abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173589794
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Uiteraard kan dit allemaal.... Ik ben nog geen huurwoning tegengekomen die en eigen wasmachine groep heeft.
Mijn vorige (gehuurde) woning had al een eigen wasmachinegroep op de badkamer achter een 0,3 mA aardlekschakelaar. De andere groepen zaten daar achter een 0,5 mA aardlekschakelaar. Volgens de elektricien die aanpassingen kwam doen toen de badkamer verbouwd werd, is dit ook verplicht dat het een eigen groep heeft. Hij heeft er dus niets aan hoeven veranderen, alleen zat er nog zo'n trekschakelaar en die is daarna vervangen voor een normaal geaard stopcontact.
pi_173590461
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:29 schreef LAUWESTYLE het volgende:

[..]

Mijn vorige (gehuurde) woning had al een eigen wasmachinegroep op de badkamer achter een 0,3 mA aardlekschakelaar. De andere groepen zaten daar achter een 0,5 mA aardlekschakelaar. Volgens de elektricien die aanpassingen kwam doen toen de badkamer verbouwd werd, is dit ook verplicht dat het een eigen groep heeft. Hij heeft er dus niets aan hoeven veranderen, alleen zat er nog zo'n trekschakelaar en die is daarna vervangen voor een normaal geaard stopcontact.
Ik denk dat je 30 mA bedoelt. Mijn telefoonlader verbruikt al 7 keer zo veel als 0,3mA... ;)
pi_173590792
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 19:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Uiteraard kan dit allemaal.... Ik ben nog geen huurwoning tegengekomen die en eigen wasmachine groep heeft.

Mijn beide huurwoningen (beide gebouwd rond 1960) hadden een aparte groep voor de wasmachine. De huurwoning (die inmiddels koopwoning is) van mijn ouders ook.
pi_173592496
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:55 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik denk dat je 30 mA bedoelt. Mijn telefoonlader verbruikt al 7 keer zo veel als 0,3mA... ;)
klepel-klok.jpg
Klier? Ik? Kijk lekker naar je zelf !
pi_173592777
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:55 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat bedoel ik idd, mijn excuses. :)
pi_173592844
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:07 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Mijn beide huurwoningen (beide gebouwd rond 1960) hadden een aparte groep voor de wasmachine. De huurwoning (die inmiddels koopwoning is) van mijn ouders ook.
Mijn oude huurwoning was uit 1916. Op de bovenverdieping zaten nog oude leidingen voor electra waarin een soort canvas isolatie om de draden heen zat. ;)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')