abonnement Unibet Coolblue
pi_173586544
Hoi

Een vriend van mij wilde na een lange tijd (halfjaar) weer op zijn Playstation, maar kreeg de melding dat hij zijn wachtwoord moest wijzigen om weer op zijn Playstation account te kunnen. De activeringsmail om zijn wachtwoord te veranderen is verzonden naar een mailadres dat hij destijds gebruikte, maar nu niet meer. Hij heeft geprobeerd om in te loggen op dat oude adres, maar moet vier van die veiligheidsvragen beantwoorden die hij dus tien jaar geleden had opgegeven. Dat wordt 'm dus niet.

Nu mijn vraag: Is er een andere manier om zijn account terug te krijgen? Heeft iemand ooit iets soortgelijks gehad?
  maandag 4 september 2017 @ 19:02:59 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173586762
Is het een gmail?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173586778
Hotmail/live
pi_173589107
Ik heb toentertijd gebeld, met veel moeite voor elkaar gekregen dat ze het account aan een nieuw email gingen koppelen.

Hou in iedergeval eventuele transactie gegevens bij de hand zodat ze kunnen verifiėren dat jij de juiste persoon bent.
Meer of minder Meeuwen?
pi_173589260
Heb het ook gehad.
Hij zal PlayStation Support moeten bellen.
Ik moest mijn PSN naam geven en een kopie van mijn id-kaart opsturen.
Daarna werd het e-mail adres aangepast en kan je het wachtwoord opnieuw instellen.
pi_173589398
Je hebt er nou niks aan maar stel zeker tweestaps-verificatie in als hij weer in kan loggen.
pi_173596576
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:02 schreef sebaz het volgende:
Heb het ook gehad.
Hij zal PlayStation Support moeten bellen.
Ik moest mijn PSN naam geven en een kopie van mijn id-kaart opsturen.
Daarna werd het e-mail adres aangepast en kan je het wachtwoord opnieuw instellen.
Is er een Nederlandse dienst of moet dit via een Amerikaans nummer?
pi_173598552
Je kunt gewoon met een Nederlandse support medewerker spreken met dit nummer: 020 709 5025
Houd zijn PSN-ID bij de hand en scan alvast zijn ID in.
Bekijk ook deze link daarvoor.

Succes!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')