abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173572978
Ik heb 3 jaar geleden als brave burger een licentie gekocht van Office 2011 voor mijn toen nieuwe Macbook. Nu heb ik vandaag op mijn Macbook een schone installatie gezet van iOS. Nu wil ik Office for MAC 2011 weer installeren en activeren en krijg nu de melding dat die kut code aan zijn maximum keren gebruikt zit.

Kort in de bocht kan ik een hele nieuwe licentie gaan kopen door dit gekut of niet? Er is voor de niks veranderd aan mijn Macbook, alleen een nieuwe en schone installatie. Of werkt Office keys tegenwoordig zo dat je hem maar 1x kan invoeren en daarna is het jammer?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173573040
Kan ne geen telefonische activering doen en dus MS bellen met bijgenoemd nummer?

En nee je moet het vaker kunnen gebruiken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_173573438
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:40 schreef Chinless het volgende:
Kan ne geen telefonische activering doen en dus MS bellen met bijgenoemd nummer?

En nee je moet het vaker kunnen gebruiken.
Nee lukt ook niet
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173573460
Gewoon iworks gebruiken.
pi_173573700
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:53 schreef Drug het volgende:
Gewoon iworks gebruiken.
Ik heb specifiek Excel nodig voor mijn studie.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173573743
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Nee lukt ook niet
Dan ligt t aan jou
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_173573744
moest je het dan eigenlijk eerst deactiveren, of hoe zit dat met die beperking?
pi_173573900
quote: