abonnement Unibet Coolblue
pi_173543923
saturn is nu op in BE
ma. weer stock

BB8 is ook op

MF krijgen ze 40 stuks binnen, geen reserveringen (is kennelijk eu breed beleid, ongeacht set)
pi_173543962
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:41 schreef mschol het volgende:
saturn is nu op in BE
ma. weer stock

BB8 is ook op

MF krijgen ze 40 stuks binnen, geen reserveringen (is kennelijk eu breed beleid, ongeacht set)
Thanks.


Enne fishing store mogen bekijken?
pi_173544047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:45 schreef Attitude het volgende:

[..]

Thanks.


Enne fishing store mogen bekijken?
die stond in een vitrine, mooi ding _O_

en:
als je de slave 1 wilt hebben, NU je slag slaan; hij staat binnenkort op retiring soon

intressant feitje: de MF is de eerste set die voor release geshowcased wordt in de winkel (ja hij stond er al) en hij weegt 15KG :X
pi_173544084
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:52 schreef mschol het volgende:

[..]

die stond in een vitrine, mooi ding _O_

en:
als je de slave 1 wilt hebben, NU je slag slaan; hij staat binnenkort op retiring soon

intressant feitje: de MF is de eerste set die voor release geshowcased wordt in de winkel (ja hij stond er al)
Fishing Store is dus zijn geld waard?

Slave 1 hoeft voor mij niet. Ik moet nu echt goed oppassen met geld. Ga over een week met vakantie. En dan moet ik daar proberen om mf te bestellen. Hopelijk werkt internet daar goed en kan ik inloggen op mijn tablet. Dat wordt spannend. Je hebt er gewoon geen idee van hoe hard de mf kan lopen. Oftewel meteen op oftewel is nog even te koop.

Zullen die mensen van de store ook wel even mee bezig geweest zijn om mf op te bouwen :P
pi_173544110
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:55 schreef Attitude het volgende:

[..]

Fishing Store is dus zijn geld waard?

Slave 1 hoeft voor mij niet. Ik moet nu echt goed oppassen met geld. Ga over een week met vakantie. En dan moet ik daar proberen om mf te bestellen. Hopelijk werkt internet daar goed en kan ik inloggen op mijn tablet. Dat wordt spannend. Je hebt er gewoon geen idee van hoe hard de mf kan lopen. Oftewel meteen op oftewel is nog even te koop.

Zullen die mensen van de store ook wel even mee bezig geweest zijn om mf op te bouwen :P
nope, die kwam volledig verlijmd binnen, ze wisten dus ook niet hoeveel stickers en hebben het boekje niet gezien

en ja ik vind de fiahing store zijn geld waard, maar dat zeg ik ook van de MF :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 september 2017 @ 16:12:47 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173544366
Van de Duitse site: verkrijgbaar vanaf 1 oktober.

Meer sappige details in de tekst ;) Ben zelf geen Star Warsfan maar ik kreeg toevallig van de week een mail hierover binnen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_173544378
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:57 schreef mschol het volgende:

[..]

nope, die kwam volledig verlijmd binnen, ze wisten dus ook niet hoeveel stickers en hebben het boekje niet gezien

en ja ik vind de fiahing store zijn geld waard, maar dat zeg ik ook van de MF :+
LOL. verlijmd !! hoef je ook niet bang te zijn dat het kapot valt.
pi_173544387
Ik ben niet geweest... moest eerst ergens anders zijn en werd daar al kriegel van de drukte :')
pi_173544753
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:13 schreef Faxie het volgende:
Ik ben niet geweest... moest eerst ergens anders zijn en werd daar al kriegel van de drukte :')
het was nu vrij rustig, gister was het afgeladen kennelijk

er was zelfs een win actie, kon je een MF winnen; helaas een troostprijs gewonnen :'(
pi_173558040
Zou de waarde van de vorige Millennium Falcon gaan dalen nu deze uit is? Misschien in het najaar maar eens kijken of ik de nieuwe kan aanschaffen. Wel retegaaf ding :o
pi_173565750
Ik probeer te vinden op het grote boze internet of ergens de grootte van de MF doos al bekend is, maar mijn zoekkunsten laten mij tot nu toe in de steek. Heeft iemand die informatie al kunnen vinden?
pi_173566536
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:02 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik probeer te vinden op het grote boze internet of ergens de grootte van de MF doos al bekend is, maar mijn zoekkunsten laten mij tot nu toe in de steek. Heeft iemand die informatie al kunnen vinden?
lego be heeft een lege doos, wellicht willen ze je de maten vertellen als je morgen belt? :P
pi_173571663
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:57 schreef mschol het volgende:

[..]

nope, die kwam volledig verlijmd binnen, ze wisten dus ook niet hoeveel stickers en hebben het boekje niet gezien

en ja ik vind de fiahing store zijn geld waard, maar dat zeg ik ook van de MF :+
hi, de fishing store is nu voor 141 euro bij TUR. Wat denk jij? zal dat nog verder zakken? Heb namelijk nooit wat gekocht bij TUR en weet niet of ze straks nog verder zakken.
pi_173572705
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:52 schreef Attitude het volgende:

[..]

hi, de fishing store is nu voor 141 euro bij TUR. Wat denk jij? zal dat nog verder zakken? Heb namelijk nooit wat gekocht bij TUR en weet niet of ze straks nog verder zakken.
op ten duur zal er vast een nog betere aanbieding komen, 20 eur korting is niet heel bijzonder

maar het blijft koffiedik kijken
pi_173572786
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:29 schreef mschol het volgende:

[..]

op ten duur zal er vast een nog betere aanbieding komen, 20 eur korting is niet heel bijzonder

maar het blijft koffiedik kijken
ok dank!!! het lijkt erop dat deze niet dezelfde populariteit zal halen als bij saturn v.
pi_173573841
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:31 schreef Attitude het volgende:

[..]

ok dank!!! het lijkt erop dat deze niet dezelfde populariteit zal halen als bij saturn v.
absoluut niet, iig niet in de shop in BE, daar hadden ze stapels ervan liggen
  dinsdag 5 september 2017 @ 12:18:57 #47
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_173597991
De mensen zijn gek geworden
pi_173598117
quote:
Die Mr. Gold :')

Hoeveel is die goudverchroomde C3PO ondertussen waard?
pi_173598234
quote:
catawiki :')

ik wil best meegaan in de volgorde van die sets.. maar niet met die prijzen, de grand carroussel is al te krijgen vanaf ~1300 euro en niet 2400 euro..
pi_173599910
Ik wil graag een retired set (75913 F14 T & Scuderia Ferrari Truck) kopen als cadeau voor iemand.

Hebben jullie wel eens via Bricklink een set gekocht? Is dat betrouwbaar, of verschilt het per verkoper?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_173600129
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik wil graag een retired set (75913 F14 T & Scuderia Ferrari Truck) kopen als cadeau voor iemand.

Hebben jullie wel eens via Bricklink een set gekocht? Is dat betrouwbaar, of verschilt het per verkoper?
het is een soort marktplaats / ebay: het verschilt dus per verkoper.
let ook op dat je niet alleen figuurtjes oid koopt en waar het vandaan moet komen (ivm verzendkosten en eventueel importkosten)
pi_173601854
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik wil graag een retired set (75913 F14 T & Scuderia Ferrari Truck) kopen als cadeau voor iemand.

Hebben jullie wel eens via Bricklink een set gekocht? Is dat betrouwbaar, of verschilt het per verkoper?
Kijk ook bijvoorbeeld naar feedback over de verkoper

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 15:55:54 ]
pi_173607055
Op dit moment ben ik al mijn oude Lego-sets in elkaar aan het zetten, met als doel om dit te gaan verkopen.

Het betreft oa Fabuland, Duplo, ruimte, technisch en “stad” sets, vrijwel allemaal eind jaren 70 t/m jaren ‘80, een paar sets begin 2000.

Aangezien hier Legoliefhebbers zitten, wilde ik het eerst hier vragen: is hier belangstelling voor?

Ik begin binnenkort met foto’s maken.
pi_173607175
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:41 schreef Stratocruiser het volgende:
Op dit moment ben ik al mijn oude Lego-sets in elkaar aan het zetten, met als doel om dit te gaan verkopen.

Het betreft oa Fabuland, Duplo, ruimte, technisch en “stad” sets, vrijwel allemaal eind jaren 70 t/m jaren ‘80, een paar sets begin 2000.

Aangezien hier Legoliefhebbers zitten, wilde ik het eerst hier vragen: is hier belangstelling voor?

Ik begin binnenkort met foto’s maken.
De belangstelling is volledig afhankelijk van de modellen :P dus ja, wel interesse :)
pi_173607282
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:45 schreef iamredleader het volgende:

[..]

De belangstelling is volledig afhankelijk van de modellen :P dus ja, wel interesse :)
Ik zal een dezer dagen wat bouwdoosnummers plaatsen!
pi_173607419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:41 schreef Stratocruiser het volgende:
Op dit moment ben ik al mijn oude Lego-sets in elkaar aan het zetten, met als doel om dit te gaan verkopen.

Het betreft oa Fabuland, Duplo, ruimte, technisch en “stad” sets, vrijwel allemaal eind jaren 70 t/m jaren ‘80, een paar sets begin 2000.

Aangezien hier Legoliefhebbers zitten, wilde ik het eerst hier vragen: is hier belangstelling voor?

Ik begin binnenkort met foto’s maken.
ook mogelijk wel intresse
pi_173608960
Ben ook wel benieuwd :)
  woensdag 6 september 2017 @ 16:02:39 #58
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_173622184
quote:
Tja, die top-10 kan inmiddels dus wel herzien worden, want de waarde van die 10179 Millennium Falcon is zo ongeveer compleet verdampt met de nieuwe UCS MF die in oktober uitkomt en die op alle mogelijke manieren een verbetering is. Waarom zou je tenslotte nog > ¤800 betalen voor een inferieure UCS MF als je voor ¤850 (in NL) / ¤800 (in Duitsland) / £650 (in UK) een spiksplinternieuwe mooiere en meer gedetailleerde nieuwe UCS MF kunt kopen? :P
pi_173622357
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:02 schreef Haay1971 het volgende:

[..]

Tja, die top-10 kan inmiddels dus wel herzien worden, want de waarde van die 10179 Millennium Falcon is zo ongeveer compleet verdampt met de nieuwe UCS MF die in oktober uitkomt en die op alle mogelijke manieren een verbetering is. Waarom zou je tenslotte nog > ¤800 betalen voor een inferieure UCS MF als je voor ¤850 (in NL) / ¤800 (in Duitsland) / £650 (in UK) een spiksplinternieuwe mooiere en meer gedetailleerde nieuwe UCS MF kunt kopen? :P
verbetering is erg subjectief..

De oude heeft veel meer een lego look dan dat de nieuwe dat heeft doordat de nieuwe, net als lego technic, meer afgerond/gevlakte delen heeft..

neemt niet weg dat interieur wel mooi is en dat de dubbel rol een leuke gimmick is..
pi_173622440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:41 schreef Stratocruiser het volgende:
Op dit moment ben ik al mijn oude Lego-sets in elkaar aan het zetten, met als doel om dit te gaan verkopen.

Het betreft oa Fabuland, Duplo, ruimte, technisch en “stad” sets, vrijwel allemaal eind jaren 70 t/m jaren ‘80, een paar sets begin 2000.

Aangezien hier Legoliefhebbers zitten, wilde ik het eerst hier vragen: is hier belangstelling voor?

Ik begin binnenkort met foto’s maken.
Ik ook, oude lego City doet het hier heel erg goed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')