abonnement Unibet Coolblue
pi_173544426
Hoii, ik heb vanmiddag mijn vakantiefoto's die op mijn laptop stonden via itunes geschychroniseerd en toen stonden ze op mijn iphone 5s (2 albums van ongeveer 400 foto's in totaal). Alleen toen ik op mijn iphone keek zag ik dat ik de foto's die ik niet wilde, niet kon verwijderen. Ik heb opgezocht hoe ik ze kon verwijderen en kwam er toen opuit dat ik sychroniseren uit moet zetten, dat heb ik dus gedaan (alle aanwijzingen gevolgd) maar de 2 albums staan nogsteeds op mijn iphone. Iemand enig idee hoe ik ze alsnog eraf kan krijgen?
  zondag 3 september 2017 @ 14:40:51 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173562357
Zodra je synchronisatie uit zet verdwijnen de al aanwezige bestanden volgens mij niet, die moet je dan alsnog verwijderen denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173574333
quote:
5s.gif Op zondag 3 september 2017 14:40 schreef jogy het volgende:
Zodra je synchronisatie uit zet verdwijnen de al aanwezige bestanden volgens mij niet, die moet je dan alsnog verwijderen denk ik.
Ja, anderen zeiden dat het dan zou werken maar bij mij staan ze er nu dus nog op. Enig idee hoe ik ze weer van mijn telefoon af krijg? Ik kan ze nu alleen maar bewerken of doorsturen.
  maandag 4 september 2017 @ 00:51:37 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173576067
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173600124
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:16 schreef MTW17 het volgende:
Hoii, ik heb vanmiddag mijn vakantiefoto's die op mijn laptop stonden via itunes geschychroniseerd en toen stonden ze op mijn iphone 5s (2 albums van ongeveer 400 foto's in totaal). Alleen toen ik op mijn iphone keek zag ik dat ik de foto's die ik niet wilde, niet kon verwijderen. Ik heb opgezocht hoe ik ze kon verwijderen en kwam er toen opuit dat ik sychroniseren uit moet zetten, dat heb ik dus gedaan (alle aanwijzingen gevolgd) maar de 2 albums staan nogsteeds op mijn iphone. Iemand enig idee hoe ik ze alsnog eraf kan krijgen?
Log in via icloud.com en wis ze daar.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')