Jawel hoor: www.facebook.com/nederlandsespoorwegenquote:Op woensdag 6 september 2017 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en op Facebook bestaan ze heul niet eens Verschrikkelijk faalbedrijf is het ook
even het linkje: http://www.dumpert.nl/mediabase/7235215/0b8d7dd7/oeps_.htmlquote:Op woensdag 6 september 2017 13:19 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat houd je toch nooit vol op hoge snelheid, tas fladdert al kanten op.
Zien we dit nou vaker door de mobieltjes of gebeurt dit ook vaker?
Ja, en dan maar janken dat fluiten betekent dat je niet meer mag instappen.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
Je ziet af en toe wel plaatjes voorbij komen die in deze categorie vallen. Komt door mensen die door de sluitende deuren heen toch nog instappen.
vandaag op en neer naar s hertogenbosch en ik heb geen probleem gehad.quote:Op woensdag 6 september 2017 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Niet waar, een paar jaar geleden is er ook al een proef mee geweest. Toen werd het een zootje, maar je mag toch minstens hopen dat iemand daar iets van geleerd heeft. Niet nu doen alsof het iets giga onbekend nieuws is want dat is het niet.
Het is ook niet zo dat het pas twee dagen geleden besloten is dat je alleen voor het fluitsignaal in mag stappen.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan maar janken dat fluiten betekent dat je niet meer mag instappen.
Nadat je ze eerst 200 jaar lang het tegenovergestelde geleerd hebt
Minder treinen door een defect wissel.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:45 schreef b2py het volgende:
Hoe was het op het spoor vandaag? Reed vanochtend op de A4 en verwachtte wel een ICd te zien passeren maar die kwam niet. Toen ik van de weg was zag ik de ICd weer niet reed
NS heeft er dan vakkundig voor gezorgd dat ze geen diesellijntjes meer hoeven te rijden. Nieuwe concessiehouders geven de voorkeur aan moderner, lichter, goedkoper materieel.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.
De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
Het is gewoon net een jaar of vijf te vroeg gebouwd, waardoor je een hoge vloer hebt en geen airco. Zou je een lage vloer met airco hebben dan zou er nu vast een regionale vervoerder zijn die ze gebruikte (bijvoorbeeld Arriva als sneltrein Leeuwarden-Groningen, dan is de trage acceleratie ook niet zo'n probleem).quote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.
De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
DM'90 is eigenlijk net iets te vroeg gekomen. Als het een paar jaar later zou zijn gebouwd had het waarschijnlijk een lage vloer gehad (op 80 cm, want dat was toen de standaard) en dan zou de herbruikbaarheid een stuk hoger zijn geweest.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
Leuk feitje over de SM90 is dat dat materieeltype de opvolger van mat64 moest gaan worden. Uiteindelijk werden de Railhoppertjes gesloopt vele jaren voordat de V'tjes eruit gingenquote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.
De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
Mmm. Ik had gister nog samenreiskorting op mijn kaart staan en heb 's avonds Amsterdam zoetermeer met 40% korting gereisd ipv dalvrij. 1 berichtje naar twitter en meteen geld terug.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Is de hele GtbV-regeling gewoon opgeheven of zo? Ik vul alles compleet in en ik krijg DIRECT een melding "Wij hebben geen vertraging geconstateerd" Waar slaat dit op?
twitter:WgSiFriesland twitterde op woensdag 06-09-2017 om 22:04:27 Verbetering #HSL kost nog eens ¤200mln https://t.co/mmcT0EcQCx #nieuws #spoorwegen #ProRail #NS reageer retweet
Jij volgt dat account?quote:Op woensdag 6 september 2017 22:07 schreef James1988 het volgende:twitter:WgSiFriesland twitterde op woensdag 06-09-2017 om 22:04:27 Verbetering #HSL kost nog eens ¤200mln https://t.co/mmcT0EcQCx #nieuws #spoorwegen #ProRail #NS reageer retweet
Tsja, wegenbouwers een spoorlijn laten aanleggenquote:Op woensdag 6 september 2017 22:07 schreef James1988 het volgende:twitter:WgSiFriesland twitterde op woensdag 06-09-2017 om 22:04:27 Verbetering #HSL kost nog eens ¤200mln https://t.co/mmcT0EcQCx #nieuws #spoorwegen #ProRail #NS reageer retweet
Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Tsja, wegenbouwers een spoorlijn laten aanleggen
Tsja, je moet een schoenmaker dan ook geen badkamer laten betegelenquote:Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Goverman het volgende:
[..]
Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Alhoewel er fijne kneepjes zitten in bepaalde dingen, is beton storten natuurlijk gewoon beton storten en is gaten boren gaten boren. Bovenleiding en beveiliging; Okay, dat is misschien specialistisch werk, alhoewel de aanleg volgens mij grotendeels door normale kabelboeren wordt gedaan (niet van bovenleiding maar wel van beveiliging).quote:Op woensdag 6 september 2017 22:43 schreef dennistd het volgende:
Ik vind het meer de loodgieter die de elektra aangelegd heeft.
Weer zo'n topactie van V&W. Wanneer komt de verbinding A4 vanuit Schiphol -> A9 Haarlem in gebruik?quote:Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Goverman het volgende:
[..]
Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Dat sandwichrijden is naar mijn mening nog altijd een oplossing waar een probleem bij moest worden gevonden.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:48 schreef JDude het volgende:
Met twee goederenlocs en een zooitje rijtuigen uit het jaar kruik heen en weer kachelen helpt ook vast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |