abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 september 2017 @ 14:55:55 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173639291
En we hebben er weer een Braziliaans talent bij, Danilo Pereira Da Silva.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173640058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:55 schreef HeatWave het volgende:
En we hebben er weer een Braziliaans talent bij, Danilo Pereira Da Silva.
Alweer?
pi_173644920
"Van Duivenbodes onvrede met het aankoopbeleid is heel wat ouder dan een verloren play-offpartijtje voor de Europa League. Eerder al liet hij weten de aanschaf van bijvoorbeeld Mateo Cassierra voor 5,5 miljoen euro duur te vinden."

Dus Van Duivenbode had nog minder (dure) aankopen gewild?
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 20:16:30 #204
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173645378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:56 schreef wimderon het volgende:
"Van Duivenbodes onvrede met het aankoopbeleid is heel wat ouder dan een verloren play-offpartijtje voor de Europa League. Eerder al liet hij weten de aanschaf van bijvoorbeeld Mateo Cassierra voor 5,5 miljoen euro duur te vinden."

Dus Van Duivenbode had nog minder (dure) aankopen gewild?
In de categorie plottwists die je niet verwacht :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 7 september 2017 @ 20:28:49 #205
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173645614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:56 schreef wimderon het volgende:
"Van Duivenbodes onvrede met het aankoopbeleid is heel wat ouder dan een verloren play-offpartijtje voor de Europa League. Eerder al liet hij weten de aanschaf van bijvoorbeeld Mateo Cassierra voor 5,5 miljoen euro duur te vinden."

Dus Van Duivenbode had nog minder (dure) aankopen gewild?
Die kreeg die toch ook ?
Zelfs een gratis linksback als buitenkansje
RED ONS HENNIEGOD
pi_173645668
Neres was bijzonder goedkoop......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 7 september 2017 @ 20:33:36 #207
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173645732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:56 schreef wimderon het volgende:
"Van Duivenbodes onvrede met het aankoopbeleid is heel wat ouder dan een verloren play-offpartijtje voor de Europa League. Eerder al liet hij weten de aanschaf van bijvoorbeeld Mateo Cassierra voor 5,5 miljoen euro duur te vinden."

Dus Van Duivenbode had nog minder (dure) aankopen gewild?
5,5 voor Cassierra is ook bijzonder veel geld. Heb die goed gezien
pi_173645952
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

5,5 voor Cassierra is ook bijzonder veel geld. Heb die goed gezien
Sanchez was ook best prijzig. Moet je niet willen, dat soort spelers voor zulke bedragen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 7 september 2017 @ 20:46:43 #209
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173646153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:40 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Sanchez was ook best prijzig. Moet je niet willen, dat soort spelers voor zulke bedragen.
Dit slaat nergens op natuurlijk. Sanchez kwam met een copa libertadores en titel naar Ajax. Cassierra geen basisplek bij zijn club. Geld uitgeven is prima maar wel verstandig en zoals bij Sanchez niet onverantwoord zoals bij Neres etc.
pi_173646377
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op natuurlijk. Sanchez kwam met een copa libertadores en titel naar Ajax. Cassierra geen basisplek bij zijn club. Geld uitgeven is prima maar wel verstandig en zoals bij Sanchez niet onverantwoord zoals bij Neres etc.
Ben het op zich wel eens dat Sanchez een grotere kans van slagen had maar een zekerheid heb je nooit. Cassierra vond ik wel de gok waard, is best wel een talent en slaagt ie niet dan kan je 'm toch wel ergens kwijt voor een miljoen of 2 a 3.
Voor Neres is teveel betaald maar dat is de markt tegenwoordig. Overigens zie ik Neres nog wel slagen al zal ie geen Sanchez-achtige bedragen opleveren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173646461
Gelukkig ziet Keizer het wel zitten in Neres heb ik het idee
pi_173646483
Maar hoeveel kansen heeft Cassiera er nu echt gehad? Volgens mij maar 1 keer in de basis gestart. In Jong Ajax legt hij ze er al anderhalf seizoen achter elkaar in. Nu is dat geen garantie, maar hij had best meer minuten mogen krijgen. Of anders verhuurd moeten worden.
  donderdag 7 september 2017 @ 21:07:41 #213
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173646793
Er zal wel een reden zijn dat hij de kansen niet krijgt en Huntelaar is gehaald ;)
  donderdag 7 september 2017 @ 21:09:28 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173646869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:58 schreef Zocalo het volgende:
Maar hoeveel kansen heeft Cassiera er nu echt gehad? Volgens mij maar 1 keer in de basis gestart. In Jong Ajax legt hij ze er al anderhalf seizoen achter elkaar in. Nu is dat geen garantie, maar hij had best meer minuten mogen krijgen. Of anders verhuurd moeten worden.
Kan me nog een thuiswedstrijd tegen PSV herinneren waarin die vroeg mocht invallen voor Dolberg(?) Daarin heeft die z'on beetje alles wat makkelijk is gemist omdat zijn afwerking gewoon erg slecht is . Of het is gewoon zoals Daniel Cruz het verwoordde :''Het is geen type voor het ''Ajaxspel'' . Wat dat ook mag wezen tegenwoordig..
RED ONS HENNIEGOD
pi_173648644
Ik vond hem heel goed tegen PSV toen. Hij maakte inderdaad kansen niet af (ook de paal geraakt dacht ik en goede reddingen van Zoet), maar vond hem wel erg sterk in die wedstrijd.

En tja, kansen afmaken hoort erbij als spits. Maar Zlatan miste ook enorme kansen toen hij jong was bij Ajax, dus het zegt ook niet alles.

Zeker nu Dolberg al maanden geen pepernoot raakt, zou hij best wel eens wat minuten mogen maken wat mij betreft. Huntelaar moet je ook niet als spits willen.
pi_173648721
Waarom zou je Huntelaar niet willen als spits? Laat nu zien dat het toch wel een extra dimensie geeft aan dit elftal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173648834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waarom zou je Huntelaar niet willen als spits? Laat nu zien dat het toch wel een extra dimensie geeft aan dit elftal.
PAST niet in het lange termijn straatje van ajax Huntelaar. Huntelaar is erbij gehaald voor ervaring.

Als huntelaar speelt blokkeert hij Dolberg die miljoenen waard is

Spelers die niet verkoopbaar zijn wil ajax in principe niet in de opstelling hebben..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 7 september 2017 @ 22:49:02 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173649308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond hem heel goed tegen PSV toen. Hij maakte inderdaad kansen niet af (ook de paal geraakt dacht ik en goede reddingen van Zoet), maar vond hem wel erg sterk in die wedstrijd.

En tja, kansen afmaken hoort erbij als spits. Maar Zlatan miste ook enorme kansen toen hij jong was bij Ajax, dus het zegt ook niet alles.

Zeker nu Dolberg al maanden geen pepernoot raakt, zou hij best wel eens wat minuten mogen maken wat mij betreft. Huntelaar moet je ook niet als spits willen.
Zlatan was dan ook bijna verkocht aan Wolverhampton en kwam pas tot volledige bloei bij Juventus .
RED ONS HENNIEGOD
pi_173649390
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zlatan was dan ook bijna verkocht aan Wolverhampton en kwam pas tot volledige bloei bij Juventus .
Super relaxed beetje ballen met Pavel Nedved en Alessandro.
wooblabalurg
  donderdag 7 september 2017 @ 22:56:31 #220
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173649407
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:55 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Super relaxed beetje ballen met Pavel Nedved en Alessandro.
Lekker knokken met Vieira op de training
Niks mis mee
RED ONS HENNIEGOD
pi_173649455
quote:
9s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Lekker knokken met Vieira op de training
Niks mis mee
Kan me wel voorstellen dat je daartussen sneller leert dan met types Jan van Halst/Joel Veltman/Kolbein Sigthorsson.
wooblabalurg
  donderdag 7 september 2017 @ 23:02:40 #222
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173649492
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen dat je daartussen sneller leert dan met types Jan van Halst/Joel Veltman/Kolbein Sigthorsson.
1 kwaliteit leer je sneller met lambiek en veltman : pik zuigen

Maar dat heb je niet nodig als je goed bent
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:46:43 #223
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173655617
quote:
Ajax heeft op alle vlakken een roerige zomer achter de rug. Dat zorgt voor veel gespreksstof. Is het niet voor supporters, dan wel voor sponsoren. De zakelijke partners van Ajax stelden diverse kritische vragen tijdens de zogeheten Kick Off.

De Kick Off is het moment voor Ajax om samen met zakelijke partners het seizoen af te trappen. Dat gebeurt over het algemeen begin september. Dit was alweer de vijfde editie en de geldschieters schroomden niet om enkele kritische vragen te stellen.

Die kritische vragen hadden vooral betrekking op de passieve houding van Ajax op de transfermarkt. De club wist na het bereiken van de Europa League-finale de spotlights op zich gericht, maar trok op zijn beurt amper versterking aan.

“Internationaal hebben we een fantastisch jaar gehad en dan weet je dat er aan spelers wordt getrokken. Het is niet gemakkelijk om gaten op te vullen. Soms lukt dat wel, soms niet,” aldus Van der Sar. Sar deed het woord omdat Marc Overmars op vakantie is.

De Telegraaf was bij de Kick Off aanwezig, omdat het een van de zakelijke partners van Ajax is. De krant meldt dat diverse vragen over het transferbeleid in het Concertgebouw op applaus van de aanwezigen konden rekenen.

“Wereldspelers van 29 of 30 jaar zijn niet te halen. Maar geloof me, we proberen de selectie echt zo sterk mogelijk te maken,” vervolgt Sar, die erop wijst dat Ajax zijn belofte nakwam om na Davinson Sánchez niemand meer te laten gaan.

“Wij evalueren de afgelopen transferperiode ook. En de conclusie is misschien wel dat we eerder hadden moeten handelen of sneller moeten zeggen dat er niemand meer vertrekt. Met onze manier van werken kunnen we weer groot worden in Europa, al zal dat meer incidenteel zijn dan vroeger.”

Jullie merken het, de gestelde vragen zijn niet nieuw en de antwoorden dus ook niet. Maar het is goed dat er ook op dit niveau wordt gediscussieerd over het reilen en zeilen bij de club.
Zelfde verhaaltje dus

Ook zo heerlijk amateuristisch weer dat Overmars op zo'n moment op vakantie is
pi_173656294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:46 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Zelfde verhaaltje dus

Ook zo heerlijk amateuristisch weer dat Overmars op zo'n moment op vakantie is
Wat een onzin. Tijdens zo'n moment met ijdele zakenlui wordt toch nooit wat nieuws verteld?
Die mensen willen gewoon een beetje lullen, zuipen en zich belangrijk voelen.
  Redactie Sport vrijdag 8 september 2017 @ 12:41:36 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173656322
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:39 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat een onzin. Tijdens zo'n moment met ijdele zakenlui wordt toch nooit wat nieuws verteld?
Die mensen willen gewoon een beetje lullen, zuipen en zich belangrijk voelen.
Lijkt me toch wel nuttig dat Overmars wat connecties op doet, want spelers kopen kan ie ook al niet.

Dusja, beetje raar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')