abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 12 september 2017 @ 17:53:19 #126
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173735271
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

T zou inderdaad drukte kunnen zijn. Ik heb ook gewoon geappt dat ik niet weet wat ik ervan moet maken, maar dat ik het best 'rude' vind om zolaat af te zeggen. Ik kan er echt weinig anders mee zonder verdere context.
Een fout kan makkelijk gemaakt worden en wellicht kwam er iets onverwachts tussen waar hij echt niet onderuit kan komen.

Zelf zou ik wel de boel afkappen als de ander niet haar best zou doen om het goed te maken of als zoiets snel weer gebeurt though. Dan is het een stukje karakter wat niet fijn is en zo'n persoon wil ik geen energie aan verkloten.
  dinsdag 12 september 2017 @ 17:59:27 #127
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173735395
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

T zou inderdaad drukte kunnen zijn. Ik heb ook gewoon geappt dat ik niet weet wat ik ervan moet maken, maar dat ik het best 'rude' vind om zolaat af te zeggen. Ik kan er echt weinig anders mee zonder verdere context.

Ik baal er wel van. Ik had er best zin in.
Lekker laten gaan. Toont hij nog intitiatief voor een date kun je het nog proberen, hoor je niks meer is het; NEXT
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173735469
quote:

[..]

Ik baal er wel van. Ik had er best zin in.
Ik ga met een dooddoener reageren, maar eigenlijk is het een waarheid als een koe.

Wat je belangrijk vindt, daar maak je tijd voor.

Zoals een andere fokker al zei: als hij verder geen moeite doet om met jou af te spreken, zou ik er geen energie meer in steken.
  dinsdag 12 september 2017 @ 18:06:37 #129
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_173735522
Ik heb nu 3 matches die zelf nooit iets zeggen, maar wel gewoon reageren als ik iets zeg.

Als ik een paar dagen niets zeg, laten zij ook niets horen. Als ik dan na 4 dagen iets zeg, reageren ze vaak ook nog binnen het half uur.

Weet iemand waarom vrouwen dit doen? :P Vind het allemaal prima, hoewel ik me soms afvraag of zij wel belangstelling in mij hebben.
pi_173735565
Hij kwam toch terug van vakantie? Heb het ook weleens gehad dat ik op de dag dat ik terugkom zo'n beetje de hele dag ineens was volgeboekt _O-

Tegenwoordig plan ik een dag langer vrij in en dan zijn collega's wel verbaasd dat ik er ben, maar kan ik iog even rustig inkomen :+

Niet zeggende dat het een excuus is, maar ik weet ook niet wat voor baan ie heeft, functie, verantwoordelijkheden, of het kan zijn dat er iets geėscaleeerd is waarom ie genoodzaakt is langer te moeten blijven.

Ik zou niet wekenlang leuk meteen overboord gooien tot je het fijne er van weet.

Nogmaals geen excuus, kan me voorstellen dat je flink baalt!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173735859
Ik wacht t wel even af. Gelukkig ehb ik een alternatief, ik ga lekker een rondje dansen bij mn oude dansvereniging.
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:23:58 #132
107365 Friek_
Nonkel Petrol tapt het bier.
pi_173737050
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 04:07 schreef bascross het volgende:
Dates regelen via internet/Tinder is zonde van je tijd.
Tinder werkt voor mij totaal niet, maar ik heb zelf toch aardige ervaringen met OkCupid (alhoewel de dames daar compleet bestookt worden met berichten en likes). Overigens heb ik ook twee dates gescoord via een ouderwetsche contactadvertentie. :+
"God schiep de dag, en wij sleepten ons erdoorheen.”
-- Dimitri Verhulst
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:31:09 #133
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173737246
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:06 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb nu 3 matches die zelf nooit iets zeggen, maar wel gewoon reageren als ik iets zeg.

Als ik een paar dagen niets zeg, laten zij ook niets horen. Als ik dan na 4 dagen iets zeg, reageren ze vaak ook nog binnen het half uur.

Weet iemand waarom vrouwen dit doen? :P Vind het allemaal prima, hoewel ik me soms afvraag of zij wel belangstelling in mij hebben.
We hebben zoveel matches. Het zou een dagtaak zijn daar heel veel energie in te steken, in ze allemaal.
Springt er 1 tussenuit ga ik wel meer reageren.
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:33:06 #134
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173737298
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:23 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tinder werkt voor mij totaal niet, maar ik heb zelf toch aardige ervaringen met OkCupid (alhoewel de dames daar compleet bestookt worden met berichten en likes). Overigens heb ik ook twee dates gescoord via een ouderwetsche contactadvertentie. :+
Leg eens uit, hoe werkt die ouderwetsche contactadvertentie?
Briefje op prikbord in supermarkt?
Of in de krant ofzo?

OkCupid vind ik echt niks. Idd heeeeel veel berichtjes en nog van vreemde types ook :')
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:51:21 #135
107365 Friek_
pi_173737746
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Leg eens uit, hoe werkt die ouderwetsche contactadvertentie?
Briefje op prikbord in supermarkt?
Of in de krant ofzo?
In een opinieblad. Komt wel een beetje mijn publiek op af (beetje 'intellectuele types', bij gebrek aan een beter woord).
-- Dimitri Verhulst
pi_173738830
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik wacht t wel even af. Gelukkig ehb ik een alternatief, ik ga lekker een rondje dansen bij mn oude dansvereniging.
Dat is overigens voor de mannen hier zeker een aanrader, want bij elke dansschool/vereniging komen ze gewoon mannen te kort. Genoeg mooie, beschikbare dames bij de meeste dansscholen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173739097
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:51 schreef Friek_ het volgende:

[..]

In een opinieblad. Komt wel een beetje mijn publiek op af (beetje 'intellectuele types', bij gebrek aan een beter woord).
Van de kerk?
Some things should be simple; even an end has a start
pi_173739109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is overigens voor de mannen hier zeker een aanrader, want bij elke dansschool/vereniging komen ze gewoon mannen te kort. Genoeg mooie, beschikbare dames bij de meeste dansscholen.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat die dames op de dansschool niet doorhebben als de eerste intentie om bij een dansclub niet de intrensieke behoefte/interesse om te dansen is, maar om potentiėle dates/partners te ontmoeten...

Het klinkt toch een beetje weird vind ik, ik heb niet zoveel met dansen, zelfs al zijn er veel leuke dames, zou ik er nog niet opgaan.

Als je het wel echt leuk vindt om te dansen, go for it natuurlijk.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 12 september 2017 @ 21:08:11 #139
107365 Friek_
pi_173740188
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:39 schreef Leonos het volgende:

[..]

Van de kerk?
Zeker.
-- Dimitri Verhulst
pi_173741994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Sorry maar die onzin hoor ik nou steeds weer.

Echt waar, er is niets zo sneu als zo'n houterige droeftoeter die salsales komt nemen en baalt dat ie na 3 maanden lessen nog steeds geen vriendinnetje heeft. Het is echt de grootste afknapper op de dansvloer, en weinig dames die daarin trappen.
pi_173742038
Je verwoordt het minder politiek correct dan ik :+
pi_173742183
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Hij kwam toch terug van vakantie? Heb het ook weleens gehad dat ik op de dag dat ik terugkom zo'n beetje de hele dag ineens was volgeboekt _O-

Tegenwoordig plan ik een dag langer vrij in en dan zijn collega's wel verbaasd dat ik er ben, maar kan ik iog even rustig inkomen :+

Niet zeggende dat het een excuus is, maar ik weet ook niet wat voor baan ie heeft, functie, verantwoordelijkheden, of het kan zijn dat er iets geėscaleeerd is waarom ie genoodzaakt is langer te moeten blijven.

Ik zou niet wekenlang leuk meteen overboord gooien tot je het fijne er van weet.

Nogmaals geen excuus, kan me voorstellen dat je flink baalt!
Uit wat hij eerder vertelde had ik begrepen dat hij ook vanuit zijn vakantieadres werkte. Maargoed hij gaf verder ook geen uitleg en dat maakt t lastig.

Ik kan hier echt niks mee, ik heb gewoon geen idee of het een lamme kutsmoes is om onder een date uit te komen of dat er een begrijpelijke reden achter zit waarom hij het nu pas afzegt.
pi_173742248
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Je verwoordt het minder politiek correct dan ik :+
Dat is schijnbaar nodig want mensen blijven het advies geven en echt waar ik zie nog steeds regelmatig van die sneue gedesillusioneerde mannen aan de kant genegeerd worden.
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:17:59 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173743975
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

T valt me erg mee, hij is vooral wel duidelijk in zijn bedoelingen en weet dat dan vaak mooi te verwoorden. Vind ik best prettig.
wat zijn die bedoelingen dan? Een we zien wel waar het schip strandt?
pi_173744104
Nou update: hij gaf aan dat hij tot kwart voor 11 aan t werk was geweest. Ik vroeg m toen wat er met zn agenda was dat hij niet eerder wist dat hij t zo druk zou hebben met vergaderingen en dat kwam erop neer dat 'ze tot laat werken en uit 70 landen verzoeken krijgen'.

Vervolgens vond ie t niet leuk dat ik m 'rude' had genoemd en wenste me n fijne avond.

Ik heb hem toen aangegeven dat als ik als ik met m afspreek er altijd rekening mee moet houden dat hij afzegt omdat hij werk wil afmaken ik liever niet afspreek. Omdat ik niet met iemand wil daten die geen moeite wil doen om ook daadwerkelijk op de afspraak te komen. Heb m verder t beste gewenst en bedankt voor de gezellige conversatie.

Echt jammer. Had gehoopt op een goeie uitleg en een gemeend sorry, kan ik t goedmaken?
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:31:52 #146
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173744168
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:10 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is schijnbaar nodig want mensen blijven het advies geven en echt waar ik zie nog steeds regelmatig van die sneue gedesillusioneerde mannen aan de kant genegeerd worden.
Iemand die het niet echt naar zijn zin heeft is ook niet op zijn aantrekkelijkst nee.
pi_173745741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:27 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou update: hij gaf aan dat hij tot kwart voor 11 aan t werk was geweest. Ik vroeg m toen wat er met zn agenda was dat hij niet eerder wist dat hij t zo druk zou hebben met vergaderingen en dat kwam erop neer dat 'ze tot laat werken en uit 70 landen verzoeken krijgen'.

Vervolgens vond ie t niet leuk dat ik m 'rude' had genoemd en wenste me n fijne avond.

Ik heb hem toen aangegeven dat als ik als ik met m afspreek er altijd rekening mee moet houden dat hij afzegt omdat hij werk wil afmaken ik liever niet afspreek. Omdat ik niet met iemand wil daten die geen moeite wil doen om ook daadwerkelijk op de afspraak te komen. Heb m verder t beste gewenst en bedankt voor de gezellige conversatie.

Echt jammer. Had gehoopt op een goeie uitleg en een gemeend sorry, kan ik t goedmaken?
Wie weet komt het nog, maar verder sta je compleet in je recht om zo te reageren. Als hij nu een beetje normaal had gecommuniceerd met normale uitleg, dan was het nog steeds niet leuk/chill, maar kun je er misschien nog een beetje begrip opbrengen en had je hem nog een tweede kans kunnen geven.

Wellicht ook wat Italiaanse temperament/trots? Is natuurlijk ook wel een beetje machocultuurtje daar. Geen excuus natuurlijk, hij moet wel gewoon normaal doen.

Zonde en bizar dat ie een paar leuke weken appcontact zo weet te verknallen. His loss, moet je maar denken dan. Op naar de volgende maar dan...
pi_173745829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:15 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Wie weet komt het nog, maar verder sta je compleet in je recht om zo te reageren. Als hij nu een beetje normaal had gecommuniceerd met normale uitleg, dan was het nog steeds niet leuk/chill, maar kun je er misschien nog een beetje begrip opbrengen en had je hem nog een tweede kans kunnen geven.

Wellicht ook wat Italiaanse temperament/trots? Is natuurlijk ook wel een beetje machocultuurtje daar. Geen excuus natuurlijk, hij moet wel gewoon normaal doen.

Zonde en bizar dat ie een paar leuke weken appcontact zo weet te verknallen. His loss, moet je maar denken dan. Op naar de volgende maar dan...
Nou precies. Leuk dat geflirt maar als je zo met je afspraken omgaat en ook niet mans genoeg bent om gewoon sorry te zeggen dan ben ik snel met je klaar.
pi_173746422
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Oh serieus? Nou op mij werkt dat niet. Hij zei vertaald iets van 'ik denk dat we het moeten uitstellen, ik heb een drukke dag op kantoor en tot 9 uur aansluitende vergaderingen.'
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:27 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo werkt dat neggen dus, terugschakelen om vervolgens weer vol in de toeren te kunnen.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_173747555
Bummer mevrouw!

Klootzakken! Allemaal!

* DancingPhoebe pakt hooivork
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')