abonnement Unibet Coolblue
pi_173507463
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorspelling voor vanavond: Oranje wint niet.

Ik kan zelf waarschijnlijk niet kijken. TV-ontvanger geeft al de hele dag (weer!) een foutcode. :(
Ik denk 't ook niet. Dus dan winnen ze waarschijnlijk wel.

En stom van die ontvanger. Zou d'r niet ergens een streampje te vinden zijn?
pi_173507465
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorspelling voor vanavond: Oranje wint niet.

Ik kan zelf waarschijnlijk niet kijken. TV-ontvanger geeft al de hele dag (weer!) een foutcode. :(
NPO 3 via internet kijken.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173507486
Voxs met sportkijktips. Het moet niet gekker worden hier.
pi_173507488
We winnen wel 6 x de inzet bij de Toto *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_173507506
quote:
10s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:25 schreef Lyza666 het volgende:
Voxs met sportkijktips. Het moet niet gekker worden hier.
Het is wat :D
https://www.npo.nl/nos-wk(...)08-2017/POW_03563689

Nu eten :W
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_173507519
quote:
Eetze :W
  Intelligentste user 2022 donderdag 31 augustus 2017 @ 18:31:22 #282
222817 Recce
pi_173507552
Nederland gaat niet naar het WK, dus we hoeven die wedstrijden helemaal niet te kijken.
pi_173507560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:23 schreef Voxs het volgende:

[..]

NPO 3 via internet kijken.
Mwah, ik geloof het verder wel.

Heb nu een foutmelding die ze zelfs bij de helpdesk niet kennen. Wel is het nog steeds mijn eigen schuld en schijn ik de kabels er vannacht uitgetrokken hebben.
pi_173507651
quote:
9s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mwah, ik geloof het verder wel.

Heb nu een foutmelding die ze zelfs bij de helpdesk niet kennen. Wel is het nog steeds mijn eigen schuld en schijn ik de kabels er vannacht uitgetrokken hebben.
Verder gaat het wel?
pi_173507701
quote:
11s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:37 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Verder gaat het wel?
Nou ja, ik word een beetje chagrijnig als ik voor de zoveelste keer klachten heb over mijn tv en degene bij de helpdesk geeft me opdrachten die ik zelf ook al op de site gelezen heb en die het probleem nooit kunnen oplossen. Het heeft al eens eerder meer dan een half jaar geduurd voor ze me serieus namen met een andere storing. Was ook allemaal mijn schuld. Toen ik het op de Radar-site zette had ik wel opeens een nieuwe ontvanger.
pi_173507710
quote:
9s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mwah, ik geloof het verder wel.

Heb nu een foutmelding die ze zelfs bij de helpdesk niet kennen. Wel is het nog steeds mijn eigen schuld en schijn ik de kabels er vannacht uitgetrokken hebben.
Leuk is dat toch.
Mijn buren hadden een camper gehuurd deze vakantie. Kwamen midden in een Zwiterse tunnel vast te staan.
Verhuurder heeft besloten dat het hun schuld is. Water in de benzinetank gedaan. 1000 euro borg nog niet terugbetaald.
pi_173507727
Goed, nog één keer de hele procedure opnieuw en dan neem ik een nieuwe provider. Tot over 15 minuten.
pi_173507729
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou ja, ik word een beetje chagrijnig als ik voor de zoveelste keer klachten heb over mijn tv en degene bij de helpdesk geeft me opdrachten die ik zelf ook al op de site gelezen heb en die het probleem nooit kunnen oplossen. Het heeft al eens eerder meer dan een half jaar geduurd voor ze me serieus namen met een andere storing. Was ook allemaal mijn schuld. Toen ik het op de Radar-site zette had ik wel opeens een nieuwe ontvanger.
Meneer, heeft u het apparaat al een keer in- en uitgeschakeld? :7
pi_173507756
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Meneer, heeft u het apparaat al een keer in- en uitgeschakeld? :7
En 'even' de zenders opnieuw programmeren.
pi_173507777
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou ja, ik word een beetje chagrijnig als ik voor de zoveelste keer klachten heb over mijn tv en degene bij de helpdesk geeft me opdrachten die ik zelf ook al op de site gelezen heb en die het probleem nooit kunnen oplossen. Het heeft al eens eerder meer dan een half jaar geduurd voor ze me serieus namen met een andere storing. Was ook allemaal mijn schuld. Toen ik het op de Radar-site zette had ik wel opeens een nieuwe ontvanger.
Snap ik wel, is ook enórm chagrijnig-makend.
pi_173507807
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Leuk is dat toch.
Mijn buren hadden een camper gehuurd deze vakantie. Kwamen midden in een Zwiterse tunnel vast te staan.
Verhuurder heeft besloten dat het hun schuld is. Water in de benzinetank gedaan. 1000 euro borg nog niet terugbetaald.
Dat in die tunnel lijkt me op zich al vrij vervelend, zacht gezegd.
  Intelligentste user 2022 donderdag 31 augustus 2017 @ 18:52:10 #292
222817 Recce
pi_173507920
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Leuk is dat toch.
Mijn buren hadden een camper gehuurd deze vakantie. Kwamen midden in een Zwiterse tunnel vast te staan.
Verhuurder heeft besloten dat het hun schuld is. Water in de benzinetank gedaan. 1000 euro borg nog niet terugbetaald.
Wat is de logica? Wie gooit er nou water in de benzinetank? Dat kan niet per ongeluk en waarom zou je dat met opzet doen?
pi_173507934
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Meneer, heeft u het apparaat al een keer in- en uitgeschakeld? :7
Ik kreeg ook het advies om het modem en de ontvanger te resetten. Wel raar, want m'n internet deed het nog gewoon en de ontvanger zegt dat de connecties niet kloppen, daar verandert een reset ook niets aan.
pi_173507993
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:44 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Snap ik wel, is ook enórm chagrijnig-makend.
Bij het vorige probleem, tijdens een WK voetbal, sprong de tv een keer of 20 per uur een seconde of 10 op groen beeld. Dan zag ik een aanval en werd alles groen. Als ik dan in de buurt gejuich hoorde kon ik 10 seconden later live terugspoelen om het doelpunt te bekijken. Maar aangezien je steeds verder achterop raakt werkte dat niet erg fijn.

Was ook mijn schuld.
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2017 @ 18:56:25 #295
137949 Disana
pi_173507996
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed, nog één keer de hele procedure opnieuw en dan neem ik een nieuwe provider. Tot over 15 minuten.
Voor zulke situaties heeft Ziggo experts in huis de beduidend verder gaan dan 'reset uw modem'.
pi_173508129
Ziggo is ook erg vriendelijk voor Netflix gebruikers. Je zoekt het maar uit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173508132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Voor zulke situaties heeft Ziggo experts in huis de beduidend verder gaan dan 'reset uw modem'.
Ziggo-tv gaat me alleen wel minimaal 4 keer zo veel kosten per maand.
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2017 @ 19:04:21 #298
137949 Disana
pi_173508159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ziggo-tv gaat me alleen wel minimaal 4 keer zo veel kosten per maand.
Je moet het geld hebben, maar ik heb het wel over voor goede verbindingen en service. Ze deden een jaar geleden helemaal niet moeilijk over het vervangen van het modem, bijvoorbeeld.
pi_173508227
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Je moet het geld hebben, maar ik heb het wel over voor goede verbindingen en service. Ze deden een jaar geleden helemaal niet moeilijk over het vervangen van het modem, bijvoorbeeld.
Nee klopt mijn UPC media kastje deed het niet meer en ik kreeg een vette rekening voor een nieuwe.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2017 @ 19:09:14 #300
137949 Disana
pi_173508271
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee klopt mijn UPC media kastje deed het niet meer en ik kreeg een vette rekening voor een nieuwe.
Zozo. Ik kreeg mijn modem gratis, compleet met installatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')