abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173572978
Ik heb 3 jaar geleden als brave burger een licentie gekocht van Office 2011 voor mijn toen nieuwe Macbook. Nu heb ik vandaag op mijn Macbook een schone installatie gezet van iOS. Nu wil ik Office for MAC 2011 weer installeren en activeren en krijg nu de melding dat die kut code aan zijn maximum keren gebruikt zit.

Kort in de bocht kan ik een hele nieuwe licentie gaan kopen door dit gekut of niet? Er is voor de niks veranderd aan mijn Macbook, alleen een nieuwe en schone installatie. Of werkt Office keys tegenwoordig zo dat je hem maar 1x kan invoeren en daarna is het jammer?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173573040
Kan ne geen telefonische activering doen en dus MS bellen met bijgenoemd nummer?

En nee je moet het vaker kunnen gebruiken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_173573438
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:40 schreef Chinless het volgende:
Kan ne geen telefonische activering doen en dus MS bellen met bijgenoemd nummer?

En nee je moet het vaker kunnen gebruiken.
Nee lukt ook niet
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173573460
Gewoon iworks gebruiken.
pi_173573700
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:53 schreef Drug het volgende:
Gewoon iworks gebruiken.
Ik heb specifiek Excel nodig voor mijn studie.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173573743
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Nee lukt ook niet
Dan ligt t aan jou
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_173573744
moest je het dan eigenlijk eerst deactiveren, of hoe zit dat met die beperking?
pi_173573900
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:01 schreef Drug het volgende:
moest je het dan eigenlijk eerst deactiveren, of hoe zit dat met die beperking?
Ja waarschijnlijk
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173574057
Probeer het in ieder geval op te lossen via Microsoft support chat, maar die vragen voor remote access tot mijn macbook...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 3 september 2017 @ 22:43:25 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_173574693
Je bedoelt MacOS neem ik aan, iOS installeren op je MacBook gaat niet lukken.
pi_173574699
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
Je bedoelt MacOS neem ik aan, iOS installeren op je MacBook gaat niet lukken.
Jaja, dat bedoel ik ja.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173574733
Kwam hier terecht:

https://support.microsoft(...)ecause-the-product-k

Waar het dus op neer komt is dat als je pc/laptop's harde schijf geformatteerd wordt je daarna even opnieuw mag gaan aftikken :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173574761
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kwam hier terecht:

https://support.microsoft(...)ecause-the-product-k

Waar het dus op neer komt is dat als je pc/laptop's harde schijf geformatteerd wordt je daarna even opnieuw mag gaan aftikken :')
heb je geen time machine backup?
pi_173574927
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef Drug het volgende:

[..]

heb je geen time machine backup?
Nope, ik ben gewoon de lul ben ik bang. Had ik maar de terms moeten lezen van honderden pagina's. Had ik het kunnen weten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173575092
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden als brave burger een licentie gekocht van Office 2011 voor mijn toen nieuwe Macbook. Nu heb ik vandaag op mijn Macbook een schone installatie gezet van iOS. Nu wil ik Office for MAC 2011 weer installeren en activeren en krijg nu de melding dat die kut code aan zijn maximum keren gebruikt zit.

Kort in de bocht kan ik een hele nieuwe licentie gaan kopen door dit gekut of niet? Er is voor de niks veranderd aan mijn Macbook, alleen een nieuwe en schone installatie. Of werkt Office keys tegenwoordig zo dat je hem maar 1x kan invoeren en daarna is het jammer?
Ik lees hier dat zelfs het formatteren van de harddisk ertoe leidt dat je het product niet meer opnieuw kunt activeren, zonder dat er iets is veranderd aan de hardware waarvoor je de gebruikerslicentie hebt aangeschaft. Dat is natuurlijk onacceptabel, en bij Windows versies van Microsoft Office is dat niet zo. Eerlijke gebruikers worden altijd gestraft met beperkingen of extra kosten waar niemand op zit te wachten, maar het is aan jou om te bepalen of je eerlijk wil blijven. Wellicht kan de telefonische helpdesk je helpen, maar dan zul je wel moeten bewijzen dat je in het bezit bent van een legaal verkregen exemplaar van het product.
pi_173575161
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:02 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik lees hier dat zelfs het formatteren van de harddisk ertoe leidt dat je het product niet meer opnieuw kunt activeren, zonder dat er iets is veranderd aan de hardware waarvoor je de gebruikerslicentie hebt aangeschaft. Dat is natuurlijk onacceptabel, en bij Windows versies van Microsoft Office is dat niet zo. Eerlijke gebruikers worden altijd gestraft met beperkingen of extra kosten waar niemand op zit te wachten, maar het is aan jou om te bepalen of je eerlijk wil blijven. Wellicht kan de telefonische helpdesk je helpen, maar dan zul je wel moeten bewijzen dat je in het bezit bent van een legaal verkregen exemplaar van het product.
Heb de mails, bankafschriften en bestelling allemaal nog, dus aantonen gaat wel lukken. Maar waarschijnlijk ga je niet eens zo ver komen. Dus denk gewoon dat het maar Office 2016 kopen gaat worden. Is dat ik het echt nodig heb, anders had ik wel andere programma's gebruikt :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173575169
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik heb specifiek Excel nodig voor mijn studie.
Je kunt via Surfspot Mac for Office 2016 kopen, met een geldigheid van 1 jaar.

https://www.surfspot.nl/s(...)ce-2016-for-mac.html.

27 euro.
pi_173575205
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 23:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je kunt via Surfspot Mac for Office 2016 kopen, met een geldigheid van 1 jaar.

https://www.surfspot.nl/s(...)ce-2016-for-mac.html.

27 euro.
Ja had ik al gezien :Y

Maar is master, laatste jaar studeren. Dus daarna kan ik er niet meer zo goedkoop aan komen en ga het voor mijn vakgebied alsnog dagelijks nodig hebben. Koop ik liever meteen een versie zonder tijdsduur (totdat ik mijn hardeschijf natuurlijk formateer :') )
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 4 september 2017 @ 04:53:57 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173576562
365 voor een paar eurootjes per maand een optie?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 4 september 2017 @ 19:48:10 #20
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_173587765
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
Je bedoelt MacOS neem ik aan
Je bedoelt macOS neem ik aan

sorry ik ga me nu schamen :@
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:37:38 #21
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_173630531
Ik bel altijd met Microsoft op +31 20 500 1500. Daar zit ook een thuisgebruikersmenu, maar ik bel altijd de zakelijke optie. Geen idee wat je opties zijn als je die kiest. Zijn nu gesloten.

Verder inderdaad is Surfspot interessant als student. De software zal niet stoppen als je afgestudeerd bent, maar officieel mag je het niet meer gebruiken. Op je werk krijg je waarschijnlijk zakelijke versie van Office 365, die mag je als medewerker ook thuis installeren.

Ik verwacht dat Office 2016 beter werkt dan 2011. Microsoft doet nu iets beter zijn best om het compatibel te maken met de Windowsversie.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  donderdag 7 september 2017 @ 07:20:12 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173632929
Een schone installatie op een mac :')
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 7 september 2017 @ 07:31:03 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173632986
Sowieso, wat is dat voor studie die nog altijd van excel afhankelijk is. Wat wil je doen dat niet via een google sheets gaat?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_173633072
quote:
99s.gif Op donderdag 7 september 2017 07:31 schreef XL het volgende:
Sowieso, wat is dat voor studie die nog altijd van excel afhankelijk is. Wat wil je doen dat niet via een google sheets gaat?
Sheets is alleen leuk voor het kleine werk. Zodra er honderdduizenden lines met data bij komt kijken heb je met Excel meer snelheid en opties.

Daarnaast is het de industrie standaard (door onder andere bovengenoemde)

Gaat om een master operations en supply chain management.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 7 september 2017 @ 07:50:35 #25
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173633110
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 07:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Sheets is alleen leuk voor het kleine werk. Zodra er honderdduizenden lines met data bij komt kijken heb je met Excel meer snelheid en opties.

Daarnaast is het de industrie standaard (door onder andere bovengenoemde)

Gaat om een master operations en supply chain management.
Opslag in een fysiek document, vooral bij honderdduizenden rijen, is toch 20 jaar geleden begraven. In de echte wereld maak je al lang grapjes over bedrijven waar besluitvorming op basis van excelbestanden tot stand komt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_173633187
quote:
99s.gif Op donderdag 7 september 2017 07:50 schreef XL het volgende:

[..]

Opslag in een fysiek document, vooral bij honderdduizenden rijen, is toch 20 jaar geleden begraven. In de echte wereld maak je al lang grapjes over bedrijven waar besluitvorming op basis van excelbestanden tot stand komt.
:')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 7 september 2017 @ 09:10:06 #27
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173633756
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

:')
Ik zat zojuist in het vliegtuig naast een voor mij bejaard uitziende man. Tegen de 60 schat ik. Zat uitgeprinte emails te lezen en vulde formulieren met balpen in. Speelde op zijn iPad sudoku's.

Dat type, dat is de excelgebruiker in 2017.

Het is voorbij jongen, er zijn bedrijven en er zijn miljarden omzet in het bevrijden van organisaties van excel.

Om bijv jouw snelheids argument te ontkrachten. Excel 2011 van jou gebruikt de rekenkracht van je laptop. Mijn telefoon is sneller dan je laptop. Maw, ik kan die berekening op mijn telefoon sneller uitvoeren.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_173633769
quote:
99s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:10 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zat zojuist in het vliegtuig naast een voor mij bejaard uitziende man. Tegen de 60 schat ik. Zat uitgeprinte emails te lezen en vulde formulieren met balpen in. Speelde op zijn iPad sudoku's.

Dat type, dat is de excelgebruiker in 2017.

Het is voorbij jongen, er zijn bedrijven en er zijn miljarden omzet in het bevrijden van organisaties van excel.

Om bijv jouw snelheids argument te ontkrachten. Excel 2011 van jou gebruikt de rekenkracht van je laptop. Mijn telefoon is sneller dan je laptop. Maw, ik kan die berekening op mijn telefoon sneller uitvoeren.
Waarom probeer je de TS te overtuigen om iets niet te gebruiken wat hij wel nodig gaat hebben? Goed verhaal hoor, je bereikt er alleen niets mee. Het is nu wel duidelijk dat je zelf geen werkervaring hebt in een professionele omgeving. Maar veel succes met je supertelefoon! :')
Powered by Janetje®
  donderdag 7 september 2017 @ 09:19:08 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173633838
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:12 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Waarom probeer je de TS te overtuigen om iets niet te gebruiken wat hij wel nodig gaat hebben? Goed verhaal hoor, je bereikt er alleen niets mee. Het is nu wel duidelijk dat je zelf geen werkervaring hebt in een professionele omgeving. Maar veel succes met je supertelefoon! :')
Je hebt gelijk, TS moet. Ik ben verbaasd dat universiteiten je excel laten gebruiken. Je verwacht van de universiteiten die de nieuwe generatie opleiden eigenlijk dat gedateerde gesloten software systemen alleen in noodgevallen gebruikt worden. TS zou kritisch moeten zijn voor opslag in lokale bestanden. Master data management is de standaard in supply chain management.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 7 september 2017 @ 09:21:38 #30
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173633870
Dit wordt een eindeloze discussie.

Ja, er zijn alternatieven voor Excel, en ja, er zijn hele volksstammen die nog zweren bij Excel.
So we just called him Fred
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')