abonnement Unibet Coolblue
pi_173518000
Wat was dit een heerlijke transferzomer _O_
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 1 september 2017 @ 00:06:44 #102
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173518037
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?

Sowieso relatief, maar misschien zelfs letterlijk doordat je erg veel kunstgrepen moet uithalen om bij een verbouwing dezelfde eisen te halen als nieuwbouw.

Vergeet niet dat al die Red de Kuip voorstellen nooit aan alle eisen voldeden en erg optimistisch werden ingeschat qua kosten, en dan druk ik mij nog mild uit.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar want het is juist Feyenoord City waarbij de beramingen veel te optimistisch zijn. Onder andere verwachten ze dat er 5500 (!) supporters op de fiets gaan komen, 2,5 miljoen supporters jaarlijks naar de Kuip gaan (2,5 keer zo hoog als nu het geval is) en met rondleidingen willen ze 300000 personen per jaar trekken, evenveel als Barcelona ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173518041
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah ja, dat maakt die man gelijk ongeschikt.
Ik zie dit soort foute figuren liever niet bij Feyenoord, maar laten we hopen dat hij het goed gaat doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 september 2017 @ 00:09:27 #104
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173518065
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat was dit een heerlijke transferzomer _O_
Jammer dat Van Persie niet is gelukt maar al met al heeft Van Geel een kampioenswaardige selectie samengesteld. Prima gedaan dus.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173518130
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:06 schreef PIETR het volgende:

[..]

Volgens mij haal je wat dingen door elkaar want het is juist Feyenoord City waarbij de beramingen veel te optimistisch zijn. Onder andere verwachten ze dat er 5500 (!) supporters op de fiets gaan komen, 2,5 miljoen supporters jaarlijks naar de Kuip gaan (2,5 keer zo hoog als nu het geval is) en met rondleidingen willen ze 300000 personen per jaar trekken, evenveel als Barcelona ..
Nee, dan ben jij duidelijk foutief geïnformeerd.

Dat Barcelona argument is sowieso allang ontkracht en je hebt je overduidelijk niet zelf in de beschikbare informatie verdiept in plaats van een aantal sites maar blindelings na te praten.

Maar goed, ik heb geen zin in deze eindeloze discussie. Dan kan ik alle onzin één voor één ontkrachten om vervolgens over enkele maanden gewoon weer dezelfde onzin te lezen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173518492
https://www.rtl.nl/video/acd04442-cd8a-42e1-a70e-8d52f597df50/

Uitgebreid interview met Gio door jawel, Linda de Mol.
  vrijdag 1 september 2017 @ 00:51:51 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173518498
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rtl.nl/video/acd04442-cd8a-42e1-a70e-8d52f597df50/

Uitgebreid interview met Gio door jawel, Linda de Mol.
Nee dankje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 september 2017 @ 00:59:09 #108
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173518542
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rtl.nl/video/acd04442-cd8a-42e1-a70e-8d52f597df50/

Uitgebreid interview met Gio door jawel, Linda de Mol.
Zal wel lekker over z'n oma en familie zijn gegaan gok ik zo.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173518562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:59 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Zal wel lekker over z'n oma en familie zijn gegaan gok ik zo.
Tot de eerste reclame over Feyenoord. Mooie beelden ook. Daarna wat je zegt ja.
pi_173518585
Zal ik eens iets pessimistisch posten? :P

Ik bedacht me namelijk vanmorgen dat we momenteel weliswaar het beste uit de transferzomer zijn gekomen en dat we er zo goed voorstaan.

Rust in de tent, tevredenheid alom.

Maar volgende maand kan het weer totaal anders zijn.

Iedereen in mineur en ontevreden als we tegen die tijd bijvoorbeeld 5 of 6 punten onder PSV staan en met 0 punten in de Champions League.

Zouden we dan aan het kankeren zijn op het aankoopbeleid?

Wat ik er misschien wel mee wil zeggen is dat deze voorspoed heel onwerkelijk aanvoelt. Dit kan nooit lang blijven duren. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173519164
Het goede nieuws is Jorgensen is er nog.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173519167
quote:
Giovanni van Bronckhorst spreekt zijn oud-collega Lionel Messi nog steeds. Dat onthulde de Feyenoord-coach donderdag in Linda’s zomerweek.

Van Bronckhorst en Messi speelden samen bij FC Barcelona en wonnen samen de Champions League en de Spaanse competitie. „Dat schept een band die je nooit meer kwijtraakt.” Bovendien kon Gio het altijd ’goed met hem vinden’.

De oud-international is trots op al zijn sportieve prestaties. Hij is zelfs de succesvolste sporter ooit met Moluks bloed. „Het maakt mij sowieso trots om succesvol te zijn voor je club, voor je land, voor je familie, voor je vrienden, maar ook zeker voor je gemeenschap.” De Rotterdamse coach wil dan ook graag een keer naar de Molukken. Van Bronckhorst is ongekend populair in Indonesië. Hij moet er zelfs met bodyguards over straat. „Ik wil er nog wel graag naartoe. Ik heb tot nu toe weinig tijd gehad om daarheen te gaan. Ik wil daar ook niet één of twee weken naartoe, maar voor een langere periode. Het gaat nog wel gebeuren in de toekomst.”

Tot slot onthult Giovanni dat hij fan is van Justin Timberlake. „Hij kan zingen, hij kan dansen. Hij kan eigenlijk alles.” Vooral het nummer Can’t Stop the Feeling spreekt Van Bronckhorst aan. „In aanloop naar het kampioenschap had ik een motivatiefilmpje gemaakt met dat nummer”, aldus de coach. Hij hoopte zo zijn spelers erbovenop te krijgen na de teleurstelling van de verloren wedstrijd tegen Excelsior, een week daarvoor.
tele.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173519183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal ik eens iets pessimistisch posten? :P

Ik bedacht me namelijk vanmorgen dat we momenteel weliswaar het beste uit de transferzomer zijn gekomen en dat we er zo goed voorstaan.

Rust in de tent, tevredenheid alom.

Maar volgende maand kan het weer totaal anders zijn.

Iedereen in mineur en ontevreden als we tegen die tijd bijvoorbeeld 5 of 6 punten onder PSV staan en met 0 punten in de Champions League.

Zouden we dan aan het kankeren zijn op het aankoopbeleid?

Wat ik er misschien wel mee wil zeggen is dat deze voorspoed heel onwerkelijk aanvoelt. Dit kan nooit lang blijven duren. :P
Heb je m weer hoor. :D
  vrijdag 1 september 2017 @ 07:07:54 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_173519427
Die Tomatenboer moet de politiek in. Wat een gezwets
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_173519630
wel jammer dat van Persie niet is gehaald, maar als ze in Turkije zijn contract ontbinden kan het toch alsnog, kan ie alleen niet meedoen in de CL, dus veel nut heeft het dan weer niet, daar zag ik juist een meerwaarde voor hem.

een van de beste transferwindows in de geschiedenis van de club, zo op het eerste gezicht, al moet je altijd maar afwachten of spelers de volgende stap kunnen maken.
dacht bij Vejinovic ook dat het een fantastische transfer was.

desondanks zijn (bijna) alle posities nu dubbel bezet met enigzins gelijkwaardige spelers, waardoor een wissel niet automatisch negatief hoeft uit te pakken
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_173519701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal ik eens iets pessimistisch posten? :P

Ik bedacht me namelijk vanmorgen dat we momenteel weliswaar het beste uit de transferzomer zijn gekomen en dat we er zo goed voorstaan.

Rust in de tent, tevredenheid alom.

Maar volgende maand kan het weer totaal anders zijn.

Iedereen in mineur en ontevreden als we tegen die tijd bijvoorbeeld 5 of 6 punten onder PSV staan en met 0 punten in de Champions League.

Zouden we dan aan het kankeren zijn op het aankoopbeleid?

Wat ik er misschien wel mee wil zeggen is dat deze voorspoed heel onwerkelijk aanvoelt. Dit kan nooit lang blijven duren. :P
tis en blijft Feyenoord... dus het kan inderdaad nooit van lange duur zijn.

Gelukkig krijgen we de Jong. Dat zal wel voor de nodige reuring gaan zorgen... :+

Of zou zelfs dat rustig gaan? Zoals eigenlijk ook het traject in de afgelopen maanden zonder lekken/geruchten/ruzies in de media over de opvolging van Gudde?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173520202
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Jammer dat Van Persie niet is gelukt maar al met al heeft Van Geel een kampioenswaardige selectie samengesteld. Prima gedaan dus.
Nou ja, die is alweer geblesseerd na dat half uur spelen gisteren.
pi_173520308
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal ik eens iets pessimistisch posten? :P

Ik bedacht me namelijk vanmorgen dat we momenteel weliswaar het beste uit de transferzomer zijn gekomen en dat we er zo goed voorstaan.

Rust in de tent, tevredenheid alom.

Maar volgende maand kan het weer totaal anders zijn.

Iedereen in mineur en ontevreden als we tegen die tijd bijvoorbeeld 5 of 6 punten onder PSV staan en met 0 punten in de Champions League.

Zouden we dan aan het kankeren zijn op het aankoopbeleid?

Wat ik er misschien wel mee wil zeggen is dat deze voorspoed heel onwerkelijk aanvoelt. Dit kan nooit lang blijven duren. :P
Dan kankeren we gewoon op t feit dat de spelers kut spelen.
Aankoopbeleid was objectief gezien gewoon meer dan prima.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173520462
Nelom
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:27:21 #120
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173520620
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal ik eens iets pessimistisch posten? :P

Ik bedacht me namelijk vanmorgen dat we momenteel weliswaar het beste uit de transferzomer zijn gekomen en dat we er zo goed voorstaan.

Rust in de tent, tevredenheid alom.

Maar volgende maand kan het weer totaal anders zijn.

Iedereen in mineur en ontevreden als we tegen die tijd bijvoorbeeld 5 of 6 punten onder PSV staan en met 0 punten in de Champions League.

Zouden we dan aan het kankeren zijn op het aankoopbeleid?

Wat ik er misschien wel mee wil zeggen is dat deze voorspoed heel onwerkelijk aanvoelt. Dit kan nooit lang blijven duren. :P
Volgens de meningen in het PSV-topic is het uitgesloten dat jullie 5 of 6 punten onder PSV komen te staan.
pi_173520820
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens de meningen in het PSV-topic is het uitgesloten dat jullie 5 of 6 punten onder PSV komen te staan.
Ligt een beetje aan de impact van Europees voetbal. Als je die midweekse wedstrijden niet zou hebben zou je ruim voor PSV én Ajax eindigen denk ik. Als alle clubs die wedstrijden zouden spelen pak je nog meer winst, want Feyenoord heeft de breedste selectie. Enige punt van zorgen is de spitspositie, die hebben Ajax en PSV breder bezet.
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:41:35 #122
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173520850
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de impact van Europees voetbal. Als je die midweekse wedstrijden niet zou hebben zou je ruim voor PSV én Ajax eindigen denk ik. Als alle clubs die wedstrijden zouden spelen pak je nog meer winst, want Feyenoord heeft de breedste selectie. Enige punt van zorgen is de spitspositie, die hebben Ajax en PSV breder bezet.
Maar bij PSV wel met enorme middelmaat.
pi_173520869
Volgens mij lopen én de Jong én Locadia daar met een enorm lange bakkes rond aangezien ze allebei maar al te graag PSV wilde verlaten :D.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173520888
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar bij PSV wel met enorme middelmaat.
De Jong is echt geen middelmaat voor de eredivisie. De vraag is of zijn kwaliteiten nog boven water gaan komen in dit team en met deze trainer.
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:43:43 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173520893
Even een flauw grapje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')