abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 14:10:06 #26
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_173599843
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:13 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Waar waar? ;) Ik kan alleen vanaf 5 augustus en zie die tickets nog nergens?

En hoe duur is binnen Indonesië vliegen? Want misschien is het dan interessant om op Bali te vliegen en dan op en neer naar een ander eiland (naar bijv Borneo of een ander eiland waar we een safari kunnen doen)

Sri Lanka was voor ons overigens ¤ 496,- pp midden in de zomervakantie :-) dus dat was echt absurd goedkoop.
Ik had wat fictieve data in juli 2018 ingevoerd bij cheaptickets.

Geen idee meer wat een binnenlandse vlucht kostte. Wij vlogen met AirAsia van Yogja naar Bali. Kan nooit veel gekost hebben.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:30:25 #27
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_173602490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:24 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Staat ook in mijn top 5! Hoe was het weer in augustus bij jou qua temperatuur?
In 2014 toen wij er waren tussen de 25 en 30 graden. Van Vancouver via Vancouver Island tot Whistler topweer. Daarna werd het wel wat frisser in de bergen.
pi_173615531
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:30 schreef egelhond het volgende:

[..]

In 2014 toen wij er waren tussen de 25 en 30 graden. Van Vancouver via Vancouver Island tot Whistler topweer. Daarna werd het wel wat frisser in de bergen.
Dat is wel een mooie temperatuur! En heb je het toen met de auto of een camper gedaan?
TRV 2017: Surfen in Taghazout (Maart), Rome (April), Japan (Mei), Dubai & Sri Lanka (Juli), Andalusië (Oktober)
pi_173709804
registreer om deze reclame te verbergen
Zuid Afrika is een goede optie denk ik. En dat moet je ook voor ruim onder de 10K kunnen organiseren. Ben er vorig jaar zelf geweest met 2 volwassenen en een kind, wij waren inclusief verblijf, ticket en huurauto iets minder dan 4500 euro kwijt, daar zaten de excursies bij inbegrepen. Daar moet je wel zelf een hoop voor regelen dus niet alles via een reisbureau. Het enige wat je daar nog uit moet geven is om te eten en wat extraatjes.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')