abonnement Unibet Coolblue
pi_173524073
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik vond het echt de moeite niet. Je maakt met potjes en zakjes van Casablanca fiësta net zoiets..

En doe je echt je best is het lekkerder dan daar.

Overigens was ik ooit in Zeeland bij een hele goede Mexicaan . Onverwachts. Kregen we geen texmex, maar mexicaans met mole enzo.
Ik maak wel eens mexicaans als ik gasten heb en dat smaakt prima. Dan is dit zonde van tijd en geld.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173524673
En weer thuis van een trip door de polder en buitengebied om 15 collectebussen af te leveren / aan de deur te hangen bij de collectanten van het Koningin Wilhelmina Fonds.

Vanaf maandag gaat het los en kan men een collectant verwachten.
Zelf kan ik als back up ook een laaange straat doen vanwege iemand die ziek uitvalt.
Andere reserve is de hele maand september appels plukken.
pi_173524710
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:31 schreef AnneX het volgende:
En weer thuis van een trip door de polder en buitengebied om 15 collectebussen af te leveren / aan de deur te hangen bij de collectanten van het Koningin Wilhelmina Fonds.

Vanaf maandag gaat het los en kan men een collectant verwachten.
Zelf kan ik als back up ook een laaange straat doen vanwege iemand die ziek uitvalt.
Andere reserve is de hele maand september appels plukken.
Hebben jullie ook zo'n leuk pinding er aan vast?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 september 2017 @ 13:36:05 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173524735
Volgende week KWF, daarna achtereenvolgens Beatrix Spierfonds, Nierstichting, meedoen mogelijk maken, Dierenbescherming en de Brandwondenstichting :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173524745
Ik eet een zakje munsbit van Ikea. Zouden gemengde noten moeten zijn, ik heb handenvol meloenpitten, en van de rest (rozijn, cranberry, amandel, cashew) zit er welgeteld 1 in :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173524760
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:31 schreef AnneX het volgende:
En weer thuis van een trip door de polder en buitengebied om 15 collectebussen af te leveren / aan de deur te hangen bij de collectanten van het Koningin Wilhelmina Fonds.

Vanaf maandag gaat het los en kan men een collectant verwachten.
Zelf kan ik als back up ook een laaange straat doen vanwege iemand die ziek uitvalt.
Andere reserve is de hele maand september appels plukken.
Zijn die tegenwoordig niet te waardevol om zo maar aan de deur te hangen? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173524775
Ik vind dat ik net een erg goed idee voor een tattoo heb gekregen.

Eigenlijk wil ik al een tijdje iets bij/over/met mijn littekens op mijn bovenarm. Niet als cover-up, want die littekens mogen er zijn, maar wel om de eerste aandacht af te leiden.

Dus nu wil ik een oliefant. Ignoring the elephant in the room dit dat.

*)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173524804
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:04 schreef Bramito het volgende:

[..]

Prachtig mooi extreem tijdsdocument.
Ja, dat wel :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173524876
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Dus nu wil ik een oliefant. Ignoring the elephant in the room dit dat.
Ha! *Olifant trouwens ;)
Weet je al wat voor stijl? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173524932
Mijn stem gaat naar:

Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173524939
Tof idee! Doe het geometrisch. :D
pi_173524951
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! *Olifant trouwens ;)
Weet je al wat voor stijl? :)
Woah. Dat heb ik echt getypt. Tering. :')

Ik vond m wel slim bedacht. :7 Niet te obvious en zo. :P

Ik vind trash polka wel heul cool. Potentieel wel met niet alleen rood, omdat huid en littekens al vrij rood zijn, dus misschien ook met blauw.
Laatst ben ik zomaar ergens binnen gelopen, en in theorie is er overheen zetten niet zo'n probleem, alleen hebben ze wel aangeraden niet voor hele dunne lijnen te gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat een combinatie is van deze 2 dingen lijkt me wel heel gaaf.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173524960
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:47 schreef Myraela het volgende:
Tof idee! Doe het geometrisch. :D
Vind ik wel gaaf, soms, maar kan dus niet zo goed over littekens. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173524965
Ik wilde vroeger ook een tatoeage over littekens, maar ben juist bang dat het daardoor meer op gaat vallen.
pi_173524973
Leuk idee Lonaa. Die van Mjan is tof ja.

Ik heb sinds gisterenmiddag een gloeiende hand. Ik heb zonder handschoenen veel pepers gesneden. Ik heb dit nog nooit gehad. Het lijkt ook niet minder te worden. Het is bijna pijnlijk.
Spoilers!
pi_173524995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde vroeger ook een tatoeage over littekens, maar ben juist bang dat het daardoor meer op gaat vallen.
Je kunt ze helemaal wegwerken. Maar hoeft van mij niet. Ze mogen er zijn en ze mogen gezien worden. Fine.

Het lijkt me wel prettig als mensen zeggen: 'Oh een tattoo! Oh en ook littekens.' in plaats van alleen 'wat heb jij daar?' 'of een starende blik naar littekens.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 september 2017 @ 13:50:29 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173525006
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:17 schreef Spanky78 het volgende:
Pfoei. Jaloers. Stockholm is leuk en Kopenhagen nog leukererder.

Prijzen vind ik trouwens wel te vergelijken met Nederland. En de Denen hebben stiekem een prima keuken.
Eens. Misschien net iets duurder, maar qua eten veel beter dan Nederland. Zowel Zweden als Denemarken. Op de 1 of andere manier is het allemaal veel natuurlijker.
pi_173525011
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk idee Lonaa. Die van Mjan is tof ja.

Ik heb sinds gisterenmiddag een gloeiende hand. Ik heb zonder handschoenen veel pepers gesneden. Ik heb dit nog nooit gehad. Het lijkt ook niet minder te worden. Het is bijna pijnlijk.
Heb ik ook gehad! Of nouja, ik vond het wel echt pijnlijk eigenlijk. De hele avond m'n hand in een bakje water gehouden want het voelde alsof ik het tegen een strijkijzer aan bleef houden. Stilstaand water hield niet, dan leek het alsof dat water ook kokendheet was. Maar zolang ik bleef wiebelen verzachtte dat wel een beetje. De volgende dag was het wel weer te houden.

Dus geduld vrees ik. ;( Bij mij helpte verder niets op te verzachten.
pi_173525029
Helpte :D Jullie zijn wel heel creatief met taal vandaag.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173525067
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zijn die tegenwoordig niet te waardevol om zo maar aan de deur te hangen? :o
Neuh , het is eigen in een dorp.
Het zijn lege collectebussen 8-) zonder pin.
De volle komt men inleveren bij mij thuis, dan ga ik tellen en lever het muntgeld in bij de Spar, die er weer blij is.

Tja, borisz noemt de hele komende wekelijkse riedel op.
HIer staat een potje muntgeld klaar bij de deur.
pi_173525104
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je kunt ze helemaal wegwerken. Maar hoeft van mij niet. Ze mogen er zijn en ze mogen gezien worden. Fine.

Het lijkt me wel prettig als mensen zeggen: 'Oh een tattoo! Oh en ook littekens.' in plaats van alleen 'wat heb jij daar?' 'of een starende blik naar littekens.
Ja dat snap ik wel hoor. :Y Bij mij zien mensen het eigenlijk nooit, dus dan zou een tattoo er alleen maar aandacht op focussen.

Die voorbeelden van je zijn wel groot. Heb je al meer van zulke tatoeages?
pi_173525109
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad! Of nouja, ik vond het wel echt pijnlijk eigenlijk. De hele avond m'n hand in een bakje water gehouden want het voelde alsof ik het tegen een strijkijzer aan bleef houden. Stilstaand water hield niet, dan leek het alsof dat water ook kokendheet was. Maar zolang ik bleef wiebelen verzachtte dat wel een beetje. De volgende dag was het wel weer te houden.

Dus geduld vrees ik. ;( Bij mij helpte verder niets op te verzachten.
Inmiddels zijn we een paar minuten verder en het wordt steeds pijnlijker. Heel gek want ik heb het gisterenmiddag gesneden. Misschien komt het omdat ik net onder de douche vandaan kom. En/of omdat ik net bodylotion heb gebruikt.
Spoilers!
pi_173525154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel hoor. :Y Bij mij zien mensen het eigenlijk nooit, dus dan zou een tattoo er alleen maar aandacht op focussen.

Die voorbeelden van je zijn wel groot. Heb je al meer van zulke tatoeages?
Ik heb een kleintje aan de binnenkant van mn linkerpols. Deze zou op mijn rechterbovenarm komen. En ja, ze zijn wel groot maar dat wil ik ook eigenlijk wel :D Daarnaast zitten mijn littekens ook van mijn schoudergewricht tot 5 cm boven mn elleboogholte. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173525159
Zal wel een generatiekloof zijn: de kunst van de tattoo's is (vaak) schitterend.
Hebben, nou nee.

Een lichaam verandert van proporties, de tattoo toch ook.
pi_173525185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Inmiddels zijn we een paar minuten verder en het wordt steeds pijnlijker. Heel gek want ik heb het gisterenmiddag gesneden. Misschien komt het omdat ik net onder de douche vandaan kom. En/of omdat ik net bodylotion heb gebruikt.
Is het ook rood en opgezwollen of doet het alleen pijn, maar is er niets te zien?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 september 2017 @ 14:06:12 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173525297
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef AnneX het volgende:
Zal wel een generatiekloof zijn: de kunst van de tattoo's is (vaak) schitterend.
Hebben, nou nee.

Een lichaam verandert van proporties, de tattoo toch ook.
Denk het wel. Het is gewoon meer ingeburgerd tegenwoordig. Ik heb ze niet omdat ik veel te wispelturig ben qua smaak met dit soort dingen.
Ligt er volgens mij ook wel aan met wie je omgaat.
pi_173525342
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Denk het wel. Het is gewoon meer ingeburgerd tegenwoordig. Ik heb ze niet omdat ik veel te wispelturig ben qua smaak met dit soort dingen.
Ligt er volgens mij ook wel aan met wie je omgaat.
Alleen maar met schorem en schorriemorrie. Vandaar de tattoo's :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173525350
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef AnneX het volgende:
Zal wel een generatiekloof zijn: de kunst van de tattoo's is (vaak) schitterend.
Hebben, nou nee.

Een lichaam verandert van proporties, de tattoo toch ook.
Nou, niet alleen generatie.

Ik vind het echt niet mooi, zo'n hele grote tattoo. Een hele kleine, subtiele misschien wel. Niet bijmezelf, maar bij iemand anders...
pi_173525387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:59 schreef mjan het volgende:

[..]

Is het ook rood en opgezwollen of doet het alleen pijn, maar is er niets te zien?
Alleen pijn. Niets te zien. Insmeren met afwasmiddel hielp even.

Ik vind tattoo's zeer, zeer zelden mooi. Ik ga mezelf er ook absoluut niet mee laten verminken. Maar ik kan wel zien dat er groot verschil is tussen stijlen en waardeer sommige stijlen ook wel.
Spoilers!
pi_173525418
Ik vind hele grote juist veel toffer staan dan kleine, mits mooie stijl. :)

Hoe iemand het zetten ervan kan doorstaan is voor mij dan weer volkomen onbegrijpelijk 8-) Ik heb zelf niets, zelfs geen gaatjes in mijn oorlellen. :')

Maar als ik niet zo'n watje was als ik ben, dan had ik mogelijk wel een stel piercings en tatoeages - ik hou er wel van als het mooi gedaan is :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_173525464
Nou poe hč hč, ik lig op mijn hotelbedje even telefoon op te laden.
Ik dacht dus met superkeurige KLM te vliegen, zit halve vliegtuig vol met rare verkoopmannetjes (sector deurverkoop energie etc) die op snoepreis mochten vanwege halen van target van 12.500 pp
Die zaten dus echt om 6:45 al aan de champagne en bestelden wijn bij 'ontbijt'. Knakker een stoel verder op maakte een fles vodka open en ging dat mengen met zijn jus d'orange. Nadat hij groot deel van fles champagne naar binnen had gegoten.
Ik hoop zo dat ze niet dezelfde terugreis hebben
:o
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:17:02 #282
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173525515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Inmiddels zijn we een paar minuten verder en het wordt steeds pijnlijker. Heel gek want ik heb het gisterenmiddag gesneden. Misschien komt het omdat ik net onder de douche vandaan kom. En/of omdat ik net bodylotion heb gebruikt.
Ik zou insmeren met yoghurt.
pi_173525520
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Ondanks de hipsters! :7
hier zijn tussen de menigte toeristen nog geen hipsters waargenomen
pi_173525543
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ook de horeca prijzen?
als je op budget moet letten kan je beter all inclusieve naar Turkije
pi_173525566
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef AnneX het volgende:
Zal wel een generatiekloof zijn: de kunst van de tattoo's is (vaak) schitterend.
Hebben, nou nee.

Een lichaam verandert van proporties, de tattoo toch ook.
Nee hoor. Ik vind dat er prachtige tatoeages bestaan, esthetisch heel fraai. Ik zou het alleen nooit op mijn lijf hoeven hebben. Los van dat het niet bij me past, vind ik veel dingen ook erg modegevoelig en blijft het vaak niet mooi met de tijd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173525588
Nou ja, ieder zijn ding toch? :)

Ik vind tattoo's soms schitterend, en ik wil ze ook hebben. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173525594
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind dat er prachtige tatoeages bestaan, esthetisch heel fraai. Ik zou het alleen nooit op mijn lijf hoeven hebben. Los van dat het niet bij me past, vind ik veel dingen ook erg modegevoelig en blijft het vaak niet mooi met de tijd.
Ik was aan het typen, en jij schrijft wat ik wilde zeggen, alleen heel veel mooier en beter.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173525634
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:20 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, ieder zijn ding toch? :)

Ik vind tattoo's soms schitterend, en ik wil ze ook hebben. :7
Zeker, vooral doen wat je mooi vindt toch? Vind het een mooi idee wat je hebt! Ik wilde alleen maar aangeven dat Anne's mening niet per se een generatieverschil weerspiegelde ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173525644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zeker, vooral doen wat je mooi vindt toch? Vind het een mooi idee wat je hebt! Ik wilde alleen maar aangeven dat Anne's mening niet per se een generatieverschil weerspiegelde ;)
Dat ben ik met je eens. :Y :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173525668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:17 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik zou insmeren met yoghurt.
Dat is plan B ja. Het afwasmiddel heeft het even rustig gehouden maar het is weer terug. Maizenapapje schijnt ook te helpen.
Spoilers!
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:28:04 #291
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173525718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is plan B ja. Het afwasmiddel heeft het even rustig gehouden maar het is weer terug. Maizenapapje schijnt ook te helpen.
Maar euh, als het een reactie is op iets van gisteren, dan klinkt dat niet best.
Hou even in de gaten dat je nu nog naar een dokter kunt, straks is het weekend en gedoe.
pi_173525867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:28 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Maar euh, als het een reactie is op iets van gisteren, dan klinkt dat niet best.
Hou even in de gaten dat je nu nog naar een dokter kunt, straks is het weekend en gedoe.
Het internet vertelt me dat dit niet eens abnormaal is. Het zal met de douche te maken hebben waardoor mijn poriën zijn geopend.

Ik ga aan de kwark.
Spoilers!
pi_173526017
Goeien TT.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 september 2017 @ 14:49:15 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173526057
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zeker, vooral doen wat je mooi vindt toch? Vind het een mooi idee wat je hebt! Ik wilde alleen maar aangeven dat Anne's mening niet per se een generatieverschil weerspiegelde ;)
Het generatieverschil is er natuurlijk wel. Alle voorbeeldfiguren van de 'jeugd' zitten volgeplakt (voetballers, popsterren, tv-mensen). Dat was vroegah natuurlijk minder. Toen waren het vooral zee-lui en motortuig die een schouderplaatje hadden.

Oh en je hebt nu natuurlijk al die RLS's met Kat von D en dat soort shit.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 september 2017 @ 14:50:44 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173526084
Op Spike zag ik vd week zelfs een 'Idols' variant met mensen die tattoo's zetten en dan een ronde verder komen omdat hun tattoo minder slecht was dan die van de ander.
pi_173526088
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het generatieverschil is er natuurlijk wel. Alle voorbeeldfiguren van de 'jeugd' zitten volgeplakt (voetballers, popsterren, tv-mensen). Dat was vroegah natuurlijk minder. Toen waren het vooral zee-lui en motortuig die een schouderplaatje hadden.

Oh en je hebt nu natuurlijk al die RLS's met Kat von D en dat soort shit.

die wattes met de wattes?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 september 2017 @ 14:59:07 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173526227
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

die wattes met de wattes?
Tv programma's die de hele dag mensen volgen. In dit geval mensen die tattoo-shops bezitten. Zoals "Miami Ink". Daar werkte dan weer Kat von D en die heeft nu eeen eigen show.
pi_173526232
Kat von D ken ik wel. Zij Kan mooi foto's tattoo'en.

Hilarisch: _O-
https://mobile.twitter.co(...)360975192064/photo/1
  vrijdag 1 september 2017 @ 15:00:29 #299
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173526252
Ik liet er ooit één zetten toen ik 20 was. Heel blij mee. Daarna grootse plannen voor meer, maar daar had ik het geld niet voor. Daarna interesse verloren. Nu snap ik niet dat mensen van mijn leeftijd een tattoo nemen. :')

#Burgerlul
Siesta & Fiesta!
pi_173526256
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')