abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173543438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:11 schreef liedetector het volgende:

[..]

handschoentjes?
Ja absoluut. Nooit meer zonder. Mijn duim doet alleen nu pijn.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_173543448
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik had voor gisteren omdat haast een zak met Tunesische rijstschotel. Vol koriander die er volgens de ingredinten niet in zou zitten...
En ook vies.
Dus ik at bapao's :')

Oh jee, tijdens klussen?
Bummer.

Nee, gewoon lompheid bij iets uit de magnetron pakken.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_173543480
Over jeuk en korsten gesproken: ze zijn er uit. M'n blauwe vriendjes. Wat een verademing.
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:38:19 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173543870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
Over jeuk en korsten gesproken: ze zijn er uit. M'n blauwe vriendjes. Wat een verademing.
smurfslostvillagebigstill.jpg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173544143
Snif. Atypical af. Ik grien normaal al makkelijk, maar nu vul ik emmers :') #hormonen
I feel the bite, I feel the beat, I see the dancing feet
pi_173544173
Ik heb voor het eerst planten met bloemen in huis. O+ Een dappere poging. Ik heb laatst een vetplantje dood laten gaan, maar ik heb weer 3 nieuwe. Ik wilde eindelijk een beetje groen in huis.
Mijn foodblog: Season with love
pi_173544225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst planten met bloemen in huis. O+ Een dappere poging. Ik heb laatst een vetplantje dood laten gaan, maar ik heb weer 3 nieuwe. Ik wilde eindelijk een beetje groen in huis.
voorqal geen water geven...hoe meer je die verwaarloost hoe beter
pi_173544283
Nou, blijkbaar is teveel verwaarlozing ook niet best. Maar bedankt voor de tip.
pi_173544319
Ik heb ooit een kunstplant dood laten gaan -O- nou ja, bleek een echte plant te zijn en ik dacht dat het kunst was. Had ook wel een echte kunstplant, maar die kreeg dan wel weer water van mijn huisgenoot.

Succes met de groene vingers, Myra!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173544341
Ik gaf m'n kunstplant ook water en de echte niet. :')
pi_173544368
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik gaf m'n kunstplant ook water en de echte niet. :')
#teamantiplant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173544388
Nou ja, ben niet tegen planten, alleen het er goed voor zorgen is nog een puntje.
pi_173544419
Is er eigenlijk al nieuws van onze Lonaa <3
pi_173544430
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws van onze Lonaa <3
ja, kijk maar op FB. Trots op het mens!
We have far more in common than that which devides us..
pi_173544575
ik heb al mn hele leven (komt nog bij een oma vandaan) de zelfde lidkaktus en ik ben altijd bang dat ie zich doorbloeit...en elke verhuizing is spannnend..... ghewoon 1 x per maand water ofzo....kan me niet heugen dat ie ooit nieuwe aarde heeft gekregen...en de knoppen zie ik nu al komen...kortom paar weken is het weer bloemen pracht

maar goed ik ben een eikel bij als ik kruiden koop bloeit het ook alleen maar..... en de rozemarijn voor de deur net weer een meter vanaf geknipt....oww en die bloeit ook weer/nog steeds...kweenie wat ik heb
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:28:08 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173544638
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ja, kijk maar op FB. Trots op het mens!
Precies ditte... gaaf hoor, dat doe ik niet na...

Wat ga jij vandaag nog doen Kaatje?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:29:38 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173544666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:23 schreef liedetector het volgende:
ik heb al mn hele leven (komt nog bij een oma vandaan) de zelfde lidkaktus en ik ben altijd bang dat ie zich doorbloeit...en elke verhuizing is spannnend..... ghewoon 1 x per maand water ofzo....kan me niet heugen dat ie ooit nieuwe aarde heeft gekregen...en de knoppen zie ik nu al komen...kortom paar weken is het weer bloemen pracht

maar goed ik ben een eikel bij als ik kruiden koop bloeit het ook alleen maar..... en de rozemarijn voor de deur net weer een meter vanaf geknipt....oww en die bloeit ook weer/nog steeds...kweenie wat ik heb
Wow... gewoon geen plant dood te krijgen bij jou, top! Heb zelfs nog nooit iets van een AH tuintje omhoog kunnen krijgen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173544771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:23 schreef liedetector het volgende:

De lidcactus van mijn ouders is wel dood :'( Maar ik was er op tijd bij en heb 'm kunnen stekken Heeft lang op het aanrecht gestaan. Licht maar geen directe zon. Nu heb ik dat stuk nodig en heb ze verplaatst naar de huiskamer, ook licht maar iets minder. Ben benieuwd. Nu hebben ze nog wat meer water nodig, maar daar stop ik (deels) binnenkort ook mee. Verder krijg ik zelfs een sanseferia dood
pi_173544841
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niets. Nou ja niets. Ik help mee bij een Rockmusical in oktober en de verslaglegging van de organisator beviel mij (als secretaresse) niet zo. Dus een draaiboek gemaakt, dat aan iedereen voorgelegd, opmerkingen/aanvullingen gekregen en die moet ik verwerken.
Verder gaat n van mijn syrische kennissen (hij loopt stage bij een film/reclame bedrijf en wil filmmaken gaan studeren aan de HKU) het gebeuren filmen dus die moet ook wat aanwijzingen krijgen.
pi_173544864
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Maar die 25 km. Ben je nu niet doodop? En kom je volgend jaar de Airborne lopen?
pi_173544985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wow... gewoon geen plant dood te krijgen bij jou, top! Heb zelfs nog nooit iets van een AH tuintje omhoog kunnen krijgen :')
dar shop ik nooit.... en ze gaan dood als ze zich doodbloeien dus..... dat is het neven effect
pi_173544998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Verder krijg ik zelfs een sanseferia dood
geef me twee weken en dat heb ik ook voorelkaar!!!
pi_173545083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:43 schreef liedetector het volgende:

geef me twee weken en dat heb ik ook voorelkaar!!!
Als je er accuzuur bij giet misschien. Anders krijg je die niet in 2 weken dood.
pi_173545104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar die 25 km. Ben je nu niet doodop? En kom je volgend jaar de Airborne lopen?
Uniek houdt toch niet van mensenmassa's of vergis ik me.
pi_173545156
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Uniek houdt toch niet van mensenmassa's of vergis ik me.
dan moet je dat niet lopen nee ;) Overvol daar heb ik begrepen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')