abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176096882
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:20 schreef jogy het volgende:
Denk ik goed bezig te zijn door iedereen de schuilkelders in te sturen voor een aardbeving, staat een van de schuilkelders precies op de scheur en ben ik van 7500 naar 6000 inwoners gegaan :').
Heeft dit ook effect op crematoria en begraafplaatsen die meteen vol zijn?
  Moderator vrijdag 29 december 2017 @ 08:36:22 #127
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_176099918
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:57 schreef sjappiehunter het volgende:

[..]

Heeft dit ook effect op crematoria en begraafplaatsen die meteen vol zijn?
Heh, nee. Dat niet. De overledenen zijn blijkbaar gewoon verdampt in de breuklijn :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_176100207
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Heh, nee. Dat niet. De overledenen zijn blijkbaar gewoon verdampt in de breuklijn :').
gewoon opgeslokt door de aarde :+
pi_176100246
Ik kom dus niet van mijn doden af :'). PS4 overigens, maar dat maakt niet uit. Budget nu al even op 150% gezet, en bouw niets nieuws zodat mijn inwoner aantal even gelijk blijft, maar ze blijven maar komen :'). Even doorzetten denk ik dan maar.
༼ つ ◕_◕ ༽つ
  Moderator vrijdag 29 december 2017 @ 09:33:54 #130
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_176100790
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom dus niet van mijn doden af :'). PS4 overigens, maar dat maakt niet uit. Budget nu al even op 150% gezet, en bouw niets nieuws zodat mijn inwoner aantal even gelijk blijft, maar ze blijven maar komen :'). Even doorzetten denk ik dan maar.
Deathwaves krijg je wanneer je een handje hebt om hele stadsdelen in 1 keer neer te plempen. Elke Cim wordt ongeveer even oud dus wanneer je een bewoner influx krijgt van een paar honderd inwoners per dag kan je er vergif op innemen dat een 70/80 Cim-jaar later deze zelfde knakkers weer hartstikke hard sterven :').

Oplossing is overal crematoria neer te plempen en deze tussen de deathwaves gewoon uit te schakelen zodat ze niet op je budget drukken. Of gewoon rustig wijkjes bouwen zonder je stad op pauze te zetten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  vrijdag 29 december 2017 @ 17:33:19 #131
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_176117748
Maar weer eens even aanzwengelen op deze rustige vrijdagavond in de verkansie, is alweer te lang geleden :o
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. En gelukkig zijn alle meningen hier welkom, dus dat is fijn. Toch? Liefs.
pi_176118237
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Deathwaves krijg je wanneer je een handje hebt om hele stadsdelen in 1 keer neer te plempen. Elke Cim wordt ongeveer even oud dus wanneer je een bewoner influx krijgt van een paar honderd inwoners per dag kan je er vergif op innemen dat een 70/80 Cim-jaar later deze zelfde knakkers weer hartstikke hard sterven :').

Oplossing is overal crematoria neer te plempen en deze tussen de deathwaves gewoon uit te schakelen zodat ze niet op je budget drukken. Of gewoon rustig wijkjes bouwen zonder je stad op pauze te zetten.
Ik dacht dus dat ik het vrij rustig op had gebouwd ;). En ze blijven ook alleen maar in 1 regio van mijn stad komen, de waves. Ik ga nog eens kritisch kijken naar het verkeer enzo, moet alles toch een beetje ombouwen want het loopt behoorlijk vast af en toe (verkeer dus). En ik houd even nieuwe inwoners af, kijken of het dan na een piek te normaliseren is op den duur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Maar weer eens even aanzwengelen op deze rustige vrijdagavond in de verkansie, is alweer te lang geleden :o
Daar is het een game bij uitstek voor _O_. En dat deed ik dus gisteravond, de uren vlogen weer voorbij.
༼ つ ◕_◕ ༽つ
  KLB-Paintbaas maandag 8 januari 2018 @ 02:04:31 #133
88815 Remqo
Flock of Seagulls
pi_176358723
Voor zover bekend, Korea, Nederland, Mongoli en Cree, Canada's First nation. en een tweede leider voor India, met wat een agressieve aanpak.

Hier wat themes :
“I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.”
-Winston Churchill
  KLB-Paintbaas maandag 8 januari 2018 @ 02:11:48 #134
88815 Remqo
Flock of Seagulls
pi_176358730
De medieval Mongolian theme, erg pakkend met de galop

Nederland in de industrial era:

Klinkt hollands genoeg voor mij
“I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.”
-Winston Churchill
pi_176359125
Ook verslavend, maar verkeerde topic Remqo. ;)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')