ergens in het najaar, nieuwe ICE; 4kg zwaarder maar veel robuuster, minder frictie problemen).
STR is het junior/test team van RBR, dus dan is het enigszins een logische stap om die motor voor de ontwikkeling alvast in de TR te leggen en dan in 2019 ook over te stappen op de Honda (worksteam van Honda) als er een goede stijgende lijn in zit.
Andere optie is dat ze STR misschien aan Honda kunnen verkopen, maar daar geloof ik niet helemaal in.
Dat blijft inderdaad lastig te zeggen al zitten Mercedes en Ferrari waarschijnlijk dichter tegen de "limiet" aan.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als max zegt over de renault motor, die gaan het niet zomaar in een jaar inhalen, want merc en Fer staan ook niet stil, dan geldt dat ook voor honda
Renault heeft dit jaar zijn concept aangepast. Hiermee willen ze volgend jaar door gaan. Dit jaar willen ze vooral nog werken aan de betrouwbaarheid en als die beter is volgend jaar weer meer performance toevoegen.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:48 schreef Fer het volgende:
Onderschat Renault niet, ze hebben nooit echt heel ver van de top afgezeten. In 2014 beter dan Ferrari, 2015 was klote, maar 2016 was in Australie al sneller dan de 2015 Ferrari motor. 2017 is weer even minder, maar veel minder erg dan Honda.
Daarnaast hebben ze vanaf 2014 al hetzelfde motorconcept en doorontwikkeld.
Honda heeft dit jaar net een nieuwe concept, nadat het oorspronkelijke model een dood spoor was. Honda 2017 is een kopie van de Mercedes layout en heeft potentie, alleen zijn ze 3 jaar te laat. Het is dus afvragen of de Honda 2019 (!) het zal zijn.
Renault daarintegen hoeft nog maar een paar % vermogen te vinden en iets te werken aan de betrouwbaarheid en ze zijn gewoon competatief.
quote:“It was very difficult this year because everything was changed. Next year there will be big improvement in terms of performance but in terms of architecture it will be the same as this year.”
Gefeliciteerd met blauw trouwens. De klaagzang van afgelopen zondag is dus gehoordquote:Op woensdag 6 september 2017 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat het een groot spel is waar allerlei belangen spelen.
1) De FIA wil erg graag Honda behouden als motorleverancier in de Formule 1.
2) McLaren zit met tegenvallende resultaten en een coureur (Alonso) die opstapt wanneer ze geen significante stappen maken.
3) Toro Rosso is een opleidingsteam waar ruimte is voor een alternatieve keuze die mogelijk tot meer succes kan leiden. Als Honda een stijgende lijn kan voortzetten, zou STR wel eens een vast top 10 team kunnen worden. STR heeft immers niet zo heel veel te verliezen. Daarnaast kan het perspectieven bieden voor RBR in de toekomst.
Duidelijk race incident, waarbij Verstappen de sleutel had om dit te voorkomen.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
video met de onboardbeelden van Max en Massa naast elkaar
eens. Max was hier net wat te gretigquote:Op donderdag 7 september 2017 11:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duidelijk race incident, waarbij Verstappen de sleutel had om dit te voorkomen.
Je kunt van beide niet echt verwachten dat ze inhouden, maar Max had hier de slimste moeten zijn.
Mwa, Massa stuurt ook wel enthousiast in naar links.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eens. Max was hier net wat te gretig
Je bedoelt van de afgelopen maanden?quote:Op donderdag 7 september 2017 02:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De klaagzang van afgelopen zondag is dus gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |