abonnement Unibet Coolblue
pi_173552607
Ik ga over een week last-minute naar Tanzania (gisteren geboekt _O- . Ik had een vakantie nodig en heb heel goedkoop een ticket geboekt naar Dar Es Salam (2 weken). Nu wil ik natuurlijk een safari doen en ben er inmiddels over uit dat ik naar Selous game reserve in het zuiden wil. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn erg veel safari aanbieders, hoeveel dagen safari is genoeg en hoe doe je het qua reizen? Daarna wil ik voor wat rust en strand naar Zanzibar of Mafia eiland.

Zijn er misschien mensen met wat meer ervaring hieromtrent?
pi_173552752
Is het Tanzánia of Tanzanía?
pi_173558990
safaribookings.com was voor mij een goede vergelijkingssite. We deden destijds een 6-daagse safari vanaf arusha.
Zanzibar was makkelijk geregeld met de gebruikelijke websites (booking, tripadvisor etc)
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_173560133
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef miro86 het volgende:
safaribookings.com was voor mij een goede vergelijkingssite. We deden destijds een 6-daagse safari vanaf arusha.
Zanzibar was makkelijk geregeld met de gebruikelijke websites (booking, tripadvisor etc)
Die had ik al gevonden, goede website! Bij welke safari agency had je het uiteindelijk geboekt? Heb je transfers van en naar Arusha/Zanzibar allemaal zelf geregeld of inclusief de safari genomen?
pi_173560395
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 13:04 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Die had ik al gevonden, goede website! Bij welke safari agency had je het uiteindelijk geboekt? Heb je transfers van en naar Arusha/Zanzibar allemaal zelf geregeld of inclusief de safari genomen?
Jups, zelf geregeld. We werden wel gratis opgehaald op Kili airport. Welke agency weet ik niet meer... (nagezocht: het heette Oltumure Tours and Safaris.) Er is een groot verschil qua prijs tussen de plaatselijke safari jongens en de internationale bedrijven. Daarnaast maakt het veel uit of je in tenten slaapt of in lodges (lodges zijn heel veel duurder).
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_173560516
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 13:18 schreef miro86 het volgende:
Oltumure Tours and Safaris
Bedankt voor het opzoeken!

Had je het wel van te voren geboekt? Ik zie dat Selous namelijk lastiger te bereiken is dan Arusha en ook meer kost.
pi_173561370
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 13:25 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Bedankt voor het opzoeken!

Had je het wel van te voren geboekt? Ik zie dat Selous namelijk lastiger te bereiken is dan Arusha en ook meer kost.
Ja. Mn ex hield van dingen die geregeld zijn, dus alles ruim vooraf geboekt (mede omdat ik een maand eerder op vakantie ging).
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')