abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173677306
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

comand speelt het ook niet idd, vandaar dat ik ook nog geen moeite heb gedaan om er eentje te fiksen. Echt compleet kansloos voor een 2500 optie.

Ach, ik luister sowieso bijna alleen radio onderweg, en er ook nog de optie voor een frame met dubbeldin aftermarket, dan kun je er in proppen wat je wilt, alleen vind ik dat eigenlijk gewoon niet mooi in vergelijking met bijvoorbeeld een comand..
Klopt. En stuurbediening wil ik ook niet kwijt.

Meestal ook alleen radio hier, maar soms is wat eigen muziek ook wel lekker.
You have to be very clean to get really dirty
  zondag 10 september 2017 @ 11:52:47 #27
415627 henkkeumus
Ti ta technooooo
pi_173690456
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Klopt. En stuurbediening wil ik ook niet kwijt.

Meestal ook alleen radio hier, maar soms is wat eigen muziek ook wel lekker.
Waarom zou je stuurbediening kwijtraken met zo'n ding? Zoals ik al zei eerder heb ik zo'n Chinees ding en kan met alle knoppen aan m'n stuur hem gebruiken :).
pi_173691711
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:52 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Waarom zou je stuurbediening kwijtraken met zo'n ding? Zoals ik al zei eerder heb ik zo'n Chinees ding en kan met alle knoppen aan m'n stuur hem gebruiken :).
Ja, op de site waar je naar verwijst staan oplossingen voor jouw specifieke auto. Als je bij de mijne kijkt dan zie je dat die oplossingen er - helaas - niet staan.

Alleen dat Dension systeem ondersteunt het MOST wat Mercedes gebruikt.

Ik zou best een vervangend systeem willen; wat meer van deze tijd en zo.
Bij de rijders van dit merk moet het eigenlijk allemaal wel origineel zijn. Dat hoeft van mij niet.
pi_173959723
registreer om deze reclame te verbergen
Bluetooth ontvanger is ondertussen binnen. Er moet nog 12V naar het dashboardkastje getrokken worden (en de jack aansluiting moet daar ook nog naartoe), maar kan het nu al testen door de ontvanger rechtstreeks in de 12V aansluiting in de asbak te steken.

Werkt goed en maakt inderdaad actief verbinding. Geluid is wat holler en het volume van de HU moet flink omhoog, dat betekent even opletten bij overschakelen naar bijvoorbeeld een radiostation.
Het display van de HU is nu nagenoeg leeg, want speelt af via Aux. Tja.

Ander puntje is dat ik nu radio moet luisteren via internet :{
Dat is de enige manier om alle gewenste geluidsbronnen via 1 kanaal binnen te krijgen. Het gelijktrekken van de verschillende geluidsniveaus (ook al komen die allemaal vanaf dezelfde telefoon) valt nog niet mee. Elke app is toch weer anders.

Wel een Brodit proclip en houder geplaatst ondertussen, dat maakt het kijken op het scherm wat makkelijker.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')