abonnement Unibet Coolblue
pi_173526994
Dat shirt gebruik ik als ik fitness. Geen klachten.
Dit, dus.
pi_173527082
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:51 schreef Gutanoth het volgende:
Ik wil een nieuwe Kezman :(
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
Wat was die gast mijn idool zeg
122 wedstirjden, 105 goals.


Die eerste goal alleen al :9 , zie je zelden.
pi_173527251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

122 wedstirjden, 105 goals.


Die eerste goal alleen al :9 , zie je zelden.
Ja man, wat een ongelooflijke held :(
pi_173528907
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Een trainer moet met het materiaal werken. Natuurlijk heeft hij een stem in last-minute transfers.
Een trainer gaat niet over het beleid. 12 miljoen is een geweldige prijs voor DJ Locadia en dat ga je nooit meer voor hem krijgen tenzij ie er dit jaar 30 inschiet. De club heeft het geld hard zat nodig. Een trainer moet het doen met het materiaal dat de TD hem tot beschikking geeft.

Daarnaast heb je nu t hele seizoen een gefrustreerde ogemotiveerde speler.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 02-09-2017 09:44:36 ]
Land of the free. Home of the brave.
pi_173528923
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

120 pond _O-
Dan is dit een koopje: Patrick Kluivert PSV shirt gesigneerd en match worn Ajax
¤ 150,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
pi_173528956
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:17 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dan is dit een koopje: Patrick Kluivert PSV shirt gesigneerd en match worn Ajax
¤ 150,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
En wordt ook nog eens extra snel afgeleverd
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 september 2017 @ 17:23:17 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173529059
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Een trainer gaat niet over het beleid. 12 miljoen is een geweldige prijs voor DJ Locadia en dat ga je nooit meer voor hem krijgen tenzij ie er dit jaar 30 inschiet. De club heeft het geld hard zat nodig. Een trainer moet het doen met het materiaal dat de TD hem tot beschikking geeft.
Ja, dat laatste is dus echt lulkoek. Natuurlijk gaat een trainer niet over het beleid, maar iedere TD met verstand in zijn harses stelt de selectie samen in overleg met de technische staf.

En dan zal zo'n TD best een keer zijn poot stijf houden als wat de trainer wil onverantwoord is, maar in dit geval was dat niet zo. Sterker nog, het seizoen ingaan met maar 1 spits (die ook nog net het kutste seizoen uit zijn loopbaan heeft gedraaid) is pas echt onverantwoord.

En dat de club het geld hard zat nodig heeft, is nergens op gebaseerd. Iets kopen ging toch niet meer lukken en alle gewenste aankopen die niet doorgingen hadden niets met geld te maken.
pi_173529132
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, dat laatste is dus echt lulkoek. Natuurlijk gaat een trainer niet over het beleid, maar iedere TD met verstand in zijn harses stelt de selectie samen in overleg met de technische staf.

En dan zal zo'n TD best een keer zijn poot stijf houden als wat de trainer wil onverantwoord is, maar in dit geval was dat niet zo. Sterker nog, het seizoen ingaan met maar 1 spits (die ook nog net het kutste seizoen uit zijn loopbaan heeft gedraaid) is pas echt onverantwoord.

En dat de club het geld hard zat nodig heeft, is nergens op gebaseerd. Iets kopen ging toch niet meer lukken en alle gewenste aankopen die niet doorgingen hadden niets met geld te maken.
Buiten dat ga je voor een type spits als Locadia altijd wel zo'n bedrag krijgen denk ik. Op het eiland zijn ze gek op sterke gasten. Zo'n non-voetballer als Grot levert al 2 miljoen op en dat vonden ze een koopje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173529135
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, dat laatste is dus echt lulkoek. Natuurlijk gaat een trainer niet over het beleid, maar iedere TD met verstand in zijn harses stelt de selectie samen in overleg met de technische staf.

En dan zal zo'n TD best een keer zijn poot stijf houden als wat de trainer wil onverantwoord is, maar in dit geval was dat niet zo. Sterker nog, het seizoen ingaan met maar 1 spits (die ook nog net het kutste seizoen uit zijn loopbaan heeft gedraaid) is pas echt onverantwoord.
Jawel maar je weet hoe Locadia mentaal in elkaar steekt. Komt niet op trainingen opdagen wanneer ie geen speeltijd heeft. Klaagt altijd over motivatie problemen. Is geen modelprof. Ik denk dat je nu t hele seizoen een gefrustreerde ongemotiveerde speler hebt. Locadia is een rotte appel in de selectie en daar moet je van af. Dit was het ideale moment. Nu schiet je er niks mee op en verliest alleen maar waarde. Tel uit je winst.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 1 september 2017 @ 17:44:39 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173529355
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:28 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jawel maar je weet hoe Locadia mentaal in elkaar steekt. Komt niet op trainingen opdagen wanneer ie geen speeltijd heeft. Klaagt altijd over motivatie problemen. Is geen modelprof. Ik denk dat je nu t hele seizoen een gefrustreerde ongemotiveerde speler hebt. Locadia is een rotte appel in de selectie en daar moet je van af. Dit was het ideale moment. Nu schiet je er niks mee op en verliest alleen maar waarde. Tel uit je winst.
Ja. Maar met een beetje mazzel schopt ie er wel 20 in dit jaar en dat zie ik geen enkele andere PSV spits doen, op dit moment.

En dan is ie volgend jaar nog steeds 12 miljoen waard. Of meer.
pi_173529452
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja. Maar met een beetje mazzel schopt ie er wel 20 in dit jaar en dat zie ik geen enkele andere PSV spits doen, op dit moment.

En dan is ie volgend jaar nog steeds 12 miljoen waard. Of meer.
I hope so :) Cocu is nu eigenlijk wel min of meer verplicht m t hele seizoen in de basis te laten staan.
Land of the free. Home of the brave.
pi_173530018
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

I hope so :) Cocu is nu eigenlijk wel min of meer verplicht m t hele seizoen in de basis te laten staan.
Moet je nagaan hoe fucking pissig die gast is als hij nu de helft van het seizoen op de bank zit. Hij was toch ook al over de zeik toen hij niet verhuurd mocht worden?
pi_173530215
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe fucking pissig die gast is als hij nu de helft van het seizoen op de bank zit. Hij was toch ook al over de zeik toen hij niet verhuurd mocht worden?
Ja inderdaad. Locadia gaat dit seizoen echt geen stap extra zetten voor Cocu die m een transfer door de neus geboord heeft.
Land of the free. Home of the brave.
pi_173530737
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Locadia gaat dit seizoen echt geen stap extra zetten voor Cocu die m een transfer door de neus geboord heeft.
Precies.. Snapt Cocu dat zelf nou ook niet..? Is iedereen daar zo fucking dom?
pi_173531005
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Locadia gaat dit seizoen echt geen stap extra zetten voor Cocu die m een transfer door de neus geboord heeft.
Het moet uit jezelf komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173531072
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Het moet uit jezelf komen
Er is net iets uit mezelf gekomen. :@
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 1 september 2017 @ 20:49:03 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173532143
Jong PSV kan er ook al niks van. 2-0 achter tegen Jong Ajax.
pi_173532757
Ongeacht of Locadia de beste optie is nu of niet, zorgt dit er toch gewoon voor dat die gast weer pissig gaat zijn?

[ Bericht 75% gewijzigd door Tagliano op 02-09-2017 09:45:11 ]
  vrijdag 1 september 2017 @ 21:43:02 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173533301
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:14 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ongeacht of Locadia de beste optie is nu of niet, zorgt dit er toch gewoon voor dat die gast weer pissig gaat zijn?
Hoe de fuck weet jij dat nou?

Zijn grote voorbeelden bij PSV zijn Depay en Gini. Die bleven nog een jaar om de kar te trekken. Wie zegt dat Cocu hem niet wijs gemaakt heeft dat dat dit jaar zijn rol gaat zijn? Hij is er zelfbewust genoeg voor om daar in te geloven.

Nergens is naar buiten gekomen of dit besluit puur en alleen door PSV is genomen of hoe Locadia hier zelf over denkt. Allemaal giswerk van een paar negatief ingestelde idioten in dit topic.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tagliano op 02-09-2017 09:45:22 ]
pi_173534200
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoe de fuck weet jij dat nou?

Zijn grote voorbeelden bij PSV zijn Depay en Gini. Die bleven nog een jaar om de kar te trekken. Wie zegt dat Cocu hem niet wijs gemaakt heeft dat dat dit jaar zijn rol gaat zijn? Hij is er zelfbewust genoeg voor om daar in te geloven.

Nergens is naar buiten gekomen of dit besluit puur en alleen door PSV is genomen of hoe Locadia hier zelf over denkt. Allemaal giswerk van een paar negatief ingestelde idioten in dit topic.
Oké man, ik hoop dat je gelijk hebt
  vrijdag 1 september 2017 @ 22:30:36 #71
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173534204
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

122 wedstirjden, 105 goals.


Die eerste goal alleen al :9 , zie je zelden.

In die wedstrijd deed hij eerder toch een mislukte panenka?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_173535542
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:30 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

In die wedstrijd deed hij eerder toch een mislukte panenka?
Geen idee, ik heb geen eidetisch geheugen.
pi_173538554
Net een interviewt gezien van Maher na de wedstrijd van jong psv gister. Hebben meerdere mensen het zelfde als mij, dat ze het idee hebben dat ze naar een gruwelijk irritant mannetje zitten te kijken, die manier van praten, manier van doen, In alles. Wat een vreemde jongen is dat geworden
pi_173538571
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net een interviewt gezien van Maher na de wedstrijd van jong psv gister. Hebben meerdere mensen het zelfde als mij, dat ze het idee hebben dat ze naar een gruwelijk irritant mannetje zitten te kijken, die manier van praten, manier van doen, In alles. Wat een vreemde jongen is dat geworden
Waar te zien?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')