abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173569726
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb een oude laminaat vloer verwijderd en wil een nieuw gaan leggen. echter in de buurt van de dorpel is het niet erg egaal en wil dit iets vlakker maken. Omdat het maar heel weinig is vroeg ik me af wat voor materiaal ik daarvoor nodig heb ?
pi_173570190
Egaline?
pi_173570203
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 19:31 schreef Piet200 het volgende:
Ik heb een oude laminaat vloer verwijderd en wil een nieuw gaan leggen. echter in de buurt van de dorpel is het niet erg egaal en wil dit iets vlakker maken. Omdat het maar heel weinig is vroeg ik me af wat voor materiaal ik daarvoor nodig heb ?
Te hoog, te laag, foto?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173570209
registreer om deze reclame te verbergen
Als het trouwens zo weinig is, dan vang je dat met een ondervloer wel op toch? Of bedoel je dat je dorpel gelijk wil hebben met de rest, en laminaat over de dorpel leggen?
pi_173570918
Nee, het laminaat wil ik niet over de dorpel leggen, maar ik wil voorkomen dat het merkbaar is en het laminaat mee veert. dus het zekere voor het onzekere. maar omdat ik niet veel nodig heb dacht ik dat er misschien wel iets in een tube is wat ik erop kan smeren, of iets anders dat in een kleine hoeveelheid beschikbaar is.
pi_173571270
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:17 schreef Piet200 het volgende:
Nee, het laminaat wil ik niet over de dorpel leggen, maar ik wil voorkomen dat het merkbaar is en het laminaat mee veert. dus het zekere voor het onzekere. maar omdat ik niet veel nodig heb dacht ik dat er misschien wel iets in een tube is wat ik erop kan smeren, of iets anders dat in een kleine hoeveelheid beschikbaar is.
Tegeltjeslijm, op poederbasis. Is in 5 kg verpakking beschikbaar voor 6,- of zo. Smeert prima, hardt snel uit en blijft hard.
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')