abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173880645
Waar gaat dit nu weer over. Met dergelijke taal tegen het ‘altijd medogenloze’ kartel moeten ze dat kutjong toch direct een nekschot geven.
pi_173881748
Waarom moet dat vermengen van coke zo lang uitgesmeerd worden? Sommige rollen zijn gedegradeerd tot nagenoeg niets. Kijk naar een Sandrina die in een paar shots te zien was.
Simon vond ik nog wel een mooie rol, ook weg. Van Zon, weg. Justitie, weg.
Jim Leeflang 3 shots te zien.

Je krijgt nu veel teveel partijen te zien die allemaal kort in beeld komen. Die Leon is een heel interessant personage en acteur maar is bijna nog minder in beeld dan Robbie uit seizoen 4 (die Boris verslaafd maakte). Een echte villain (zoals de coach) moet je een bepaalde ontwikkeling door zien maken. Coach schoor z'n haren af, bereidde de jongens voor op de grote aanval.

Speedy in het eerdere seizoen raakte zijn vriendin kwijt en besloot wraak te nemen.

Dat hele verhaal van dat meisje en de advocaat is er maar bij verzonnen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173884578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:37 schreef jpjedi het volgende:
Waar gaat dit nu weer over. Met dergelijke taal tegen het ‘altijd medogenloze’ kartel moeten ze dat kutjong toch direct een nekschot geven.
ook onnozel dat zo een gast denkt dat ie daarmee op de lange termijn met zo een cartel kan samenwerken. Door de 'leider' in nederland te chanteren. Ja dat is een goede basis om samen te werken
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
pi_173886577
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:47 schreef W00fer het volgende:
Waarom moet dat vermengen van coke zo lang uitgesmeerd worden? Sommige rollen zijn gedegradeerd tot nagenoeg niets. Kijk naar een Sandrina die in een paar shots te zien was.
Simon vond ik nog wel een mooie rol, ook weg. Van Zon, weg. Justitie, weg.
Jim Leeflang 3 shots te zien.

Je krijgt nu veel teveel partijen te zien die allemaal kort in beeld komen. Die Leon is een heel interessant personage en acteur maar is bijna nog minder in beeld dan Robbie uit seizoen 4 (die Boris verslaafd maakte). Een echte villain (zoals de coach) moet je een bepaalde ontwikkeling door zien maken. Coach schoor z'n haren af, bereidde de jongens voor op de grote aanval.

Speedy in het eerdere seizoen raakte zijn vriendin kwijt en besloot wraak te nemen.

Dat hele verhaal van dat meisje en de advocaat is er maar bij verzonnen.
Inderdaad, dat chantage verhaal lijkt er volledij aangeplakt. Het trekt de advocaat helemaal uit zn rol. Je ziet hem worstelen tussen godmode en schlemiel.
pi_173886741
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Inderdaad, dat chantage verhaal lijkt er volledij aangeplakt. Het trekt de advocaat helemaal uit zn rol. Je ziet hem worstelen tussen godmode en schlemiel.
opzich wel beter dat ie eens meer dan 2 woorden per scene mag zeggen. Dat is ook best cliche hoe die steeds doet. Bij elk ding dat het cartel hier niet blij mee is. Alsof ze bij elk foutje direct afhaken en met iemand anders die ze niet kennen in zee gaan. Beetje stabiliteit is ook wel handig voor iedereen
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
pi_173886928
Ik vind er echt geen reet meer aan, al die personages die totaal niets toevoegen en maar krampachtig tekst krijgen om nog een beetje vulling te geven aan het enorm zwakke verhaal.

- Die scene aan tafel met Luz, Nathalie en Boortje :')
- Storm/Nathalie verhaal
- Leeflang die ineens weer opduikt
  woensdag 20 september 2017 @ 12:47:22 #132
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_173887471
voor mijn gevoel zijn de afleveringen 10 minuten korter..... of heb ik het mis?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_173915588
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Echt acteren kan die gast ook niet, zelfs in gtst acteren ze beter
pi_173916176
Wat gaat er gebeuren in de volgende aflevering (degene die n week vooruit lopen met kijken)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173931812
Het verhaal van de advocaat kan eigenlijk in 1 zin verteld worden. Hij geeft niet toe, die beelden lekken uit en dat was het. Of hij geeft wel toe en die beelden lekken alsnog uit en dat was het. Of een andere optie. Bovendien legt het kartel die Leon zo om.

[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 23-09-2017 22:31:23 ]
pi_173946320
Die Belgische snotneus die in z'n eentje even een container drugs ript en versnijdt en ondertussen ook nog een zetbaas van een Mexicaans kartel chanteert. Erg geloofwaardig... _O- :') :')

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:56 schreef TLC het volgende:
Verder vind ik het jammer dat Berry van n keiharde crimineel bij het begin van Penoza verworden is tot een grote softie.
Inderdaad. -O- Luther is gelukkig nog wel een echte.
pi_173946377
En dan willen ze hierna als afsluiting ook nog een film maken? _O- Het verhaal is al twee seizoen op.
pi_173949191
Wat een zeikerds hier zeg.
pi_173949392
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 17:07 schreef Hill28 het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg.
Sorry Carmen ik kan er niks meer van maken. :@
  zondag 24 september 2017 @ 11:23:37 #140
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_173961080
Poll: Wie gaat er dood in deze aflevering
Sandrina
Storm
Leon
Ferdinand
Conchita
Leeflang
Luther
Berry
Marcus
Davy
Tussenstand:
results.cgi?pid=399364&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Ja ja
pi_173970048
Sorry, ik heb per ongeluk gestemd :@
Die stem op Conchita is dus van mij, en wat mij betreft niet geldig.
pi_173972371
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173974891
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Belgische snotneus die in z'n eentje even een container drugs ript en versnijdt en ondertussen ook nog een zetbaas van een Mexicaans kartel chanteert. Erg geloofwaardig...
Inderdaad...

SPOILER
pi_173974959
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:49 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Inderdaad...

SPOILER
Ik ben wel benieuwd hoe jij elke keer aan een nieuwe aflevering komt ;). Ergens een lek?
  zondag 24 september 2017 @ 21:11:57 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173975919
Er gebeurt werkelijk niets al 4 afleveringen :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en 2008-2009
Held Blaise NKUFO All time topscoorder in Enschede
WE WON IT ELEVEN TIMES!
  zondag 24 september 2017 @ 21:14:31 #146
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173976020
De NPO verkloot alles , dus dit ook
  zondag 24 september 2017 @ 21:19:13 #147
429367 DKUp
Team Billy
pi_173976172
En dan is er waarschijnlijk nog iemand buiten beeld vermoord _O-
BATMAN BATMAN BATMAN
pi_173977042
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:50 schreef Smit260 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe jij elke keer aan een nieuwe aflevering komt ;). Ergens een lek?
Op hun Facebook-pagina kun je een quiz spelen waarmee je de aflevering van de week erna kunt vrijspelen.
pi_173981186
Aflevering 6

SPOILER
  maandag 25 september 2017 @ 11:52:16 #150
401520 SebbeSwensje
Sebbe+Swensje=SebbeSwensje
pi_173984667
Gezien de verwachtingen voorafgaand aan het seizoen kan ik niet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Het is niet zo goed als het had kunnen zijn, maar ook zeker niet zo slecht.

SPOILER
Dit snap ik ook niet.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')