abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173644659
quote:
15s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:18 schreef GSbrder het volgende:

[..]

In je vrije tijd kun je je ook vervelen. Daarnaast ligt het er ook aan hoeveel slaap je nodig hebt en waar je woont wat er aan vrije tijd resteert.
Ja dat klopt, maar met 10 uur per dag werk van ma-za houden de meeste mensen niet erg veelvrije tijd over denk ik, en je vervelen in je vrije tijd is een keuzen denk ik. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173657610
Even iets belangrijkers, hoeveel weken vakantie krijg ik bij alle opties? :P
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_173662416
Optie 1. En dan ging ik daarnaast een boek schrijven, bloggen, mensen helpen om Nederlands te leren, studeren. Ik zou alsnog tijd te weinig hebben.
pi_173685401
Optie 3.

Ik werk om te leven, dus moet er een goede werk/privé balans zijn.
Dat je bij optie 4 vrijwel geen tijd hebt voor vrienden, familie, sporten etc. is voor mij absoluut een no-go.
pi_173697332
Degene die voor optie4 kiezen..hebben jullie kinderen?

Ik persoonlijk vind zo weinig tijd met je eigen kinderen doorbrengen wel 'erg jammer'
  zondag 10 september 2017 @ 19:40:38 #56
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_173699418
Ik kies 3. Dat doe ik irl eigenlijk ook al..

1 te vies
2 te saai
4 te veel

Leuke poll! Complimentje voor TS.
pi_173700268
Optie 1. Blijft er veel tijd over nieuwe dingen te leren, boek schrijven, vrijwilligerswerk, reizen of gewoon netflixen.
pi_173701696
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:00 schreef BadderAapje het volgende:
Degene die voor optie4 kiezen..hebben jullie kinderen?

Ik persoonlijk vind zo weinig tijd met je eigen kinderen doorbrengen wel 'erg jammer'
Met 40 uur zie je je kinderen, als je die hebt, ook al niet veel. En met minder soms ook niet als ze op school zitten en in het weekend hun eigen clubjes enzo hebben. Dus wat is het punt?
pi_173704307
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:00 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Met 40 uur zie je je kinderen, als je die hebt, ook al niet veel. En met minder soms ook niet als ze op school zitten en in het weekend hun eigen clubjes enzo hebben. Dus wat is het punt?
Klopt maar in deze situatie werk je 24 uur meer als een 40-urige werkweek. In deze stelling zou je je kind(eren) alleen in het weekend actief zien.

Daarnaast is het voor de meesten mensen geen optie om minder als 40uur te werken en deze poll vraagt je mening wat jij het liefste wil als je moest kiezen tussen deze situatie.

Dat is mijn punt.
pi_173704667
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 22:36 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Klopt maar in deze situatie werk je 24 uur meer als een 40-urige werkweek. In deze stelling zou je je kind(eren) alleen in het weekend actief zien.

Daarnaast is het voor de meesten mensen geen optie om minder als 40uur te werken en deze poll vraagt je mening wat jij het liefste wil als je moest kiezen tussen deze situatie.

Dat is mijn punt.
Ik ken wel iemand met een gezin (3 kinderen) die altijd 60 uur per week heeft gewerkt. Lijkt me dat het zwaar is en je veel mist, maar als jij voldoening uit je werk kan halen snap ik het wel.
pi_173705284
Duidelijk 4. Hell dat is mn leven zelfs :)
pi_173719075
Werkweek 1, maar dat is puur hypothetisch omdat het fysiek zwaarste werk in de praktijk het slechtst betaald wordt.
Miata is always the answer
  maandag 11 september 2017 @ 20:28:03 #63
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_173719160
Ja echt 1 van de leukste polls van het afgelopen jaar. Leuk om de verdeling te zien, goed gekozen antwoorden dus ook, zo dicht bij elkaar. Grappig dat optie 4 het minst populair is, terwijl er volgens mij genoeg mensen zo'n soort baan hebben.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 11 september 2017 @ 20:38:29 #64
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_173719424
1: ik heb zat te doen in mijn vrije tijd. Als ik toch 3000 euro per maand krijg, dan kan ik het beter in 1 dag doen. Heb ik 6 dagen over om andere leuke dingen te doen.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_173719472
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:28 schreef JeOma het volgende:
Ja echt 1 van de leukste polls van het afgelopen jaar. Leuk om de verdeling te zien, goed gekozen antwoorden dus ook, zo dicht bij elkaar. Grappig dat optie 4 het minst populair is, terwijl er volgens mij genoeg mensen zo'n soort baan hebben.
Die zijn nu aan het werk ipv polls invullen op Fok!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')