abonnement Unibet Coolblue
pi_173706695
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 01:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

Snap je nou wat we bedoelen met dat 95% niet geschikt vinden?

95% van de verzoeken die we krijgen zijn dat soort mongolen..
Is dat serieus echt waar!?? Ik vind het al raar dat je überhaupt zulke domme opmerkingen stuurt naar iemand die je niet kent. Laat staan dat 95% van de mannen dat doet (of iig een heel groot deel).

Overigens kunnen vrouwen ook wel redelijk bot op neuken aansturen, maar dat blijft doorgaans toch meer bij hints. Ik heb maar 1 keer letterlijk de vraag 'hoi, neuken?' gekregen, maar dat was dan ook van mijn vriendin. Inclusief fokke&sukke-smiley :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173706712
quote:
15s.gif Op maandag 11 september 2017 01:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Is dat serieus echt waar!?? Ik vind het al raar dat je überhaupt zulke domme opmerkingen stuurt naar iemand die je niet kent. Laat staan dat 95% van de mannen dat doet (of iig een heel groot deel).

Overigens kunnen vrouwen ook wel redelijk bot op neuken aansturen, maar dat blijft doorgaans toch meer bij hints. Ik heb maar 1 keer letterlijk de vraag 'hoi, neuken?' gekregen, maar dat was dan ook van mijn vriendin. Inclusief fokke&sukke-smiley :D
Ja dat is serieus echt waar en het feit dat dat je verbaasd laat wel duidelijk zien hoe erg je in deze kwestie aan tunnelvisie lijdt..
pi_173706719
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 02:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja dat is serieus echt waar en het feit dat dat je verbaasd laat wel duidelijk zien hoe erg je in deze kwestie aan tunnelvisie lijdt..
Ik ken echt werkelijk niemand die zulke shit stuurt. Echter volgens jou en wel meer vrouwen hier op FOK sturen bijna alle mannen het.

Noem het tunnelvisie, maar volgens mij is niet 95% van mijn sekse een mongool.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173706722
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 02:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik ken echt werkelijk niemand die zulke shit stuurt. Echter volgens jou en wel meer vrouwen hier op FOK sturen bijna alle mannen het.

Noem het tunnelvisie, maar volgens mij is niet 95% van mijn sekse een mongool.
Waarschijnlijk ken je ze wel maar weet je gewoon niet dat ze dat doen.. Dat is namelijk niet echt iets om trots op te zijn hè..
pi_173706726
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 02:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ken je ze wel maar weet je gewoon niet dat ze dat doen.. Dat is namelijk niet echt iets om trots op te zijn hè..
Ja, dat is strikt genomen mogelijk. Ik zal eens een vrouwelijk profiel aanmaken op een datingsite en gaan pollen.

Ik moet overigens toegeven dat ook ik wel eens een dikpik heb gestuurd naar een vrouw. Maar dat was wel naar een vriendin en pas nadat ze er drie keer uitdrukkelijk om vroeg.
Vervolgens was ze shocked dat ik haar die foto had gestuurd (waar ik nog een sok om had ook _O- ).
Overigens heb ik ook wel eens ongevraagd tietfoto's gekregen van vrouwen, dus waar praten we over!? Maar niet koud als eerste bericht. Dat inderdaad niet.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173706732
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 02:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, dat is strikt genomen mogelijk. Ik zal eens een vrouwelijk profiel aanmaken op een datingsite en gaan pollen.

Ik moet overigens toegeven dat ook ik wel eens een dikpik heb gestuurd naar een vrouw. Maar dat was wel naar een vriendin en pas nadat ze er drie keer uitdrukkelijk om vroeg.
Vervolgens was ze shocked dat ik haar die foto had gestuurd (waar ik nog een sok om had ook _O- ).
Overigens heb ik ook wel eens ongevraagd tietfoto's gekregen van vrouwen, dus waar praten we over!? Maar niet koud als eerste bericht. Dat inderdaad niet.
Voor een beetje een betrouwbare test moet je minstens een paar profielen aanmaken..
  maandag 11 september 2017 @ 14:57:10 #107
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173713287
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 02:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik ken echt werkelijk niemand die zulke shit stuurt. Echter volgens jou en wel meer vrouwen hier op FOK sturen bijna alle mannen het.

Noem het tunnelvisie, maar volgens mij is niet 95% van mijn sekse een mongool.
Ik denk ook dat dat meevalt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Buurtzwaan op 11-09-2017 20:19:36 ]
pi_173718676
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 01:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Des te raarder is het dat al die vrouwen nagenoeg alleen maar seksverzoeken en piemelfoto's krijgen.
Ik bedoel, welke mongool stuurt nou "hoi, neuken?" naar een mager zesje :?
Dat noemen ze nu het concept 'met hagel schieten'. Zelfs naar profielen zonder foto flikken ze dat kunstje dus en er hoeft er natuurlijk maar ééntje te happen na het sturen van honderden (gekopieerde) berichtjes.

Aan de andere kant is het voor kerels op Tinder ook niet meer leuk met die overvloed aan nepprofielen en spambots tegenwoordig.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173720894
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:05 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat noemen ze nu het concept 'met hagel schieten'. Zelfs naar profielen zonder foto flikken ze dat kunstje dus en er hoeft er natuurlijk maar ééntje te happen na het sturen van honderden (gekopieerde) berichtjes.

Aan de andere kant is het voor kerels op Tinder ook niet meer leuk met die overvloed aan nepprofielen en spambots tegenwoordig.
Zonder zelfs maar de foto van de vrouw ik kwestie te bekijken betwijfel ik, maar ik snap het principe van met hagel schieten. Echter ik geloof niet dat veel mannen dickpics naar totaal onbekende vrouwen sturen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 11-09-2017 21:31:57 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 12 september 2017 @ 09:56:45 #110
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173727169
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 01:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Des te raarder is het dat al die vrouwen nagenoeg alleen maar seksverzoeken en piemelfoto's krijgen.
Ik bedoel, welke mongool stuurt nou "hoi, neuken?" naar een mager zesje :? Bij dat kaliber denk ik iig niet gelijk aan seks. Dan moet je toch minstens een 8+ zijn voordat ik denk 'OE!'. En dan stuur ik alsnog geen piemelfoto.
Dat klopt. Als vrouw op een datingsite wordt je vaak overspoeld met berichten van wanhopige en niet al te slimme mannen die het liefst dezelfde dag nog seks willen. Die mannen sturen ook iedere vrouw op de site precies hetzelfde berichtje in de hoop dat er een zo gek is te reageren. Het boeit ze niet wie je bent, als je maar seks met ze wilt.

Het zijn dus niet 95% van de mannen. Maar die wanhopige, trieste mannen sturen zo veel berichten dat ze wel 95% van je inbox zijn.
  dinsdag 12 september 2017 @ 10:27:15 #111
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_173727600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 06:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar goed ik denk dus dat er bij mij van onderen iets niet moet ''kloppen''. :+
Er klopt boven iets niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_173744976
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhh de dikte van een vinger vs penis...
_O- Niet iedereen is diep van binnen een neger, Aardbeike :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173744979
Maar gaat dit hele topic nu over de lippen van Rooske!? -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173781842
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:50 schreef Aerodactyl het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb wel behoefte aan orgasmes, maar niet aan seks zelf. Het is voor mij opwindend als ik er door mijn meesteres op gewezen word dat ik niet goed genoeg ben en nooit seks zal hebben.
Wauw, zo'n man zoek ik ook. Ik wou dat hier meerderen van waren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173782567
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wauw, zo'n man zoek ik ook. Ik wou dat hier meerderen van waren.
Daar zijn er meerdere van..
pi_173783216
Ik ben geen maagd meer, maar op zich wel herkenbare verhalen en interessante vraagstelling.

Op m'n 18e één scharrel gehad waar ik meerdere keren seks mee heb gehad. Maar daarna helemaal niets meer. Ben nu 24.

Als ik er goed over nadenk moet ik toegeven dat ik me er voor begin te schamen. Alleen tegen m'n beste vrienden zeg ik dit nog openlijk als erom gevraagd wordt, tegen m'n bredere kennissenkring (vrienden eigenlijk, dit zijn mensen waar ik al jaren mee omga) durf ik het eigenlijk niet meer te zeggen. EDIT: vanzelfsprekend hebben al m'n vrienden wel meerdere bedpartners gehad en/of gewoon relaties achter de rug. Anders zou ik me minder schamen (begin te schamen dus.. dit speelt nog niet lang).
pi_173783445
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Daar zijn er meerdere van..
Ja, maar niet altijd van mijn leeftijdscategorie vaak (deze poster is 22), of dan hebben ze een fetisj voor zwepen en lakleer en bdsm enzo en dat heb ik niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:58 schreef Kaptali het volgende:
Ik ben geen maagd meer, maar op zich wel herkenbare verhalen en interessante vraagstelling.

Op m'n 18e één scharrel gehad waar ik meerdere keren seks mee heb gehad. Maar daarna helemaal niets meer. Ben nu 24.

Als ik er goed over nadenk moet ik toegeven dat ik me er voor begin te schamen. Alleen tegen m'n beste vrienden zeg ik dit nog openlijk als erom gevraagd wordt, tegen m'n bredere kennissenkring (vrienden eigenlijk, dit zijn mensen waar ik al jaren mee omga) durf ik het eigenlijk niet meer te zeggen. EDIT: vanzelfsprekend hebben al m'n vrienden wel meerdere bedpartners gehad en/of gewoon relaties achter de rug. Anders zou ik me minder schamen (begin te schamen dus.. dit speelt nog niet lang).
Waarom zou je je schamen? Het gaat anderen niets aan hoeveel partners je hebt gehad vind ik. Wat interesseert het jou hoeveel partners je vrienden hebben gehad. Houden jullie een scoreboard bij. Worden er gratis drank of een reis weggegeven voor de maandelijkse winnaar

[ Bericht 27% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-09-2017 23:37:01 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173783733
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:50 schreef Aerodactyl het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb wel behoefte aan orgasmes, maar niet aan seks zelf. Het is voor mij opwindend als ik er door mijn meesteres op gewezen word dat ik niet goed genoeg ben en nooit seks zal hebben.
Ja, alleen die orgasmes mag je dus niet hebben van zo'n vrouw _O-

quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wauw, zo'n man zoek ik ook. Ik wou dat hier meerderen van waren.
Match! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173783796
Nee hij is 22 en bezet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173783797
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:30 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, alleen die orgasmes mag je dus niet hebben van zo'n vrouw _O-

[..]

Match! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook zonder seks een orgasme krijgen hè..
pi_173783958
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je kunt ook zonder seks een orgasme krijgen hè..
Klopt. Alleen =>

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:50 schreef Aerodactyl het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb wel behoefte aan orgasmes, maar niet aan seks zelf. Het is voor mij opwindend als ik er door mijn meesteres op gewezen word dat ik niet goed genoeg ben en nooit seks zal hebben.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173784078
quote:
9s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Alleen =>

[..]

Ja? Ze zegt toch niet dat hij nooit orgasmes mag hebben?
pi_173784229
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja? Ze zegt toch niet dat hij nooit orgasmes mag hebben?
Voor een orgasme is toch op zijn minst soloseks nodig, lijkt me. Of hij moet al letterlijk klaarkomen van gedomineerd worden :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173784342
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Voor een orgasme is toch op zijn minst soloseks nodig, lijkt me. Of hij moet al letterlijk klaarkomen van gedomineerd worden :D
Met seks wordt over het algemeen niet masturbatie bedoeld..
pi_173784406
Nee, om de oorspronkelijke OP te beantwoorden: Het is niet iets waar je je voor hoeft te schamen. Want waar vergelijk je jezelf precies mee? Met een zogezegde gemiddelde of norm? Die we met z'n allen zo'n beetje ingericht hebben? De vraag is hier: waarom heeft dit zich deze richting op ontwikkeld, en hoe precies?

Het is waarschijnlijker dat dat niets met de maagden onder ons persóónlijk te maken heeft. Dat je buiten deze 'boot' valt en daar moeite mee hebt, is een logische reactie. Maar dan ook niets meer dan dat, een reactie. Je hoeft er dus niets mee te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')