abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173613007
registreer om deze reclame te verbergen
Gelukkig dat de mevrouw van het cb dat dan niet gezien heeft Memoru. Je baby nu al dronken willen voeren :N Alhoewel, wij gebruiken voor onze baby's soms zelfs flesjes met 70% alcohol... :o
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_173614052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:20 schreef Memoru het volgende:
Flav: wat vervelend van die ontstekingen! Je hebt idd je best gedaan!

[..]

Pyjamasss O+ O+ O+
Ze was er uiteindelijk om 11:10. Ze had blijkbaar onze afspraak omgedraaid met dit van iemand anders. Maar goed.. Kan gebeuren.. Ze heeft idd gevraagd naar of er ziektes voorkomen in de familie, hoe de bevalling was en ze vroeg ook wat voor werk we deden. ( Snap niet zo wat het belang daarvan is :? Of we intelligent genoeg zijn ofzo of dat we genoeg verdienen om de baby te kunnen onderhouden? :? ) Ze heeft ook de baby gewogen + (zo'n 200gram vergeleken met vorige week! Ze gaf ons ook tips voor de buikkrampjes en boeren.

Dus vriend bij kruidvat druppels halen voor buikkrampjes.
Komt hij thuis met cinababy. Zie spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel iets wat cinababy heet en homeopathisch is, moet goed zijn toch? 3 druppels zouden volgens het doosje het probleem oplossen. Nadat ik t gegeven had ( 3 druppels), lees ik zo de bijsluiter en lees ik dat er al alcohol inzit. Zo'n beetje even veel als een Radler! :( Voelde me toch lichtelijk bedrogen. ( Lees nu wel op de website in de spoiler dat t niet uitmaakt.

Maar voor mijn gevoel kan een 16 jarige dit 10x kopen en drinken en er dronken van worden zonder darmproblemen. ( Hoewel het dan denk laxerend werkt in die mate) B:)B

Mja baby is nu erg rustig :@
Nee.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:50 schreef FlyingFish het volgende:
Gelukkig dat de mevrouw van het cb dat dan niet gezien heeft Memoru. Je baby nu al dronken willen voeren :N Alhoewel, wij gebruiken voor onze baby's soms zelfs flesjes met 70% alcohol... :o
:D
pi_173614868
De alcohol is nodig om de planten in het spul te krijgen. Je gaat niks homeopathisch in druppelvorm vinden waar geen alcohol in zit. Chamodent zit ook alcohol in. Het is wel in zo'n kleine hoeveelheid dat het gewoon aan baby's gegeven mag worden.
pi_173615265
Zouden jullie met me mee willen denken? De nachten zijn hier zo ruk dat ik er na 10 maanden een beetje moe van ben om niet aan 1 stuk te kunnen slapen. -O-

S heeft de eerste 3 maanden veel last gehad van krampjes. Stoppen met ui, knoflook en thee heeft goed geholpen en sinds we met 6 mnd begonnen met vast voedsel heeft ie amper meer een scheet gelaten (dat had ie eerder last van).

Nu overdag is hij een ontzettend blij ei, werkelijk nergens heeft hij last van. Hij poept en laat scheten zonder een kik te geven. Ook slaapt hij heel goed overdag. Kort, maar hij slaapt goed en wordt uitgerust wakker.

Maar 's nachts! Eerder werd ie wakker voor een voeding en viel ie rustig in slaap, maar nu is het vaak gillen geblazen, overstrekken en zelfs de borst is niet goed. Het doet me zo denken aan waar ie eerder last van had, maar soms wordt ie na een half uur rustig, zonder dat er lucht of poep komt. We eten nog steeds erg mild. En eerder had ie aan het eind van de middag last van de thee die ik 's ochtends dronk, maar nu is het overdag een blij ventje, maar 's nachts dus niet. Wat zou het toch kunnen zijn?

Vind het zo sneu voor hem, en ook voor mezelf wel. Ik moet over 3 weken weer werken :'( en ik zou wel weer willen slapen...
pi_173615438
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Zouden jullie met me mee willen denken? De nachten zijn hier zo ruk dat ik er na 10 maanden een beetje moe van ben om niet aan 1 stuk te kunnen slapen. -O-

S heeft de eerste 3 maanden veel last gehad van krampjes. Stoppen met ui, knoflook en thee heeft goed geholpen en sinds we met 6 mnd begonnen met vast voedsel heeft ie amper meer een scheet gelaten (dat had ie eerder last van).

Nu overdag is hij een ontzettend blij ei, werkelijk nergens heeft hij last van. Hij poept en laat scheten zonder een kik te geven. Ook slaapt hij heel goed overdag. Kort, maar hij slaapt goed en wordt uitgerust wakker.

Maar 's nachts! Eerder werd ie wakker voor een voeding en viel ie rustig in slaap, maar nu is het vaak gillen geblazen, overstrekken en zelfs de borst is niet goed. Het doet me zo denken aan waar ie eerder last van had, maar soms wordt ie na een half uur rustig, zonder dat er lucht of poep komt. We eten nog steeds erg mild. En eerder had ie aan het eind van de middag last van de thee die ik 's ochtends dronk, maar nu is het overdag een blij ventje, maar 's nachts dus niet. Wat zou het toch kunnen zijn?

Vind het zo sneu voor hem, en ook voor mezelf wel. Ik moet over 3 weken weer werken :'( en ik zou wel weer willen slapen...
Maagzuur? James had een paar weken geleden ook zulke nachten, toch weer begonnen met zn refluxmedicatie en nu komt ie nog maar 1x voor n fles en soms helemaal niet meer.

Sterkte ermee
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_173615522
Hoektanden? Die waren hier met kind 1 een bitch.
pi_173615715
Oh god, tanden kan het ook nog zijn ja. Hij kwijlt ook als een malle ineens.

En maagzuur misschien ook. Het is immers het enige moment dat hij ligt op de dag. Hoe kom je er achter of dat het is..?
pi_173615937
Slaapt hij op zijn rug of op zijn buik? Je zou kunnen proberen of hij er op zijn buik minder last van heeft.

Verder zijn (hoek)tandjes/kiezen echt een bitch inderdaad. Wij hebben er destijds bij N. ruim 10 weken nauwelijks van geslapen, ik was toen net weer zwanger, holladiejee. :')

Memoru, misschien moet je proberen alles w.b. het cb (en andere instanties waar je mee te maken gaat krijgen) eerst rustig over je heen te laten komen ipv er bij voorbaat tegen aan te schoppen door verhalen die je (hier) misschien gehoord hebt. Ons cb is dikke prima. ^O^
pi_173616501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:58 schreef Roomsnoes het volgende:
En maagzuur misschien ook. Het is immers het enige moment dat hij ligt op de dag.
Maar overdag slaapt hij toch wel goed?
  woensdag 6 september 2017 @ 11:34:53 #185
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_173617361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Misschien niet liggend

Ik vroeg me ook af waarom ze je beroep willen weten. In het ziekenhuis vroegen ze er naar en bij de verloskundige en consultatiebureau idd. Ik dacht misschien om te weten of je met gevaren te maken hebt?
en ziekenhuis misschien om in te schatten of het werk zoveel eist dat je daardoor minder oplettend bent en je baby laat stuiteren? :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_173617495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja. Maar in de wagen, dus daar ligt hij pietsjes overeind. Of in de doek en dus "zittend".
  woensdag 6 september 2017 @ 11:43:03 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173617524
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:34 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Misschien niet liggend

Ik vroeg me ook af waarom ze je beroep willen weten. In het ziekenhuis vroegen ze er naar en bij de verloskundige en consultatiebureau idd. Ik dacht misschien om te weten of je met gevaren te maken hebt?
en ziekenhuis misschien om in te schatten of het werk zoveel eist dat je daardoor minder oplettend bent en je baby laat stuiteren? :@
Die vragen zijn onderdeel van de basisdataset van de jeugdzorg, plat gezegd een soort puntensysteem waarmee ze een risicoprofielen kunnen opstellen. Uiteraard noemen ze dat zelf niet zo :+.
KuikenGuppy
pi_173617534
Je legt dingen ook anders/uitgebreider uit aan een ouder die bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur is dan als de ouder die tegenover je zit verpleegkundige oid is
  woensdag 6 september 2017 @ 12:16:09 #189
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_173618197
Ik kreeg van het ziekenhuis een verslag van Ella's bezoek en daar stond bij 'moeder is paraveterinair en behaviorist', na beschrijving van wat er gebeurd is. Ik vroeg me wel af waarom dat daar er in staat. Ze vroegen er tussen neus en lippen door naar.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_173618576
Dat was na het valongeluk, denk ik? Dan moeten ze in inventarisatie maken van het geheel om te kijken of er sprake kan zijn van opzet. Opleiding en werk is daar onderdeel van.
pi_173618694
Sowieso vragen ze in het ziekenhuis al snel naar je beroep, want het kan een rol hebben gespeeld bij het ontstaan van de klachten (zoals schouderpijn bij een schilder). Of de klachten kunnen een belemmering vormen op het werk, en daardoor veel impact hebben (bijvoorbeeld wazig zien bij een buschauffeur of trillende handen bij een chirurg :X ). Bij de "ouders van" is dat allemaal wat indirecter, maar geeft het toch een indruk van de context (ook voor de benadering, zoals Skittles zei).
pi_173619831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh god, tanden kan het ook nog zijn ja. Hij kwijlt ook als een malle ineens.

En maagzuur misschien ook. Het is immers het enige moment dat hij ligt op de dag. Hoe kom je er achter of dat het is..?
In James zn geval hoorde ik t echt omhoog klokken of hij spuugde echt zuur uit,
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 6 september 2017 @ 15:01:13 #193
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_173621024
GM, hoe is het nu met jou? Je moest geopereerd worden, toch?
pi_173633571
Room, ik dacht ook meteen aan tandjes. Dat begon hier ook altijd met slechte krijsnachten

Nou, de overwegingen over Sint Maarten kunnen in de ijskast. Pffff wat een spannende dag gisteren.
Ik besef me nu weer goed dat we het enorm goed hebben hier. Ik hoop dat mijn zoons dat ook nu al meekrijgen
pi_173635444
Ik heb ontdekt wat er gebeurt met een bergje ondergespuugd wasgoed dat je een paar dagen vergeet :X
Zeg me dat ik niet de enige ben...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173635972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb ontdekt wat er gebeurt met een bergje ondergespuugd wasgoed dat je een paar dagen vergeet :X
Zeg me dat ik niet de enige ben...
Schimmel? Dat heb ik in ieder geval. }:| Ik had een klein wasmandje (goed ventilerend) in de keuken gezet omdat we bij het eten badstof slabbetjes gebruiken en haar weer schoonpoetsen met badstof spuugdoekjes en water. Het ziet er wel opgeruimd uit zo, maar de slabbetjes zijn nu wel met zwarte spikkels, ook na het wassen op 90 graden. :X
pi_173636168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:41 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Schimmel? Dat heb ik in ieder geval. }:| Ik had een klein wasmandje (goed ventilerend) in de keuken gezet omdat we bij het eten badstof slabbetjes gebruiken en haar weer schoonpoetsen met badstof spuugdoekjes en water. Het ziet er wel opgeruimd uit zo, maar de slabbetjes zijn nu wel met zwarte spikkels, ook na het wassen op 90 graden. :X
Jep. Met draden en al. Uiteraard oa op mijn fijnste voedingsbeha waarvan ik me al dagen afvroeg waar die toch was |:(. Het is allemaal zwart dus ik ga die spikkels niet terugzien. Ik heb nog niet bedacht of dat een voordeel of een nadeel is :')
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173637261
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
GM, hoe is het nu met jou? Je moest geopereerd worden, toch?
Lief dat je het vraagt :)

Ik moet idd geopereerd wordenaar probeer het nog uit te stellen ivm de kinderen, 6 weken niets doen is voor mij best een hele opgave zeker met 2 kinderen die voor eigenlijk allez op mij leunen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En James is mn blije ventje die alles goed maakt! Volgende maand alweer 1.

Hoe is het met jou/jullie?
S. 2014
J. 2016
pi_173639338
Ik kneep net m'n baby wakker :@ Z'n wangen voelen zo lekker tussen twee vingers :@ :s)
pi_173639492
Lemijn! :D O+
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')