abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 3 september 2017 @ 09:54:01 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173557181
Brad Pitt en Angelina Jolie geven hun relatie naar verluidt opnieuw een kans na een intense spirituele therapie. Dat beweert de Britse krant The Daily Mail. Het koppel kondigde een jaar geleden hun scheiding aan.



De sterren hebben elkaar voor het eerst gezien sinds ze hun breuk aankondigden en volgens intimi hebben ze besloten hun relatie nog een kans te geven. Dat heeft biograaf van het koppel Ian Halperin aan The Daily Mail gezegd. ,,De twee hebben elkaar in het huis van een vriend ontmoet. Brad heeft de eerste stap gezet en vervolgens zijn ze elkaar in de armen gevlogen. Er zijn eerst flink wat tranen gevloeid en vervolgens hebben ze alles uitgepraat. Jolie en Pitt hebben tijd genomen om bewust te 'herkoppelen' en intensieve therapie te volgen om hun relatie opnieuw een kans te geven."

De breuk kwam er na incident op een vlucht van Frankrijk naar Los Angeles vorig jaar. Toen zou Pitt in een ruzie verwikkeld zijn geraakt met zijn oudste zoon Maddox. Vrienden van het koppel vreesden dat de twee nooit meer de brokken zouden kunnen lijmen. Maar nu zou de tijd zonder elkaar geholpen hebben om alles in perspectief te plaatsen.

Ian: ,,Angelina was heel kwaad na die ruzie. Het ging er erg heftig aan toe. Ik heb met heel veel insiders, familie en vrienden, gesproken. Niemand dacht dat de twee dit ooit zouden kunnen overwinnen. Maar nu hebben zowel Brad als Angelina beseft dat ze samen gelukkiger zijn. Sinds dat moment groeien de twee opnieuw naar elkaar toe. Vandaag zijn ze erg positief. Angelina heeft hard aan zichzelf gewerkt na het incident, Brad ook. En ze zijn nog steeds erg verliefd op elkaar."

Scheiding
Bijna een maand geleden begonnen de geruchten over een eventuele hereniging. Toen meldde het blad Us Weekly dat de scheiding van tafel was. ,,De scheiding is van tafel", beweerde de bron van Us Weekly zelfs. ,,Ze hebben in de afgelopen maanden helemaal niets gedaan om de scheiding in gang te zetten en niemand denkt nog dat dat binnenkort wel gaat gebeuren."

https://www.ad.nl/sterren(...)-brad-pitt~addab061/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173557189
Lol, zielige mensen.
U MAD?
  zondag 3 september 2017 @ 10:02:08 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173557266
quote:
Dat heeft biograaf van het koppel Ian Halperin aan The Daily Mail gezegd.
quote:
Ik heb met heel veel insiders, familie en vrienden, gesproken.
Tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173557310
Alles voor de aandacht
  zondag 3 september 2017 @ 10:15:22 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173557475
Even serieus, als het oprecht is, is het prijzenswaardig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Trouwste user 2022 zondag 3 september 2017 @ 10:28:17 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_173557680
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:15 schreef Andromache het volgende:
Even serieus, als het oprecht is, is het prijzenswaardig.
Precies.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173557813
Spirituele therapie... wat moet ik me daarbij voorstellen?

Maar goed, mooi als ze weer gelukkig zijn samen.
  zondag 3 september 2017 @ 11:15:28 #8
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173558423
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Spirituele therapie... wat moet ik me daarbij voorstellen?

Maar goed, mooi als ze weer gelukkig zijn samen.
Samen blind wierookstokjes neerleggen in de vorm van de woorden 'ik hou van jou'? :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')