abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zondag 3 september 2017 @ 22:54:57 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173574948
quote:
Groep A: Nederland, Frankrijk, Zweden, Bulgarije, Wit-Rusland, Luxemburg
Groep B: Portugal, Zwitserland, Hongarije, Faror Eilanden, Letland, Andorra
Groep C: Duitsland, Tsjechi, Noord-Ierland, Noorwegen, Azerbeijdjan, San Marino
Groep D: Wales, Oostenrijk, Servi, Ierland, Moldavi, Georgi
Groep E: Roemeni, Denemarken, Polen, Montenegro, Armeni, Kazachstan
Groep F: Engeland, Slowakije, Schotland, Sloveni, Litouwen, Malta
Groep G: Spanje, Itali, Albani, Isral, Macedoni, Liechtenstein
Groep H: Belgi, Bosni & Herzegovina, Giekenland, Estland, Cyprus, Gibraltar
Groep I: Kroati, IJsland, Oekrane, Turkije, Finland, Kosovo
Het is de bedoeling dat hier alle wedstrijden van de kwalificatie besproken worden buiten het Nederlands Elftal. Zoals u ziet zijn er geen groepen meer van vijf landen. Gibraltar en Kosovo zorgen ervoor dat we met negen groepen van zes landen te maken hebben.

1 --> Naar het WK
2 --> Beste nummers twee (de top 8 van de 9 landen) gaan naar de play-offs.

Wedstrijdoverzicht: http://www.fifa.com/world(...)ope/all-matches.html

In september gaan we los.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173574972
Die wissels van Deschamps vandaag :') _O-

Kun je beter zoals Dickie helemaal niet wisselen. :+
  Redactie Sport zondag 3 september 2017 @ 22:56:18 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173574976
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Luxemburg ons dan weer aan een kwalificatie gaan helpen? Hebben ze al eens eerder gedaan, wanneer was dat ook weer?
Dat is een beetje gemaakte onzin. Als Luxemburg die wedstrijd had verloren waren 'we' nog steeds 2e geworden. En Tsjechie - Noorwegen had dan geen andere uitslag gehad.

Alleen Noorwegen leek onklopbaar, maar die besloten het in de laatste 4 potjes even totaal weg te choken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 3 september 2017 @ 22:56:21 #4
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173574978
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Frankrijk altijd net niet ,sinds Zizou gestopt is
Met ''Zizou'' was het ook net niet, want toen boorde ''Zizou'' ze even hoogst persoonlijk een wereldtitel door de neus. 😂
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 3 september 2017 @ 22:57:54 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173575000
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is een beetje gemaakte onzin. Als Luxemburg die wedstrijd had verloren waren 'we' nog steeds 2e geworden. En Tsjechie - Noorwegen had dan geen andere uitslag gehad.

Alleen Noorwegen leek onklopbaar, maar die besloten het in de laatste 4 potjes even totaal weg te choken.
Het staat me ook niet meer tot in detail voor de geest. Maar goed...
  zondag 3 september 2017 @ 22:59:35 #6
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173575034
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Met ''Zizou'' was het ook net niet, want toen boorde ''Zizou'' ze even hoogst persoonlijk een wereldtitel door de neus. 😂
Ging toch tot pingels toen?
Die Lebenslust bringt dich um.
  Redactie Sport zondag 3 september 2017 @ 22:59:39 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173575035
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het staat me ook niet meer tot in detail voor de geest. Maar goed...
Nederland stond 3e en de achterstand op Noorwegen leek onoverbrugbaar. Tsjechie kon ook ver voor komen maar verloor effe van Luxemburg waardoor Nederland in de buurt bleef.

Uiteindelijk wisten we Noorwegen dus nog te achterhalen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 3 september 2017 @ 23:00:00 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173575040
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Met ''Zizou'' was het ook net niet, want toen boorde ''Zizou'' ze even hoogst persoonlijk een wereldtitel door de neus. 😂
Want omdat Zizou rood pakte kon Frankrijk geen pingels meer nemen? :?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 3 september 2017 @ 23:00:45 #9
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173575054
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Want omdat Zizou rood pakte kon Frankrijk geen pingels meer nemen? :?
Het schijnt nogal te schelen als je grootste zekerheid er geen kan nemen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173575067
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Met ''Zizou'' was het ook net niet, want toen boorde ''Zizou'' ze even hoogst persoonlijk een wereldtitel door de neus. 😂
Zonder Zizou hadden ze de finale sowieso niet gehaald

En ook geen wereldcup
8-)
pi_173575068
Landen die al geplaatst zijn voor het WK:

Rusland
Belgie
Mexico
Iran
Japan
Brazili
pi_173575124
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:01 schreef Belgosome het volgende:
Landen die al geplaatst zijn voor het WK:

Rusland
Belgie
Mexico
Iran
Japan
Brazili
gefeliciteerd
  zondag 3 september 2017 @ 23:04:27 #13
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173575130
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:01 schreef Belgosome het volgende:
Landen die al geplaatst zijn voor het WK:

Rusland
Belgie
Mexico
Iran
Japan
Brazili
Amai, dat zijn landen met schone meiskes.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 23:23:01 #14
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173575463
Schijnt dus dat Luxemburg met een B-team heeft gespeeld :D :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173575505
Argentinie moet ook uit gaan kijken dat ze er niet uit gaan _O-
  zondag 3 september 2017 @ 23:28:15 #16
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_173575543
Staan die opgewarmde flapdrollen al in de finale?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 4 september 2017 @ 00:46:23 #17
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_173576054
Luxemburg > Nederland?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_173576725
quote:
Griekse internationals bespioneerd met verborgen camera’s voor heenmatch tegen Belgi… maar dat was niet eens het ergste

Doodziek. Ze mogen dan wel tweede staan in onze WK-kwalificatiegroep, een ander woord is er niet voor het Griekse voetbal. Vlak na de interland tegen de Rode Duivels in Brussel kwam wereldvoetbalbond FIFA erachter dat de Griekse bond de eigen internationals al jarenlang liet bespioneren met verborgen camera’s. Het ergste? Niemand in Griekenland keek ervan op.

“Het comit maakt met woede, diepe teleurstelling en plaatsvervangende schaamte bekend dat de Griekse nationale voetbalbond mechanismen gebruikt om zijn medewerkers, spelers en trainers systematisch te monitoren, en dat dit jaren aan een stuk gebeurde. Deze ontdekkingen zijn een zware slag voor het Griekse voetbal en het is in het belang van elke partij dat dit niet verhuld wordt.”

10 april van dit jaar, een dikke twee weken na het 1-1 gelijkspel van de Rode Duivels tegen Griekenland in Brussel. Een commissie van de wereldvoetbalbond FIFA doet een vreemde ontdekking in het oefencomplex van de Griekse nationale ploeg. Er wordt zowaar een verborgen camera gevonden. En nog n. En nog n. Overal zijn ze verstopt: aan de oefenvelden, in het kantoor van bondscoach Michael Skibbe, in de hal, zelfs in de kleedkamers.
Het ergste moest dan nog komen. Want nadat de FIFA-commissie bovenstaande mededeling de wereld instuurde… keek daar in Griekenland nauwelijks iemand van op. Ze wisten het allemaal al, of hadden het op zijn minst vermoed. Het was niet meer dan een zoveelste incident in een aaneenschakeling van dieptrieste ontdekkingen. Het grote schandaal bleef uit, en zo bleef het hallucinante nieuws ook grotendeels onder de radar in de rest van de wereld.

Twintig jaar machtsmisbruik

Die ontdekking kwam er niet toevallig. Een half jaar eerder was de FIFA zich gaan moeien met de werking van de Griekse voetbalbond. Officieel omdat de regels van de Griekse bond niet helemaal overeenkwamen met die van de wereldvoetbalbond, officieus omdat de Griekse overheid hen dat uitdrukkelijk gevraagd had.

De verborgen camera’s waren maar het topje van de ijsberg.

Het was naar schatting al twintig jaar aan de gang. Een select groepje mannen met macht, hl vl macht, had iedereen in zijn zak. Politici, ondernemers, scheidsrechters, media, clubvoorzitters, spelers… Iedern. Sommigen deden gewillig mee, anderen kregen geld, nog anderen werden gedwongen. Wanneer ze precies begonnen zijn met hun machtsmisbruik is niet duidelijk. Twee dingen zijn wel zeker: begin jaren 2000 was het zover gekomen dat de voetbalbond het parlement een wet had laten stemmen die stelde dat niemand mocht ingrijpen in hun bestuur. Niemand kon hen nog iets maken. Hen luidop in vraag stellen deed je maar beter niet. Ook zeker is dat hun dictatuur samenviel met de opkomst van topclub Olympiakos, dat de voorbije 21 jaar maar liefst negentien keer kampioen werd.

In 2002 raakte voor het eerst bekend dat de voetbalbond en de scheidsrechters onder n hoedje gespeeld hadden. In 2010 was er een volgende schandaal, in 2011 was er weer n, in 2015 alwr. Meer dan tachtig personen waren betrokken bij talloze schandalen van matchfixing. Op gegeven moment was het zo gek geworden dat Olympiakos al een penalty kreeg voor een fout in de middencirkel. Het was om te huilen, maar na het zoveelste schandaal op rij was het de Griekse realiteit geworden. Iedern maakte misbruik van zijn macht. De ene bondsvoorzitter was nog maar net gearresteerd of n van zijn vriendjes nam het gewoon over.

Criminele organisatie

Vandaag heeft de inmenging van de wereldvoetbalbond FIFA ze bijna allemaal de kop gekost. Velen van hen zitten in de cel, op verdenking van het leiden van een criminele organisatie. De verhalen stoppen niet: intimidatie, geweld, omkoperij, fraude. Scheidsrechters die niet wilden meedoen, kregen een paar zware jongens op bezoek.

Drom keek niemand in Griekenland echt op van die verborgen camera’s. Het was gewoon perfect logisch in hun voetbalwereld. Waarvoor de heren van de voetbalbond ze precies gebruikten, is niet duidelijk. Waarschijnlijk wilden ze gewoon weten wat hun internationals en coach bedisselden. Misschien waren ze wel bang dat sommigen vragen gingen stellen. Of misschien ging hun drang tot controle van alles en iedereen in de voetbalwereld wel zover, dat het ook voor hen logisch was hun nationale selectie te bespioneren.

Hoe dan ook houden ze in Griekenland dat potje vandaag nog steeds liever gedekt. Omdat ze het steeds zo gedaan hebben, omdat ze schrik hebben voor represailles van zij die nu achter slot en grendel zitten en omdat ze beseffen dat ze het Griekse voetbal geen plezier doen met het verspreiden van het nieuws.

Sinds twee weken heeft de Griekse voetbalbond een nieuwe voorzitter. De FIFA heeft echter aangekondigd nog minstens een jaar over zijn schouder mee te kijken, om zeker te zijn dat dingen niet weer de soep indraaien.

Poets wederom poets.
pi_173576792
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:01 schreef Belgosome het volgende:
Landen die al geplaatst zijn voor het WK:

Rusland
Belgie
Mexico
Iran
Japan
Brazili
Iran > Nederland
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 4 september 2017 @ 08:51:36 #20
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173577422
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 05:26 schreef wimderon het volgende:
Op gegeven moment was het zo gek geworden dat Olympiakos al een penalty kreeg voor een fout in de middencirkel.
Zijn hier beelden van?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173577680
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 05:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit is best shockerend. Hier op Fok! kijkt daar blijkbaar ook niemand van op. :D
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 09:21:46 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173577703
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 09:18 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dit is best shockerend. Hier op Fok! kijkt daar blijkbaar ook niemand van op. :D
was toch allang bekend dat olympiakos flinke hulp kreeg van de arbiters?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 4 september 2017 @ 09:34:35 #23
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173577854
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 09:18 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dit is best shockerend. Hier op Fok! kijkt daar blijkbaar ook niemand van op. :D
Ik wel. Het is zwaar gestoord.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173579116
troostjohn twitterde op maandag 04-09-2017 om 10:55:55 #KNVB #oranje Hoe kan in hemelsnaam Lux gelijk spelen tegen Frankrijk? Kracht onzichtbare ziel en goddelijke geest AAN!! zijde bij Luxemburg reageer retweet
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 18:11:17 #25
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173586567
quote:
Eriksen in Oranje.
pi_173586624
Is Eriksen mogelijk de beste speler ter wereld? #Dtv
pi_173586638
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Eriksen mogelijk de beste speler ter wereld? #Dtv
Als Denemarken de wereld is dan is Eriksen na Bendtner de beste ter wereld
pi_173587131
Wat een zwaar gestoorde reacties op het filmpje van Ruud Gullit, gewoon een goed leuk fimpje, dat ruud het woord fantastic in de mond neemt had meer te maken met het resultaat maar dat snappen die eencellige van de media weer niet....

Helemaal als het van de nederlandse media komt _O-

De nederlandse media publiceert dagelijks de smerigste leugens over alles en wat maar als Meneer Gullit gewoon een filmpje maakt dan is het een schande en gaat de media moord en brand schreeuwen....

DE OMGEKEERDE WERELD 8)7
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 4 september 2017 @ 19:21:47 #31
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173587180
Bij Armeni lijken ze allemaal op elkaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_173587196
quote:
9s.gif Op maandag 4 september 2017 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Armeni lijken ze allemaal op elkaar
WTF

BESCHULDIG JIJ DIE GASTEN VAN INTEELT? :(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 4 september 2017 @ 19:25:36 #33
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173587265
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

WTF

BESCHULDIG JIJ DIE GASTEN VAN INTEELT? :(
Is inteelt een misdaad Klaas ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_173587493
Hart; Walker, Cahill, Jones, Bertrand; Dier, Henderson, Oxlade-Chamberlain, Alli; Rashford, Kane
  maandag 4 september 2017 @ 19:38:22 #35
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173587563
\
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hart; Walker, Cahill, Jones, Bertrand; Dier, Henderson, Oxlade-Chamberlain, Alli; Rashford, Kane
Dat gaat weer pure aids worden
RED ONS HENNIEGOD
pi_173587587
quote:
9s.gif Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
\

[..]

Dat gaat weer pure aids worden
Alli en Rashford zijn de enigen die met talent gezegend zijn, alleen is dit voor Alli niet de juiste omgeving met al die aids om zich heen.
pi_173587608
Rashford + Kane is een prima aanvalsduo. Alleen vind ik AOC geen middenvelder.
pi_173587613
Ter Stegen; Kimmich, Rudiger, Hummels, Hector; Rudy, Kroos; Mller, zil, Draxler; Werner

Weer het kansloze Muller als buitenspeler project.
  maandag 4 september 2017 @ 19:42:20 #39
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173587641
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alli en Rashford zijn de enigen die met talent gezegend zijn, alleen is dit voor Alli niet de juiste omgeving met al die aids om zich heen.
Alli moet ook een bepaalde bediening krijgen en die krijgt die niet met fucking Henderson ipv Eriksen :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_173587691
Jammer dat Lamela nog tot november geblesseerd is. Anders is het weer intens genieten met Lamela - Alli - Eriksen bij Spurs
pi_173587720
quote:
Manager Mauricio Pochettino heeft Vincent Janssen bij Tottenham Hotspur in de groepsfase van de Champions League niet nodig. De eerste spits van Oranje is niet ingeschreven door de Engelse topclub.
Het is duidelijk onze wereldspits krijgt ook de komende tijd geen speeltijd.....

ben benieuwd of hij ook de volgende keer geselecteerd gaat worden

Dit is bezopen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173587857
quote:
Oranje is onder Danny Blind veranderd in een gekkenhuis

4 september 2017, 13:45 uur

Als ik een chirurg was en ik zou – bij dezelfde patint – het verkeerde been hebben afgezet, een gezonde nier hebben verwijderd, een maag vergroot in plaats van verkleind en ik zou zijn zicht met 95 procent hebben verminderd, zou ik dan naar de laatste verjaardag van die patint gaan?

Danny Blind wel. Die stond zondag op zijn gemak te kijken wat hij allemaal had aangericht. Zelden zag ik iemand langer naar een stervend organisme kijken. Freek Vonk, daar leek Danny een beetje op: ‘Jaaa, dit is kicken. Kijk hem vechten voor zijn leven. Hij weet het nog niet, maar hij gaat dood en ik ben erbij! Kijk dan hoe vet dit is. Ik reed met mijn auto over hem heen en nu gaat hij dood. En ik kijk. En jullie mogen meekijken. Is dat niet ongelofelijk kicken?!’

Dat is precies wat Danny Blind deed. Op zijn gemak kijken, samen met ons, naar de laatste stuiptrekkingen van het Nederlands elftal. En dat was nog maar een van de vele ongemakkelijke situaties rond de twee kwalificatiewedstrijden van Oranje, een team dat onder Danny Blind langzaam maar zeker is veranderd in een gekkenhuis, vol met jongens die geen idee hebben hoe ze met elkaar moeten omgaan.
ja VI.nl :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173588327
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rashford + Kane is een prima aanvalsduo. Alleen vind ik AOC geen middenvelder.
Kane is echt debiel slecht
pi_173588357
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 20:19 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kane is echt debiel slecht
Doe volgende keer meer je best
pi_173588383
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Doe volgende keer meer je best
Nog nooit wat laten zien buiten de pl.
pi_173589006
Lol, 0-1 Lobotka. De almachtige Lobotka die bij Ajax had kunnen spelen, nu gekocht door Celta.
  maandag 4 september 2017 @ 20:48:41 #47
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_173589015
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, 0-1 Lobotka. De almachtige Lobotka die bij Ajax had kunnen spelen, nu gekocht door Celta.
Dat ging snel idd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 20:48:51 #48
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173589018
Lobotka _O_

Ex-Ajax uiteraard
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173589050
Southgate out.
pi_173589144
Haha Engeland :') :')
pi_173589156
CJGterrier twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:55:59 SOUTHGATE OUT. Actually, that's not even good enough. SOUTHGATE FUCK OFF YOU BORING AND UNINSPIRING MORON reageer retweet
pi_173589178
Arkadiusz Milik _O_
  maandag 4 september 2017 @ 21:03:15 #53
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173589279
Gatver wat een lekkere goal van Draxler :9~

edit: en 3-0. De Duitsers gaan aan hun doelsaldo werken vanavond.
pi_173589326
Wat is The Ox toch vreselijk slecht.
pi_173589448
Aids Engeland. Gaan ze Schotland naaien.
pi_173589481
De Noord-Iertjes mazzelen met de ref.
pi_173589507
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De Noord-Iertjes mazzelen met de ref.
????
pi_173589529
Wat een goedkope shirts van Montenegro
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 21:18:46 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173589551
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:12 schreef hafcfan het volgende:
Aids Engeland. Gaan ze Schotland naaien.
Ik heb liever Slowakije dan een schotland
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173589562
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb liever Slowakije dan een schotland
Ik niet. Schotland heeft zieke fans. Slowakije alleen Hamsik.
pi_173589598
Huh, waarom is Handanovič al sinds 2015 international af bij Slowakije?
pi_173589605
Zou wel leuk zijn mochten de huidige standen in groep F zo blijven tot het einde. Wordt een bijzonder interessante poule dan.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 21:22:28 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173589622
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Huh, waarom is Handanovič al sinds 2015 international af bij Slowakije?
Ik maar denken dat dat een Sloveen is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173589624
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Huh, waarom is Handanovič al sinds 2015 international af bij Slowakije?
Is dit serieus? :')
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 21:23:00 #65
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173589636
Overigens hebben die natuurlijk ene Oblak.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173589651
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Is dit serieus? :')
Dat ik hem opzocht om te kijken of hij nou Sloveens of Slowaaks was wel ja maar aangezien Sloveni gewoon speelt is het een terechte vraag
pi_173589652
Eric Dier of all people.
pi_173589689
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:23 schreef Bolasie het volgende:
Eric Dier of all people.
Spurs-goal op Wembley :o.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 21:26:13 #69
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173589690
Die Duitsers joh _O-
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173589828
Die #7 liep op een roltrap achteruit bij Slowakije. Mijn hemel.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 21:35:50 #71
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173589927
Nederland is klaar met deze uitslagen. Mooi nog 2 potjes voor jan lul
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 4 september 2017 @ 21:37:53 #72
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173589977
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben die natuurlijk ene Oblak.
Die was weer goed tegen Slowakije, wat een held. Beste keeper ter wereld.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173590122
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Die was weer goed tegen Slowakije, wat een held. Beste keeper ter wereld.
lol
  maandag 4 september 2017 @ 21:49:37 #74
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173590280
Het had ook 8-0 kunnen staan bij Duitsland - Noorwegen i.p.v. 'maar' 4-0

edit: 5-0
pi_173590324
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is klaar met deze uitslagen. Mooi nog 2 potjes voor jan lul
Mwah, ik denk dat we met name moeten focussen op groepen H en I. Daar zou wel eens een nummer 2 op minder dan 19 punten uit kunnen komen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173590378
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:51 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat we met name moeten focussen op groepen H en I. Daar zou wel eens een nummer 2 op minder dan 19 punten uit kunnen komen.
Maar de resultaten tegen de N6 worden geschrapt.
pi_173590473
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is klaar met deze uitslagen. Mooi nog 2 potjes voor jan lul
Dat wordt die groep van Belgie.
pi_173590501
Dat verrassend verlies van Bosnie tegen Cyprus is dan wel prima?
pi_173590544
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
Dat verrassend verlies van Bosnie tegen Cyprus is dan wel prima?
Bosni staat op 8 punten als de N6-resultaten geschrapt worden.

Nederland op 10 punten. Wit-Rusland gaat normaal gesproken laatste eindigen.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 21:58:32 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173590550
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
Dat verrassend verlies van Bosnie tegen Cyprus is dan wel prima?
Griekenland gaat t wel redden toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173590587
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar de resultaten tegen de N6 worden geschrapt.
Iedereen in die groepen winnen van Gibraltar en Kosovo, dus ook allemaal -6
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173590598
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Griekenland gaat t wel redden toch?
Jij snapt er echt weinig van Hans. Die scoren nog minder dan NL
pi_173590613
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Griekenland gaat t wel redden toch?
Als ze uit punten verspelen tegen Cyprus misschien niet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173590630
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat wordt die groep van Belgie.
Ook nog een mogelijkheid. Dat die Belgen uit maar winnen van Bosnie. Zou top zijn!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173590632
Rashford maakt z'n fout goed.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:01:24 #87
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173590639
Sow, goeie goal wel hoor _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173590674
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij snapt er echt weinig van Hans. Die scoren nog minder dan NL
Ook dat, en dat ze nog tegen Gibraltar moeten boeit niet. Dat resultaat gaat niet meetellen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:02:43 #89
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173590688
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:02 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ook dat, en dat ze nog tegen Gibraltar moeten boeit niet. Dat resultaat gaat niet meetellen.
Jammer dat we ze alles moeten uitleggen hier.
pi_173590728
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Goed voor de Schotten.
Zeker :)

Over 10 dagen heen, zin in.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:05:08 #92
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173590747
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zeker :)

Over 10 dagen heen, zin in.
Wat ga je er doen?
pi_173590760
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zeker :)

Over 10 dagen heen, zin in.
Ze spelen pas over een maand weer
  maandag 4 september 2017 @ 22:05:47 #94
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173590761
Hopelijk blijft Duitsland 5-0
RED ONS HENNIEGOD
pi_173590762
n van de meest belangrijke wedstrijden in het belang van Nederland is Bosni-Belgi.

Wint Bosni niet, dan is een 2e plek met 19 punten in onze groep waarschijnlijk genoeg. Maar goed, Nederland zit natuurlijk nog met dat negatieve doelsaldo t.o.v. Zweden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173590823
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat ga je er doen?
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ze spelen pas over een maand weer
Niet naar het Schotse elftal, maar weekje vakantie naar het land. Wel paar voetbalpotjes (Partick Thistle - Rangers, Ayr United - Alloa Athletic en sluit af in Engeland: Burnley - Leeds). Tussendoor paar daagjes op Isle of Arran

  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:09:45 #97
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173590858
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:08 schreef Grifte het volgende:

[..]


[..]

Niet naar het Schotse elftal, maar weekje vakantie naar het land. Wel paar voetbalpotjes (Partick Thistle - Rangers, Ayr United - Alloa Athletic en sluit af in Engeland: Burnley - Leeds). Tussendoor paar daagjes op Isle of Arran

[ afbeelding ]
Tof _O_.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:11:13 #98
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173590895
Tof hoor Grifte _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 4 september 2017 @ 22:11:22 #99
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173590900
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

lol
Hoevaak zie je Oblak nou spelen?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173590906
Noord-Ierland verzekert zich nu van P2 in de poule van Duitsland.

Duitsland moet nog n keer aan de bak om P1 echt veilig te stellen. En toevallig is dat in en tegen Noord-Ierland.
pi_173590907
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

[..]

Niet naar het Schotse elftal, maar weekje vakantie naar het land. Wel paar voetbalpotjes (Partick Thistle - Rangers, Ayr United - Alloa Athletic en sluit af in Engeland: Burnley - Leeds). Tussendoor paar daagjes op Isle of Arran

[ afbeelding ]
Vergeet je jas niet.
pi_173590953
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Noord-Ierland verzekert zich nu van P2 in de poule van Duitsland.

Duitsland moet nog n keer aan de bak om P1 echt veilig te stellen. En toevallig is dat in en tegen Noord-Ierland.
Wel knap wat Noord-Ierland nu al jaren doet met een vrij matige selectie.
pi_173590964
Schotland v Slowakije wordt een heerlijk duel over een maand.

Slowakije 15
Schotland 14
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:13:43 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173590978
Noord-Ierland vind ik helemaal niks. Hoop dat ze Itali loten in playoffs.
pi_173591097
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Schotland v Slowakije wordt een heerlijk duel over een maand.

Slowakije 15
Schotland 14
Denemarken v Montenegro ook aangezien die op hetzelfde puntenaantal staan :P.
pi_173591106
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:11 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hoevaak zie je Oblak nou spelen?
Nooit, maar ik heb nog nooit iemand dit zien roepen.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:18:03 #107
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173591111
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Schotland v Slowakije wordt een heerlijk duel over een maand.

Slowakije 15
Schotland 14
Montenegro v Denemarken ook.
pi_173591112
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Noord-Ierland vind ik helemaal niks. Hoop dat ze Itali loten in playoffs.
Hoe kunnen die zoveel punten hebben?
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 22:19:27 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173591160
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:18 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoe kunnen die zoveel punten hebben?
Omdat Tsjechi er geen graftakkekut van kunnen en Noorwegen zelfs kan verliezen van een stel azeri.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173591171
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Montenegro v Denemarken ook.
Op dezelfde speeldag als Schotland v Slowakije in #9.

Ik stel een verplicht switchkanaal tussen die twee duels voor en geen enkele andere wedstrijd ertussen.
pi_173591194
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Omdat Tsjechi er geen graftakkekut van kunnen en Noorwegen zelfs kan verliezen van een stel azeri.
Het commentaar na Azerbeijdjzan v Noorwegen vorig jaar was schitterend bij Ziggo. Alsof Azerbeijdjan een nieuwe voetbalnatie in wording was.
  maandag 4 september 2017 @ 22:21:44 #112
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173591243
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:17 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nooit, maar ik heb nog nooit iemand dit zien roepen.
Omdat mensen niet verder kijken dan Real Madrid, Barcelona of Bayern Munchen. In de piekjaren van Godn hoorde je ook niemand dat hij de beste verdediger zou zijn (wat wel zo was) en stemde men vrolijk David Luiz in de wereldelftallen, Gabi wordt al tientallen jaren genegeerd. Als het over Atltico gaat, komen ze vaak niet verder dan Simeone, Griezmann en in het verleden Falcao en Diego Costa. Oblak is jaar in, jaar uit met afstand de minst gepasseerde keeper in Spanje, heeft elk jaar de meeste clean sheets en heeft elk jaar de meeste reddingen. In het seizoen 2015/16 kreeg hij 18 tegendoelpunten nota bene. Het filmpje hieronder van Oblak is geen incident, het is de norm. Bizarre keeper.

Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 22:21:58 #113
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173591248
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het commentaar na Azerbeijdjzan v Noorwegen vorig jaar was schitterend bij Ziggo. Alsof Azerbeijdjan een nieuwe voetbalnatie in wording was.
Dat was meer het onvermogen van die noren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173591275
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat was meer het onvermogen van die noren
Meer omdat Azerbeijdjzan op 6 uit 2 stond na die pot.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 22:24:00 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173591296
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Meer omdat Azerbeijdjzan op 6 uit 2 stond na die pot.
Ja, omdat ze geluk hadden dat ze san Marino mochten loten. Een Luxemburg speelt ze van de mat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173591344
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Omdat mensen niet verder kijken dan Real Madrid, Barcelona of Bayern Munchen. In de piekjaren van Godn hoorde je ook niemand dat hij de beste verdediger zou zijn (wat wel zo was) en stemde men vrolijk David Luiz in de wereldelftallen, Gabi wordt al tientallen jaren genegeerd. Als het over Atltico gaat, komen ze vaak niet verder dan Simeone, Griezmann en in het verleden Falcao en Diego Costa. Oblak is jaar in, jaar uit met afstand de minst gepasseerde keeper in Spanje, heeft elk jaar de meeste clean sheets en heeft elk jaar de meeste reddingen. In het seizoen 2015/16 kreeg hij 18 tegendoelpunten nota bene. Het filmpje hieronder van Oblak is geen incident, het is de norm. Bizarre keeper.

Godin werd door veel de besten genoemd hoor. En atleti speelt heel compact dus logisch dat ze de minste goals tegen krijgen.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:27:06 #117
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173591372
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Godin werd door veel de besten genoemd hoor. En atleti speelt heel compact dus logisch dat ze de minste goals tegen krijgen.
Als je de minste goals tegen hebt en de meeste reddingen verricht doe je wel wat goed natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 4 september 2017 @ 22:27:41 #118
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173591384
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Godin werd door veel de besten genoemd hoor. En atleti speelt heel compact dus logisch dat ze de minste goals tegen krijgen.
Dat is een myth. Als dat zo zou zijn, zou Oblak niet de meeste reddingen verrichten. Dat niet te verschalken blok wat er een paar jaar geleden stond is er niet meer. Dat het aantal tegendoelpunten zo laag blijft, is vaak maar aan een man te danken: Don Jan Oblak.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 4 september 2017 @ 22:37:52 #119
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173591559

Hij kan het ook bij Sloveni, geen enkel probleem.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173591570


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2017 22:39:15 ]
  maandag 4 september 2017 @ 22:39:41 #121
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173591582
quote:


Uitmelk monopoly
RED ONS HENNIEGOD
pi_173591592
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 22:43:36 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173591630
Even terugkerend, Griekenland staat op +3, wij op -2 ofzo. Wel met een wedstrijd minder. Is overbrugbaar, maar ik reken me nog niet rijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173591633
Hoe zijn de meningen in Itali over bondscoach Ventura eigenlijk?
pi_173591742
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Schotland v Slowakije wordt een heerlijk duel over een maand.

Slowakije 15
Schotland 14
Schotland _O_
pi_173591763
Ik vergat nog dat Sloveni ook op 14 punten staat :').
pi_173592372
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:50 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Schotland _O_
Ik gun Schotland het. Zou ze graag het WK zien halen.
Laatste keer dat ze meededen aan een eindronde is het WK 1998..
  maandag 4 september 2017 @ 23:58:36 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173592811
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vergat nog dat Sloveni ook op 14 punten staat :').
Wordt een mooi einde daar, Schotland moet daar nog naartoe toch? Maar Sloveni moet dan weer wel uit tegen de Engelsen. Zou toch leuk zijn als Engeland de Schotten een play-off plek bezorgt door van beide concurrenten te winnen.
pi_173594070
Slowakije moet zijn laatste wedstrijd tegen Malta, dus de schotten zullen moeten winnen van Slowakije om kans op die 2e plek te maken. Maar goed, dan daarna nog een uitwedstrijd naar Slovenie. Best lastig nog voor de schotten.

Zou zelfs ook zomaar kunnen dat de nr 2 in deze poule ook minder dan 19 punten haalt....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173594827
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even terugkerend, Griekenland staat op +3, wij op -2 ofzo. Wel met een wedstrijd minder. Is overbrugbaar, maar ik reken me nog niet rijk.
wedstrijd minder?

doelsaldo Nl is zonder de wedstrijd tegen W-Rusland +2 geloof ik.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Redactie Sport dinsdag 5 september 2017 @ 09:10:34 #131
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173594836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:09 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

wedstrijd minder?

doelsaldo Nl is zonder de wedstrijd tegen W-Rusland +2 geloof ik.
Staat Belarus inmiddels laatste ja? Dat zou wel heel gunstig zijn. Hoewel we dan alsnog waakzaam moeten zijn, want dan staan we 1 goal achter en moeten we ook met Griekenland rekening houden.

Griekenland moet nog tegen Gibraltar, dus die pot telt niet mee voor hun doelsaldo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173594858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Staat Belarus inmiddels laatste ja? Dat zou wel heel gunstig zijn. Hoewel we dan alsnog waakzaam moeten zijn, want dan staan we 1 goal achter en moeten we ook met Griekenland rekening houden.

Griekenland moet nog tegen Gibraltar, dus die pot telt niet mee voor hun doelsaldo.
Onze wedstrijd tegen W-Rusland telt ook niet mee :P .

Griekenland moet ook nog uit tegen Cyprus. Aangezien er nogal rivaliteit is gaan de grieken het nog moeilijk krijgen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Redactie Sport dinsdag 5 september 2017 @ 09:15:28 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173594884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:12 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Onze wedstrijd tegen W-Rusland telt ook niet mee :P .

Griekenland moet ook nog uit tegen Cyprus. Aangezien er nogal rivaliteit is gaan de grieken het nog moeilijk krijgen.
Als Wit-Rusland nu laatste staat wel ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173594890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Staat Belarus inmiddels laatste ja? Dat zou wel heel gunstig zijn. Hoewel we dan alsnog waakzaam moeten zijn, want dan staan we 1 goal achter en moeten we ook met Griekenland rekening houden.

Griekenland moet nog tegen Gibraltar, dus die pot telt niet mee voor hun doelsaldo.
Het is daarom zaak om flink uit te halen tegen Wit Rusland ivm met name de wedstrijd tegen Zweden n t.o.v. bv Griekenland.

Want f Luxemburg f Wit Rusland wordt mogelijk op doelsaldo laatste en dan speelt of de 5-1 tegen Luxemburg lekker mee f de (hopelijk hoge) score tegen Wit Rusland.

Maar Griekenland moet ook nog eens zien te winnen van Cyprus (uit). Ook lastig.

Maar bovenal moet Belgi zijn taak volbrengen omdat Bosni niet mag winnen, gelijk mag wel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173595012
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het is daarom zaak om flink uit te halen tegen Wit Rusland ivm met name de wedstrijd tegen Zweden n t.o.v. bv Griekenland.

Want f Luxemburg f Wit Rusland wordt mogelijk op doelsaldo laatste en dan speelt of de 5-1 tegen Luxemburg lekker mee f de (hopelijk hoge) score tegen Wit Rusland.

Maar Griekenland moet ook nog eens zien te winnen van Cyprus (uit). Ook lastig.

Maar bovenal moet Belgi zijn taak volbrengen omdat Bosni niet mag winnen, gelijk mag wel.
We zijn vooral afhankelijk van Luxemburg. Een max 1-0 verlies voor hun is prima en dan vind ik dat je het pas zelf in de hand hebt. Thuis moet je max met 2-0 moeten winnen. Meer is niet realistisch en je krijgt er achter altijd wel ene in.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173604749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het is daarom zaak om flink uit te halen tegen Wit Rusland ivm met name de wedstrijd tegen Zweden n t.o.v. bv Griekenland.

Want f Luxemburg f Wit Rusland wordt mogelijk op doelsaldo laatste en dan speelt of de 5-1 tegen Luxemburg lekker mee f de (hopelijk hoge) score tegen Wit Rusland.

Maar Griekenland moet ook nog eens zien te winnen van Cyprus (uit). Ook lastig.

Maar bovenal moet Belgi zijn taak volbrengen omdat Bosni niet mag winnen, gelijk mag wel.
Kijk, wij Belgen gaan de NL-ers helpen het WK te halen :P
pi_173608168
De Gea; Ramos, Pique, Monreal; Thiago, Busquets, Iniesta, Isco; Silva, Morata, Pedro.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 20:26:30 #138
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173608213
Aad in de studio _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:46:38 #139
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173608913
quote:
Heiligschennis!
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:49:58 #140
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_173609042
spanje al 1-0
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 20:55:23 #141
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173609222
Ghe, die Georgir :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:55:33 #142
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173609233
Flinke fout van Danso
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 20:56:14 #143
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173609259
Kostic heb ik een betere corner zien nemen ooit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173609286
Haha, Arda in de basis.
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:58:15 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173609325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Arda in de basis.
Ik dacht dat ie was gestopt maar ik zal het wel verkeerd hebben gelezen
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:58:19 #146
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173609329
Juichen van Georgi leek wel op voorspel.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:59:13 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173609368
Turkije - Kroati _O_


Te vroeg juichen genot
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:00:00 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173609393
Turken zo mad op elkaar steeds. Goeie teamgeest
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:00:33 #149
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173609422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Arda in de basis.
Arda n Yilmaz, oude tijden herleven
pi_173609423
Bert van Marwijk is op weg om zich te plaatsen voor het WK :{
pi_173609519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Ramos, Pique, Monreal; Thiago, Busquets, Iniesta, Isco; Silva, Morata, Pedro.
Het is dat ze tegen een G-elftal spelen, maar Monreal in de basis is een schande.
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:03:40 #152
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173609539
Prachtige kool van Spanje

Edit: buitenspel
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:04:12 #153
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173609556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Het is dat ze tegen een G-elftal spelen, maar Monreal in de basis is een schande.
Ze hebben niets beters.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:04:37 #154
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173609574
Liechtenstein _O-
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:04:55 #155
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173609588
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:05:06 #156
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173609591
Chiel Kramer of dit keepertje, lastige keuze
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:05:18 #157
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173609595
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:04 schreef hhh38 het volgende:
Liechtenstein _O-
Wit Rusland ook van dat niveau hopelijk. Dan hebben we nog kans.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:05:40 #158
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173609606
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:05:44 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173609607
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef franske19 het volgende:

[..]

Wit Rusland ook van dat niveau hopelijk. Dan hebben we nog kans.
Frans toch. Zo naief
pi_173609633
quote:
Geen probleem voor Obli Oblak, zaterdag.
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:07:01 #161
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173609648
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Frans toch. Zo naief
Niet zo negatief. Ik zeg kans. In dit geval een kleine.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:15:32 #162
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173609888
Onterecht 0-4 afgekeurd
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:15:58 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:27:21 #164
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173610220
Van Marwijk en consorten zien we dus deze zomer :{
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:27:45 #165
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173610227
Keeper bij Liechtenstein begint nu wel verdacht te worden.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:28:19 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173610248
Wat is er eigenlijk zo erg aan Saoedi-Arabie. Ja okee het is geen fris landje en Bert gaat er enkel heen voor het geld maar verder?
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:28:57 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173610272
De Gea :D
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:29:26 #168
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173610285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er eigenlijk zo erg aan Saoedi-Arabie. Ja okee het is geen fris landje en Bert gaat er enkel heen voor het geld maar verder?
Tegen S-A op zich heb ik niet zoveel, maar Bert moet ik niet zo en van de visie van Van Bommel op het coachen van jeugd word ik oprecht misselijk

Verder is Taco van den Velde iemand die louter open deuren intrapt maar dat terzijde
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:29:33 #169
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173610289
Itali ontsnapt.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:29:45 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173610297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
het is geen fris landje
Ik denk dit
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:30:02 #171
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173610306
S-A als voetballand/team dan natuurlijk he
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:30:46 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173610319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Tegen S-A op zich heb ik niet zoveel, maar Bert moet ik niet zo en van de visie van Van Bommel op het coachen van jeugd word ik oprecht misselijk

Verder is Taco van den Velde iemand die louter open deuren intrapt maar dat terzijde
Ik ken Mark zijn visie niet en Taco ken ik ook niet derhalve onthou ik me maar van commentaar
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:30:58 #173
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173610328
Er moet veel gebeuren wil ik geen fan van Bert meer zijn, maar dat komt natuurlijk ook door mijn clubvoorkeur
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:31:15 #174
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173610338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:27 schreef franske19 het volgende:
Keeper bij Liechtenstein begint nu wel verdacht te worden.
Prima goal in kruising. Zoveel keepers zijn er niet die dit pakken
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:31:56 #175
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173610353
Groep I :')

Overal nog 0-0
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:33:26 #176
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173610390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik ken Mark zijn visie niet en Taco ken ik ook niet derhalve onthou ik me maar van commentaar
Ik weet niet hoe letterlijk hij het zei maar het kwam er min of meer op neer dat alles gefixeerd moet zijn op winnen en al het andere daar ondersteunend in is

Misschien dat ik het net effe wat chargeer maar je kan je er wat bij voorstellen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:34:15 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173610411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe letterlijk hij het zei maar het kwam er min of meer op neer dat alles gefixeerd moet zijn op winnen en al het andere daar ondersteunend in is

Misschien dat ik het net effe wat chargeer maar je kan je er wat bij voorstellen
Ah zo. Ook wel typisch Mark wellicht. Elleboogje hier en gestrekt been daar
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:35:02 #178
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173610431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ah zo. Ook wel typisch Mark wellicht. Elleboogje hier en gestrekt been daar
Daarom verbaasde het me ook niet enorm nee :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  FOK!fotograaf dinsdag 5 september 2017 @ 21:41:36 #179
842 Zorro
Z
pi_173610595
Wat een doelpuntengenot vandaag.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:55:56 #180
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173610999
Leuk voor Aspas
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:56:31 #181
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173611017
Dit was toch ook gewoon hands?
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:58:05 #182
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173611058
Ventura zijn baan is gered. Voorlopig althans
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:59:00 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173611082
Jehle _O_

Leuke goal Kolarov
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:01:43 #184
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173611147
Sow Kolarov
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:01:46 #185
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173611148
Die zat er lekker in ja.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:02:53 #186
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173611176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Sow Kolarov
Die wil je niet eens tegenhouden :D
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:07:13 #187
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173611283
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die wil je niet eens tegenhouden :D
Inderdaad _O-
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:10:47 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173611368
Hele eiland is uitgelopen voor IJsland _O_
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:15:02 #189
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_173611454
jaaaaaaaaa turkije 1-0
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:16:00 #190
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173611483
Mitrovic :D
pi_173611496
Mitrovic _O- _O- _O-
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:17:11 #192
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173611511
Mantingh denk om je hart
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:18:38 #193
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173611539
Mandzukic had daar wel een vrije trap moeten krijgen. Opmerkelijke beslissing
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:21:05 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_173611608
Ik kijk nu ook mee.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:23:17 #195
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173611648
Wales 0-1
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:24:54 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173611691
Politie op veld bij Turkije - Kroatie
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:25:58 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173611710
Groep I wordt echt waanzinnig spannend met deze standen
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:26:10 #198
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_173611714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Politie op veld bij Turkije - Kroatie
zie niks
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:27:04 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173611729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

zie niks
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:28:49 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_173611768
quote:
7/10
What can change the nature of a man?
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:29:13 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173611780
quote:
:D
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:34:46 #202
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173611900
In Groep D kan het nog leuk worden voor play-off plek tussen Wales en Ierland. Ze treffen elkaar op laatste speeldag. Groep G is wel gespeeld. Groep I knotsgek _O_

Kro 16
Ice 16
Tur 14
Ukr 14

Met nog Tur - Ice en Ukr - Kro
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:35:20 #203
21467 franske19
Hit the deck!
pi_173611908
Itali is echt matig.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:35:55 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_173611920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Groep D kan het nog leuk worden voor play-off plek tussen Wales en Ierland. Ze treffen elkaar op laatste speeldag. Groep G is wel gespeeld. Groep I knotsgek _O_

Kro 16
Ice 16
Tur 14
Ukr 14

Met nog Tur - Ice en Ukr - Kro
Groep A is ook gespeeld.
What can change the nature of a man?
pi_173612163
_O_
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:51:12 #206
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_173612170
songoden
What can change the nature of a man?
pi_173612330
Ierland is goed genaaid vandaag. Net als Nederland uit tegen Zweden en thuis tegen Frankrijk.

Het wordt tijd dat de video scheids eens wordt ingevoerd!
  dinsdag 5 september 2017 @ 23:18:44 #208
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173612590
Goede uitslagen voor Nederland. Tweede worden en je zit wel bij de acht beste nummer twee.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173614981
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:18 schreef Morendo het volgende:
Goede uitslagen voor Nederland. Tweede worden en je zit wel bij de acht beste nummer twee.
Idd. Er zijn nu 3 rele kansen. Mja hopen op Luxemburg en dat forsberg zijn been breekt ofzo.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Redactie Sport woensdag 6 september 2017 @ 09:35:20 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173615338
Als Kroati het WK niet haalt moeten ze dat land echt opheffen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173615449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kroati het WK niet haalt moeten ze dat land echt opheffen.
het is ook wel de lastigste poule :P . Mja voor gisteren had niemand denk ik gedacht dat ze nog in de problemen zouden komen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173615908
Recordaantal kijkers voor Frankrijk-Luxemburg? :D _O-
pi_173617565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:09 schreef Columbiafan het volgende:
Recordaantal kijkers voor Frankrijk-Luxemburg? :D _O-
Heel 🇱🇺 voor de TV natuurlijk :D
pi_173618814
1. Duitsland 1.606
3. Portugal 1.386
5. Belgi 1.265
6. Polen 1.250
7. Zwitserland 1.210
8. Frankrijk 1208
11. Spanje 1.184

13. Wales 1.089
15. Engeland 1.056
17. Itali 1.035
18. Kroati 977
19. Slowakije 967
20. Noord-Ierland 945
22. IJsland 932
23. Zweden 918
24. Oekrane 888
26. Turkije 842
28. Nederland 819

zwart is groepswinnaar+Zweden. Als wij ons zouden plaatsen voor play offs doen die namelijk niet mee. Er staan dus 8 landen boven ons. Dat mogen er maximaal 3 zijn om geplaats te zijn. Oekraine/Turkije en Ijsland schakelen zichzelf uit (blijft maar ene over). moet die nr 2 natuurlijk ook de play offs halen. Lijkt me dat Nl bovendien oekraine en Turkije nog wel voorbij kan.
Voor het overige wordt het een lastig verhaal.

Italie, portugal lijken me zeker. overige lijkt me voorlopig nog in te schatten lastig, maar de puntentelling is natuurlijk ook wazig. tegen Zweden kunnen we wellicht ook veel punten scoren.

Conclusie: geplaatste status vrijwel uitgesloten. Overigens maakt het niet veel uit. Alleen Italie en portugal moet je ontlopen. Overige is allemaal lastig, maar vergelijkbaar.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Redactie Sport woensdag 6 september 2017 @ 13:12:50 #215
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173619070
Denk dat we van die landen alleen een kansje hebben tegen Noord-Ierland.

Met een beetje geluk houd je net een geplaatste status over, maar dan moet t wel cht mee zitten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 6 september 2017 @ 13:28:15 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173619368
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we van die landen alleen een kansje hebben tegen Noord-Ierland.

Met een beetje geluk houd je net een geplaatste status over, maar dan moet t wel cht mee zitten.
Als we het halen dan zijn we gelijk in zo'n goede vorm dat ik Nederland ook wel als favoriet zou zien tegen Slowakije
pi_173619682
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als we het halen dan zijn we gelijk in zo'n goede vorm dat ik Nederland ook wel als favoriet zou zien tegen Slowakije
En toch zouden we tegen alle landen gewoon favoriet zien volgens bookmakers.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 6 september 2017 @ 14:03:04 #218
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173620056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:41 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

En toch zouden we tegen alle landen gewoon favoriet zien volgens bookmakers.
Tegen Portugal of Itali? Tuurlijk niet
pi_173620162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tegen Portugal of Itali? Tuurlijk niet
Die natuurlijk niet :') 8)7
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 6 september 2017 @ 14:12:02 #220
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173620209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:09 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Die natuurlijk niet :') 8)7
Je zei zelf 'alle' _O-
pi_173620221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je zei zelf 'alle' _O-
Heb je mijn bericht erboven wel gelezen? *O*
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 6 september 2017 @ 14:16:59 #222
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173620276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:13 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Heb je mijn bericht erboven wel gelezen? *O*
Tuurlijk, vond het al raar dat je ineens van gedachten was veranderd
pi_174052287
pi_174052742
Areola
Sidibe - Umtiti - Varane - Kurzawa
Kante - Tolisso - Rabiot
Lacazette - Griezmann - Mbappe

leuk elftalletje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 september 2017 @ 15:29:48 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174053761
quote:
Hier hadden Martial en Bakayoko wel bij mogen zitten
pi_174053931
Ik gun Oranje wel vroege vakantie volgend jaar.
pi_174054695
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hier hadden Martial en Bakayoko wel bij mogen zitten
Gelukkig zit Sissoko er wel bij. _O-

Serieus, wat een idioot die Didier.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2017 16:24:08 ]
pi_174054730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:23 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Gelukkig zit Sissoko er wel bij. _O-

Serieus, wat een idioot die Didier.
Payet, ook zo'n figuur.
Die heb je echt niet meer nodig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 september 2017 @ 16:31:01 #229
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174054784
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:23 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Gelukkig zit Sissoko er wel bij. _O-

Serieus, wat een idioot die Didier.
Speelt goed voor Spurs de laatste wedstrijden schijnbaar, maar dat is wel een raar favorietje ja
pi_174054972
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Areola
Sidibe - Umtiti - Varane - Kurzawa
Kante - Tolisso - Rabiot
Lacazette - Griezmann - Mbappe

leuk elftalletje
Als die niet minimaal de halve finale WK halen volgend jaar moeten ze zich doodschamen.
Oh.
pi_174055011
Robben fit en klaar om wit-rusland af te slachten volgende week en Zweden ook. Kom maar op.

Hij lust ze rauw
pi_174055162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:44 schreef KingRoland het volgende:
Robben fit en klaar om wit-rusland af te slachten volgende week en Zweden ook. Kom maar op.

Hij lust ze rauw

Heeft hij eigenlijk wel een goede wedstrijd gespeeld voor Oranje sinds het laatste WK? :')
Oh.
pi_174055257
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als die niet minimaal de halve finale WK halen volgend jaar moeten ze zich doodschamen.
Nja Spanje Duitsland belgie Brazili en Argentini hebben ook geen onaardige teams
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174055337
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nja Spanje Duitsland belgie Brazili en Argentini hebben ook geen onaardige teams
Argentini heeft een geweldige aanval, maar verder ook niet echt bijzonder toch. Niet voor niks dat ze nog vrij moeizaam zijn in hun kwalificatie.

En de Duitsers en Belgen vind ik ook wel een minder team hebben over het geheel, sowieso zie ik onze zuiderburen wel weer falen op een beslissend moment.
Oh.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:04:14 #235
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174055352
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nja Spanje Duitsland belgie Brazili en Argentini hebben ook geen onaardige teams
Ik verwacht toch gewoon dat ze de halve finale halen, de vraag is of Deschamps dan vertrekt. Om de laatste stap te zetten hebben ze toch een nieuwe coach nodig lijkt het
pi_174055370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als die niet minimaal de halve finale WK halen volgend jaar moeten ze zich doodschamen.
Dat middenveld is toch niet bijzonder? Vindt Brazilie en Spanje veel sterker
pi_174055429
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat middenveld is toch niet bijzonder? Vindt Brazilie en Spanje veel sterker
Ja maar dat zijn dan ook wel echt degene die ze moeten ontlopen, voor de rest doen ze niet veel onder.

Want Kant en Pogba kan je wel als blok neerzetten, en dan misschien daarvoor drie als Ousmane Demble - Griezmann - Mbapp en dan Lacazette in de punt. Boh
Oh.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:11:46 #238
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_174055490
Gaat nl het redden jongens😎?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_174055502
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:11 schreef Anonymousz het volgende:
Gaat nl het redden jongens😎?
Nee, laat ze het maar gewoon missen. Kan alles even goed op de schop.
Oh.
pi_174055752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft hij eigenlijk wel een goede wedstrijd gespeeld voor Oranje sinds het laatste WK? :')
ja kan me alleen niet herinneren
pi_174055819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:25 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ja kan me alleen niet herinneren
Als dat zelfs jou al niet lukt :{
Oh.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:38:32 #242
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174056027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft hij eigenlijk wel een goede wedstrijd gespeeld voor Oranje sinds het laatste WK? :')
Letland uit thuis?

Wales uit ook
pi_174063417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn dan ook wel echt degene die ze moeten ontlopen, voor de rest doen ze niet veel onder.

Want Kant en Pogba kan je wel als blok neerzetten, en dan misschien daarvoor drie als Ousmane Demble - Griezmann - Mbapp en dan Lacazette in de punt. Boh
Kante - Pogba - Rabiot is wel een lekker middenveld.

En ik schat Frankrijk helemaal niet minder in dan Brazili. Maar halve finale is niet effe in drie seconden geregeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174063586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kante - Pogba - Rabiot is wel een lekker middenveld.

En ik schat Frankrijk helemaal niet minder in dan Brazili. Maar halve finale is niet effe in drie seconden geregeld.
Meestal duurt het drie weken tijdens zo'n toernooi voor ze bij de halve finales zijn ja.
Oh.
pi_174070831



Rodrigo en Callejn :o.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ajacied422 op 29-09-2017 12:35:18 ]
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:34:32 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174071001
Als Frankrijk ver wil komen zou ik afstappen van Giroud in spits
  vrijdag 29 september 2017 @ 13:47:14 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174072269


Radja mag weer lekker thuis op het bankje gaan kijken
pi_174072475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:47 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]

Radja mag weer lekker thuis op het bankje gaan kijken
Slaat echt op niks. Martinez zijn selectie politiek is Nog erger dan Wilmots.

Chadli speelt niet eens bij West Brom!!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Belgosome op 29-09-2017 14:06:19 ]
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2017 @ 14:03:20 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174072500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Rodrigo en Callejn :o.
Leuk teampje weer.
Heb wel t gevoel dat ik iemand mis
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174072523
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Leuk teampje weer.
Heb wel t gevoel dat ik iemand mis
Marcos Alonso?
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:05:58 #251
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174072538
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Leuk teampje weer.
Heb wel t gevoel dat ik iemand mis
Costa, Deulofeu?
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:12:40 #252
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174072630
Parejo.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_174072649
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Frankrijk ver wil komen zou ik afstappen van Giroud in spits
Vooral van die zenuwpees op de bank.
  Redactie Sport vrijdag 29 september 2017 @ 14:14:52 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174072668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Marcos Alonso?
Ja die vooral.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174072858
pi_174073590
Apart dat Alonso opnieuw niet is opgeroepen... past ie niet in het systeem ofzo?
pi_174073632
SeFutbol twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 12:36:43 🎙 @julenlopetegui: "M. Alonso y Alberto Moreno estn a un nivel muy alto, pero tomamos otra decisin"#SEFlive 📺 https://t.co/bOzaKKwQtR reageer retweet
pi_174134398
davidjaca twitterde op maandag 02-10-2017 om 11:11:16 Aduriz, Odriozola and Jonathan Viera all called up by Spain to replace injured Carvajal, Iniesta and Morata. reageer retweet
pi_174136210
Ziggo Sport
Donderdag
18:00 Armeni v Polen: stand daar https://nos.nl/teletekst#815_2
20:45 Schakelkanaal; met Noord-Ierland - Duitsland // Engeland - Sloveni o.a

Vrijdag
Niets.

Zaterdag
18:00 Zweden v Luxemburg
20:45 Bulgarije v Frankrijk (tegelijkertijd Wit-Rusland v Nederland)

Zondag
18:00 Schakelkanaal; met de topper Polen v Montenegro o.a en Litouwen v Engeland
20:45 Duitsland v Azerbeijdjzan (kan er na donderdag in principe niet meer toe doen)

Maandag
20:45 Schakelkanaal; alles om 20:45 met o.a de spannende groep van Kroati, Turkije et cetera en de poule Spanje en Itali

Dinsdag
20:45 Portugal v Zwitserland (!!) toppertje. Maar dan is ook Nederland v Zweden helaas
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:19:20 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174136713
Gewoon volle bank tegen die Russen:

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174214392
Polen 19, Montenegro / Denemarken 16 (zelfde doelsaldo).

Montenegro en Denemarken spelen tegen elkaar. Polen moet op bezoek bij Armeni. Polen v Montenegro is zondag. Zou dus grappig zijn als Montenegro wint bij Denemarken. Als Montenegro dan zondag wint zijn ze direct naar het WK en als ze verliezen kan Denemarken nog tweede worden :P.

Poland XI vs. Armenia: Szczesny; Piszczek, Glik, Pazdan, Bereszynski; Kuba, Zielinski, Krychowiak, Linetty; Grosicki, Lewandowski.

Live op Ziggo Sport 18:00 deze pot en er is Azerbeijdzjan v Tsjechi voor de kat z'n viool.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ajacied422 op 05-10-2017 17:04:33 ]
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:06:19 #262
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174214544
Poule van Engeland (20), Slowakije (15), Sloveni (14) en Schotland (14, doelsaldo -2 tov Sloveni) is ook vanavond. Wordt nog heel spannend voor die laatste 3 wie er tweede wordt.

Vanavond
Engeland - Sloveni
Schotland - Slowakije

Zondag
(Litouwen - Engeland)
Slowakije - Malta
Sloveni - Schotland

Schotland zal dus waarschijnlijk beide wedstrijden moeten winnen.
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 17:14:21 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174214707
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziggo Sport
Donderdag
18:00 Armeni v Polen: stand daar https://nos.nl/teletekst#815_2
20:45 Schakelkanaal; met Noord-Ierland - Duitsland // Engeland - Sloveni o.a

Vrijdag
Niets.

Zaterdag
18:00 Zweden v Luxemburg
20:45 Bulgarije v Frankrijk (tegelijkertijd Wit-Rusland v Nederland)

Zondag
18:00 Schakelkanaal; met de topper Polen v Montenegro o.a en Litouwen v Engeland
20:45 Duitsland v Azerbeijdjzan (kan er na donderdag in principe niet meer toe doen)

Maandag
20:45 Schakelkanaal; alles om 20:45 met o.a de spannende groep van Kroati, Turkije et cetera en de poule Spanje en Itali

Dinsdag
20:45 Portugal v Zwitserland (!!) toppertje. Maar dan is ook Nederland v Zweden helaas
Waarom is er vrijdag niks?
pi_174214890
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarom is er vrijdag niks?
Denk omdat ze op tijd willen beginnen met hun Formule 1-programma.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:33:32 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174215078
Argentinie tegen Tapia alleen op fox international dus? ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174215452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:33 schreef Caland het volgende:
Argentinie tegen Tapia alleen op fox international dus? ;(
VBL / [CONMEbol] WK Kwalificatie Zuid-Amerika
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:25:39 #267
21467 franske19
Hit the deck!
pi_174216107
Die terugspeelbal. :')
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_174216151
Hup Schotland
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:34:16 #269
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174217636
Dat Tsjechi stelt ook steeds minder voor h?

Ken alleen nog Darida van de basiself. Zelfs uitlopers van de succesgeneratie Cech en Rosicky zijn weg nu.
pi_174217670
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:34 schreef hhh38 het volgende:
Dat Tsjechi stelt ook steeds minder voor h?

Ken alleen nog Darida van de basiself. Zelfs uitlopers van de succesgeneratie Cech en Rosicky zijn weg nu.
Kaderabek is rechtsback bij Hoffenheim :P
pi_174217759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kaderabek is rechtsback bij Hoffenheim :P
Hebben wel een wereldspits in wording
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:40:16 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174217813
quote:
Dat is geen antwoord, Stijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174217891
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 19:44:56 #274
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174217936
kunnen die engelsen er nog uit vliegen

ik wil geen hooligans op het wk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:46:03 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174217947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
kunnen die engelsen er nog uit vliegen

ik wil geen hooligans op het wk
Nu maar hopen dat de Russen zich ook niet kwalificeren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174217976
Ter Stegen; Kimmich, Boateng, Hummels, Plattenhardt; Rudy, Kroos; Goretzka, Mller, Draxler; Wagner
pi_174218000
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat de Russen zich ook niet kwalificeren
het is inderdaad wat overdreven van me...

laten die engelsen gewoon meedoen en in de 1e ronde er gewoon weer uitvliegen...de tabloids weer vol.....en de trainer die eruit vliegt....wk genot!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:53:39 #279
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174218136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter Stegen; Kimmich, Boateng, Hummels, Plattenhardt; Rudy, Kroos; Goretzka, Mller, Draxler; Wagner
Is dit met Neuer voor MatS en Werner voor Wagner de sterkste opstelling?

Oh wacht, ze hebben zil ook nog rondlopen natuurlijk
pi_174218176
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
kunnen die engelsen er nog uit vliegen

ik wil geen hooligans op het wk
In Rusland weten ze wel raad met die kneusjes, daar durven ze niks uit te halen
pi_174218183
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Is dit met Neuer voor MatS en Werner voor Wagner de sterkste opstelling?

Oh wacht, ze hebben zil ook nog rondlopen natuurlijk
Jonas Hector meestal als linksback. Ook nog Sami Khedira rondlopen.
pi_174218239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter Stegen; Kimmich, Boateng, Hummels, Plattenhardt; Rudy, Kroos; Goretzka, Mller, Draxler; Wagner
Kan zijn dat ik iets gemist heb, maar who the fuck is Plattenhardt?
pi_174218304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:58 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Kan zijn dat ik iets gemist heb, maar who the fuck is Plattenhardt?
Linksback van Hertha BSC, 25 jaar. Beetje crisis op de linksbackpositie.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:40:48 #284
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174219412
Flower of Scotlandgenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_174219501
Waarom doet de media alsof Polen het wk niet meer kan ontgaan? Als Montenegro vnv wint staat in de wedstrijd tegen Polen gewoon groepswinst op het spel
pi_174219510
quote:
9s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Flower of Scotlandgenot
Heerlijk _O_

Wel walgelijk dat ze thuis spelen in een uitshirt.

Edit: Commentator meldt dat dit komt omdat de mouw van Slowakije's shirt clasht met het thuisshirt van Schotland.

:') :') :')

Dan regelen ze toch gewoon lekker een ander shirt. Wat een tyfusorganisatie is de UEFA toch
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:45:49 #287
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174219578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:44 schreef Grifte het volgende:

[..]

Heerlijk _O_

Wel walgelijk dat ze thuis spelen in een uitshirt.
Wat ook nog roze is
RED ONS HENNIEGOD
pi_174219630
0-1 Duitsland. Wat een knal van Rudy.

Die poule is niet meer relevant na vanavond.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:47:40 #289
21467 franske19
Hit the deck!
pi_174219645
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Frankrijk ver wil komen zou ik afstappen van Giroud in spits
Gelukkig ben jij geen coach. Het koppel Griezmann en Giroud loopt perfect. Dan heb je nog Mbappe als backup als het niet draait. Benzema nooit meer oproepen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:49:24 #290
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_174219709
duitsland _O_
pi_174219714
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:47 schreef franske19 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij geen coach. Het koppel Griezmann en Giroud loopt perfect. Dan heb je nog Mbappe als backup als het niet draait. Benzema nooit meer oproepen.
Niet terug te zien in de resultaten; daarbij is Giroud weinig in beeld bij Arsenal.
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 20:49:33 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 5 oktober 2017 @ 20:50:20 #293
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174219745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:44 schreef Grifte het volgende:

[..]

Heerlijk _O_

Wel walgelijk dat ze thuis spelen in een uitshirt.

Edit: Commentator meldt dat dit komt omdat de mouw van Slowakije's shirt clasht met het thuisshirt van Schotland.

:') :') :')

Dan regelen ze toch gewoon lekker een ander shirt. Wat een tyfusorganisatie is de UEFA toch
Maar volgens statuut dit en regeltje +commissie is het juist enzo

Stelletje kloothommels idd :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_174220109
Eriksen _O_.
pi_174220172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:47 schreef franske19 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij geen coach. Het koppel Griezmann en Giroud loopt perfect. Dan heb je nog Mbappe als backup als het niet draait. Benzema nooit meer oproepen.
Benz kan alles wat die Giroud ook kan , en is voetballend sterker.

Lijkt me een beter koppel dan Giroud/Griezmann
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:05:54 #296
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_174220221
0-2 duitsland
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:07:37 #297
21467 franske19
Hit the deck!
pi_174220263
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet terug te zien in de resultaten; daarbij is Giroud weinig in beeld bij Arsenal.
Alleen maar de finale van het EK en bovenaan in de kwalificatie voor het WK maar verder valt het wel mee ja.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:08:22 #298
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174220277
Slowakije rood _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_174220328
quote:
9s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Slowakije rood _O_
Wat een belachelijke schwalbe van die spits _O-

Adios ouwe reus
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:12:38 #300
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174220410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:10 schreef Grifte het volgende:

[..]

Wat een belachelijke schwalbe van die spits _O-

Adios ouwe reus
Die spoort niet

De groeten ouwe
RED ONS HENNIEGOD
pi_174220430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:07 schreef franske19 het volgende:

[..]

Alleen maar de finale van het EK en bovenaan in de kwalificatie voor het EK maar verder valt het wel mee ja.
Zelfs dat EK waren ze niet overweldigend. Hoe ze de finale speelden was oprecht niet bijzonder. Duitsland was de eerste echte test dat toernooi.

Als je dan naar de kwalificatiecampagne kijkt word je ook niet meteen wild. Twee keer 0-0 spelen in deze poule is oprecht bizar voor een ploeg als Frankrijk. Ook moet je niet vergeten dat Zweden relatief weinig voorstelt. Dat ze in Zweden met 2-1 verliezen, daar plaats ik ook mijn vraagtekens bij.

Frankrijk heeft de toekomst qua jeugd, handel er dan ook naar in plaats van blijven vervallen in het omarmen van kneuzen als Sissoko en Giroud. Je hebt fucking Mbapp die iedereen die hij tegenkomt dronken voetbalt, m-m-maar Giroud (die op de bank zit bij Arsenal).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')