abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173554875
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er kunnen heel veel redenen zijn waarom hij geen vaste relatie wil of zelfs wel wil maar niet kan behouden, daarom is het ook zo van belang dat als je echt een langdurige vaste relatie met hem wil dat je hem begrijpt. Verliefd op elkaar zijn en lekker seks hebben is vaak niet genoeg. Je kunt ook vragen naar het onderwerp zonder meteen van hem commitment te vragen dan laat je hem vrij maar ontdekt wel wat zijn bezwaren zijn, als die er zijn.
/

[ Bericht 22% gewijzigd door SofieNeedsHelp op 03-09-2017 12:07:27 ]
pi_173555978
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:54 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik weet van zijn eerste relatie (hij was 18 toen dat begon) dat ze nogal heel erg jaloers kon zijn en grof... hij zei dat ze hem uit liet gaan met vrienden, dat dat geen probleem was want zij moest toch aan iets voor school werken... maar vanaf hij de deur uit was kreeg hij blijkbaar een hele preek naar zijn hoofd dat hij met zijn vrienden weg was... zijn andere was te saai en deed nooit iets avontuurlijk... enige dat ze deed was lezen als hobby... hij vind mij veel avontuurlijker dan haar heeft hij al gezegd...
Vlamingen O+

Misschien dat capuchon_jongen zich beter kan voorstellen wat er door die jongen heen gaat.

Jullie zitten al in een halve relatie. Maar misschien wil hij de stap naar volledige relatie ook niet weer zetten, zodat hij nog rond kan neuken.

Wat ik zou doen:
1) Gesprek aan gaan over jullie gevoelens voor elkaar. En gesprek over een eventuele verdere gezamenlijke toekomst.
2) Indien er toch geen verdere relatie in zit, zou ik de FWB relatie afkappen. Anders doen jullie elkaar onnodig jullie zelf pijn. Het is dan de kat op het spek binden. En worden je gevoelens alleen maar meer zonder dat je er iets mee kan.
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 3 september 2017 @ 07:31:32 #103
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_173556084
Oh chips, R&P...

Laat hem die lijst maar niet lezen TS, daar zou hij wel eens van kunnen schrikken.

[ Bericht 79% gewijzigd door Tyr80 op 03-09-2017 07:46:47 ]
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
  zondag 3 september 2017 @ 07:35:51 #104
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_173556127
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

We hebben nu al 4 maanden seks met elkaar nadat we samen afgesproken hebben dat we fun willen... We hebben allebei in het begin gezegd dat we geen relatie meer wilden voorlopig
Fuckbuddy's
Lekker makkelijk: geen verplichtingen,ruzies en verwachtingen
alleen seks en 'fun'
Prima als je dat zo met elkaar hebt afgesproken.
quote:
Nu na die 4 maanden zou ik wel meer willen zijn dan friends with benefits.
Want je bent verliefd op hem geworden?
Of laat ik het zo vragen: waarom wil je nu ineens meer meer zijn van hem? Wat is daarin voor jou veranderd dat je hem nu anders ziet?
quote:
Hij wil me zo veel mogelijk zien (ookal komt er geen seks aan te pas),
dat hij me ziet is voor hem al meer of genoeg zegt hij
Hij vind jou meer dan leuk, dat moge duidelijk zijn.
quote:
Ik zeg soms om reactie uit te lokken dat hij na een tijdje me wel zal willen inwisselen als hij me beu komt waarop hij redelijk kortaf op reageert met vb. 'ik wil niemand anders', 'ik heb genoeg met jou'...
Word je zelf niet moe van die spelletjes die je speelt met hem?
En nee, dat is geen reactie ontlokken maar je eigen onzekerheid verbloemen door iets bij hem neer te leggen wat niet van hem is (maar wel van van jou)
quote:
Als ik bij hem lig en mijn ogen dichtdoe en ze dan snel opendoe
zie ik hem rap zijn ogen dichtdoen, of ik zie gewoon dat hij naar me kijkt,
daar betrap ik hem veel op als hij denkt dat ik het niet zie...
1...2...3.. test.Hij denkt dat jij denkt dat jij denkt dat hij denkt enzovoort
Dat noemt men ook wel voor de ander denken.
quote:
Elke keer dat ik over een meisje zeg 'dat is ene voor u' wimpelt hij dat af...
ook zei hij daarop eens 'het is goed zoals het is nu, ik heb genoeg met jou,
meer moet het niet zijn'
Waarom heb jij het nodig om telkens over andere meisjes te beginnen?
Je gunt hem oprecht een leuk meisje? of is dit jouw manier om bevestiging te krijgen.? Het is toch duidelijk dat hij jou leuk vind? Je bent zelf alleen zo onduidelijk in wat je zegt. vindt en hoe je denkt
quote:
als ik eens boos was op hem en 2u niets meer zei, was hij daar heel van aangedaan en vroeg hij of het leuk was om hem 2u te negeren
2 uur?? :o En jullie neuken nog maar 4 maanden met elkaar...Oh Dear :s)
quote:
Hij smst met mij terwijl hij uit eten/drinken is met vrienden en als ik zeg dat ik dat liever niet heb omdat dat niet zo leuk is voor hen
Waarom maak jij je eigenlijk zo druk over hoe vaak, wanneer en hoe lang hij jou appt?
Hij is 28 jaar: Dat kan hij prima zelf bepalen
quote:
-Ik ga binnenkort voor de eerste keer bij hem thuis logeren (hij woont nog thuis en mijn ouders kennen me niet en weten wss niet af van mij) dit is gekomen nadat ik me wat 'teveel' of niet welkom voelde nadat hij al 2 keer bij me thuis mocht blijven slapen en ik bij hem nog niet omdat 'zijn ouders nooit eens een paar dagen weg zijn'.
.. 'als het niet gaat zoals ik het wil...'
quote:
Dan kwam het uit dat hij dacht dat ik niet samen gezien wou worden en hij daardoor dacht dat ik dat zei als een grapje om bij hem te logeren...
Je wil toch ook niet samen met hem gezien worden?
quote:
Hij wil met mij naar de kerstmarkt in Duitsland en vroeg of ik niet wou meegaan met hem en zijn vrienden naar daar (hun jaarlijkse trip in november) achteraf zei hij wel dat het een grapje was dat hij me mee vroeg omdat hij dacht dat ik niet samen gezien wil worden of herkend op straat.
Nogmaals: Je wil ook niet met hem gezien worden.
Een grap daarover maken van zijn kant moet kunnen,Jij speelt spelletjes, hij maakte een grap :)
quote:
Hij was wat kortaf omdat ik op een tv opname van een optreden niet wou gaan omdat ik niet op tv wou komen met hem omdat mensen ons zouden herkennen en hun zouden afvragen wat wij samendoen
Mijn hemel :D Alles draait geloof ik om alleen om jou.
Toch wil je meer met hem dan alleen zijn fuckbuddy zijn :'(
quote:
de reden dat hij kortaf was was dat ik maand erna wel naar een tv opname was van een optreden, hij zei 'met mij wil je niet op een tv opname komen maar nu wel?'
En terecht dat hij kortaf was. Wat wil je nou eigenlijk precies van hem/ met hem? Je wil hem wel niet wel maar toch weer niet en dan weer wel
quote:
Is jaloers/boos als ik hem wijsmaak dat ik op date ga met iemand...(maar zegt dan wel dat hij blij voor me is?)
Wow! Wat treurig als je iemand bewust jaloers probeert te maken door te doen alsof je met anderen gaat daten :D
Plus: hij is zich er heel duidelijk bewust van (en dat heb jij hem ook duidelijk laten weten) dat jullie afspraak was dat jullie alleen fuckbuddy's zouden zijn.
quote:
Hij was eens aan het smsen een hele tijd terwijl ik naast hem stond, ik zei om reactie uit te lokken 'je nieuwe vlam?'
Je bent er maar druk mee meid O+
quote:
en ookal zou hij met een meisje chatten, zei hij, wij hebben niets samen, ofja we zijn geen koppel, just so that we're still on the same page
...Precies dit _O_
quote:
daarna zei hij direct, 'hey ik heb u graag he' (dit was echt iets tegenstrijdigs met al de rest dat hijzegt/doet... of was dit om reactie uit te lokken?)
Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat dat 'FuckBuddyFun' project van jullie niet werkt en ook nooit zal gaan werken.
Verder valt het mij op dat jij vindt dat hij tegenstrijdige dingen tegen jou zegt,
terwijl ik me juist ontzettend verbaas over het feit dat ik in jouw verhaal alleen maar tegenstrijdigheden lees
Dus nee,.. hij zegt dat niet om een reactie bij jou te ontlokken maar dit zegt wel precies hoe jij ermee omgaat.
Zoals de waard is..... en de rest kan je zelf vast wel invullen

Succes!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173556194
Wat een gedoe allemaal weer.
Ik ben incognito..
pi_173558477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Wij neuken zeker wel hoor haha ben alleen geen ochtendmens ;)
Nee jullie poepen tochh? Daar in Belgi??
  zondag 3 september 2017 @ 11:53:34 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173559111
Heb je al gebeld?
pi_173559258
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef amaranta het volgende:
Heb je al gebeld?
Hij is nu aan het werk tot 22u30, ik ga hem vanavond ophalen aan zijn werk (hier weet hij van, hij vroeg dat zelf of ik dat wou doen :)
  zondag 3 september 2017 @ 12:07:18 #109
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173559304
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:03 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Hij is nu aan het werk tot 22u30, ik ga hem vanavond ophalen aan zijn werk (hier weet hij van, hij vroeg dat zelf of ik dat wou doen :)
Ok, morgenvroeg na de ochtendsex willen we een update zien.

En alvast een fijne nacht samen toegewenst O+
pi_173559335
[quote]0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:09 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

/
pi_173559441
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 07:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Fuckbuddy's
Lekker makkelijk: geen verplichtingen,ruzies en verwachtingen
alleen seks en 'fun'
Prima als je dat zo met elkaar hebt afgesproken.

[..]

Want je bent verliefd op hem geworden?
Of laat ik het zo vragen: waarom wil je nu ineens meer meer zijn van hem? Wat is daarin voor jou veranderd dat je hem nu anders ziet?

[..]

Hij vind jou meer dan leuk, dat moge duidelijk zijn.

[..]

Word je zelf niet moe van die spelletjes die je speelt met hem?
En nee, dat is geen reactie ontlokken maar je eigen onzekerheid verbloemen door iets bij hem neer te leggen wat niet van hem is (maar wel van van jou)

[..]

1...2...3.. test.Hij denkt dat jij denkt dat jij denkt dat hij denkt enzovoort
Dat noemt men ook wel voor de ander denken.

[..]

Waarom heb jij het nodig om telkens over andere meisjes te beginnen?
Je gunt hem oprecht een leuk meisje? of is dit jouw manier om bevestiging te krijgen.? Het is toch duidelijk dat hij jou leuk vind? Je bent zelf alleen zo onduidelijk in wat je zegt. vindt en hoe je denkt

[..]

2 uur?? :o En jullie neuken nog maar 4 maanden met elkaar...Oh Dear :s)

[..]

Waarom maak jij je eigenlijk zo druk over hoe vaak, wanneer en hoe lang hij jou appt?
Hij is 28 jaar: Dat kan hij prima zelf bepalen

[..]

.. 'als het niet gaat zoals ik het wil...'

[..]

Je wil toch ook niet samen met hem gezien worden?

[..]

Nogmaals: Je wil ook niet met hem gezien worden.
Een grap daarover maken van zijn kant moet kunnen,Jij speelt spelletjes, hij maakte een grap :)

[..]

Mijn hemel :D Alles draait geloof ik om alleen om jou.
Toch wil je meer met hem dan alleen zijn fuckbuddy zijn :'(

[..]

En terecht dat hij kortaf was. Wat wil je nou eigenlijk precies van hem/ met hem? Je wil hem wel niet wel maar toch weer niet en dan weer wel

[..]

Wow! Wat treurig als je iemand bewust jaloers probeert te maken door te doen alsof je met anderen gaat daten :D
Plus: hij is zich er heel duidelijk bewust van (en dat heb jij hem ook duidelijk laten weten) dat jullie afspraak was dat jullie alleen fuckbuddy's zouden zijn.

[..]

Je bent er maar druk mee meid O+

[..]

...Precies dit _O_

[..]

Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat dat 'FuckBuddyFun' project van jullie niet werkt en ook nooit zal gaan werken.
Verder valt het mij op dat jij vindt dat hij tegenstrijdige dingen tegen jou zegt,
terwijl ik me juist ontzettend verbaas over het feit dat ik in jouw verhaal alleen maar tegenstrijdigheden lees
Dus nee,.. hij zegt dat niet om een reactie bij jou te ontlokken maar dit zegt wel precies hoe jij ermee omgaat.
Zoals de waard is..... en de rest kan je zelf vast wel invullen

Succes!
Wat een bazenpost _O_
pi_173572335
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

-Elke keer dat ik over een meisje zeg 'dat is ene voor u'
quote:
ik zei om reactie uit te lokken 'je nieuwe vlam?'
quote:
-Is jaloers/boos als ik hem wijsmaak dat ik op date ga met iemand... (maar zegt dan wel dat hij blij voor me is?)
Superirritant dit.
pi_173572971
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef Fokpop het volgende:

[..]

[..]

[..]

Superirritant dit.
Beetje puberaal vooral ja.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 3 september 2017 @ 21:49:35 #114
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173573326
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).

Nouja.. wel als je dus al die uitjes en dingen samen onderneemt etc..
Tuurlijk is een goed gesprek etc ook welkom.. maar om nou alles samen te doen en dan te zeggen dat je fwb bent klopt niet helemaal
pi_173573646
quote:
Je bent vrienden
Je hebt seks

[..]

Nouja, als ik seks heb met een vriend is dat vrijblijvend. Een relatie is liefde en samen willen blijven en een toekomst. Fwb is gewoon leuke tijd en seks en that's 'it.
pi_173573696
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:58 schreef Koettie het volgende:

[..]

Nouja, als ik seks heb met een vriend is dat vrijblijvend. Een relatie is liefde en samen willen blijven en een toekomst. Fwb is gewoon leuke tijd en seks en that's 'it.
Mwah dan ben ik dus ouderwets. Zomaar seks met een vriend zou ik helemaal niks vinden, dan is het meer dan een vriend geworden.

Maar goed als ik de OP zo lees is het een relatie als je van alles samen doet. Wat Zolderkamer hiervoor al zei.
niet zo tof doen
pi_173573787
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 22:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Mwah dan ben ik dus ouderwets. Zomaar seks met een vriend zou ik helemaal niks vinden, dan is het meer dan een vriend geworden.

Maar goed als ik de OP zo lees is het een relatie als je van alles samen doet. Wat Zolderkamer hiervoor al zei.
Is persoonlijk denk ik. Ik vind het een relatie als je samen wil zijn, een toekomst samen wil, je vlinders van elkaar krijgt, je de ander eens een dag naar de sauna schopt en zelf naar die saaie familiedag gaat, je zelfs als de ander chagrijnig is diegene nog mooi en leuk vindt. <3
pi_173573865
Ik snap het wel hoor. Nu zit de jongen/man nog in onzekerheid, en is hij dus waarschijnlijk trouwer dan hij ooit zal zijn uit onmacht. Wanneer hij eenmaal door heeft dat de liefde wederzijds is, is het meisje/de vrouw ineens "toegankelijk" en veel minder interessant, tot ze op gegeven moment een zeur en een blok aan het been is geworden. Dan slaat ook de bindingsangst en de behoefte aan vreemdgaan toe.
Hoegekis.nl
pi_173574101
quote:
Je bent vrienden
Je hebt seks

Ik snap je redenatie, maar hij klopt niet ;)

Zoals het bij mij was:
We mochten elkaar ontzettend graag, we konden echt over alles praten, hadden de grootste lol met elkaar en we vonden elkaar fysiek ontzettend aantrekkelijk.. Maar we waren totaal niet verliefd op elkaar en zagen elkaar totaal niet als relatie-materiaal.. We waren ook absoluut niet exclusief met elkaar en daar waren we heel erg open in naar elkaar.. We vertelde elkaar ook gewoon over onze seksuele escapades.. en dat gunde we elkaar ook..

Het was dus echt gewoon vriendschap en lust.. maar geen liefde/verliefdheid..
pi_173574128
quote:
Je bent vrienden
Je hebt seks

[..]

Het zit er wel dicht tegen aan.

Het verschil met "echte relatie" is dat je je FWB niet aan je ouders of familie voorstelt, een kinderwens daarmee overweegt en sowieso niet om er ooit samen mee het bejaardenhuis samen te betrekken.

Meestal is 1 van de 2 dan ook goed in staat bij een goede liefdeskandidaat de FWB :W te doen en verder te gaan met de nieuwe partner. De nieuwe partner die dan wel de ouders ontmoet en die wel vader/moeder wordt.

Omdat vaak toch 1 van de 2 mensen in de FWB relatie toch gevoelens krijgt gaat zo'n breakup met nogal veel drama gepaard... Genoeg om mij heen gezien.

Overige varianten die ik hoor is dat het wel overgaat in een echte relatie, of dat de FWB onderdeel wordt van een open relatie.
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173584674
en Ts, hoe is het gegaan? en wat is het geworden? of weer verder gemodderd en niks gezegd hierover?
pi_173585502
quote:
Je bent vrienden
Je hebt seks

[..]

Tegenwoordig is het woord relatie of verkering nogal zwaar. Fwb is gewoon wat wij verkering noemden.

Maarja. Ik heb dan ook ouders die hippies waren en me dus al vroeg condooms gaven en me vertelden probeer maar lekker. Niet te serieus.

Tegenwoordig is alles onder invloed van de nieuwe preutsheid ineens heeeeel serieus.
Whatever...
pi_173585761
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:41 schreef Spanky78 het volgende:
Tegenwoordig is het woord relatie of verkering nogal zwaar. Fwb is gewoon wat wij verkering noemden.
Grappig dat je dat zegt, ik zat er later wat over na te denken en toen dacht ik inderdaad ook, dit is eigenlijk gewoon verkering :D
niet zo tof doen
pi_173585931
quote:
99s.gif Op maandag 4 september 2017 17:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik zat er later wat over na te denken en toen dacht ik inderdaad ook, dit is eigenlijk gewoon verkering :D
Haha ja. Oftewel. Net zo ingewikkeld en moeilijk als bij ons vroegah. Misschien nog wel moeilijker omdat de eisen van de beide partners tegenwoordig vaak extreem hoog zijn.

Dus dan maar fwb. Blijk je toch gewoon verliefd te worden op iemand die niet perfect is...
Whatever...
pi_173585966
quote:
99s.gif Op maandag 4 september 2017 17:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar als je verkering had, dan was je toch wel exclusief met elkaar? Of zie ik dat verkeerd?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')