abonnement Unibet Coolblue
pi_173561898
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:19 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Die 'call of duty' generatie denkt dat dit uberhaupt mogelijk is. :')
Dat hadden ze veel eerder moeten doen, nu is het veel te laat.
pi_173561990
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:19 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Die 'call of duty' generatie denkt dat dit uberhaupt mogelijk is. :')
Ook even ruim 25 miljoen onschuldige mensen doden. :')
pi_173562014
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:22 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat hadden ze veel eerder moeten doen, nu is het veel te laat.
Een heel land bombarderen is het schenden van mensenrechten natuurlijk. Lijkt me niet een strategie voor de VS. Eerder een kleine geconcentreerde aanval, maar niet als eerste.
pi_173562156
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:19 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Die 'call of duty' generatie denkt dat dit uberhaupt mogelijk is. :')
Het is volstrekt onacceptabel dat een gestoord regime als dat van Noord-Korea dreigt landen aan te vallen met kernwapens en straks zelfs op Europa een kernraket kan afvuren. Als je nu niet ingrijpt, heeft Noord-Korea straks een heel arsenaal en loop je het risico dat je zelf gebombardeerd wordt.
  zondag 3 september 2017 @ 14:32:05 #205
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173562157
Ja want de wereld is natuurlijk veiliger als we ze maar toe blijven staan te bouwen aan een steeds groter arsenaal aan kern- en waterstofbommen hebben die Europa, America en haar naaste buren blijvende schade kunnen aanrichten. Dan kun je de stuatie beter zsm in de kiem smoren en de aanval kiezen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173562193
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook even ruim 25 miljoen onschuldige mensen doden. :')
Mijn opmerking was natuurlijk beeldspraak.
pi_173562307
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het is volstrekt onacceptabel dat een gestoord regime als dat van Noord-Korea dreigt landen aan te vallen met kernwapens en straks zelfs op Europa een kernraket kan afvuren. Als je nu niet ingrijpt, heeft Noord-Korea straks een heel arsenaal en loop je het risico dat je zelf gebombardeerd wordt.
Noord-Korea kan al de VS en Europa bereiken met kernbommen. Ze hebben al een heel arsenaal.

Onacceptabel in deze is simpelweg het onvermogen om de realiteit te onderkennen.
pi_173562314
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

out of the blue stuurde hij wel een x aantal tomahawks richting syrie. iets wat obama in 6 jaar niet aandurfde, de trigger was die chemische aanval, we weten niet wat hem zou kunnen triggeren mbt korea
Syrie en Noord-Korea zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.
pi_173562351
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:32 schreef VeX- het volgende:
Ja want de wereld is natuurlijk veiliger als we ze maar toe blijven staan te bouwen aan een steeds groter arsenaal aan kern- en waterstofbommen hebben die Europa, America en haar naaste buren blijvende schade kunnen aanrichten. Dan kun je de stuatie beter zsm in de kiem smoren en de aanval kiezen.
Of we gaan elkaar niet als vijand zien.
pi_173562377
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Syrie en Noord-Korea zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.
ik vergelijk de landen ook niet. ik maak duidelijk dat trumps gedrag niet te pijlen is. wie had ooit gedacht dat trump neo nazis zou verdedigen bv. daarom ben ik er ook niet zo zeker van dat hij verstandig zal blijven handelen als het korea aangaat.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173562385
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:40 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Of we gaan elkaar niet als vijand zien.
that would be swell
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173562408
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 14:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vergelijk de landen ook niet. ik maak duidelijk dat trumps gedrag niet te pijlen is. wie had ooit gedacht dat trump neo nazis zou verdedigen bv. daarom ben ik er ook niet zo zeker van dat hij verstandig zal blijven handelen als het korea aangaat.
Trump wordt wel koest gehouden door zijn generaals, die nu al de facto zijn veiligheidsbeleid bepalen.
pi_173562424
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 14:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vergelijk de landen ook niet. ik maak duidelijk dat trumps gedrag niet te pijlen is. wie had ooit gedacht dat trump neo nazis zou verdedigen bv. daarom ben ik er ook niet zo zeker van dat hij verstandig zal blijven handelen als het korea aangaat.
Zijn minister van Defensie heeft wel kennis van zaken gelukkig, die sprak hem een paar dagen geleden in het openbaar nog tegen.
pi_173562455
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:43 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Trump wordt wel koest gehouden door zijn generaals, die nu al de facto zijn veiligheidsbeleid bepalen.
gelukkig maar, desalniettemin blijft die dwaas levensgevaarlijk alleen al door zijn debiele tweets zorgt hij er persoonlijk voor dat de spanningen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173562485
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:40 schreef Odaiba het volgende:
Of we gaan elkaar niet als vijand zien.
Niets mis met elkaar als vijand te zien. Het gaat pas mis wanneer onstabiele regeringen als in Noord-Korea een existentiële dreiging zien in buitenlandse machten die op regime change uit zijn, en de afgelopen 15 jaar verscheidene regeringen te val hebben gebracht met desastreuze gevolgen.

Praten met Noord-Korea is de enige optie. Accepteren dat het een (gelimiteerde) nucleaire macht is, men niet uit is op regime change en dat de internationale gemeenschap het land economisch gezien vooruit zal helpen als het geen provocaties meer uitvoert en toenadering zoekt tot haar naaste buren.
  zondag 3 september 2017 @ 14:50:31 #216
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173562556
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:40 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Of we gaan elkaar niet als vijand zien.
Noord-korea begaat massaal gruwelijke misdaden tegen z'n eigen bevolking en destabiliseert bewust de wereldvrede. Dat is vijandig, kwaardaardig gedrag.

Hoe langer je wacht met ingrijpen, hoe sterker en gevaarlijker ze worden. Het is not niet te last. Ze zitten nu nog in een fase waarbij de effectiviteit van hun arsenal beperkt is.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173562644
Mijn hemel dat Noord-Korea wordt steeds gekker. Ik heb er de ballen verstand van hoor maar is het in het belang van Amerika niet verstandig om:

1. Een nucleair wapen te installeren in Zuid-Korea
2. THAAD-systeem verder te ontwikkelen ter preventie van mogelijke aanvallen en verdere druk op China.
3. Verdere sancties te treffen (olie etc.) om het regime verder te strot af te knijpen
pi_173562653
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Het is volstrekt onacceptabel dat een gestoord regime als dat van Noord-Korea dreigt landen aan te vallen met kernwapens en straks zelfs op Europa een kernraket kan afvuren. Als je nu niet ingrijpt, heeft Noord-Korea straks een heel arsenaal en loop je het risico dat je zelf gebombardeerd wordt.
Volgens mij zijn er wel meer nare landen die kernwapens richting Europa kunnen schieten. Als we al die landen aanvallen weten we zeker dat er niemand overleeft.

Kim heeft deze ronde gewoon gewonnen. Ondanks alle sancties, en ondanks alle beperkingen die NK met zich meebrengt hebben ze het toch voor elkaar gekregen.

Damage control lijkt me logischer dan aanvallen. Zeker als alle ellende onder de grond verstopt zit.
pi_173562854
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Het is volstrekt onacceptabel dat een gestoord regime als dat van Noord-Korea dreigt landen aan te vallen met kernwapens en straks zelfs op Europa een kernraket kan afvuren. Als je nu niet ingrijpt, heeft Noord-Korea straks een heel arsenaal en loop je het risico dat je zelf gebombardeerd wordt.
Welnee, Noord-Korea heeft helemaal de middelen niet om een oorlog te beginnen. Ze hebben een paar kernwapens nou en! , Rusland en de VS zijn bij elkaar meer kernwapens kwijtgeraakt. Op papier is zijn leger leuk maar in een oorlog komt het niet alleen aan op vechten je moet ze verplaatsen, eten geven kortom oorlog is duur en dat geld heeft hij niet de enige zekerheid die hij heeft is die kernwapens. Dat is de reden dat hij niet aangevallen wordt want hoe machtig de VS ook is ze zullen niet het risico nemen dat hun troepen of een stad van een bondgenoot getroffen wordt door die ene kernraket die wel door hun verdediging komt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 3 september 2017 @ 15:04:18 #220
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173562911
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 11:32 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ja want als je het eenmaal hebt hoef je geen nieuwe technieken te proberen of doorontwikkelen..
Ja maar dat kunnen de chinezen net zo doen als de Amerikanen nieuwe atoomwapens testen. Met simulaties. En China staat momenteel bovenaan als het aankomt op supercomputers.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173563023
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 14:50 schreef VeX- het volgende:

[..]

Noord-korea begaat massaal gruwelijke misdaden tegen z'n eigen bevolking en destabiliseert bewust de wereldvrede. Dat is vijandig, kwaardaardig gedrag.

Hoe langer je wacht met ingrijpen, hoe sterker en gevaarlijker ze worden. Het is not niet te last. Ze zitten nu nog in een fase waarbij de effectiviteit van hun arsenal beperkt is.
En waarom zouden wij ons daar druk om moeten maken ?
pi_173563203
steveholland1 twitterde op zondag 03-09-2017 om 15:10:14 From Sarah Sanders re NorKor: "The president and his national security team will have a meeting to discuss further later today." reageer retweet
pi_173563216
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 15:14 schreef Netflixed het volgende:
steveholland1 twitterde op zondag 03-09-2017 om 15:10:14 From Sarah Sanders re NorKor: "The president and his national security team will have a meeting to discuss further later today." reageer retweet
we are doomed
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173563292
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 15:14 schreef Netflixed het volgende:
steveholland1 twitterde op zondag 03-09-2017 om 15:10:14 From Sarah Sanders re NorKor: "The president and his national security team will have a meeting to discuss further later today." reageer retweet
Ach, gebeurde dat de vorige keren ook niet?
pi_173563352
Stukje op de Telegraaf over waterstofbommen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)esverwoestend__.html

Ik kan me wel indenken dat dit links en rechts voor paniek zorgt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')