abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173571346
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi!

Gisteren met een paar vrienden en vriendinnen uitgegaan. Er ging ook een meisje mee die ik nog niet kende. Bijna allemaal hebben ze een vriend/vriendin maar wij waren eigenlijk de enige singles.

Na een gezellige avond indrinken beland in de discotheek en mijn vrienden begonnen te zorgen dat wij steeds meer bij elkaar kwamen. Ze had interesse en ik ook in haar en uiteindelijk hebben we gezoend. Allebei super leuk en daarna ook elkaars nummers uitgewisseld en een zoen achteraf bij het weggegaan.

Nu is mijn vraag, wat is de volgende stap? Ik vind haar wel leuk en zij mij volgensmij ook wel maar heb t idee dat ze een beetje afwacht. We hebben al wel een beetje geappt met hoe het was, dat het gezellig was (met haar😏) etc maar wat nu?
pi_173571464
Vragen of ze een keer wat mee gaat drinken?
Whatever...
pi_173571481
Afspreken om wat te doen. Wat drinken of een andere activiteit
Zo romantisch als een vinarmige
  maandag 4 september 2017 @ 00:58:12 #4
332405 DrNick
"Jonge adonis"
pi_173576086
@OP Gwn vragen of ze een keer wil chillen
Op zaterdag 31 december 2016 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
*Inwoner met een Zeeuwse achtergrond.
Op dinsdag 30 juni 2015 22:14 schreef Trollscience het volgende:
pas goed op jezelf :*
pi_173576151
Gewoon vragen of het haar leuk lijkt om een avondje te gaan chillen toch TS? Simpelweg vragen. Leuk! Of een filmpje pakken
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 4 september 2017 @ 09:27:55 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173577771
Gewoon vragen of ze wat wil drinken.
Not all those who wander are lost.
pi_173578139
Vragen of ze deze week effe met je wilt lunchen ofzo. Persoonlijk vind ik een eerste date beter overdag passen. :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Samzz op 04-09-2017 12:26:58 (Onzin weggehaald) ]
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
pi_173580185
-> R&P
Some things should be simple; even an end has a start
pi_173580428
Topic opgeschoond. Beetje normaal reageren a.u.b. :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173584047
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 20:37 schreef BasRE het volgende:
Hoi!

Gisteren met een paar vrienden en vriendinnen uitgegaan. Er ging ook een meisje mee die ik nog niet kende. Bijna allemaal hebben ze een vriend/vriendin maar wij waren eigenlijk de enige singles.

Na een gezellige avond indrinken beland in de discotheek en mijn vrienden begonnen te zorgen dat wij steeds meer bij elkaar kwamen. Ze had interesse en ik ook in haar en uiteindelijk hebben we gezoend. Allebei super leuk en daarna ook elkaars nummers uitgewisseld en een zoen achteraf bij het weggegaan.

Nu is mijn vraag, wat is de volgende stap? Ik vind haar wel leuk en zij mij volgensmij ook wel maar heb t idee dat ze een beetje afwacht. We hebben al wel een beetje geappt met hoe het was, dat het gezellig was (met haar😏) etc maar wat nu?
Vraag of het haar leuk lijkt om volgend weekend samen ergens wat te gaan drinken of ga ..wandelen/dierentuin/bioscoop. :)
Lend me your eyes I can change what you see, but your soul you must keep totally free.
pi_173584195
Wil je haar alleen uitwonen of wil je verkering?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:29:04 #12
4677 Aneurism
I'm Jesus Christ on XTC
pi_173602465
Eerste stap is bellen.
I want to fuck you like an animal
I want to feel you from the inside
My whole existence is flawed
You get me closer to god