abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 september 2017 @ 13:00:01 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173618866
quote:
13s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en op Facebook bestaan ze heul niet eens :') Verschrikkelijk faalbedrijf is het ook :{
Jawel hoor: www.facebook.com/nederlandsespoorwegen
pi_173619216


Dat houd je toch nooit vol op hoge snelheid, tas fladdert al kanten op.

Zien we dit nou vaker door de mobieltjes of gebeurt dit ook vaker?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 13:34:21 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173619536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:19 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat houd je toch nooit vol op hoge snelheid, tas fladdert al kanten op.

Zien we dit nou vaker door de mobieltjes of gebeurt dit ook vaker?
even het linkje: http://www.dumpert.nl/mediabase/7235215/0b8d7dd7/oeps_.html

Je ziet af en toe wel plaatjes voorbij komen die in deze categorie vallen. Komt door mensen die door de sluitende deuren heen toch nog instappen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 6 september 2017 @ 15:30:35 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173621592
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
Je ziet af en toe wel plaatjes voorbij komen die in deze categorie vallen. Komt door mensen die door de sluitende deuren heen toch nog instappen.
Ja, en dan maar janken dat fluiten betekent dat je niet meer mag instappen.

Nadat je ze eerst 200 jaar lang het tegenovergestelde geleerd hebt 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_173621792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

Niet waar, een paar jaar geleden is er ook al een proef mee geweest. Toen werd het een zootje, maar je mag toch minstens hopen dat iemand daar iets van geleerd heeft. Niet nu doen alsof het iets giga onbekend nieuws is want dat is het niet.
vandaag op en neer naar s hertogenbosch en ik heb geen probleem gehad.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 15:54:51 #106
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173622034
quote:
13s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, en dan maar janken dat fluiten betekent dat je niet meer mag instappen.

Nadat je ze eerst 200 jaar lang het tegenovergestelde geleerd hebt 8)7
Het is ook niet zo dat het pas twee dagen geleden besloten is dat je alleen voor het fluitsignaal in mag stappen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173624101
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
pi_173624109
Hoe was het op het spoor vandaag? Reed vanochtend op de A4 en verwachtte wel een ICd te zien passeren maar die kwam niet. Toen ik van de weg was zag ik de ICd weer niet reed :')
  woensdag 6 september 2017 @ 17:55:11 #109
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173624299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:45 schreef b2py het volgende:
Hoe was het op het spoor vandaag? Reed vanochtend op de A4 en verwachtte wel een ICd te zien passeren maar die kwam niet. Toen ik van de weg was zag ik de ICd weer niet reed :')
Minder treinen door een defect wissel.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
NS heeft er dan vakkundig voor gezorgd dat ze geen diesellijntjes meer hoeven te rijden. Nieuwe concessiehouders geven de voorkeur aan moderner, lichter, goedkoper materieel.
So we just called him Fred
  Redactie Sport woensdag 6 september 2017 @ 18:43:29 #110
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_173625057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
Het is gewoon net een jaar of vijf te vroeg gebouwd, waardoor je een hoge vloer hebt en geen airco. Zou je een lage vloer met airco hebben dan zou er nu vast een regionale vervoerder zijn die ze gebruikte (bijvoorbeeld Arriva als sneltrein Leeuwarden-Groningen, dan is de trage acceleratie ook niet zo'n probleem).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 6 september 2017 @ 18:44:04 #111
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173625064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
DM'90 is eigenlijk net iets te vroeg gekomen. Als het een paar jaar later zou zijn gebouwd had het waarschijnlijk een lage vloer gehad (op 80 cm, want dat was toen de standaard) en dan zou de herbruikbaarheid een stuk hoger zijn geweest.
pi_173626003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
Leuk feitje over de SM90 is dat dat materieeltype de opvolger van mat64 moest gaan worden. Uiteindelijk werden de Railhoppertjes gesloopt vele jaren voordat de V'tjes eruit gingen :P
pi_173627557
quote:
15s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Is de hele GtbV-regeling gewoon opgeheven of zo? :? Ik vul alles compleet in en ik krijg DIRECT een melding "Wij hebben geen vertraging geconstateerd" 8)7 Waar slaat dit op?
Mmm. Ik had gister nog samenreiskorting op mijn kaart staan en heb 's avonds Amsterdam zoetermeer met 40% korting gereisd ipv dalvrij. 1 berichtje naar twitter en meteen geld terug.

Ik heb het idee dat overstappen is opgeven en we weer terug zijn naar vroeger.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:07:43 #114
35154 James1988
Schommelbotenlover
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 22:12:06 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173630069
quote:
Jij volgt dat account?
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 september 2017 @ 22:12:52 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173630085
Yep :Y

Nee, ik heb geen idee waarom :D
pi_173630243
quote:
Tsja, wegenbouwers een spoorlijn laten aanleggen
  woensdag 6 september 2017 @ 22:33:56 #118
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_173630487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:21 schreef b2py het volgende:

[..]

Tsja, wegenbouwers een spoorlijn laten aanleggen
Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 22:36:42 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173630519
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Goverman het volgende:

[..]

Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Tsja, je moet een schoenmaker dan ook geen badkamer laten betegelen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 6 september 2017 @ 22:43:34 #120
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_173630632
Ik vind het meer de loodgieter die de elektra aangelegd heeft.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_173630675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:43 schreef dennistd het volgende:
Ik vind het meer de loodgieter die de elektra aangelegd heeft.
Alhoewel er fijne kneepjes zitten in bepaalde dingen, is beton storten natuurlijk gewoon beton storten en is gaten boren gaten boren. Bovenleiding en beveiliging; Okay, dat is misschien specialistisch werk, alhoewel de aanleg volgens mij grotendeels door normale kabelboeren wordt gedaan (niet van bovenleiding maar wel van beveiliging).
Bier.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:48:04 #122
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_173630728
Met twee goederenlocs en een zooitje rijtuigen uit het jaar kruik heen en weer kachelen helpt ook vast niet.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_173630802
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Goverman het volgende:

[..]

Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Weer zo'n topactie van V&W. Wanneer komt de verbinding A4 vanuit Schiphol -> A9 Haarlem in gebruik?
  woensdag 6 september 2017 @ 23:30:15 #124
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173631381
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:48 schreef JDude het volgende:
Met twee goederenlocs en een zooitje rijtuigen uit het jaar kruik heen en weer kachelen helpt ook vast niet.
Dat sandwichrijden is naar mijn mening nog altijd een oplossing waar een probleem bij moest worden gevonden.

In de hele wereld wordt er al meer dan 200 jaar gerangeerd, in veel gebieden zelfs tijdens de rit*, maar voor NS was dat logistiek dusdanig complex dat ze maar liever een oplossing met twee locs uitvinden...

* Bijvoorbeeld de IRE vanuit Friedrichshafen naar Stuttgart: dieselloc tot Ulm, en dan met een e-loc verder.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 23:34:23 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173631432
mja, het Nederlandse net zit behoorlijk vol, dus ik kan me wel voorstellen dat je rangeerbewegingen wilt minimaliseren.

Aan de andere kant: 's avonds met negen bakken ICR en twee locs pendelen tussen Den Haag en Eindhoven is zwaar overkill
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')