abonnement Unibet Coolblue
pi_173527266
Hoi,

Na mijn eindexamen heb ik wat tijd over voor we met de hele familie op vakantie naar Indonesië gaan, het plan is dan dat ik een paar weken eerder naar Indonesië ga om daar rond te trekken. Ik zou graag naar de Sunda eilanden willen, maar ik sta open voor suggesties. Nou heb ik wat rondgekeken, en de organisaties die minderjarigen meenemen gaan of op zuipvakantie binnen Europa of nemen ook 40 plussers mee naar Azië. Ik zou gewoon graag met mensen van mijn leeftijd op reis willen.

Weet iemand een goede organisatie waarmee ik een rondreis kan boeken, of een goed alternatief op een rondreis?

Alvast bedankt!
pi_173527619
Welkom op dit forum!

Weet je zeker dat je perse met een organisatie wil reizen? In Indonesië heb je veel backpackers van en rond jou leeftijd, in ieder geval op de eilanden waar ik ben geweest (Java, Bali, Gili). Hoe het op de andere eilanden zit qua backpackers weet ik niet maar ik denk dat daar ook genoeg backpackers zijn.

Je zou er dus voor kunnen kiezen om in hostels te overnachten. Soms worden er uitjes vanuit het hostel georganiseerd en dan zou je je daar heel makkelijk bij aan kunnen sluiten. Ook zul je in hostels genoeg reizigers treffen die ook alleen reizen. Soms trek je even met ze op maar ik heb ook wel gehoord dat mensen elkaar in een hostel hadden getroffen en bijna de hele reis verder samen hebben gedaan.

Qua organisatie kan ik je niks aanraden want daar heb ik geen ervaring mee, maar misschien dus een idee om zonder organisatie te gaan!
pi_173528279
Hetzelfde als KolonelBroodje - ga alleen. De meeste solo reizigers zullen waarschijnlijk iets ouder zijn maar als duizenden jochies van 18 het elk jaar doen, waarom zou jij dan niet kunnen?
Ik zou wel met iets toeristisch beginnen als je in je eentje gaat.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')