Ik denk 't ook niet. Dus dan winnen ze waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorspelling voor vanavond: Oranje wint niet.
Ik kan zelf waarschijnlijk niet kijken. TV-ontvanger geeft al de hele dag (weer!) een foutcode.
NPO 3 via internet kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorspelling voor vanavond: Oranje wint niet.
Ik kan zelf waarschijnlijk niet kijken. TV-ontvanger geeft al de hele dag (weer!) een foutcode.
Het is watquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:25 schreef Lyza666 het volgende:
Voxs met sportkijktips. Het moet niet gekker worden hier.
Eetzequote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wat
https://www.npo.nl/nos-wk(...)08-2017/POW_03563689
Nu eten
Mwah, ik geloof het verder wel.quote:
Verder gaat het wel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof het verder wel.
Heb nu een foutmelding die ze zelfs bij de helpdesk niet kennen. Wel is het nog steeds mijn eigen schuld en schijn ik de kabels er vannacht uitgetrokken hebben.
Nou ja, ik word een beetje chagrijnig als ik voor de zoveelste keer klachten heb over mijn tv en degene bij de helpdesk geeft me opdrachten die ik zelf ook al op de site gelezen heb en die het probleem nooit kunnen oplossen. Het heeft al eens eerder meer dan een half jaar geduurd voor ze me serieus namen met een andere storing. Was ook allemaal mijn schuld. Toen ik het op de Radar-site zette had ik wel opeens een nieuwe ontvanger.quote:
Leuk is dat toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof het verder wel.
Heb nu een foutmelding die ze zelfs bij de helpdesk niet kennen. Wel is het nog steeds mijn eigen schuld en schijn ik de kabels er vannacht uitgetrokken hebben.
Meneer, heeft u het apparaat al een keer in- en uitgeschakeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik word een beetje chagrijnig als ik voor de zoveelste keer klachten heb over mijn tv en degene bij de helpdesk geeft me opdrachten die ik zelf ook al op de site gelezen heb en die het probleem nooit kunnen oplossen. Het heeft al eens eerder meer dan een half jaar geduurd voor ze me serieus namen met een andere storing. Was ook allemaal mijn schuld. Toen ik het op de Radar-site zette had ik wel opeens een nieuwe ontvanger.
En 'even' de zenders opnieuw programmeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Meneer, heeft u het apparaat al een keer in- en uitgeschakeld?
Snap ik wel, is ook enórm chagrijnig-makend.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik word een beetje chagrijnig als ik voor de zoveelste keer klachten heb over mijn tv en degene bij de helpdesk geeft me opdrachten die ik zelf ook al op de site gelezen heb en die het probleem nooit kunnen oplossen. Het heeft al eens eerder meer dan een half jaar geduurd voor ze me serieus namen met een andere storing. Was ook allemaal mijn schuld. Toen ik het op de Radar-site zette had ik wel opeens een nieuwe ontvanger.
Dat in die tunnel lijkt me op zich al vrij vervelend, zacht gezegd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuk is dat toch.
Mijn buren hadden een camper gehuurd deze vakantie. Kwamen midden in een Zwiterse tunnel vast te staan.
Verhuurder heeft besloten dat het hun schuld is. Water in de benzinetank gedaan. 1000 euro borg nog niet terugbetaald.
Wat is de logica? Wie gooit er nou water in de benzinetank? Dat kan niet per ongeluk en waarom zou je dat met opzet doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuk is dat toch.
Mijn buren hadden een camper gehuurd deze vakantie. Kwamen midden in een Zwiterse tunnel vast te staan.
Verhuurder heeft besloten dat het hun schuld is. Water in de benzinetank gedaan. 1000 euro borg nog niet terugbetaald.
Ik kreeg ook het advies om het modem en de ontvanger te resetten. Wel raar, want m'n internet deed het nog gewoon en de ontvanger zegt dat de connecties niet kloppen, daar verandert een reset ook niets aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Meneer, heeft u het apparaat al een keer in- en uitgeschakeld?
Bij het vorige probleem, tijdens een WK voetbal, sprong de tv een keer of 20 per uur een seconde of 10 op groen beeld. Dan zag ik een aanval en werd alles groen. Als ik dan in de buurt gejuich hoorde kon ik 10 seconden later live terugspoelen om het doelpunt te bekijken. Maar aangezien je steeds verder achterop raakt werkte dat niet erg fijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Snap ik wel, is ook enórm chagrijnig-makend.
Voor zulke situaties heeft Ziggo experts in huis de beduidend verder gaan dan 'reset uw modem'.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed, nog één keer de hele procedure opnieuw en dan neem ik een nieuwe provider. Tot over 15 minuten.
Ziggo-tv gaat me alleen wel minimaal 4 keer zo veel kosten per maand.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor zulke situaties heeft Ziggo experts in huis de beduidend verder gaan dan 'reset uw modem'.
Je moet het geld hebben, maar ik heb het wel over voor goede verbindingen en service. Ze deden een jaar geleden helemaal niet moeilijk over het vervangen van het modem, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ziggo-tv gaat me alleen wel minimaal 4 keer zo veel kosten per maand.
Nee klopt mijn UPC media kastje deed het niet meer en ik kreeg een vette rekening voor een nieuwe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het geld hebben, maar ik heb het wel over voor goede verbindingen en service. Ze deden een jaar geleden helemaal niet moeilijk over het vervangen van het modem, bijvoorbeeld.
Zozo. Ik kreeg mijn modem gratis, compleet met installatie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt mijn UPC media kastje deed het niet meer en ik kreeg een vette rekening voor een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |