abonnement Unibet Coolblue
pi_173807677
Update: kreeg gisteren een berichtje van die Italiaanse man dat hij het toch wel zonde vond dat het zo afliep en excuses dat hij t zo had aangepakt. Toch weer even mee zitten kletsen uiteindelijk bood ie aan om vandaag naar mijn stad te komen voor een brunch.

Nou prima oke dan... ik stuur m een berichtje om wat specifieker af te spreken vanmorgen maar geen reactie meer. Enige dat ik zie is dat ie om half 5 nog online was dus misschien is ie gaan stappen ofzo en ligt is nog te pitten. Anyway, ill keep you posted. :')
pi_173807777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Update: kreeg gisteren een berichtje van die Italiaanse man dat hij het toch wel zonde vond dat het zo afliep en excuses dat hij t zo had aangepakt. Toch weer even mee zitten kletsen uiteindelijk bood ie aan om vandaag naar mijn stad te komen voor een brunch.

Nou prima oke dan... ik stuur m een berichtje om wat specifieker af te spreken vanmorgen maar geen reactie meer. Enige dat ik zie is dat ie om half 5 nog online was dus misschien is ie gaan stappen ofzo en ligt is nog te pitten. Anyway, ill keep you posted. :')
Neemt een beetje magrebiaanse vormen aan als je je zo aan het lijntje laat houden.
pi_173807941
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Neemt een beetje magrebiaanse vormen aan als je je zo aan het lijntje laat houden.
Eh ... :{w

Ik was niet van plan te gaan trouwen binnen nu en enkele jaren.

Van afgelopen dinsdag wil ik nog geloven dat het hectisch was op z'n werk en hij daarom zo kortaf was.

Ben benieuwd waar hij nu mee komt maar een date zit er voorlopig niet in.
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:49:06 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173808006
Voorlopig niet?
Jij laat je twee keer voor lul zitten wachten en laat de deur dan nog op een kier staan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173808363
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:49 schreef Molo het volgende:
Voorlopig niet?
Jij laat je twee keer voor lul zitten wachten en laat de deur dan nog op een kier staan?
Ik wil z'n verklaring wel horen als ie nog wat durft te zeggen.

Maar als dat niet een 'ik spoelde mijn telefoon door t toilet en kon niet meer appen / lag in t ziekenhuis half dood te gaan' of iets anders waardoor hij dr echt niks aan kan doen is dan is t wel klaar ja.
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:12:36 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173808409
Ja ok
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173809318
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:12 schreef Molo het volgende:
Ja ok
hm... hij zegt dat hij denkt dat hij voedselvergiftiging had van t kantinevoer en net wakker is. En stelt voor maar niet meer te daten omdat hij het nu voor de tweede keer verprutst.

Ergens vind ik t nogal ehm... als een trucje overkomen? Gewoon een gut feeling.
pi_173809447
Weet niet hoor maar stel je je niet een beetje te afhankelijk op?

Of hij nu sjaak-afhaak is of echt iets heeft. Het is wel duidelijk dat je iemand wenst die vol voor je gaat en dat is hij duidelijk niet.

Klinkt niet echt verstandig om meer dan een normale vriendschap te willen. Just my 2 cents.
pi_173809575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:30 schreef Mojo.jojo het volgende:
Weet niet hoor maar stel je je niet een beetje te afhankelijk op?

Of hij nu sjaak-afhaak is of echt iets heeft. Het is wel duidelijk dat je iemand wenst die vol voor je gaat en dat is hij duidelijk niet.

Klinkt niet echt verstandig om meer dan een normale vriendschap te willen. Just my 2 cents.
Ik ben dr gewoon nog niet uit wat ik ermee wil, en ik ben ook druk met koffer inpakken en nog wat voorbereidingen voor morgen, want dan ga ik op vakantie. Heb andere dingen aan mn hoofd nu. Ik denk dat ik daarna eens ga bedenken of ik alsnog een date met m wil.
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:44:31 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173809670
Die heeft gewoon geen zin in dagen meer joh, dit is toch een rare manier van doen anders.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:55:19 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173809852
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:05 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hmm. Niets mis met enthousiasme lijkt me, het semi-'onverschillige' wat mensen veel hebben maakt me juist weer wat cynisch over daten.
dit dus. Na 3 weken dagelijks appen mag je wel wat verwachten.

Maar het was ook meer lang leve de lol app contact toch? Je schreef dat zijn bedoelingen duidelijk waren. Wat was dat dan? Zolang het maar leuk is, we zien wel waar het schip strandt of we gaan er vol voor?
Afhankelijk van de inhoud stijgt de verwachting lijkt mij.

Bij grappen en grollen had hij wellicht niet verwacht dat je zwaar aan een nonchalante afzegging zou tillen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:57:10 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173809881
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

hm... hij zegt dat hij denkt dat hij voedselvergiftiging had van t kantinevoer en net wakker is. En stelt voor maar niet meer te daten omdat hij het nu voor de tweede keer verprutst.

Ergens vind ik t nogal ehm... als een trucje overkomen? Gewoon een gut feeling.
dan heeft ie er toch gewoon geen zin in.
pi_173810321
Klinkt inderdaad gewoon als iemand die op casual sex uit is maar absoluut niks meer. Is waarschijnlijk ook gewoon met andere dames aan het daten.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zaterdag 16 september 2017 @ 17:44:50 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173812421
Exact.
pi_173812848
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

dit dus. Na 3 weken dagelijks appen mag je wel wat verwachten.

Maar het was ook meer lang leve de lol app contact toch? Je schreef dat zijn bedoelingen duidelijk waren. Wat was dat dan? Zolang het maar leuk is, we zien wel waar het schip strandt of we gaan er vol voor?
Afhankelijk van de inhoud stijgt de verwachting lijkt mij.

Bij grappen en grollen had hij wellicht niet verwacht dat je zwaar aan een nonchalante afzegging zou tillen.
Het was met name vrolijk contact met soms wel wat diepgaandere gesprekken. Hij gaf zelf in het begin aan van 'je hebt humor, je ziet er leuk uit, ik neem je mee op date' en later werd dat 'ik heb het idee dat wij een hele goeie klik met elkaar hebben, ik wil je beter leren kennen'.

Vandaar dat ik wel baalde toen hij afzei, ik had er zin in. En deze keer maakte het me heel wat minder uit, had ik er eigenlijk niet echt n verwachting bij. Heb nu ook zoiets van 'oke doei'.
pi_173819094
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

hm... hij zegt dat hij denkt dat hij voedselvergiftiging had van t kantinevoer en net wakker is. En stelt voor maar niet meer te daten omdat hij het nu voor de tweede keer verprutst.

Ergens vind ik t nogal ehm... als een trucje overkomen? Gewoon een gut feeling.
voedselvergiftiging :')
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_173820474
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:02 schreef MCH het volgende:

[..]

De vraag gaat het nog door komt dan ook nogal bot en gefrustreerd over dus ik kan die meid geen ongelijk geven.
Ik durf je op een briefje te geven dat als ik poeslief gevraagd had of ik haar geweldig mooie gezicht die zaterdag had mogen aanschouwen er nog een of andere rotopmerking over gemaakt was. Ik heb het ook niet letterlijk zo gebitst van "gaat het nog door morgen". Ik zei "ik heb 2 dagen niks gehoord en daarom ben ik niet zo zeker ervan of je komt". Die 2 dagen begreep ze al niet en draaide ze meteen om naar omdat ze van mij ook niks gehoord had. Ik ga er niet als een hondje achteraan lopen dus ik zei ik ben blij dat ik op je kan rekenen :) Toen ik vervolgens nog wat leuks probeerde te vertellen zei ze "had ik niet gezegd dat ik er vandoor moest?" (vrijdagavond). Ik bedoel leuk is anders enzo....
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173821516
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:02 schreef MCH het volgende:

[..]

De vraag gaat het nog door komt dan ook nogal bot en gefrustreerd over dus ik kan die meid geen ongelijk geven.
Als ik een paar dagen niets hoor van een date, dan ga ik het ook vragen hoor, of het nog door gaat. Normaalste zaak van de wereld.

Dat mag je bot en gefrustreerd noemen, dat ligt dan eerder bij jou, dan de ander.

Duidelijkheid én communicatie, daar staat of valt alles mee. Schijnbaar denken veel mensen dat wij voelsprieten hebben ofzo. Nee! Die hebben wij niet, gewoon zeggen wat je wil en uitspreken (afspreken uiteraard ;)).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 02:12:30 ]
  zondag 17 september 2017 @ 04:40:21 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173821983
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik durf je op een briefje te geven dat als ik poeslief gevraagd had of ik haar geweldig mooie gezicht die zaterdag had mogen aanschouwen er nog een of andere rotopmerking over gemaakt was. Ik heb het ook niet letterlijk zo gebitst van "gaat het nog door morgen". Ik zei "ik heb 2 dagen niks gehoord en daarom ben ik niet zo zeker ervan of je komt". Die 2 dagen begreep ze al niet en draaide ze meteen om naar omdat ze van mij ook niks gehoord had. Ik ga er niet als een hondje achteraan lopen dus ik zei ik ben blij dat ik op je kan rekenen :) Toen ik vervolgens nog wat leuks probeerde te vertellen zei ze "had ik niet gezegd dat ik er vandoor moest?" (vrijdagavond). Ik bedoel leuk is anders enzo....
had ik niet gezegd dat ik er vandoor moest ...

Wat een afknapper. Ik denk dat de behoefte aan een afspraak bij mij tot het nulpunt gedaald zou zijn.
  zondag 17 september 2017 @ 04:41:38 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173821984
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het was met name vrolijk contact met soms wel wat diepgaandere gesprekken. Hij gaf zelf in het begin aan van 'je hebt humor, je ziet er leuk uit, ik neem je mee op date' en later werd dat 'ik heb het idee dat wij een hele goeie klik met elkaar hebben, ik wil je beter leren kennen'.

Vandaar dat ik wel baalde toen hij afzei, ik had er zin in. En deze keer maakte het me heel wat minder uit, had ik er eigenlijk niet echt n verwachting bij. Heb nu ook zoiets van 'oke doei'.
ik hoop voor je dat je niet weer voor m zwicht
  zondag 17 september 2017 @ 08:57:01 #221
458679 Ruse
Super, man
pi_173822709
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik durf je op een briefje te geven dat als ik poeslief gevraagd had of ik haar geweldig mooie gezicht die zaterdag had mogen aanschouwen er nog een of andere rotopmerking over gemaakt was. Ik heb het ook niet letterlijk zo gebitst van "gaat het nog door morgen". Ik zei "ik heb 2 dagen niks gehoord en daarom ben ik niet zo zeker ervan of je komt". Die 2 dagen begreep ze al niet en draaide ze meteen om naar omdat ze van mij ook niks gehoord had. Ik ga er niet als een hondje achteraan lopen dus ik zei ik ben blij dat ik op je kan rekenen :) Toen ik vervolgens nog wat leuks probeerde te vertellen zei ze "had ik niet gezegd dat ik er vandoor moest?" (vrijdagavond). Ik bedoel leuk is anders enzo....
deze opmerking van je begrijp ik niet zo goed, wat bedoel je daar precies mee?

verder hou ik altijd als regel voor mezelf dat het eerste contact vooral alleen leuk moet zijn, en zo'n zakelijke vraag of je nog op haar kan rekenen vind ik dan ook een beetje een dooddoener. je had beter gewoon een leuk praatje kunnen maken en dan afsluiten met nog iets over die date de volgende dag

het is niet dat als je één keer een toezegging van een date hebt, dat ie dan ook in de pocket is. het is vrijblijvend tot het allerlaatste moment, dus er moet gewoon zin van beide kanten zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door Ruse op 17-09-2017 09:09:43 ]
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  zondag 17 september 2017 @ 09:04:17 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173822800
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik durf je op een briefje te geven dat als ik poeslief gevraagd had of ik haar geweldig mooie gezicht die zaterdag had mogen aanschouwen er nog een of andere rotopmerking over gemaakt was. Ik heb het ook niet letterlijk zo gebitst van "gaat het nog door morgen". Ik zei "ik heb 2 dagen niks gehoord en daarom ben ik niet zo zeker ervan of je komt". Die 2 dagen begreep ze al niet en draaide ze meteen om naar omdat ze van mij ook niks gehoord had. Ik ga er niet als een hondje achteraan lopen dus ik zei ik ben blij dat ik op je kan rekenen :) Toen ik vervolgens nog wat leuks probeerde te vertellen zei ze "had ik niet gezegd dat ik er vandoor moest?" (vrijdagavond). Ik bedoel leuk is anders enzo....
Als je zo tegen mij had gepraat had ik je geblokt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173823016
Begrijp w00fer wel.

Ben er niet over uit of het arrogantie of onzekerheid van de aangesprokene in kwestie is, maar als je niet op gedrag aangesproken wenst te worden moet je gewoon geen relatie ambiëren.

Het veel gebruikte truukje is dan te reageren op de vorm hoe ze menen aangesproken te moeten worden in plaats van in te gaan op de essentie van de boodschap die gemaakt wordt.

Gewoon onvolwassen. Tenzij iemand continue iemand op gedrag aanspreekt en/of nooit iets positiefs zegt. Dat is weer het andere uiterste.

Denk dat je blij mag zijn dit nu al te hebben ervaren. Zonde van je tijd anders.
pi_173823727
Ik volg dit topic al een tijdje en ik verbaas me erover hoe kritisch mensen zijn als het neerkomt op (internet)dating. 1 verkeerde zin in een chatgesprek of tijdens n date en je ligt er blijkbaar uit. Zelfs tijdens n sollicitatieprocedure voor een goedbetaalde baan zijn ze niet zo streng. Ik snap wel dat je dan single blijft, als je alleen een perfect iemand accepteert, aangezien die persoon niet bestaat. Vraag me ook af waar dat verwachtingspatroon vandaan komt. Films, series, boeken, ofwel fictie? Denk dat je je misschien eens moet afvragen of je verwachtingen wel realistisch zijn.

Het is anders zo jammer, want als we met z'n allen elkaar iets meer kansen zouden geven en eerder face-to-face zouden afspreken en elkaar echt zouden leren kennen, zou het allemaal zoveel leuker zijn.

Zelf heb ik mijn vriendin jaren geleden old-school op werk leren kennen en zijn we nog altijd samen. Gewoon offline, want laten we wel wezen, daar vind je de leukste mensen ;)
pi_173824072
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:11 schreef DW457 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en ik verbaas me erover hoe kritisch mensen zijn als het neerkomt op (internet)dating. 1 verkeerde zin in een chatgesprek of tijdens n date en je ligt er blijkbaar uit. Zelfs tijdens n sollicitatieprocedure voor een goedbetaalde baan zijn ze niet zo streng. Ik snap wel dat je dan single blijft, als je alleen een perfect iemand accepteert, aangezien die persoon niet bestaat. Vraag me ook af waar dat verwachtingspatroon vandaan komt. Films, series, boeken, ofwel fictie? Denk dat je je misschien eens moet afvragen of je verwachtingen wel realistisch zijn.

Het is anders zo jammer, want als we met z'n allen elkaar iets meer kansen zouden geven en eerder face-to-face zouden afspreken en elkaar echt zouden leren kennen, zou het allemaal zoveel leuker zijn.

Zelf heb ik mijn vriendin jaren geleden old-school op werk leren kennen en zijn we nog altijd samen. Gewoon offline, want laten we wel wezen, daar vind je de leukste mensen ;)
Moet je wel werk hebben waarbij er veel dames op de werkvloer zijn (en vice versa).

In de ICT zijn vooral mannen, en in het onderwijs voor jonge kinderen zien leraressen vooral andere dames. Dus dan schiet het niet op, die potentiële partner op het werk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173824256
quote:
4s.gif Op zondag 17 september 2017 10:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Moet je wel werk hebben waarbij er veel dames op de werkvloer zijn (en vice versa).

In de ICT zijn vooral mannen, en in het onderwijs voor jonge kinderen zien leraressen vooral andere dames. Dus dan schiet het niet op, die potentiële partner op het werk...
Dat ik mijn vriendin heb opgedaan op werk wil niet zeggen dat dat de enige plek is waar dat kan.
pi_173825095
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
Nou, ik zal me ook maar even melden. Vermakelijke reeks om te lurken, deze.

Laatst een leuke meid gedate, opgesnord op internet. Erg gezellig, maar het voelde een beetje afstandelijk. Toch een tweede date gepland waar we wat moeite voor moesten doen (ze woont ver weg en datum prikken was lastig) die morgen plaatsvindt. Ben benieuwd hoe het gaat. Merk wel dat ik me onzeker voel omdat weinig echt flirten op date 1 en op WhatsApp is het wel gezellig maar mis ik hetzelfde. Weet dan niet of ik me aanstel, maar daar ga ik dan voorlopig maar van uit.

Maargoed, morgen dus maar even kijken hoe het loopt. Wil eigenlijk wel zoenen op date 2 want het voelt teveel als friendzone. :7 Vorige keer hebben we afscheid genomen met een knuffel.
Update: date voorbij, miste weer affectie. Heb gevraagd hoe ze het vond en toen werd wel duidelijk dat het 'm niet ging worden.
M'n gevoel klopte dus wel aardig. Helaas, want best een leuke meid. Maar ja.
  zondag 17 september 2017 @ 14:08:40 #228
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173828936
Gisteren een leuke date gehad. Net als ik een dierenliefhebber. En gewoon een lieve jongen. En mijn uiterlijk vond hij ook wel interessant.

En ook nog gezoend, voor het eerst sinds jaren. Nooit gedacht dat op een eerste date te doen. *;
pi_173832483
Een cultureel antropologe en fotograaf als match op Tinder. Kijk, nu wordt het al beter. Mooie gesprekken nu al mee.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 16:05:40 ]
pi_173832729
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik durf je op een briefje te geven dat als ik poeslief gevraagd had of ik haar geweldig mooie gezicht die zaterdag had mogen aanschouwen er nog een of andere rotopmerking over gemaakt was. Ik heb het ook niet letterlijk zo gebitst van "gaat het nog door morgen". Ik zei "ik heb 2 dagen niks gehoord en daarom ben ik niet zo zeker ervan of je komt". Die 2 dagen begreep ze al niet en draaide ze meteen om naar omdat ze van mij ook niks gehoord had. Ik ga er niet als een hondje achteraan lopen dus ik zei ik ben blij dat ik op je kan rekenen :) Toen ik vervolgens nog wat leuks probeerde te vertellen zei ze "had ik niet gezegd dat ik er vandoor moest?" (vrijdagavond). Ik bedoel leuk is anders enzo....
Ook als gedachte klinkt het nogal onervaren, obsessief, en creepy. Als je haar niet als een object ziet en een beetje normaal en relaxed doet zoals je dat ook met je familie doet bv dan kom je veel verder.
pi_173836258
Mijn date is helaas niet doorgegaan, avond van te voren kreeg ik een bericht met daar in mede gedeeld dat ze tijdens het app-contact in de tussen tijd al iemand anders had gevonden. En dat ze daarom de afspraak maar wou afzeggen.
Wenste me wel nog veel succes met het vinden van iemand waar ik gelukkig mee zou kunnen worden.

Vond het wel erg spijtig aangezien de afspraak ruim 2 weken van te voren al was gemaakt en in de tussen tijd wel bijna dagelijks app-contact is geweest.
pi_173837526
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 17:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn date is helaas niet doorgegaan, avond van te voren kreeg ik een bericht met daar in mede gedeeld dat ze tijdens het app-contact in de tussen tijd al iemand anders had gevonden. En dat ze daarom de afspraak maar wou afzeggen.
Wenste me wel nog veel succes met het vinden van iemand waar ik gelukkig mee zou kunnen worden.

Vond het wel erg spijtig aangezien de afspraak ruim 2 weken van te voren al was gemaakt en in de tussen tijd wel bijna dagelijks app-contact is geweest.
Klote is dat, helaas ook meegemaakt. Schijnbaar heeft ze gewed op 2 paarden en was de ander leuker.. (de vraag is en blijft of ze de waarheid spreekt).
pi_173837786
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 17:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn date is helaas niet doorgegaan, avond van te voren kreeg ik een bericht met daar in mede gedeeld dat ze tijdens het app-contact in de tussen tijd al iemand anders had gevonden. En dat ze daarom de afspraak maar wou afzeggen.
Wenste me wel nog veel succes met het vinden van iemand waar ik gelukkig mee zou kunnen worden.

Vond het wel erg spijtig aangezien de afspraak ruim 2 weken van te voren al was gemaakt en in de tussen tijd wel bijna dagelijks app-contact is geweest.
Netjes dat ze dat zelf aangeeft. Met meerderen tegelijk appen vind ik niet heel raar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_173839061
quote:
6s.gif Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef Friek_ het volgende:
Een cultureel antropologe en fotograaf als match op Tinder. Kijk, nu wordt het al beter. Mooie gesprekken nu al mee.
Bepaalt beroep de identiteit? :P
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_173839140
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 17:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn date is helaas niet doorgegaan, avond van te voren kreeg ik een bericht met daar in mede gedeeld dat ze tijdens het app-contact in de tussen tijd al iemand anders had gevonden. En dat ze daarom de afspraak maar wou afzeggen.
Wenste me wel nog veel succes met het vinden van iemand waar ik gelukkig mee zou kunnen worden.

Vond het wel erg spijtig aangezien de afspraak ruim 2 weken van te voren al was gemaakt en in de tussen tijd wel bijna dagelijks app-contact is geweest.
Ook een keer meegemaakt ja. Laten we eerlijk wezen, ik chat zelf ook met meerdere dames tegelijkertijd. Alleen als ik enthousiast ben over iemand, dan wil ik diegene nog wel even zien voordat ik alles afkap. Dit soort types (die dus terwijl ze nog aan het chatten zijn via een dating app al een relatie aangaan) zie je meestal een paar maanden later weer voorbij komen tijdens het swipen :P
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_173840363
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 17:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn date is helaas niet doorgegaan, avond van te voren kreeg ik een bericht met daar in mede gedeeld dat ze tijdens het app-contact in de tussen tijd al iemand anders had gevonden. En dat ze daarom de afspraak maar wou afzeggen.
Wenste me wel nog veel succes met het vinden van iemand waar ik gelukkig mee zou kunnen worden.

Vond het wel erg spijtig aangezien de afspraak ruim 2 weken van te voren al was gemaakt en in de tussen tijd wel bijna dagelijks app-contact is geweest.
Herkenbaar ;( Meerdere malen zelfs ;(

Maar in ieder geval netjes dat ze het aangeeft.
  zondag 17 september 2017 @ 20:48:40 #237
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173840790
Faxie wanneer ga jij weer eens durven te daten?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 17 september 2017 @ 20:48:53 #238
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173840796
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 19:44 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Bepaalt beroep de identiteit? :P
Mwoah, een beetje overlap in interesses is soms wel fijn no?
pi_173841016
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 20:48 schreef Andromache het volgende:
Faxie wanneer ga jij weer eens durven te daten?
hoe staat het er bij jou voor?
pi_173841165
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 20:48 schreef Andromache het volgende:
Faxie wanneer ga jij weer eens durven te daten?
Nooit. Ik ben undateable geworden door de jaren heen ;(
pi_173841436
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je zo tegen mij had gepraat had ik je geblokt.
Is je date nog doorgegaan?
pi_173841552
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik durf je op een briefje te geven dat als ik poeslief gevraagd had of ik haar geweldig mooie gezicht die zaterdag had mogen aanschouwen er nog een of andere rotopmerking over gemaakt was. Ik heb het ook niet letterlijk zo gebitst van "gaat het nog door morgen". Ik zei "ik heb 2 dagen niks gehoord en daarom ben ik niet zo zeker ervan of je komt". Die 2 dagen begreep ze al niet en draaide ze meteen om naar omdat ze van mij ook niks gehoord had. Ik ga er niet als een hondje achteraan lopen dus ik zei ik ben blij dat ik op je kan rekenen :) Toen ik vervolgens nog wat leuks probeerde te vertellen zei ze "had ik niet gezegd dat ik er vandoor moest?" (vrijdagavond). Ik bedoel leuk is anders enzo....
Je klinkt als een serieuze hork met entitlement issues.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173842273
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 04:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik hoop voor je dat je niet weer voor m zwicht
Ik gaf m na de eerste keer t voordeel van de twijfel maar ik ben er nu wel klaar mee hoor.
  zondag 17 september 2017 @ 23:16:47 #244
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173844506
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 20:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

hoe staat het er bij jou voor?
Ik zit nu bij mijn vriend O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173844509
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 23:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik zit nu bij mijn vriend O+
*O* ^O^ *O*
pi_173845417
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 23:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik zit nu bij mijn vriend O+
:o
pi_173846050
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 08:57 schreef Ruse het volgende:

[..]

deze opmerking van je begrijp ik niet zo goed, wat bedoel je daar precies mee?

verder hou ik altijd als regel voor mezelf dat het eerste contact vooral alleen leuk moet zijn, en zo'n zakelijke vraag of je nog op haar kan rekenen vind ik dan ook een beetje een dooddoener. je had beter gewoon een leuk praatje kunnen maken en dan afsluiten met nog iets over die date de volgende dag

het is niet dat als je één keer een toezegging van een date hebt, dat ie dan ook in de pocket is. het is vrijblijvend tot het allerlaatste moment, dus er moet gewoon zin van beide kanten zijn
Natuurlijk is het niet vrijblijvend. Als iemand dagen niks meer laat horen, ik verzet m'n plannen, iemand is laconiek en doet alsof ik haar geïntimideerd heb :') ipv gewoon een leuk praatje ik bedoel hoe kan dat nou niet correct zijn. Het is exact wat de user hierboven zegt. Je kan niet ruiken of iemand wel of niet komt opdagen...

Besides. Als ik de botte opmerkingen van haar optel zijn er dat 10x zoveel. Heb ik ook nooit wat van gezegd.

Als je om 1 opmerking iemand aan deze kant gooit ben je erg triest. Dan ga je nooit iemand vinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door W00fer op 18-09-2017 03:08:52 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173846053
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 21:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je klinkt als een serieuze hork met entitlement issues.
Verklaar je nader aub?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173846054
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 20:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Herkenbaar ;( Meerdere malen zelfs ;(

Maar in ieder geval netjes dat ze het aangeeft.
Rotstreek als de afspraak al staat.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173846056
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 16:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ook als gedachte klinkt het nogal onervaren, obsessief, en creepy. Als je haar niet als een object ziet en een beetje normaal en relaxed doet zoals je dat ook met je familie doet bv dan kom je veel verder.
Wat zeg ik nou. Het maakt geen zak uit wat je tegen iemand zegt, ze kwam alsnog met het "had ik niet gezegd dat ik ervandoor moest?".

Ik bedoel hoezo ga je met poeslief spelen iemand die ZO doet voor je winnen?!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173846061
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:21 schreef Mojo.jojo het volgende:
Begrijp w00fer wel.

Ben er niet over uit of het arrogantie of onzekerheid van de aangesprokene in kwestie is, maar als je niet op gedrag aangesproken wenst te worden moet je gewoon geen relatie ambiëren.

Het veel gebruikte truukje is dan te reageren op de vorm hoe ze menen aangesproken te moeten worden in plaats van in te gaan op de essentie van de boodschap die gemaakt wordt.

Gewoon onvolwassen. Tenzij iemand continue iemand op gedrag aanspreekt en/of nooit iets positiefs zegt. Dat is weer het andere uiterste.

Denk dat je blij mag zijn dit nu al te hebben ervaren. Zonde van je tijd anders.
Ik heb haar NOOIT op haar gedrag aangesproken. Ik heb nóóit gevraagd waarom laat je niks horen. Ik heb alleen basic gevraagd of het nog doorgaat. Als iemand al dagen niet reageert kan er of wat gebeurd zijn of het gaat niet meer door of wel. Duidelijke taal verstaan we allemaal. Hoe moeilijk is het om gewoon terug te appen "ja ik kom gewoon om 13u bij bar X tot dan"

Nee gelijk in de verdediging en uitgaan van mijn verkeerde intentie. Die er helemaal niet was.

Ik wilde gewoon wat weten. Al ligt iemand de hele dag op z'n nest. Ik wilde gewoon weten of ik niet voor Piet snot zou reizen.

Ik kan de boodschap in goud gieten, als iemand totale lak heeft aan gewoon effe bevestigen houdt het al snel op toch?

Heeft geen bal te maken met verantwoording afleggen of dat soort ongein. Plus ik ga niet alles goudomrand zeggen. Dat deed zij ook niet...

Met dat als een hondje erachteraan lopen bedoel ik, als zij dagen niks meer laat weten ga ik niet lopen smeken of het nog doorgaat.

Ik zie het teveel dat de vrouwen niet to the point zijn als er wat geregeld moet worden. Het initiatief van de man is wat mij betreft écht wat anders dan alles voorkauwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 18-09-2017 03:11:40 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 18 september 2017 @ 06:34:30 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173846205
Relax woofer. Zo gek vind ik je reacties niet.
pi_173846330
Goedzo woef, goed gedaan jongen.

Zit.
pi_173846508
Haha
  maandag 18 september 2017 @ 09:44:39 #255
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173847669
Eens met dat je het anders had kunnen vragen, minder defensief, van 'hoe laat spreken we morgen af' of iets anders nonchalants. Dit was te negatief denk ik. Maar goed, aan haar heb je sowieso weinig verloren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 18 september 2017 @ 09:45:15 #256
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173847676
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 00:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

:o
Was toch al even bekend?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 18 september 2017 @ 09:49:16 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173847697
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:45 schreef Andromache het volgende:
Was toch al even bekend?
Nee hoor. In je eigen topic was het laatste dat je hem leuk vond, maar niet dat er daadwerkelijk een relatie was.
  maandag 18 september 2017 @ 10:10:51 #258
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173847967
Nou is woof vooral niet mijn vriend ofzo en vind dat hij wel heel erg de moraalridder uithangt altijd...maar als je moet gaan opletten waar je precies een komma zet of 5 minuten na moet gaan denken hoe je precies een vraag gaat inkleden omdat mevrouw misschien gaat vallen over de zinsopbouw dan wordt t mijn vrouw iig al helemaal nooit meer.

Kom op zeg, doe gewoon normaal. Dat zij zoiets aangrijpt is natuurlijk niet de reden van niet doorgaan, maar goed, das een ander verhaal.
  maandag 18 september 2017 @ 10:15:01 #259
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173848034
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 02:59 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik wilde gewoon wat weten. Al ligt iemand de hele dag op z'n nest. Ik wilde gewoon weten of ik niet voor Piet snot zou reizen.

Ik kan de boodschap in goud gieten, als iemand totale lak heeft aan gewoon effe bevestigen houdt het al snel op toch?
Moet zeggen dat ik tegenwoordig ook wel even zorg dat ik even wat WhatsApp contact heb voor ik de deur uit ga, voor niets ergens een half uur staan wachten beviel me niet zo :')

Ik let alleen wel op dat ik het niet te negatief breng: ik ga er van uit dat de meid waar ik op dat moment mee wil daten meer karakter heeft dan een paar die ik eerder heb getroffen.
  maandag 18 september 2017 @ 11:03:23 #260
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173848703
quote:
6s.gif Op maandag 18 september 2017 09:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor. In je eigen topic was het laatste dat je hem leuk vond, maar niet dat er daadwerkelijk een relatie was.
O, nee, het is al sinds begin augustus aan. O+ Onzeker, onwennig, maar aan is het :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173849530
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:45 schreef Andromache het volgende:

[..]

Was toch al even bekend?
Hier niet hoor
pi_173849612
Ik heb het wel langs zien komen dat ze elkaar vriend/vriendin noemen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 18 september 2017 @ 12:10:30 #263
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_173849722
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:03 schreef Andromache het volgende:

[..]

O, nee, het is al sinds begin augustus aan. O+ Onzeker, onwennig, maar aan is het :Y
Tof Andro! :Y
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_173852260
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 19:44 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Bepaalt beroep de identiteit? :P
Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.
pi_173852679
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.
Denk dat die blondjes blij zijn dat iemand die zo kortzichtig is ze niet lastig valt ;)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_173852747
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 02:59 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb haar NOOIT op haar gedrag aangesproken. Ik heb nóóit gevraagd waarom laat je niks horen. Ik heb alleen basic gevraagd of het nog doorgaat. Als iemand al dagen niet reageert kan er of wat gebeurd zijn of het gaat niet meer door of wel. Duidelijke taal verstaan we allemaal. Hoe moeilijk is het om gewoon terug te appen "ja ik kom gewoon om 13u bij bar X tot dan"

Nee gelijk in de verdediging en uitgaan van mijn verkeerde intentie. Die er helemaal niet was.

Ik wilde gewoon wat weten. Al ligt iemand de hele dag op z'n nest. Ik wilde gewoon weten of ik niet voor Piet snot zou reizen.

Ik kan de boodschap in goud gieten, als iemand totale lak heeft aan gewoon effe bevestigen houdt het al snel op toch?

Heeft geen bal te maken met verantwoording afleggen of dat soort ongein. Plus ik ga niet alles goudomrand zeggen. Dat deed zij ook niet...

Met dat als een hondje erachteraan lopen bedoel ik, als zij dagen niks meer laat weten ga ik niet lopen smeken of het nog doorgaat.

Ik zie het teveel dat de vrouwen niet to the point zijn als er wat geregeld moet worden. Het initiatief van de man is wat mij betreft écht wat anders dan alles voorkauwen.
Netjes verwoord hoor ^O^.
pi_173852778
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.
Wow, iemand laten vallen op het werk wat hij of zij doet.. Beetje kortzichtig.

Mij boeit het niet wat voor een werk je doet, wél waarom je het doet en of je passie, hart en ziel erin zit!
pi_173852836
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.
Ik heb de gezelligste date ooit gehad met een blondje van de hr-afdeling. Mijn god, bloedmooi, slim en ook nog eens lekker nerdy, spontaan. Ze kon zelfs mijn tempo speciaalbier bijhouden.

De tering wat ben ik daar nog steeds ziek van dat dat niets geworden is.

Maarja n=1 natuurlijk, ieder zn eigen voorkeuren enz.

[ Bericht 2% gewijzigd door LuNaTiC op 18-09-2017 15:26:14 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173852856
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.
Welke baan vind jij dan wel aantrekkelijk :?
  maandag 18 september 2017 @ 15:13:30 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173853127
Oh dacht ik de enige was hier die dat hautaine gedrag van freak kitsbeu was
  maandag 18 september 2017 @ 15:16:08 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173853162
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:13 schreef BeamofLight het volgende:
Oh dacht ik de enige was hier die dat hautaine gedrag van freak kitsbeu was
Nee hoor. Maar lekker laten, dat kortzichtige gedoe :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173853291
Wat tof Andro! Hoe hou jij je er onder allemaal?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173853546
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat tof Andro! Hoe hou jij je er onder allemaal?
Als het goed is is ze heel blij en opgewekt.
pi_173853613
Geprobeerd een date te krijgen via Tinder, de meest gebruikte datingsapp onder mensen van mijn leeftijd. Ik heb een matchrate van minder dan 0,8%. En van het weinige aantal matches die ik wel heb, reageren ze niet.

Fuck. Deze. Zooi.

Waarom moest ik met zo'n kankerlelijke kop geboren worden?
pi_173853634
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wow, iemand laten vallen op het werk wat hij of zij doet.. Beetje kortzichtig.

Mij boeit het niet wat voor een werk je doet, wél waarom je het doet en of je passie, hart en ziel erin zit!
Ach, als jij in die burgerlijke wijsheden gelooft.. vooral doen.
pi_173853648
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:49 schreef JaJammerJan het volgende:
Geprobeerd een date te krijgen via Tinder, de meest gebruikte datingsapp onder mensen van mijn leeftijd. Ik heb een matchrate van minder dan 0,8%. En van het weinige aantal matches die ik wel heb, reageren ze niet.

Fuck. Deze. Zooi.

Waarom moest ik met zo'n kankerlelijke kop geboren worden?
Misschien je gedrag ook een beetje aanpassen :')
  maandag 18 september 2017 @ 15:59:27 #277
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173853723
Nou verlatingsangstig en dus vooral niet op mijn strepen staan in de zin van huisje-boompje-beestje. Hem echt missen na een week, en hij mij zogezegd ook gelukkig :). Plezier, knusheid, zo veel mogelijk genieten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173853744
quote:
4s.gif Op maandag 18 september 2017 15:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Misschien je gedrag ook een beetje aanpassen :')
Ik swipe op ongeveer 90% van de profielen de 'Like'-kant op. Hoe gaat het aanpassen van mijn swipe-gedrag tot meer matches leiden :')

Het enige wat ik aan moet passen is mijn kop, maar daar heb ik het geld niet voor.
pi_173853767
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Welke baan vind jij dan wel aantrekkelijk :?
Zo'n beetje alles behalve accountmanager, recruiter, HR-medewerker of ander zielloos beroep kan ik mee leven. Recruiters verdienen bovendien een soort aparte ring in de hel - maar dat terzijde.
pi_173853929
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:01 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik swipe op ongeveer 90% van de profielen de 'Like'-kant op. Hoe gaat het aanpassen van mijn swipe-gedrag tot meer matches leiden :')

Het enige wat ik aan moet passen is mijn kop, maar daar heb ik het geld niet voor.
Bedoelde je taalgebruik.
pi_173854069
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:44 schreef Andromache het volgende:
Eens met dat je het anders had kunnen vragen, minder defensief, van 'hoe laat spreken we morgen af' of iets anders nonchalants. Dit was te negatief denk ik. Maar goed, aan haar heb je sowieso weinig verloren.
Puntje bij paaltje was ze op de date toch te negatief. Wilde niks van Nederland aannemen noch de cultuur omarmen. Het zero fucks given type en ik gaan niet samen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173854097
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:10 schreef BeamofLight het volgende:
Nou is woof vooral niet mijn vriend ofzo en vind dat hij wel heel erg de moraalridder uithangt altijd...maar als je moet gaan opletten waar je precies een komma zet of 5 minuten na moet gaan denken hoe je precies een vraag gaat inkleden omdat mevrouw misschien gaat vallen over de zinsopbouw dan wordt t mijn vrouw iig al helemaal nooit meer.

Kom op zeg, doe gewoon normaal. Dat zij zoiets aangrijpt is natuurlijk niet de reden van niet doorgaan, maar goed, das een ander verhaal.
Moraalridder dafuq?! Iemand kan gewoon z'n mond open doen hoor. Heeft meer met fatsoen te maken dan moraal. Dus als je iemand aanspreekt dan ben je gelijk een Moraalridder? Het is al erg zat dat niemand nergens meer om geeft.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173854115
Hoop spookrijders he woef?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173854120
quote:
4s.gif Op maandag 18 september 2017 16:18 schreef Leonos het volgende:

[..]

Bedoelde je taalgebruik.
Ik zeg gewoon waar het op staat. Als 99,2% van de vrouwen mij onaantrekkelijk vinden, dan is er iets mis met mijn kop.
pi_173854137
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon waar het op staat. Als 99,2% van de vrouwen mij onaantrekkelijk vinden, dan is er iets mis met mijn kop.
En heb je bovendien niets om je gebrek aan voordelig uiterlijk te compenseren.

Spijtig voor je :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173854211
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En heb je bovendien niets om je gebrek aan voordelig uiterlijk te compenseren.

Spijtig voor je :(
Spijtig, maar een gebrek aan uiterlijk kun je niet compenseren. Bewijs:

quote:
But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities.

https://www.livescience.c(...)han-personality.html
Enige mogelijkheid is om geld te verdienen en daarmee vrouwen aan te trekken :') Kansloos gewoon.
pi_173854307
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:36 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Spijtig, maar een gebrek aan uiterlijk kun je niet compenseren. Bewijs:

[..]

Enige mogelijkheid is om geld te verdienen en daarmee vrouwen aan te trekken :') Kansloos gewoon.
Ja, jammer dan Jan.
  maandag 18 september 2017 @ 16:52:47 #288
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173854553
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:36 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Spijtig, maar een gebrek aan uiterlijk kun je niet compenseren. Bewijs:

[..]

Enige mogelijkheid is om geld te verdienen en daarmee vrouwen aan te trekken :') Kansloos gewoon.
Een Filipijnse importeren sjef...
  maandag 18 september 2017 @ 16:53:49 #289
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173854577
quote:
4s.gif Op maandag 18 september 2017 16:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ja, jammer dan Jan.
  maandag 18 september 2017 @ 17:12:08 #290
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173855019
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 16:30 schreef W00fer het volgende:

[..]

Moraalridder dafuq?! Iemand kan gewoon z'n mond open doen hoor. Heeft meer met fatsoen te maken dan moraal. Dus als je iemand aanspreekt dan ben je gelijk een Moraalridder? Het is al erg zat dat niemand nergens meer om geeft.
ik steunde je juist pik
pi_173856677
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 02:59 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb haar NOOIT op haar gedrag aangesproken. Ik heb nóóit gevraagd waarom laat je niks horen. Ik heb alleen basic gevraagd of het nog doorgaat. Als iemand al dagen niet reageert kan er of wat gebeurd zijn of het gaat niet meer door of wel. Duidelijke taal verstaan we allemaal. Hoe moeilijk is het om gewoon terug te appen "ja ik kom gewoon om 13u bij bar X tot dan"

Nee gelijk in de verdediging en uitgaan van mijn verkeerde intentie. Die er helemaal niet was.

Ik wilde gewoon wat weten. Al ligt iemand de hele dag op z'n nest. Ik wilde gewoon weten of ik niet voor Piet snot zou reizen.

Ik kan de boodschap in goud gieten, als iemand totale lak heeft aan gewoon effe bevestigen houdt het al snel op toch?

Heeft geen bal te maken met verantwoording afleggen of dat soort ongein. Plus ik ga niet alles goudomrand zeggen. Dat deed zij ook niet...

Met dat als een hondje erachteraan lopen bedoel ik, als zij dagen niks meer laat weten ga ik niet lopen smeken of het nog doorgaat.

Ik zie het teveel dat de vrouwen niet to the point zijn als er wat geregeld moet worden. Het initiatief van de man is wat mij betreft écht wat anders dan alles voorkauwen.
Ik zou gewoon iets subtiels vragen zoals "Heb je al zin in morgen?".
pi_173856726
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 16:30 schreef W00fer het volgende:

[..]

Moraalridder dafuq?! Iemand kan gewoon z'n mond open doen hoor. Heeft meer met fatsoen te maken dan moraal. Dus als je iemand aanspreekt dan ben je gelijk een Moraalridder? Het is al erg zat dat niemand nergens meer om geeft.
Je kan ondertussen wel zo tegen iedereen tekeer gaan maar je hebt nog steeds geen date vriend.
  maandag 18 september 2017 @ 19:10:16 #293
458679 Ruse
Super, man
pi_173856962
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 23:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik zit nu bij mijn vriend O+
waaat :P ben je in Marokko ofzo?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_173857983
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:56 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zou gewoon iets subtiels vragen zoals "Heb je al zin in morgen?".
Hoezo vragen?

Sowieso kan ik me niets voorstellen bij een afspraak maken x periode in de toekomst en dan tot die periode niet communiceren. Ik date zelf compleet anders, maar goed.

Ik zou dan eerder iets zeggen als "zin in de date! Waar spreken we af?" ipv zoiets pasgroos als "GAAT HET NOG DOOR KHUUUUUUUUUUUUT?!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 18 september 2017 @ 20:34:44 #295
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173859247
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:56 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zou gewoon iets subtiels vragen zoals "Heb je al zin in morgen?".
nee echt niet. Je hebt iets afgesproken en voor die tijd dagelijks contact en dan ineens 3 dagen niet. Dan zou ik ook zeggen: yooo mama hoe ist onderhand, gaan we nog ambiance maken of??
pi_173859435
Date met een collega gehad, uit eten geweest. Godver, wat is ze leuk. _O_ Binnenkort volgt een tweede date.
  maandag 18 september 2017 @ 20:45:38 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173859563
quote:
17s.gif Op maandag 18 september 2017 20:41 schreef TvhN het volgende:
Date met een collega gehad, uit eten geweest. Godver, wat is ze leuk. _O_ Binnenkort volgt een tweede date.
Hoe directe collega is t van je?
pi_173859709
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe directe collega is t van je?
16 jarige stagiaire
pi_173860019
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 02:59 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb haar NOOIT op haar gedrag aangesproken. Ik heb nóóit gevraagd waarom laat je niks horen. Ik heb alleen basic gevraagd of het nog doorgaat. Als iemand al dagen niet reageert kan er of wat gebeurd zijn of het gaat niet meer door of wel. Duidelijke taal verstaan we allemaal. Hoe moeilijk is het om gewoon terug te appen "ja ik kom gewoon om 13u bij bar X tot dan"

Nee gelijk in de verdediging en uitgaan van mijn verkeerde intentie. Die er helemaal niet was.

Ik wilde gewoon wat weten. Al ligt iemand de hele dag op z'n nest. Ik wilde gewoon weten of ik niet voor Piet snot zou reizen.

Ik kan de boodschap in goud gieten, als iemand totale lak heeft aan gewoon effe bevestigen houdt het al snel op toch?

Heeft geen bal te maken met verantwoording afleggen of dat soort ongein. Plus ik ga niet alles goudomrand zeggen. Dat deed zij ook niet...

Met dat als een hondje erachteraan lopen bedoel ik, als zij dagen niks meer laat weten ga ik niet lopen smeken of het nog doorgaat.

Ik zie het teveel dat de vrouwen niet to the point zijn als er wat geregeld moet worden. Het initiatief van de man is wat mij betreft écht wat anders dan alles voorkauwen.
Ben het helemaal met je eens qua goudomrandt betreft. Toch, in je woorden spreek je indirect iemand wel op gedrag aan. Wellicht als ze je beter kennen dat dat dan minder onoverkomelijk is, maar in het begin lijkt me dat best wel een handicap. Het stoot veel mensen uit je doelgroep af.

Been there, done that. Helaas maar waar, de intonatie en hoe iets overkomt is vaak bepalende dan de inhoud.
pi_173860149
And now for something completely different :7 Betalen jullie voor jullie dating apps/sites?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')