abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2000 @ 19:55:23 #1
862 Arcee
Look closer
pi_485305
Dat al die oude deelnemers elke keer weer opduiken!!

Daar stonden ze weer hoor, gisteren: Richard, Diana(!), Audrey en Aminata. Ik heb het programma niet helemaal gevolgd (wat wil je ook met zo'n LUL van een presentator), maar zijn ze überhaupt wel aan 't woord geweest? Afgezien van Aminata dan, die heb ik wel zien praten. En dat was ook nog wel terecht, want die was er net uit. Nu kon ze nog ff d'r verhaal doen. Maar wat moet Diana daar?? N.B. als eerste zelf opgestapt.

Precies hetzelfde geldt voor Big Brother. Altijd weer die oude garde op laten draven (het Martin-syndroom, zeg maar) en de mensen die er net een week uit zijn.

Kijk, als ze nou over een half jaar weer 's een keer TV komen, okee, leuk... maar toch niet elke week!? Ik vind het echt ZO sneu om al die lui elke keer weer te zien... je bent er uitgestemd, dus ga dan ook gewoon lekker wèg... Later!

  dinsdag 21 november 2000 @ 21:00:30 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_485454
Thank you for reflecting my opinion
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_485474
Diana is een beetje boel camerageil, die zal ook elk ogenblik pakken om met haar poffertjeskop in beeld te komen!
pi_486301
Wat ik zo grappig vind is dat zo'n Richard toen ie er uit komt dacht dat er een nieuwe wereld voor hem open zou gaan. Hij zei toen iets over dat ie de aanbiedingen wel op zich af zou laten komen. Dan is mijn vraag "Welke aanbiedingen?" Wat kun je nou met die dwerg. Niets toch. En hij dacht dat de weg naar roem en glorie voor hem open lag, stond zelfs al Handtekeningen uit te delen( ) als was ie een ster , ja een vallende en hard ook..
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_490288
quote:
Op 21 november 2000 19:55 schreef Arcee het volgende: [knipknip]
(wat wil je ook met zo'n LUL van een presentator)
Vroeger, toen hij nog bij AT5 zat was hij een integere verslaggever en ik dacht dat er een gouden toekomst voor deze jongen in het verschiet zou liggen. (bij de vara, misschien wel protege van P. Witteman, ofzo)

Maar inderdaad, hij heeft zich als 'lul' ontwikkeld. Eerder presenteerde hij al een ranzig tietenprogramma over jongeren op vakantie. Met domme opmerkingen viel hij op. Misschien dat hij daarom de bus nu presenteert.

Een in en in trieste geschiedenis

log uit, je bent internetverslaafd.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 november 2000 @ 22:14:37 #6
862 Arcee
Look closer
pi_490315
quote:
Op 23 november 2000 22:05 schreef Ritalin het volgende:
hij heeft zich als 'lul' ontwikkeld.
LOL!! De zin van de week! Idd, wat een geweldige carrière...

Hij heeft zich als lul ontwikkeld.

bwahahahaha

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')