abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 september 2017 @ 13:00:01 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173618866
quote:
13s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en op Facebook bestaan ze heul niet eens :') Verschrikkelijk faalbedrijf is het ook :{
Jawel hoor: www.facebook.com/nederlandsespoorwegen
pi_173619216


Dat houd je toch nooit vol op hoge snelheid, tas fladdert al kanten op.

Zien we dit nou vaker door de mobieltjes of gebeurt dit ook vaker?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 13:34:21 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173619536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:19 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat houd je toch nooit vol op hoge snelheid, tas fladdert al kanten op.

Zien we dit nou vaker door de mobieltjes of gebeurt dit ook vaker?
even het linkje: http://www.dumpert.nl/mediabase/7235215/0b8d7dd7/oeps_.html

Je ziet af en toe wel plaatjes voorbij komen die in deze categorie vallen. Komt door mensen die door de sluitende deuren heen toch nog instappen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 6 september 2017 @ 15:30:35 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173621592
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
Je ziet af en toe wel plaatjes voorbij komen die in deze categorie vallen. Komt door mensen die door de sluitende deuren heen toch nog instappen.
Ja, en dan maar janken dat fluiten betekent dat je niet meer mag instappen.

Nadat je ze eerst 200 jaar lang het tegenovergestelde geleerd hebt 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_173621792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

Niet waar, een paar jaar geleden is er ook al een proef mee geweest. Toen werd het een zootje, maar je mag toch minstens hopen dat iemand daar iets van geleerd heeft. Niet nu doen alsof het iets giga onbekend nieuws is want dat is het niet.
vandaag op en neer naar s hertogenbosch en ik heb geen probleem gehad.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 15:54:51 #106
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173622034
quote:
13s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, en dan maar janken dat fluiten betekent dat je niet meer mag instappen.

Nadat je ze eerst 200 jaar lang het tegenovergestelde geleerd hebt 8)7
Het is ook niet zo dat het pas twee dagen geleden besloten is dat je alleen voor het fluitsignaal in mag stappen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173624101
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
pi_173624109
Hoe was het op het spoor vandaag? Reed vanochtend op de A4 en verwachtte wel een ICd te zien passeren maar die kwam niet. Toen ik van de weg was zag ik de ICd weer niet reed :')
  woensdag 6 september 2017 @ 17:55:11 #109
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173624299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:45 schreef b2py het volgende:
Hoe was het op het spoor vandaag? Reed vanochtend op de A4 en verwachtte wel een ICd te zien passeren maar die kwam niet. Toen ik van de weg was zag ik de ICd weer niet reed :')
Minder treinen door een defect wissel.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
NS heeft er dan vakkundig voor gezorgd dat ze geen diesellijntjes meer hoeven te rijden. Nieuwe concessiehouders geven de voorkeur aan moderner, lichter, goedkoper materieel.
So we just called him Fred
  Redactie Sport woensdag 6 september 2017 @ 18:43:29 #110
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_173625057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
Het is gewoon net een jaar of vijf te vroeg gebouwd, waardoor je een hoge vloer hebt en geen airco. Zou je een lage vloer met airco hebben dan zou er nu vast een regionale vervoerder zijn die ze gebruikte (bijvoorbeeld Arriva als sneltrein Leeuwarden-Groningen, dan is de trage acceleratie ook niet zo'n probleem).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 6 september 2017 @ 18:44:04 #111
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173625064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
DM'90 is eigenlijk net iets te vroeg gekomen. Als het een paar jaar later zou zijn gebouwd had het waarschijnlijk een lage vloer gehad (op 80 cm, want dat was toen de standaard) en dan zou de herbruikbaarheid een stuk hoger zijn geweest.
pi_173626003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Vectron het volgende:
Bedankt voor de antwoorden over de 9900 serie van Locon. Ik lees nu ook voor het eerst dat de DM90 er definitief uit gaat. Of nou ja. Definitief, dat weet je nooit bij de NS.

De SM90 was al een faalproject, maar de DM90 blijkt dus ook niet zo futureproof te zijn.
Leuk feitje over de SM90 is dat dat materieeltype de opvolger van mat64 moest gaan worden. Uiteindelijk werden de Railhoppertjes gesloopt vele jaren voordat de V'tjes eruit gingen :P
pi_173627557
quote:
15s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Is de hele GtbV-regeling gewoon opgeheven of zo? :? Ik vul alles compleet in en ik krijg DIRECT een melding "Wij hebben geen vertraging geconstateerd" 8)7 Waar slaat dit op?
Mmm. Ik had gister nog samenreiskorting op mijn kaart staan en heb 's avonds Amsterdam zoetermeer met 40% korting gereisd ipv dalvrij. 1 berichtje naar twitter en meteen geld terug.

Ik heb het idee dat overstappen is opgeven en we weer terug zijn naar vroeger.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:07:43 #114
35154 James1988
Schommelbotenlover
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 22:12:06 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173630069
quote:
Jij volgt dat account?
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 september 2017 @ 22:12:52 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173630085
Yep :Y

Nee, ik heb geen idee waarom :D
pi_173630243
quote:
Tsja, wegenbouwers een spoorlijn laten aanleggen
  woensdag 6 september 2017 @ 22:33:56 #118
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_173630487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:21 schreef b2py het volgende:

[..]

Tsja, wegenbouwers een spoorlijn laten aanleggen
Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 22:36:42 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173630519
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Goverman het volgende:

[..]

Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Tsja, je moet een schoenmaker dan ook geen badkamer laten betegelen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 6 september 2017 @ 22:43:34 #120
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_173630632
Ik vind het meer de loodgieter die de elektra aangelegd heeft.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_173630675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:43 schreef dennistd het volgende:
Ik vind het meer de loodgieter die de elektra aangelegd heeft.
Alhoewel er fijne kneepjes zitten in bepaalde dingen, is beton storten natuurlijk gewoon beton storten en is gaten boren gaten boren. Bovenleiding en beveiliging; Okay, dat is misschien specialistisch werk, alhoewel de aanleg volgens mij grotendeels door normale kabelboeren wordt gedaan (niet van bovenleiding maar wel van beveiliging).
Bier.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:48:04 #122
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_173630728
Met twee goederenlocs en een zooitje rijtuigen uit het jaar kruik heen en weer kachelen helpt ook vast niet.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_173630802
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef Goverman het volgende:

[..]

Tja, dat kwam vooral omdat de spoorbouwers die Hsl vies vonden. Die was namelijk niet door heen bedacht en uitgevonden. Dus kon het niet goed zijn. Ofzo... Dus heeft VenW besloten om een aparte project directie in te richten bij een organisatie die ook veel projecten doet: Rijkswaterstaat.
Weer zo'n topactie van V&W. Wanneer komt de verbinding A4 vanuit Schiphol -> A9 Haarlem in gebruik?
  woensdag 6 september 2017 @ 23:30:15 #124
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173631381
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:48 schreef JDude het volgende:
Met twee goederenlocs en een zooitje rijtuigen uit het jaar kruik heen en weer kachelen helpt ook vast niet.
Dat sandwichrijden is naar mijn mening nog altijd een oplossing waar een probleem bij moest worden gevonden.

In de hele wereld wordt er al meer dan 200 jaar gerangeerd, in veel gebieden zelfs tijdens de rit*, maar voor NS was dat logistiek dusdanig complex dat ze maar liever een oplossing met twee locs uitvinden...

* Bijvoorbeeld de IRE vanuit Friedrichshafen naar Stuttgart: dieselloc tot Ulm, en dan met een e-loc verder.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 september 2017 @ 23:34:23 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173631432
mja, het Nederlandse net zit behoorlijk vol, dus ik kan me wel voorstellen dat je rangeerbewegingen wilt minimaliseren.

Aan de andere kant: 's avonds met negen bakken ICR en twee locs pendelen tussen Den Haag en Eindhoven is zwaar overkill
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173631437
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:30 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat sandwichrijden is naar mijn mening nog altijd een oplossing waar een probleem bij moest worden gevonden.

In de hele wereld wordt er al meer dan 200 jaar gerangeerd, in veel gebieden zelfs tijdens de rit*, maar voor NS was dat logistiek dusdanig complex dat ze maar liever een oplossing met twee locs uitvinden...

* Bijvoorbeeld de IRE vanuit Friedrichshafen naar Stuttgart: dieselloc tot Ulm, en dan met een e-loc verder.
Waar je IRE's bedoelde je "IRE's en ook IC's" stop de tijd!
Bier.
  woensdag 6 september 2017 @ 23:43:43 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173631522
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
mja, het Nederlandse net zit behoorlijk vol, dus ik kan me wel voorstellen dat je rangeerbewegingen wilt minimaliseren.

Aan de andere kant: 's avonds met negen bakken ICR en twee locs pendelen tussen Den Haag en Eindhoven is zwaar overkill
Operationeel is het handiger dan rangeren, zeker als je de rest van de ontwikkelingen rond de HSL ziet.

De ICd gaat naar NS binnenland, en er gaan meer standplaatsen op de ICd en de IC Den Haag - Eindhoven rijden. Er gaan straks zelfs machinisten uit Utrecht over de HSL rijden.

Die machinisten zijn niet anders gewend dan materieel met vaste lengtes en automatische koppelingen. Het zou me niet verbazen als de helft van die lui nog nooit een ander soort koppeling van dichtbij hebben gezien.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Waar je IRE's bedoelde je "IRE's en ook IC's" stop de tijd!
Die Duitsers koppelen zelfs rijtuigen aan of af tijdens de rit. :D
pi_173631542
Doen ze hier ook! In de sprinter Zwolle-Enschede in Hengelo vooraan aankoppelen en dan achterste bak eraf. Gebeurt minstens één keer per maand in de spits en altijd als we al te laat zijn (y)
Bier.
  Redactie Sport woensdag 6 september 2017 @ 23:46:22 #129
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_173631546
Er worden zelfs rijtuigen aan treinstellen gehangen (Dagebüll), en treinstellen aan getrokken treinen (Sylt Shuttle Plus).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 6 september 2017 @ 23:46:44 #130
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173631552
Wacht, wat? Dan rijdt er toch nog altijd evenveel materieel?
pi_173631670
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:30 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat sandwichrijden is naar mijn mening nog altijd een oplossing waar een probleem bij moest worden gevonden.

In de hele wereld wordt er al meer dan 200 jaar gerangeerd, in veel gebieden zelfs tijdens de rit*, maar voor NS was dat logistiek dusdanig complex dat ze maar liever een oplossing met twee locs uitvinden...

* Bijvoorbeeld de IRE vanuit Friedrichshafen naar Stuttgart: dieselloc tot Ulm, en dan met een e-loc verder.
Appels - peren
  Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 00:01:45 #132
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_173631679
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:46 schreef James1988 het volgende:
Wacht, wat? Dan rijdt er toch nog altijd evenveel materieel?
Ja, maar dat heeft te maken met uitwisseling voor de werkplaats in Hengelo.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_173631831
Wat is het onmogelijk druk op Nijmegen 's ochtends zeg.. Alsof ze niet een paar euro kunnen steken in die trap daar iets minder smal en omslachtig te maken..
pi_173631867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:21 schreef b2py het volgende:

[..]

Tsja, wegenbouwers een spoorlijn laten aanleggen
Die wegenbouwers zijn volgens dat artikel wel voor 'maar' 40% van de vertragingen verantwoordelijk, terwijl de nationale 'spoorspecialist' NS de overige 60% voor zijn rekening neemt. Met een opgevoerde TRAXX en half versleten ICR met horten en stoten max 160 km/u over de HSL kachelen blijft gewoonweg absurd. Het contrast met de Belgen is groot, die rijden sinds grofweg 2000-2005 met 200 km/u tussen Luik en Leuven zonder toeslag en met fatsoenlijk materieel...
pi_173632821
https://fd.nl/economie-po(...)iet-handig-aangelegd
Het andere artikel geeft nog wat meer beeld.
Wat daar ook in wordt gesteld: oefening baart kunst. En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Traxx+ICR is natuurlijk niet het ideale HSL materieel en beiden hebben zo hun nukken, maar over het algemeen doet ie het prima, zolang jij als machinist er goed mee om gaat en zijn die dingen minstens net zo betrouwbaar als VIRM of ICM.

[ Bericht 13% gewijzigd door MTL op 07-09-2017 09:11:20 ]
pi_173633156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:21 schreef Xetran het volgende:
Wat is het onmogelijk druk op Nijmegen 's ochtends zeg.. Alsof ze niet een paar euro kunnen steken in die trap daar iets minder smal en omslachtig te maken..
Nijmegen station is eigenlijk ook te klein voor het aantal treinen dat daar stopt. Ze zouden eigenlijk een aantal van de rangeersporen aan de westzijde moeten opbreken en daar een extra perron neerleggen.
pi_173633209
Vorig jaar werd er nog vooruitgang gemeld voor wat betreft Nijmegen, ik geloof dat het vooral de gemeente is die daar de afgelopen jaren niet wilde bewegen, in deze link staan wat links naar de pannen: https://sanderschrijft.wo(...)n-grondig-verbouwen/
Bier.
  donderdag 7 september 2017 @ 08:15:38 #138
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173633247
quote:
De snelle Thalys had aanvankelijk ook problemen toen de hsl openging. Nu rijdt die dienst beter, mede dankzij personeel dat enkel over dit stuk spoor rijdt en dus het traject door en door kent. 'Bij de NS werken we niet zo', aldus de woordvoerder. Uit een evaluatie uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Infrastructuur blijkt dat beter opgeleid personeel vertragingen zal beperken.
Tsja :)
pi_173633349
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:25 schreef J.B. het volgende:

[..]

Die wegenbouwers zijn volgens dat artikel wel voor 'maar' 40% van de vertragingen verantwoordelijk, terwijl de nationale 'spoorspecialist' NS de overige 60% voor zijn rekening neemt. Met een opgevoerde TRAXX en half versleten ICR met horten en stoten max 160 km/u over de HSL kachelen blijft gewoonweg absurd. Het contrast met de Belgen is groot, die rijden sinds grofweg 2000-2005 met 200 km/u tussen Luik en Leuven zonder toeslag en met fatsoenlijk materieel...
Inmiddels wel ja, dat was 80-20 ongeveer..
  donderdag 7 september 2017 @ 08:29:25 #140
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_173633352
Ik hoorde het laatst dat NS nog weer een extra standplaats voor de HSL gaat opleiden. Als er nou iets is wat je nu niet moet doen voordat het een stuk makkelijker is..

Voor wat betreft de wegenbouwers: Ik denk dat de spoorsector ook vooral niet zoveel zin had in een project waarvan de nut en noodzaak erg twijfelachtig was terwijl ze voldoende alternatieve projecten hadden waar het geld aan besteed had kunnen worden. De sector wilde al dolgraag een rechtstreekse spoorlijn tussen Schiphol en Rotterdam. Die is er wel gekomen maar met de nodige beperkingen voor normale treinen terwijl de meerwaarde van een HSL ten opzichte van een spoorlijn waar je 200 km/h kan rijden natuurlijk ontzettend minimaal is als je kijkt naar hoeveel tijd dat oplevert. Kortom, het ministerie wilde iets door de strot duwen waarvan de experts in de sector zelf van zeiden dat je het nooit zou moeten willen. Als je het dan heel graag wilt snap ik wel dat je gefrustreerd naar Rijkswaterstaat stapt maar daar wordt het niet ineens een goed project van. Daarnaast mis je dan ineens de ervaring over een aantal faalfactoren van railprojecten.
pi_173633355
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:15 schreef James1988 het volgende:

[..]

Tsja :)
Dat is wat MTL ook steeds schrijft toch als soort van disclaimer?
pi_173633530
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik hoorde het laatst dat NS nog weer een extra standplaats voor de HSL gaat opleiden. Als er nou iets is wat je nu niet moet doen voordat het een stuk makkelijker is..

Voor wat betreft de wegenbouwers: Ik denk dat de spoorsector ook vooral niet zoveel zin had in een project waarvan de nut en noodzaak erg twijfelachtig was terwijl ze voldoende alternatieve projecten hadden waar het geld aan besteed had kunnen worden. De sector wilde al dolgraag een rechtstreekse spoorlijn tussen Schiphol en Rotterdam. Die is er wel gekomen maar met de nodige beperkingen voor normale treinen terwijl de meerwaarde van een HSL ten opzichte van een spoorlijn waar je 200 km/h kan rijden natuurlijk ontzettend minimaal is als je kijkt naar hoeveel tijd dat oplevert. Kortom, het ministerie wilde iets door de strot duwen waarvan de experts in de sector zelf van zeiden dat je het nooit zou moeten willen. Als je het dan heel graag wilt snap ik wel dat je gefrustreerd naar Rijkswaterstaat stapt maar daar wordt het niet ineens een goed project van. Daarnaast mis je dan ineens de ervaring over een aantal faalfactoren van railprojecten.
Nouja, voor binnenlands is 300 zeker wat overdreven maar ik ben wat blij dat ik met 3 uur en 14 minuten in Parijs ben.
  donderdag 7 september 2017 @ 08:49:28 #143
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_173633572
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:50 schreef b2py het volgende:

[..]

Weer zo'n topactie van V&W. Wanneer komt de verbinding A4 vanuit Schiphol -> A9 Haarlem in gebruik?
Die ligt er toch al? Was volgens mij een onderdeel van het project Omlegging Badhoevedorp. Maar de precieze planning etc ken ik zo niet uit mijn hoofd...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_173633586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:49 schreef Goverman het volgende:

[..]

Die ligt er toch al? Was volgens mij een onderdeel van het project Omlegging Badhoevedorp. Maar de precieze planning etc ken ik zo niet uit mijn hoofd...
Gisteren wastie nog dicht
  donderdag 7 september 2017 @ 08:53:09 #145
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_173633604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Vorig jaar werd er nog vooruitgang gemeld voor wat betreft Nijmegen, ik geloof dat het vooral de gemeente is die daar de afgelopen jaren niet wilde bewegen, in deze link staan wat links naar de pannen: https://sanderschrijft.wo(...)n-grondig-verbouwen/
Nijmegen krijgt nog wel een verbouwing. In het kader van PHS wordt de tunnel aangepast, komt er een extra eilandperron en wordt er fors meer opgesteld op GE waarschijnlijk. De gemeente wil PHS aangrijpen om een westelijke toegang te maken (tunnel doortrekken) en het stationsplein op te waarderen.

Een deel van het project, wissel spoor 1/2 wordt eerder uitgevoerd.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  donderdag 7 september 2017 @ 08:54:36 #146
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_173633620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:51 schreef b2py het volgende:

[..]

Gisteren wastie nog dicht
Ohw, Ok. Dan issie nog niet klaar denk ik. Maar ik werk niet (meer) voor RWS... Dan zitten dit soort data ook niet meer in het hoofd.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_173633641
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:54 schreef Goverman het volgende:

[..]

Ohw, Ok. Dan issie nog niet klaar denk ik. Maar ik werk niet (meer) voor RWS... Dan zitten dit soort data ook niet meer in het hoofd.
Het kloterige is dat het ook niet op de website staat, ik app wel even naar RWS.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 september 2017 @ 09:28:41 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173633949
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:53 schreef Goverman het volgende:

[..]

Nijmegen krijgt nog wel een verbouwing. In het kader van PHS wordt de tunnel aangepast, komt er een extra eilandperron en wordt er fors meer opgesteld op GE waarschijnlijk. De gemeente wil PHS aangrijpen om een westelijke toegang te maken (tunnel doortrekken) en het stationsplein op te waarderen.

Een deel van het project, wissel spoor 1/2 wordt eerder uitgevoerd.
Dat laatste is cruciaal om langere treinen naar Nijmegen te kunnen laten rijden.

Wel jammer is dat de Maaslijn dan weer niet mooi aansluit op de 3600 (Roosendaal-Zwolle) door (te) krappe overstappen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 september 2017 @ 10:06:56 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173634510
Goed nieuws voor de cargoboeren. De spoorverbinding tussen Stuttgart en Hattingen is weer beschikbaar, waardoor er per dag 44 extra badslippers kunnen rijden, nu Rastatt er nog steeds uit ligt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173636004
Mapporn time



via
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')